Sidan 5 av 9 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 8 9 SistaSista
Resultat 241 till 300 av 529

Ämne: Moog Mother32 eurorack

  1. #241
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Erebus gör grymma grejer!
    Men det är en skandal att den heter Erebus och inte Erebos. Varför köra på den latiniserade stavningen när den görs i Grekland?!?! *Upprörd*

  2. #242
    COSMIC60
    COSMIC60 är uppkopplad nu
    COSMIC60s avatar
    Senior
    Erebus är hur mysig som helst! Superfint delay tex och kul patchpanel. Fet och fin. Gillade att det inte fanns USB. Tyvärr lite slö i enveloperna.
    GASar på en Mother.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	3pzkni.jpg 
Visningar:	34 
Storlek:	28,6 KB 
Id:	61843

  3. #243
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har också tappat lite av den initiala gas jag fick. Vetefan.

    Men... jag funderar på en sak. Hur lik är denna Sub-37 komponentmässigt? Subben har något i sin karaktär jag inte riktigt kan sätta fingret på, men inte riktigt förlikar mig med. Något som Voyager t ex inte har, varför jag i ryggmärgen föredrar Voyagern rejält. Gammel-Moogar har definitivt inte det där lite... gnälliga... typ.

    Grejen är att jag inte får intrycket av att Morsan har det heller, men jag vet inte om jag inbillar mig eller om det hänger på de som demar.

    Är det samma oscillatorer som Subben t ex? Filtret? Helt nya?
    Jag vet vad det är. Jag hade Voyager och Little Phatty samtidigt och det jag hört av Mother och Sub37 gör att dessa låter i samma fack som Little Phatty men inte Voyager. Voyager låter fortfarande Moog mulligt , men med lite modern touch.
    Sub37,Phatty,Mother de har något "metalliskt" i ljudet. Mycket lite men det finns där vilket gör att de avviker från mulliga moog som man är van vid. Observera att detta är marginellt , men finns där enligt min skadade paranoida ljud bedömning. Måste ju vara något konstruktionsmässigt som gör att en Voyager kostar 35.000::- och en phatty 9.000:-. Bara öppna skalet och undersöka för de som har tillgång till burkarna...

  4. #244
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av brand1bil Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Touch me...

    Om jag inte minns helt fel så är micromac 58HP, så den går i en såndär moog-mother-case. En mother32 och en micromac då kanske... =)

  5. #245
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Min stora farhåga med att köpa på mig ett par Mödrar á 32 är att jag är rädd att det pajjar mina övriga modularplaner. Man orkar bara hålla på att nudla "så många" modularljud. Jag tvekar ...

  6. #246
    brand1bil
    brand1bil är inte uppkopplad
    brand1bils avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av COSMIC60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Erebus är hur mysig som helst! Superfint delay tex och kul patchpanel. Fet och fin. Gillade att det inte fanns USB. Tyvärr lite slö i enveloperna.
    GASar på en Mother.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	3pzkni.jpg 
Visningar:	34 
Storlek:	28,6 KB 
Id:	61843
    ÄNTLIGEN någon som kom med den uppenbara Danzig-parallellen!

  7. #247
    brand1bil
    brand1bil är inte uppkopplad
    brand1bils avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om jag inte minns helt fel så är micromac 58HP, så den går i en såndär moog-mother-case. En mother32 och en micromac då kanske... =)
    Tror den är 57 faktiskt, den är jobbigt ojämn och pajar lätt den perfekta planeringen.

  8. #248
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Min stora farhåga är att det här är inkörsporten till euroträsket... Dubbelcaset är ju jättesnyggt, men det är nog vettigare med en morsa och ett case med gott och blandat.

  9. #249
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av android Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min stora farhåga är att det här är inkörsporten till euroträsket... Dubbelcaset är ju jättesnyggt, men det är nog vettigare med en morsa och ett case med gott och blandat.
    I sanning en fara som kräver reflektion och andning!

  10. #250
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vet vad det är. Jag hade Voyager och Little Phatty samtidigt och det jag hört av Mother och Sub37 gör att dessa låter i samma fack som Little Phatty men inte Voyager. Voyager låter fortfarande Moog mulligt , men med lite modern touch.
    Sub37,Phatty,Mother de har något "metalliskt" i ljudet. Mycket lite men det finns där vilket gör att de avviker från mulliga moog som man är van vid. Observera att detta är marginellt , men finns där enligt min skadade paranoida ljud bedömning. Måste ju vara något konstruktionsmässigt som gör att en Voyager kostar 35.000::- och en phatty 9.000:-. Bara öppna skalet och undersöka för de som har tillgång till burkarna...
    Måste hålla med. Jag tror det är tre saker främst: oscillatorerna är inte lika superstabila på Voyagern (fast jag vet inte om 37:ans sentillkomna driftparameter löser det?), Voyager-filtret är inte lika precist när man sveper det (delvis pga att det är två filter skulle jag tro) och det är nåt vasst över filterresonansen på subbarna, där Voyagern är varm och go. Men jag tycker inte att jag riktigt kan påstå att morsan håller till i subbarnas ringhörna än, jag vill nog höra henne live först.

    F.ö. tycker jag Little Phatty låter klart varmare än subbarna. Kanske delvis hörvilla, jag har inte suttit och försökt göra identiska ljud och jämfört. Men jag tycker att resonansen inte är lika vass.

  11. #251
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    I sanning en fara som kräver reflektion och andning!
    Djupandning.

  12. #252
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av android Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min stora farhåga är att det här är inkörsporten till euroträsket... Dubbelcaset är ju jättesnyggt, men det är nog vettigare med en morsa och ett case med gott och blandat.
    En morsa och ett case med gott & blandat brakar iväg det också, man passerar enkelt vad en ny Dominion kostar ex vis. (Helt olika prylar iofs, men så tänker jag.)

  13. #253
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Kommer man kunna köpa mother 32-lådorna tomma? Har de strömskenor och skruvlister för småmoduler?

  14. #254
    jpl
    jpl är inte uppkopplad
    jpls avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kommer man kunna köpa mother 32-lådorna tomma? Har de strömskenor och skruvlister för småmoduler?
    https://www.thomann.de/se/moog_euror...e_60_hp_12.htm

  15. #255
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En morsa och ett case med gott & blandat brakar iväg det också, man passerar enkelt vad en ny Dominion kostar ex vis. (Helt olika prylar iofs, men så tänker jag.)
    Jo, precis. Euroträsket.

  16. #256
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jpl Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Åh. Jag som trodde jag var klar.

  17. #257
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vet vad det är. Jag hade Voyager och Little Phatty samtidigt och det jag hört av Mother och Sub37 gör att dessa låter i samma fack som Little Phatty men inte Voyager. Voyager låter fortfarande Moog mulligt , men med lite modern touch.
    Sub37,Phatty,Mother de har något "metalliskt" i ljudet. Mycket lite men det finns där vilket gör att de avviker från mulliga moog som man är van vid. Observera att detta är marginellt , men finns där enligt min skadade paranoida ljud bedömning. Måste ju vara något konstruktionsmässigt som gör att en Voyager kostar 35.000::- och en phatty 9.000:-. Bara öppna skalet och undersöka för de som har tillgång till burkarna...
    Jag håller med dig helt!

    Något grynigt, metalliskt, lite orent i ljudet (och då inte nödvändigtvis positivt, tyvärr..), nästan på ett digitalt kvantiserat sätt gör att det inte klickade helt för mig fast jag hade för avsikt att köpa både LP, SUB och SUB37.
    Det slutade med att vi köpte en Voyager till i stället, trots att det blir tårta på tårta (cake on cake).

    Kanske är det helt enkelt så att något digitalt mäter oscillatorn typ 100ggr i sekunden och korrigerar minimalt, och det är den interferensen i signalen man (känner mer än) hör om man är van vid det gamla analoga?
    Det låter inte helt naturligt "varmt" på samma sätt i alla fall.

    Kanske kan någon som är lite mer bevandrad i konstruktion komma med en kvalificerad gissning?

    Voyagern har ju fått mycket kritik för att den tar tid på sig att komma i tune, mellan 15-30 minuter sägs det.
    Jag har faktiskt inte märkt det på någon av mina. Någon annan som tycker den är segstartad?

    Jag är emellertid mycket spänd på vad morsan kan leverera!
    Och nästan ännu mer vad efterföljaren till Voyagern kommer att bli.. (D! D! Huraaaaa!)

    //Michael

  18. #258
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av mgronroos Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kanske är det helt enkelt så att något digitalt mäter oscillatorn typ 100ggr i sekunden och korrigerar minimalt, och det är den interferensen i signalen man (känner mer än) hör om man är van vid det gamla analoga?
    Det låter inte helt naturligt "varmt" på samma sätt i alla fall.

    Kanske kan någon som är lite mer bevandrad i konstruktion komma med en kvalificerad gissning?
    Jag är inte särskilt bevandrad i konstruktionen, men jag tror inte det handlar om interferens. Det skulle kanske kunna hända om det vore en DCO, men det är väl ändå inte fallet. Snarare tror jag det är avsaknaden av Voyagerns subtila men dock drivande som är en del av problemet. Och sen som sagt att filtret är så attans kirurgiskt hos de nyare manickerna, särskilt då resonansen.

    Citat Ursprungligen postat av mgronroos Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Voyagern har ju fått mycket kritik för att den tar tid på sig att komma i tune, mellan 15-30 minuter sägs det.
    Jag har faktiskt inte märkt det på någon av mina. Någon annan som tycker den är segstartad?
    Jag hade en signature edition med lågt serienummer, byggd 2002, dvs Voyagerns första år. Den behövde minst 15 minuter för att stabilisera sig. Kanske det var ett större "problem" med de tidiga. Inte för att jag tyckte det var ett problem! Den var åtminstone stabil nog att inte behöva stämmas om efter den initiala uppvärmningen. Annat är det med t.ex. en Mono/Poly, som driver hela tiden. Funkar i studio, men inte live.

    Jag måste säga att åtminstone min Voyager lät grymt "varmt" och "vintage", på sätt och vis mer än min Model D. Men jag tror att det till stor del beror på att den har dubbla filter. Även om man ställer dem så lika man bara kan, så blir de aldrig exakt likadant ställda och kommer aldrig att reagera exakt likadant på styrspänningarna. Det är jag helt övertygad om bidrar mycket till den där speciella "värmen", eller "smaskigheten", eller vad man nu ska kalla det. Prova själv att dra ur pluggen från vänster ut och bara använda höger ut. Då får du bara det ena filtret och då blir ljudet klart torrare. Fortfarande varmt och vintage, men inte alls lika, hm, blött.

  19. #259
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    (OBS att ovanstående inte funkar om du istället drar ur pluggen från höger ut. Gör du det, så får du bägge filtren monomixade i vänster ut.)

  20. #260
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Intressant Slirak!
    Testade precis och nog tusan lät det stelare i högra kanalen.
    Är ju logiskt egentligen, har bara aldrig tänkt på det förut.

    Testade att slå på den och lyssna direkt nu. Den är lite snedstämd, men inte mer än att det låter lite göttigt. Förmodligen är det så att när jag väl kommit till att köra seriöst så har den hunnit värma upp sig, eller så har jag kompenserat och rattat runt så mycket att jag inte störts av det..

    Däremot tycker jag inte den (Anniversary) låter vintage direkt, inte jämfört med en Model D i alla fall. Körde en D senast härom dagen och jag tycker den är mycket tjockare och saftigare i soundet. Det vore taskigt att säga att Voyagern låter VA i jämförelse, men det är inte samma sak.. Den andra Voyagern (Perf. Ed. från Okt -14) låter något fastare och tightare. Kanske har de där 10 åren av åldrande elektronik börjat ge sig till känna..?

    Som en passus så är den där "digitala smutsen" även tydlig på Waldorf Pulse. Jag köpte två Pulse + när de kom (skulle köra stereo..) på Turnkey i UK. Den satt som en schmeck i mixen, men jag blev aldrig vän med just det där metalliska vi diskuterat. Kände igen det i 2:an direkt med. Inget köp där heller fast jag vill!

    Interferens är nog fel term, ja, men något som är inne och manipulerar den analoga signalen är det. Och jag har svårt för det. Det tar bort värmen på noe vis. Metalliskt som Firechild säger tycker jag är ett bra sätt att beskriva det fnurr som ligger på signalen. Skulle gärna vilja veta vad det är.

    Studio Electronics SE-1X har exempelvis inte alls det där, trots att den har en massa digital styrning, så någon typ av konstruktionsval är det.

    //Michael

  21. #261
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Åh. Jag som trodde jag var klar.
    Djävulen tar inte vila bara för du tror du skall ha söndagsmiddag

  22. #262
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Måste erkänna att jag blir lite sugen på att sälja av lite eurorack och skaffa mother32+tier 2 eller tier 3. Ända funderingen är väl hur man gör om man ska gigga med det. Finns det vettiga sätt att packa den typen av case? Är det skruva isär som gäller?

  23. #263
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior
    hej, innan man ger sig in i modulärträsket (mest elektronburkar o DAWs innnan), är inte mother en mer praktisk/snyggare version av wekstatt? Man kan ju nästan få 3 wekstatt (kit) för priset av en mother!?

  24. #264
    Steelberry
    Steelberry är inte uppkopplad
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 59min Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ... är inte mother en mer praktisk/snyggare version av wekstatt? Man kan ju nästan få 3 wekstatt (kit) för priset av en mother!?
    Sant, men Mother har sequencer och midi in vilket är stora plus bortsett från att Monther har riktiga 3,5mm som är kompatibla med Eurovärlden. Sedan är det lite små förbättringar vad gäller prestanda och funktioner (riktiga rattar, CV mixer etc). Skulle nog säga att man får valuta för pengarna i stort sett om man inte bara räknar antal VCO trots alla.

    Möjligen kan en Werkstatt kombineras med en Mother för mer pang för pengarna.

    Att sätta ihop 3 st i ett rack blir ett sorts System 15 junior. Vore nice om man fick rabatt vid köp av 3. Om den bara hade vettiga envelopes....
    Senast redigerat av Steelberry den 2015-10-09 klockan 14:20.

  25. #265
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av SteelberryWorker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sant, men Mother har sequencer och midi in vilket är stora plus bortsett från att Monther har riktiga 3,5mm som är kompatibla med Eurovärlden. Sedan är det lite små förbättringar vad gäller prestanda och funktioner (riktiga rattar, CV mixer etc). Skulle nog säga att man får valuta för pengarna i stort sett om man inte bara räknar antal VCO trots alla.

    Möjligen kan en Werkstatt kombineras med en Mother för mer pang för pengarna.

    Att sätta ihop 3 st i ett rack blir ett sorts System 15 junior. Vore nice om man fick rabatt vid köp av 3. Om den bara hade vettiga envelopes....
    Jag har en cv seq via min AK, men envelooparna förstod jag int. Är de annorlunda (förmodligen för det är väl ingen som rattat en mother här!?)

  26. #266
    Steelberry
    Steelberry är inte uppkopplad
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 59min Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har en cv seq via min AK, men envelooparna förstod jag int. Är de annorlunda (förmodligen för det är väl ingen som rattat en mother här!?)
    Sustain on or off - inget där emellan.

  27. #267
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Ja nej alltså EN Moder 32:a är ju ingen idé. Man får köpa 2 eller tre så att de/n kan ersätta MEK:en.

  28. #268
    Göran
    Göran är uppkopplad nu
    Görans avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av SteelberryWorker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om den bara hade vettiga envelopes....
    Oj, har den inte det?

  29. #269
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Interzone Inc Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oj, har den inte det?
    A-D Sustain on/off

  30. #270
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Vill en ha annat så finns det eurorack att koppla in!

    Den enveloptypen hindrade inte minimoogen direkt.

  31. #271
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior
    oj, oj, vill inte dra igång ngn "brand", men jag hoppas ngn kommer kunna jmf dessa modeller då jag bor långt ifrån ngn moog-botuiqee så förlitar jag mig på era expertutlåtanden.

  32. #272
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Har inte denna varit uppe?? nähä eller


    https://youtu.be/Lq-d8F79aCQ

  33. #273

  34. #274
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

  35. #275
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

  36. #276
    COSMIC60
    COSMIC60 är uppkopplad nu
    COSMIC60s avatar
    Senior
    Om jag skaffar detta så kanske jag kan lägga monotriberna bakom mig...

  37. #277
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Inser när jag tittar på de här videorna att jag ju absolut inte behöver den här. Men behov och vilja är inte riktigt samma sak.

  38. #278
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Tyvärr svara ju inte någon video än så länge på den viktigaste frågan... kan den låta som en 303:a?

  39. #279
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 99JJQ Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tyvärr svara ju inte någon video än så länge på den viktigaste frågan... kan den låta som en 303:a?
    Sorry.. Det kan bara mc505 göra.

  40. #280
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Låter? Har du sett hur snygg tvåvåningsmojängen är?! <3

  41. #281
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Slightly off topic men svar på om Voyager behöver värmas upp. Japp min gamla RME (som jag saknar) var en av mina synthar med längsta uppvärmingssträckan...bara CS-80 behöver mer. 30-40 minuter på Voyager RME.
    Senast redigerat av Firechild den 2015-10-10 klockan 09:50.

  42. #282
    Göran
    Göran är uppkopplad nu
    Görans avatar
    Moderator
    Lustigt, min Old School var good to go efter typ 5 minuter.

  43. #283
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Japp min gamla RME (som jag saknar) var en av mina synthar med längsta uppvärmingssträckan...bara CS-80 behöver mer. 30-40 minuter på Voyager RME.
    Så var min RME också, jag blev nervös för jag hade köpt den av en kompis som plockat upp den i USA. Jag trodde det var fel på den när den stämde ur sig hela tiden efter typ 20 minuter. En googling lugnade mig dock

  44. #284
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

  45. #285
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Jag gjorde just ett inte så vetenskapligt test med min Anniversary Voyager.
    Slog på den och startade stoppuret med en drone på hög pitch.
    Jag hörde tydligt att den var lite off pitch men absolut inte mycket.
    På hög pitch hördes tydligt att oscillatorerna driftade lite.

    Efter fyra minuter var den användbar, i princip i pitch.
    Efter sex minuter var den i pitch.

    Egentligen borde man ju göra det med exakt uppmätta och nollställda oscillatorer med oscilloskop, men det ger ändå en fingervisning.

    Undrar om de har gjort några förändringar under årens lopp eftersom det verkar skilja en del mellan maskiner. Eller kan det ha att göra med omgivande temperaturer osv..?

    //Michael

  46. #286
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    De har gjort ett antal förändringar (och man kan få analogkortet uppgraderat till aktuella specar), men jag vet inte om nån av uppgraderingarna gäller just detta. Verkar väl inte orimligt dock.

  47. #287
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Nu har Escape From Noise den köpbar. 6790 kronor.

  48. #288
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    6595:- på emusic.se och djservice.se.. ...du kommer inte få den förrns i December vilket som.
    Senast redigerat av Ƶl8R den 2015-10-11 klockan 21:34.

  49. #289
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Fast om EFN-Ulf har den köpbar, så har han den nog på lager. Har aldrig varit med om annat där åtminstone.

  50. #290
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    "Finns i lagret"

    Äh, läser som en kratta. Leverans väntas i slutet av november.

  51. #291
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    och jag tror nog till och med du kommer få vänta till slutet av december.

  52. #292
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Min plan är att vänta på denna för evigt. Men ibland går ju inte saker som planerat...

  53. #293
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

    https://youtu.be//qj7VxECHLkQ

    Lite ratchetting ...

  54. #294
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

  55. #295
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Redigt hippie det där. Att han ens har el i lägenheten. Och på stranden för den delen. Men men, nu ska vi inte vara sådana. Den låter riktigt mysigt.

  56. #296
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Nu börjar vi snacka.. gasen börjar fyllas på igen..

  57. #297
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Underbart

  58. #298
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av COSMIC60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om jag skaffar detta så kanske jag kan lägga monotriberna bakom mig...
    Då hojtar du till mig så kan jag vara intresserad av monotribes..

  59. #299
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Hippiekillen på sängen borde skämmas, klart fall av "allt låter bra med delay och filter". Han som satt i öknen däremot gjorde trevliga saker!

  60. #300
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Men allt låter ju faktiskt bra med delay

Liknande ämnen

  1. History of The Moog Synthesizer: Intervju med Robert Moog
    Av deadbeat i forum Allmänt om musik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 22:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •