Resultat 1 till 52 av 52

Ämne: [FYLLD] Rackbrute6Ufyllning..

  1. #1
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare

    Thumbs up [FYLLD] Rackbrute6Ufyllning..

    Har beställt en Rackbrute6U på BlackFriday-galnaveckan..

    Funderar på vad jag ska fylla den med för att komplettera det jag har inom den analoga ljudpaletten..

    Har idag nedanstående cv/gateprylar liggandes på mitt andraSyntBord:
    Boog
    Boomstar 5089
    MS20mini
    SE-02
    Minibrute 2S
    SH-01a
    Korg SQ-1

    Eurorackprylar:
    Nanozwerg Pro
    SE-8106 filter
    Waldorf NW-1
    Roland Bitrazer
    BubbleSound dlADSR
    Manhattan VCA
    MakeNoise Rosie
    DFAM

    Mitt mål är klassiska analoga syntljud o perkussiva element för popmakeri. Dvs no-drones/noise/ljudlandskap etc etc. Tror jag vill ha en separat oscillator, en adsr, en vca, en multipel o ev midi-cv grunka. Kommer dra ut ljud separat från olika ljudkällor i "modulären". Men tror att det blir mer av en "syntgarderob" än klassisk Eurorack med massa olika beståndsdelar.. Kommer synka från Cirklon (midi).

    Vad för bra oscillator/synthvoice rekommenderar ni när ni ser vad jag har? Har funderat kring SE Tonestar2600, fast jag har en Karp (bland min "vanliga" syntensemble).. även sugen på roland 510

    Input/åsikter/tjöt & surr välkomnas

    Edit:
    Efter lite mer inköp ser den ut så här idag (röda garnnystan betyder EJ införskaffat utan funderingar)
    Bifogad fil 85111
    ——————————————————————
    Tick...tack....tick....tack....
    ——————————————————————

    Bara 12hp kvar... ser ut så här nu:
    Bifogad fil 85173


    FYLLD
    Bifogad fil 85212
    Senast redigerat av valsolo den 2018-12-20 klockan 12:58. Anledning: FULL

  2. #2
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Roland System500?

  3. #3
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Roland System500?
    Har tittat på 510. Den är ju en komplett "synthvoice". Åsikter?

  4. #4
    wbjm
    wbjm är inte uppkopplad

    Senior
    Har också en Rackbrute 6U och gjorde lite som du funderar på - en synthgarderob. Slängde in några "kompletta" synthar: Dreadbox Hades, Lil' Erebus och en BOOG. Och som kronan på verket en Mutable Instruments Rings som har en fin uppsättning ljud, perkussiva och till och med en liten gömd RS09-emulering i sig.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_5213.jpg 
Visningar:	50 
Storlek:	1,45 MB 
Id:	84961

    Ett tips kan ju vara att titta på synthar som utöver synthen du också kan skicka lite modulation från - typ Dreadboxsyntharna som kan bidra med LFOs och ADSR osv.

  5. #5
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av MagnusW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har också en Rackbrute 6U och gjorde lite som du funderar på - en synthgarderob. Slängde in några "kompletta" synthar: Dreadbox Hades, Lil' Erebus och en BOOG. Och som kronan på verket en Mutable Instruments Rings som har en fin uppsättning ljud, perkussiva och till och med en liten gömd RS09-emulering i sig.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_5213.jpg 
Visningar:	50 
Storlek:	1,45 MB 
Id:	84961

    Ett tips kan ju vara att titta på synthar som utöver synthen du också kan skicka lite modulation från - typ Dreadboxsyntharna som kan bidra med LFOs och ADSR osv.
    Bra tips

  6. #6
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har tittat på 510. Den är ju en komplett "synthvoice". Åsikter?
    Jag har 2 x orginal system500, jag har inte testat 510. Men jag antar att den låter som en VCO variant av det större paketet. Roland låter Roland, vill du ha mer exotiska klanger kanske det inte är förtsa valet.

  7. #7
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har 2 x orginal system500, jag har inte testat 510. Men jag antar att den låter som en VCO variant av det större paketet. Roland låter Roland, vill du ha mer exotiska klanger kanske det inte är förtsa valet.
    Hela 500an blir too much för rackbruttan.

  8. #8
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Du kan skippa 540.

  9. #9
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Mutable Instruments? Plaits, Braids, Elements eller Rings?

  10. #10
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Mårre Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mutable Instruments? Plaits, Braids, Elements eller Rings?
    Av dem, är det fler än elements som ”genererar ljud” själva?

  11. #11
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Alla fyra är ”synthvoices”. Digitala oscillatorer. Rings - Physical modelling, Braids & Plaits- Macrooscillator, Elements - Modal Synthesis.
    Braids har inbyggd VCA och Plaits LPG.

  12. #12
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Mårre Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alla fyra är ”synthvoices”. Digitala oscillatorer. Rings - Physical modelling, Braids & Plaits- Macrooscillator, Elements - Modal Synthesis.
    Braids har inbyggd VCA och Plaits LPG.
    Hmm. Låter bra på youtube. Men de är alla ”speciella”. Jag kommer nog hantera ”vanliga” synthvoicemoduler bättre. Typ roland 510, tonestarvarianterna eller pittsburgharna o liknande. Har svårare för att knyta an till de ”speciella”. Började med eurorack för några år sen, köpte på mig npgra makenoise... funkade inte alls för mig o jag blev nog lite ”skrämd”

  13. #13
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad för bra oscillator/synthvoice rekommenderar ni när ni ser vad jag har? Har funderat lite år wavetablehållet
    SynTech E352.

  14. #14
    Valdo
    Valdo är inte uppkopplad
    Valdos avatar
    Senior
    Jag hade en rackbrute förut, där övre raden var Telharmonic och STO som synthhjärna och undre var BIA + chimera och fracture för percussions.
    Tycker att det är så jävla fint designat racbruten.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	627D4D74-C414-4EFA-B6B8-D10CF04F12E0.jpeg 
Visningar:	36 
Storlek:	1,72 MB 
Id:	84972

  15. #15
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    ..eller E350 för nåt enklare wavetable: https://www.youtube.com/watch?v=pfSPLZZ00P8

  16. #16
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kotten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ..eller E350 för nåt enklare wavetable: https://www.youtube.com/watch?v=pfSPLZZ00P8
    Jepp. Den är definitivt lite mer enkel och "direkt" än 352:an (även om 352 kan myyyyycket mer...). Men nu är den vintage, så priset är väl därefter...

  17. #17
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ...Men nu är den vintage, så priset är väl därefter...
    Åh nej! Eller, vad bra att jag har en då, men synd för valsolo.

  18. #18
    bing
    bing är inte uppkopplad

    Veteran
    Mini-kapning: Är det nån som vet om två RackBrute (t.ex. 6U + 3U) kan dela strömmatning, alltså med bara en power-module?

  19. #19
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    SynTech E352.
    tack. Låter skitbra.Dock lite orolig för dess komplexitet Jag är som sagt ganska grön på eurocrackfronten o för att jag ska "ta till" mig mackapärerna måste de kännas lättillgängliga... Men lyssnar/kollar in den mer noggrant!

  20. #20
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av kotten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ..eller E350 för nåt enklare wavetable: https://www.youtube.com/watch?v=pfSPLZZ00P8
    Denna verkar lite mer "lättåtkomlig"

  21. #21
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Valdo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag hade en rackbrute förut, där övre raden var Telharmonic och STO som synthhjärna och undre var BIA + chimera och fracture för percussions.
    Tycker att det är så jävla fint designat racbruten.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	627D4D74-C414-4EFA-B6B8-D10CF04F12E0.jpeg 
Visningar:	36 
Storlek:	1,72 MB 
Id:	84972
    tack Valdo, men MakeNoise håller jag mig ifrån. Säkert grymma i rätt händer. Testade dem för några år sen när jag sist gav mig på cracket o det gick inte så bra Lite grann som när jag köpt 5-6 olika Elektron produkter o alltid sålt dem för att jag inte kommer överens med gränssnittet

  22. #22
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Denna verkar lite mer "lättåtkomlig"
    Ja jag pallar inte moduler med displayer och menyer, även en digital modul ska kännas analog det är hela vitsen med eurorack för mig, direktheten. Har för mig att Braids kom strax efter att jag hade skaffat den här och surade lite för den verkade bättre, men sen när jag testade en nånstans så gick det över direkt, E350 är fortfarande en storfavorit här tack vare enkelheten och ändå bredden som går att göra med den.

    Letade fram en liten sekvens jag sparade för länge sen, tror det är en sequencer till morph X och en till Y mest bara.. eller, hade Z8000 då så det var nog den som styrde båda. Så samma pitch rakt av ändå ganska levande.

    https://www.dropbox.com/s/ubqn2ybu96...50_01.mp3?dl=0

    Edit: Det är ju nåt fint filter med i bilden också..

  23. #23
    Krukan
    Krukan är inte uppkopplad
    Krukans avatar
    Senior
    Malekkos Anti-Oscillator. Både enkel och komplex på samma gång - och väldigt egen. Har inbyggd waveshaper som kan svepas mellan lent och sylvasst.

  24. #24
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av kotten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja jag pallar inte moduler med displayer och menyer, även en digital modul ska kännas analog det är hela vitsen med eurorack för mig, direktheten. Har för mig att Braids kom strax efter att jag hade skaffat den här och surade lite för den verkade bättre, men sen när jag testade en nånstans så gick det över direkt, E350 är fortfarande en storfavorit här tack vare enkelheten och ändå bredden som går att göra med den.

    Letade fram en liten sekvens jag sparade för länge sen, tror det är en sequencer till morph X och en till Y mest bara.. eller, hade Z8000 då så det var nog den som styrde båda. Så samma pitch rakt av ändå ganska levande.

    https://www.dropbox.com/s/ubqn2ybu96...50_01.mp3?dl=0

    Edit: Det är ju nåt fint filter med i bilden också..
    Har du lekt något med Waldorf NW-1? Funderar på den, trots att jag har en Blofeld (men den är inte såå lättillgänglig heller fast Don Solaris ljudpaket är grymt)..

  25. #25
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har du lekt något med Waldorf NW-1? Funderar på den, trots att jag har en Blofeld (men den är inte såå lättillgänglig heller fast Don Solaris ljudpaket är grymt)..
    Nej, men kan tänka mig att den är ett kul alternativ, om det finns plats rent fysiskt!

  26. #26
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    ok. Det blev en NW-1. Hittills har jag* (väntar ju på att rackbruttan/Minibrute2 ska anlända, men modulerna/syntarna har jag):
    Bifogad fil 84973


    Så...
    - Behöver jag en midi2cvModul?
    - Lös vca/adsr/lfo?
    - Multipell (eller räcker det med att man kör stackade patchkablar)?
    - Attenuator?
    - Känns som att oscillatorfronten täcks hyfsat av det som finns med. Eller?
    - Något annat?

    Jag kommer som sagt sequenca från Cirklon via gammelmidi o har ett gäng syntar utanför racket medcv/gate (sehögst upp i förstaposten)

    (I valet av att racka Boog eller DFAM tog jag DFAM iom att den saknar midi o har rätt många in/ut-patchpunkter)

  27. #27
    Krukan
    Krukan är inte uppkopplad
    Krukans avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    - Lös vca/adsr/lfo?
    Ja, en LFO är bra om du ska svepa wavetables! Env och VCA är ju bra att ha. Behöver ju inte vara så avancerade.

    Andra har säkert heta tips på specifika produkter (jag använder Maths till sånt men Make Noise var väl inte aktuellt), men LFO:n bör ha en sync- eller reset-ingång om du inte vill att LFO:n ska "flyta fritt" utan istället starta om varje tangenttryck.

  28. #28
    wws
    wws är inte uppkopplad
    wwss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Valdo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    chimera och fracture för percussions.
    Jag är svårt sugen på dessa, men det lutar mot kanske att bara införskaffa en av dem så småningom. Vilken ska jag välja? Jag är mest ute efter en trummodul som kan både glitcha (och untza någon gång emellanåt).

  29. #29
    wws
    wws är inte uppkopplad
    wwss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Krukan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, en LFO är bra om du ska svepa wavetables! Env och VCA är ju bra att ha. Behöver ju inte vara så avancerade.

    Andra har säkert heta tips på specifika produkter (jag använder Maths till sånt men Make Noise var väl inte aktuellt), men LFO:n bör ha en sync- eller reset-ingång om du inte vill att LFO:n ska "flyta fritt" utan istället starta om varje tangenttryck.
    Den purfärska modul som Noise Engineering börjar sälja på fredag verkar helt perfekt i sin enkelhet. Pons Ansinorum heter den av dem som jag tänker på.

  30. #30
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Så här kanske...?

    Bifogad fil 84976


    Enligt era bra rekommendationer så har jag spanat in 1 fransk dubbelLFO samt en ADSR (m loopmöjlighet) från samma företag. Känner ngn till dessa? Sen lagt till ett SEM-filter från SE (älskar deras ljud), samt en Roland 510. På det sättet kan jag koppla saker från de olika "synthvoicarna" lite kors o tvärs. Saknar kanske en attenuator, men sådan finns på Minibrute2. Det gick jämt ut i racket sånär som på 1 hp.

    O så får jag lita på Midi2cv från de syntar/prylar som ligger utanför racket...

    (prickar på de sakerna jag har)
    Senast redigerat av valsolo den 2018-12-05 klockan 16:37.

  31. #31
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    Smidigt alternativ till attenuator: http://ljunggrenaudio.com/products/airtenuator.html

    Edit: fast den ersätter ju inte en VCA såklart.

  32. #32
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Lite sen på bollen men om du har plats för den här så skulle den nog vara en skön joker ljudmässigt.
    http://www.ajhsynth.com/Sonic_XV.html
    Ett vanligt filter men plus några fler vred som ger nån typ av waveshaping. Jag gillar det, sticker av från arp/moog/roland och kul med lite extra möjligheter.

  33. #33
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av beem Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Lite sen på bollen men om du har plats för den här så skulle den nog vara en skön joker ljudmässigt.
    http://www.ajhsynth.com/Sonic_XV.html
    Ett vanligt filter men plus några fler vred som ger nån typ av waveshaping. Jag gillar det, sticker av från arp/moog/roland och kul med lite extra möjligheter.
    tack. Ser intressant ut.Gillar sådana här "standardliknande" modulersom inte är för "proggressiva" Synd bara att den är rätt tjock HPmässigt
    Senast redigerat av valsolo den 2018-12-06 klockan 10:59.

  34. #34
    Valdo
    Valdo är inte uppkopplad
    Valdos avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av wws Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag är svårt sugen på dessa, men det lutar mot kanske att bara införskaffa en av dem så småningom. Vilken ska jag välja? Jag är mest ute efter en trummodul som kan både glitcha (och untza någon gång emellanåt).
    Jag skulle gå på Fracture, mer möjligheter skulle jag säga!

  35. #35
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Städat upp i förstaposten efter inköp av NW-1

  36. #36
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Jag har en EOWave Dual LFO på 5hp. Smidigt och tar lite plats.

  37. #37
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Mårre Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har en EOWave Dual LFO på 5hp. Smidigt och tar lite plats.
    Bra ttips. Har dock lfo o adsr på G. Bra med modul som fixar både och

  38. #38
    sisältää
    sisältää är inte uppkopplad
    sisältääs avatar
    Veteran
    Jag har aldrig riktigt förstått den där fylla caset då fort som möjligt-grejen. När du har alla moduler och använder dem så är det väl bara en tidsfråga innan du känner att en viss funktion du sakar verkligen hade öppnat upp möjligheterna men då är racket redan fullt. 😢

    Du kan plocka ur DFAM iofs.

  39. #39
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av sisältää Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du kan plocka ur DFAM iofs.
    Det är så jag tänkt. Med den instoppad så spärrar den typ 1/3 av rackbruttan o jag hinner känna efter

  40. #40
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Nu har systemet (såklart) växt... De moduler markerade med röda garnnystan är FUNDERINGAR. Dvs ej införskaffade.
    Bifogad fil 85110


    Nanon & Bitrazern har utgångar kopplade direkt till audiointerfacen. Vet ej om Tonestar 2600 funkar att koppla direkt iniAudioInterface från dess output.. Någon som vet?


    Funderar oxå på mellan 2hp-ADSR eller en LFO till... Eller en VCA till.. eller...eller..


    O funderar på vad som passar mig bäst...2600 eller en Roland 510.....tänker på Tonestar 2600 iom att den passar fint med 8106filtret. Då får man antingen en 2600 eller en 8106a bara genom att man "byter ut" filtret iom att övriga delar av 8106 är likadana som 2600ans...
    Senast redigerat av valsolo den 2018-12-14 klockan 11:33.

  41. #41
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu har systemet (såklart) växt... De moduler markerade med röda garnnystan är FUNDERINGAR. Dvs ej införskaffade.
    Bifogad fil 85110


    Nanon & Bitrazern har utgångar kopplade direkt till audiointerfacen. Vet ej om Tonestar 2600 funkar att koppla direkt iniAudioInterface från dess output.. Någon som vet?


    Funderar oxå på mellan 2hp-ADSR eller en LFO till... Eller en VCA till.. eller...eller..


    O funderar på vad som passar mig bäst...2600 eller en Roland 510.....tänker på Tonestar 2600 iom att den passar fint med 8106filtret. Då får man antingen en 2600 eller en 8106a bara genom att man "byter ut" filtret iom att övriga delar av 8106 är likadana som 2600ans...
    Du kan ju slå till på något som kan både adsr/eg/LFO/sequencer som t.ex. Pamelas new workout är grym och kan lite av varje. Eller Mutable Stages, eller någon modul av Xaoc? Isf håller du ju nere antalet HP. Stages är ganska lättanvänd så fort man kommer över tröskeln, en väldigt bra allt i allo-modul faktiskt.

  42. #42
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Det blev en MI Peaks, MI Yarns o lite småpryttlar. 12HP kvar

  43. #43
    Varkyar
    Varkyar är inte uppkopplad
    Varkyars avatar
    Veteran
    Säg till om du vill ha en Torcido istället för Bitrazer, jag byter gärna!

    (Klart du vill ha en dist istället för en massa datagnissel!)

  44. #44
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Tanken är att helt bygga egna moduler i den. Egentligen var demora den jag var ute efter, men bitrazer får duga

  45. #45
    Varkyar
    Varkyar är inte uppkopplad
    Varkyars avatar
    Veteran
    Det blir nog alldeles utmärkt, det här var en ren chansning från min sida.

  46. #46
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Modulären snart full.... 12 hp kvar

    Bifogad fil 85174


    Tror kag väntar med att fylla den helt o ser vad som kan behövas. Troligtvis ngn hjälpfunktionsmodul.... lite småsigen på SE 4075... men behöver man fler oscillatorer?

  47. #47
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    blev det en tonestar 2600 eller inte?

  48. #48
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Odd Bob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    blev det en tonestar 2600 eller inte?
    Nope. Blev ett gäng mutable instruments. Dock mindre gäng än jag gapade efter pga att escape from noise just meddelade att de räknat fel på lagret..

    Aka, jag blev baxad

  49. #49
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Rackbruttan fylld. Överfylld iom att jag har en Roland Aira EFX Bitrazer (fast jag har gjort om den till synt/delay) oxå, men den har eget skal.

    Bifogad fil 85211

  50. #50
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rackbruttan fylld. Överfylld iom att jag har en Roland Aira EFX Bitrazer (fast jag har gjort om den till synt/delay) oxå, men den har eget skal.

    Bifogad fil 85211
    Grattis, ser bra ut! Men där har du ju en Tonestar ändå?

  51. #51
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av defalut Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Grattis, ser bra ut! Men där har du ju en Tonestar ändå?
    Jepp. Nu har den det

  52. #52
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    O så tänkte jag att Nanozwerg sköts direkt från Cirklon medan tonestar, plaits & NW1 får gå via Yarns -> Cirklon.

    Cirklon CVIOexpansion samt BoB står på önskelistan men Collin har lite backlog på tillverkningsfronten (o det passar plånboken bra oxå i dessa tider)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •