Sidan 1 av 17 1 2 3 4 5 11 ... SistaSista
Resultat 1 till 60 av 1011

Ämne: Behringer Model D (Minimoog-klon)

  1. #1
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

    Behringer Model D (Minimoog-klon)

    http://www.synthtopia.com/content/20...inimoog-clone/

    Jag kan se att den kan bli åtråvärd - men vore det inte bättre för deras varumärke om de började skaffa sig "en egen" synthpark istället för att klona andra?

  2. #2
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Jo Odysseyn blev ju en Deepmind12 så vem vet vart denna landar

  3. #3
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Helt rätt väg att gå. Kul!

  4. #4
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Deras varumärke är nog svårt att polera upp. Bättre att gå "all in" på den marknad de redan dominerar. Men frågan är om detta är ett vist val. Att inspireras av Juno 106 är en sak, att klona en Mini en annan.

    Men visst, gör de en svinbillig och den visar sig låta okej så lär den sälja. Men Fuli sätter säkert dit nå't knas, som DCOer, en OLED eller plastgavlar. Jag tror nog de kan sälja, men nördarna (dvs vi, inte "doctors" or "lawyers" som Uli snackar om) lär väl tycka Behringer är ännu jävligare än tidigare.

    MiniMoogen får man tycka vad man vill om, men det är en ikon och ikoner kopierar man normalt inte hur som helst. Uli jämför med bilvärlden, men vad jag vet finns det inga exakta Mustanger därute...

  5. #5
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Behöver vi en Minimoog till?
    På samma sätt som vi behöver en 303 till...?

  6. #6
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Ja allt hänger ju på lappen. Kommer den ner mot 5k och låter svinbra så blir den ju naturligtvis väldigt intressant. Men då tycker jag han får gå all in på Oscar, 2600, CS80 ... PPG?

  7. #7
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Jag vill höra mer om eurorackversionen!

  8. #8
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Hoppas de lägger till pwm och sync, multiple triggering, extra lfo etc.
    Annars lite tråkigt

  9. #9
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja allt hänger ju på lappen. Kommer den ner mot 5k och låter svinbra så blir den ju naturligtvis väldigt intressant. Men då tycker jag han får gå all in på Oscar, 2600, CS80 ... PPG?
    Om 40 år gäller, så dröjer det lite till innan OSCar och PPG kan bli verklighet.

    F ö tycker jag det är lite skumt att Novation inte gör en OSCar i någon form. De har kanalerna, originaldesignern i huset osv.

  10. #10
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Vilka är det som sitter i Sverige som Uli hänvisar till?

  11. #11
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Varför clona just den... Jo vist men den finns ju många andra som är jättebra.

  12. #12
    Patric
    Patric är uppkopplad nu

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilka är det som sitter i Sverige som Uli hänvisar till?
    Är väl LAB Gruppen som gör slutsteg?

  13. #13
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilka är det som sitter i Sverige som Uli hänvisar till?
    janost?

  14. #14
    Peter70
    Peter70 är inte uppkopplad
    Peter70s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Behöver vi en Minimoog till?
    På samma sätt som vi behöver en 303 till...?
    303 kan jag hålla med eftersom det redan finns många kloner till ett vettigt pris. Dock har jag svårt att fatta varför det skulle vara fel om det fanns klon av Minimoog som även de utan hög inkomst hade råd med. Sedan kan man ju alltid diskutera det moraliska och hederliga i Behringers agerande. Men att fler i användarledet skulle få tillgång till en fantastisk maskin har jag väldigt svårt att beklaga.

  15. #15
    synthboy
    synthboy är uppkopplad nu
    synthboys avatar
    Veteran
    Skulle vilja höra någon klon som låter bättre än en Waldorf Pulse 1 till samma pris.
    Tråkigt med brist på visioner och nya ideér men visst, vill man lägga så lite tid som möjligt på utvecklingsbiten och istället massproducera billigt så är det en väg.

  16. #16
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Peter70 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    303 kan jag hålla med eftersom det redan finns många kloner till ett vettigt pris. Dock har jag svårt att fatta varför det skulle vara fel om det fanns klon av Minimoog som även de utan hög inkomst hade råd med. Sedan kan man ju alltid diskutera det moraliska och hederliga i Behringers agerande. Men att fler i användarledet skulle få tillgång till en fantastisk maskin har jag väldigt svårt att beklaga.
    Håller med till fullo. Att det inte finns en enda MiniMoog klon mer än deras alltför dyra egna klon är ju en gåta.

  17. #17
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av synthboy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Skulle vilja höra någon klon som låter bättre än en Waldorf Pulse 1 till samma pris.
    Men den låter ju verkligen inte som en Minimoog... vilket jag iofs inte håller till dess nackdel, även om Pulse inte funkade för mig. Jag håller Minimoog så högt man kan, men Pulse har ju ett väldigt eget sound och är innovativ på sitt vis = bra.

    I övrigt är jag skitnöjd med mitt nyårslöfte.

  18. #18
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Fast finns det inte flera Minimoog-kloner redan? Analogue Solutions Leipzig, Studio Electronics olika rack, etc?
    Eller måste det vara exakta kloner med tiltbar panel för att räknas?

  19. #19
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av android Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast finns det inte flera Minimoog-kloner redan? Analogue Solutions Leipzig, Studio Electronics olika rack, etc?
    Eller måste det vara exakta kloner med tiltbar panel för att räknas?
    Kloner skall ju använda samma scheman.
    Att man har 3 oscillatorer , ett 24 LPF och en VCA gör det inte till klon i min värld.

  20. #20
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Vill man ha MiniMoog så finns ju både ny och gammal... varför inte skapa nåt nytt.

  21. #21
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vill man ha MiniMoog så finns ju både ny och gammal... varför inte skapa nåt nytt.
    Money money money...

  22. #22
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Helt rätt tänkt! Mycket att hämta med tanke på hypen kring Moogs egen klon! "Kan den låta som Lucky Man?" blir den nya "stora frågan" Eller punkterad ikon?

  23. #23
    deleted user
    Rent juridiskt... kan de verkligen använda "Minimoog" i marknadsföringen när Moog fortfarande är i högsta grad aktivt som företag och "Minimoog" likaså ett produktnamn som används?

  24. #24
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Money money money...
    Jo men ska man göra en riktig klon så kommer det ju inte bli särdeles billigare utan då blir det ju softish modellering osv....ju bättre och exaktare klon ju dyrare och perfekt hamnar förmodligen i prisklass med originalet. "billigt" betyder alltid kompromisser..minst..

  25. #25
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Ytmontering i Behringer City torde väl kapa kostnader, ala KARP?

  26. #26
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jo men ska man göra en riktig klon så kommer det ju inte bli särdeles billigare utan då blir det ju softish modellering osv....ju bättre och exaktare klon ju dyrare och perfekt hamnar förmodligen i prisklass med originalet. "billigt" betyder alltid kompromisser..minst..
    Tror inte det spelar någon roll vare sig hur den låter eller hur den är konstruerad faktiskt. De som vill gillar den, de som inte vill gilla den, gillar den inte. It's a Behringer.

    De/han gör ju BOSS-pedalsgrejen om igen men nu ska det vara diverse analoga syntar istället.

  27. #27
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ytmontering i Behringer City torde väl kapa kostnader, ala KARP?
    Får vi höra lite Firechild ojande då

  28. #28
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror inte det spelar någon roll vare sig hur den låter eller hur den är konstruerad faktiskt. De som vill gillar den, de som inte vill gilla den, gillar den inte. It's a Behringer.

    De/han gör ju BOSS-pedalsgrejen om igen men nu ska det vara diverse syntar istället.
    Nja jag var överlycklig när Behringer gjorde sina Mackie kopior... äntligen hade man råd liksom.... men det var ju en ganska kortvarig lycka... samma med effekter.. köpte ..kom hem... grym besvikelse lämnade tillbaka direkt.

    Det finns ju en anledning till att Behringer har dåligt rykte...

  29. #29
    deleted user
    Göra en Minimoog ytmonterat som låter i princip lika är säkert genomförbart, det tror jag. Just där ligger inte några problem. Korg hade David Friend med i utvecklingen, sådana detaljer är viktiga.

    En sak är säker, målgruppen kommer att tycka att den är lika bra som en riktig Moog.

  30. #30
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nja jag var överlycklig när Behringer gjorde sina Mackie kopior... äntligen hade man råd liksom.... men det var ju en ganska kortvarig lycka... samma med effekter.. köpte ..kom hem... grym besvikelse lämnade tillbaka direkt.

    Det finns ju en anledning till att Behringer har dåligt rykte...
    Jag lovar att deras huvudmålgrupp inte är samma som Moog har med Minimmog. Tror faktiskt inte att det påverkar Moogs försäljning det minsta.

  31. #31
    Lazt
    Lazt är inte uppkopplad
    Lazts avatar
    Senior
    Mycket bra ide, speciellt nu när det finns reissue, så får man välja. Dyrt eller billigt.

  32. #32
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag lovar att deras huvudmålgrupp inte är samma som Moog har med Minimmog. Tror faktiskt inte att det påverkar Moogs försäljning det minsta.
    Nej deras huvudmålgrupp är ju de som inte har råd med en Mini men ändå vill ha en.. precis som jag ville ha en Mackie el TC Electronic.. men inte hade råd... risken är ju att de blir lika besvikna som jag blev därför att Behringer då i alla fall var rent skräp. Vi får ju se hur det går med DeepMind12 men redan så kan man ju se kvalitets varningar.

  33. #33
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Håller med till fullo. Att det inte finns en enda MiniMoog klon mer än deras alltför dyra egna klon är ju en gåta.
    Creamware Minin?
    Digital klon som kostade 6 papp för tio år sen när den kom.

  34. #34
    Phat
    Phat är inte uppkopplad
    Phats avatar
    Veteran
    Ok om den är klonad inuti (patent som upphört etc), men hur lik kan dom göra det yttre utan att det blir varumärkesintrång? Får den se ut exakt som en Minimoog rent fysiskt också, fast där de enbart kanske ersätter Moog med Boog på "namnbrickan"?

  35. #35
    deleted user
    "Someone here in the forum had a great idea to pack this synth into a compact Eurorack format and this coincides with some of our engineers’ ideas. I will have our designers to come up with a quick design draft for you to comment on"

    Jag hoppas på en semimodulär i eurorack.

  36. #36
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Creamware Minin?
    Digital klon som kostade 6 papp för tio år sen när den kom.
    Ja, glömde den! Not
    Digital klon är ett skällsord.

  37. #37
    deleted user
    Minimoog i euro? Då har man ju missat hela idén med både Minimoog och modulärt, men kör i vind. It's a Behringer.

  38. #38
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Kanske är lite snobbig och missundsam men gillar inte det här.moog tillverkar ju sin nya själv.

  39. #39
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Minimoog i euro? Då har man ju missat hela idén med både Minimoog och modulärt, men kör i vind. It's a Behringer.
    Fast det finns ju redan. Så Behringer är inte ensamma om att vilja använda Minimoog på annat sätt i så fall. T ex AJH.

  40. #40
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Minimoog i euro? Då har man ju missat hela idén med både Minimoog och modulärt, men kör i vind. It's a Behringer.


    Micromac?

  41. #41
    volante
    volante är inte uppkopplad
    volantes avatar
    Veteran
    WTF!!? Såg på bilden nu att Uli B. är typ 16 år gammal! Måste lära om alltså, en typisk tysk entreprenör/företagsledare är inte längre 65+ Med tråkig skjorta och upprullad mustasch..

  42. #42
    Sodium
    Sodium är inte uppkopplad
    Sodiums avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Ulis snack om att göra billiga saker för att hjälpa fattiga musiker är sån jävla BS att man storknar. Uli är ju kapitalism i ett nötskal, han vill självklart tjäna mer pengar men samtidigt framstå som att han gör det för den goda sakens skull. Förloraren här heter förmodligen Moog Company och självklart ska dom straffas för att de gör dyra, handgjorda maskiner efter gammalt recept. För det är ju det enda vi vill ha; Ulis billiga kopior.

  43. #43
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Minimoog i euro? Då har man ju missat hela idén med både Minimoog och modulärt, men kör i vind. It's a Behringer.
    Jag försöker strunta i andras idéer men berätta gärna vad idén med en minimoog är. Angående eurorack var det tur att inte Doepfer brydde sig om vad andra använde formatet till när han började tillverka moduler.

  44. #44
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.


    Micromac?
    Ja Macbeth har väl gjort en Moog klon i alla format..synthi-moog, arp-moog, Easel-Moog..osv... och alla kostar lika mkt eller mkt mer än originalet.. lysande ...Han måste verkligen kvala in som en av historiens tråkigaste synthtillverkare

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Bionik Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag försöker strunta i andras idéer men berätta gärna vad idén med en minimoog är. Angående eurorack var det tur att inte Doepfer brydde sig om vad andra använde formatet till när han började tillverka moduler.
    Eller otur..kanske

  45. #45
    Astral
    Astral är inte uppkopplad
    Astrals avatar
    Senior
    Det mest utmärkande med minimoogen e byggkvalitén å filtret. Frågan e om de räcker me bara en bra kloning av ladderfiltret + behringers "byggkvalitet" för å lyckas få till en storsäljare?

  46. #46
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Vi har inte sett den än. På Deepmind 12 kunde de inte ens centrera texten på panelen ordentligt. Ändå skulle de ha in inbyggd wifi, VR och mikrovågsugn + 2 miljarder digitala effekter och en wunderbaum.

    Det finns stor risk för att deras minimoogkopia kommer felstavad, men enbart sinus i oscillatorerna. En halv LFO samt direktuppkoppling på internet, driven med android och hybriddrift med gasturbin som kräver tre högfrekventa PC-fläktar.

    obs, sarkastisk

    Amon

  47. #47
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    http://www.ajhsynth.com/Products.html

    AJH har ju också minimoog i europaminiatyr

  48. #48
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Bionik Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag försöker strunta i andras idéer men berätta gärna vad idén med en minimoog är.
    Ja, det var ju att plocka ur instrumentet från ett modulärt system och paketera det som ett performanceinstrument, med pianoklav och allt.

    Jag tycker det är lustigt att kalla något för klon och påskina att man är trogen originalet, när man går rakt mot själva grundidén med instrumentet.

    Det sagt så kan det givetvis vara ett användbart instrument för det. Finns ju kända Minimoogklon-ish syntar i rack som verkligen låter bra. Då har jag mycket svårare för vanliga rackinstrument än euro, ska sägas.

  49. #49
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Får vi höra lite Firechild ojande då
    Är det inte through hole får det vara
    Nej,seriöst jag har fått för mig att SMT låter för kliniskt, tex karpen.
    Det är ju extremt marginellt men bara det bästa är gott nog

  50. #50
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eller otur..kanske
    Absolut, så kan det vara. Men jag har som du redan vet (den där system80-808) svårt att se varför formatet skulle vara tjingpaxat till en viss typ av moduler.

  51. #51
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej,seriöst jag har fått för mig att SMT låter för kliniskt, tex karpen.
    Det är ju extremt marginellt men bara det bästa är gott nog
    Ja och sedan har du ju fel där. Det är så en Oddy beter sig. KArpen driver t ex mer än vad MG-1 gör och jag har dessutom testat två original Mk2 efter att jag skaffade KArpen där jag skulle påstå att en kändes exakt som KArpen och den andra snarare lite stabilare till och med, om än mycket marginellt. Testade även ringmod och det skilde betydligt mer på de båda originalen än mellan ett av originalen och KArpen.

    Så nej.

    Och jag har mycket svårt att förstå hur KArpen upplevs som klinisk... den driver inte som Minimoog, men det är få syntar som gör (och i praktiken undrar jag hur viktigt det egentligen är).

  52. #52
    deleted user
    (så lyckas Behringer lika bra med att återskapa Minimoog som Korg gjorde med Odyssey är det högst anmärkningsvärt, de har dock inte gjort något ännu som får mig att ha en sådan förväntan)

  53. #53
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Bionik Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Absolut, så kan det vara. Men jag har som du redan vet (den där system80-808) svårt att se varför formatet skulle vara tjingpaxat till en viss typ av moduler.
    Nej jag menade att nån centimeter till knappast skulle skadat... men nä klart man får ju göra som man vill... vad som passar en själv får man väl välja...även om jag har svårt att förstå vissa saker

    Har du fått den redan...?

  54. #54
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Creamware Minin?
    Digital klon som kostade 6 papp för tio år sen när den kom.
    Som nu kostar mer än när den släpptes.

  55. #55
    Hackemoff
    Hackemoff är inte uppkopplad
    Hackemoffs avatar
    Senior
    Varför inte göra en ÄKTA MemoryMoog på en gång, med alla Behringers resurser? Dvs så som tanken var från början, en sexrösters MiniMoog med patchminne, inga CEM-chip och dyligt. Blir väl kanske tokdyrt ändå...

  56. #56
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bionik Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Someone here in the forum had a great idea to pack this synth into a compact Eurorack format and this coincides with some of our engineers’ ideas. I will have our designers to come up with a quick design draft for you to comment on"

    Jag hoppas på en semimodulär i eurorack.
    Du skulle ju stanna på sequencers!!

  57. #57
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, det var ju att plocka ur instrumentet från ett modulärt system och paketera det som ett performanceinstrument, med pianoklav och allt.
    Fast ingen blir speciellt glad av att jag står och kör moogsolon på ett pianoklav varken på en minimoog eller annat. Ljudet går att använda på många sätt.

  58. #58
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Bionik Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast ingen blir speciellt glad av att jag står och kör moogsolon på ett pianoklav varken på en minimoog eller annat. Ljudet går att använda på många sätt.
    "Klon"

  59. #59
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Bionik Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast ingen blir speciellt glad av att jag står och kör moogsolon på ett pianoklav varken på en minimoog eller annat. Ljudet går att använda på många sätt.
    Ja men varför inte Moog 55/3C klon då i euro.. varför MiniMoog? .....fattar faktiskt inte varför inte Moog kör eurokopior på sina Modulära maskiner... skulle ju sälja som smör..... miniträkabinett... 86% Moog 55..

  60. #60
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej jag menade att nån centimeter till knappast skulle skadat... men nä klart man får ju göra som man vill... vad som passar en själv får man väl välja...även om jag har svårt att förstå vissa saker

    Har du fått den redan...?
    Ja det har du rätt i, fyra u hade varit fint men samtidigt på gränsen om man vill ha många prylar i en väska.

    Nej det finns väl inga ute? har inte kollat så mycket mer sedan den tråden, bara anmält för nyhetsbrev. Sjukt sugen.

Liknande ämnen

  1. Behringer mx8000 PSU pajj, förvånad? Nej, det är ju behringer.
    Av netlas i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-18, 23:55
  2. Minimoog eller Minimoog Voyager
    Av andgalf i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 20:01
  3. Minimoog VS Minimoog Voyager...
    Av Demokid i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 22:27

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •