Sidan 9 av 11 FörstaFörsta ... 5 6 7 8 9 10 11 SistaSista
Resultat 481 till 540 av 646

Ämne: Elektron Digitone

  1. #481
    perault
    perault är inte uppkopplad
    peraults avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av vurt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Pyramid känns inte liten, gillar känslan samt har den många bra funktioner som vida överträffar Elektrons grejer. Men tja, man får ju inte direkt parameter-locks osv. Kan visserligen styra filter osv via touch-paden och spela in det på Pyramid. Blir ju även att jag får ett sätt att spara alla grejer (en låt) på en sequencer istället för att programmera på så många prylar och sen spara och ladda in rätt saker, mycket mer jobb/trök.
    Jag förstår om man vill bort från datorn men ableton, Overbridge och push är ju en rätt trevlig kombo om man vill ha allt samlat, med total recall och ändå taktilt.

  2. #482
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av perault Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag förstår om man vill bort från datorn men ableton, Overbridge och push är ju en rätt trevlig kombo om man vill ha allt samlat, med total recall och ändå taktilt.

    Jag är gammal Cubase-räv, jag orkar verkligen inte lära mig någon annan DAW, så roliga är dom inte.

    Jag håller på med Pyramid nu, den är otroligt snabbarbetad! Har bävat för att verkligen fördjupa mig i den, men blev rätt snabbt förvånad över hur enkelt allt faktiskt är, jag kommer kunna ha ett trevligt workflow med denna inom kort.. Den har CV och gate in/ut, vilket är viktigt för mig att ha.

  3. #483
    perault
    perault är inte uppkopplad
    peraults avatar
    Veteran
    Helt plötsligt är ett spår på min digitone ett helt tonsteg för lågt

    Spelar jag t.ex. ett C på "klaviaturen" eller har ett C i en sekvens så spelas ett Bb. Om jag laddar ett nytt ljud så är det samma sak. Jag antar att jag kommit åt något av misstag, men vad? Någon som vet?

  4. #484
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Finns det något om "transpose" i manualen?

  5. #485
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av perault Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Helt plötsligt är ett spår på min digitone ett helt tonsteg för lågt

    Spelar jag t.ex. ett C på "klaviaturen" eller har ett C i en sekvens så spelas ett Bb. Om jag laddar ett nytt ljud så är det samma sak. Jag antar att jag kommit åt något av misstag, men vad? Någon som vet?
    Kolla sidan 30 i manualen, tror att lösningen finns där. Är på tunnelbanan nu så kan inte kolla på min egen digitone. Hade samma problem men lyckades lösa det efter att ha kollat in manualen.

  6. #486
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    På övre raden vid BPM-angivelnsen kan man se transponeringen för varje spår, det står T: +/-n
    Kan också vara så att carrier-operatorn är ställd till något annat än 1.

  7. #487
    perault
    perault är inte uppkopplad
    peraults avatar
    Veteran
    Tack för snabba svar. Ändra carriern var min quick fix för att lösa det :-)

    Jag misstänker att det är DIRECT PATTERN TRANSPOSE jag råkat göra. Ska kolla när jag kommer hem.

  8. #488
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av perault Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tack för snabba svar. Ändra carriern var min quick fix för att lösa det :-)

    Jag misstänker att det är DIRECT PATTERN TRANSPOSE jag råkat göra. Ska kolla när jag kommer hem.
    Great! Och sorry för att jag svarade med ett ”kolla-manualen-svar”. Brukar ju vara inte vara det man vill höra när man postar på forumet men jag lyckades lösa det snabbt efter att ha läst på lite

  9. #489
    perault
    perault är inte uppkopplad
    peraults avatar
    Veteran
    Nu har jag läst manual (igen) och testat. Felet kvarstår men om jag transponerar så det står "P:+2" (eller "T:+2") uppe till höger så spelar den i alla fall rätt ton. Skumt. Det verkar inte ha med ljuded att göra då den beter sig likadant även med fabriksljuden, t.o.m. vid förhandslyssning i browsern.

  10. #490
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Antar det som vanligt är väldigt användarovänligt när det gäller att spara ned sina ljud? Typ ingen quicksave-funktion för en patch man editerat?

    Märkte efter ett tag att jag sparat ner över 120 ljud med -3 Oktav, vilket inte riktigt var meningen och blir konstigt när andra ljud har 0 när man vill byta. Tar ju typ en halv minut att menydyka + bläddra till rätt ljud att skriva över, per ljud, blir rätt drygt faktiskt. Edit: tog väl nästan en timme att spara om allt, satan vad tråkigt det var. hittade inget i manualen om nån quicksave.

    Edit 2: förresten, kan man välja att en patch alltid ska vara i mono-läge.. jag vet att man kan ställa in per track men.. vissa ljud passar ju helt enkelt inte för poly och vissa andra kanske man alltid vill ha i unison osv, trist att behöva fippla med det varje gång man kommer till sitt 303-ljud te.x. Men jag kanske missat något och det går att spara per patch?
    Senast redigerat av vurt den 2019-03-21 klockan 10:43.

  11. #491
    bakelit
    bakelit är inte uppkopplad
    bakelits avatar
    Veteran
    Har gas på Digitone men har svårt att acceptera att det bara är stereo ut. Hade mycket hellre haft 4 ut än 2 in/ 2 ut. Blir så begränsat med fx då. På min Digitakt känns det ok med bara reverb och delay men på en synth vill jag ha större valmöjligheter. Ett alternativ kunde ju ha varit att som på Nordlead ha olika output modes, stereo ut eller part 1 & 2 till till vänster och part 3 & 4 till höger etc.

  12. #492
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Den har chorus också, livar upp ordentligt. Gillar att route:a effekterna genom varandra för att bygga lite mer spännande klanger också.
    Har kört med externa effekter en del också genom att hårdpanna vissa tracks till bara vänster/höger, det går ju bra det med.

  13. #493
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Just bristen på fler utgångar gnager mig mer och mer. Hade tänkt ersätta monomachine med en sådan här, men på den så använder jag alla sex utgångarna (som tre stereopar då, lägger olika externa effekter på ljuden samt panorerar rätt friskt), så utgångsbristen ställer till det rätt rejält.

    Lösningen att köpa tre Digitone är iofs uppenbar, men inget vettigt alternativ för mig.

  14. #494
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Nytt OS ute nu!

    List of changes from OS 1.10A to 1.20

    Improvements

    Added support for Overbridge plugin.

    Added Digitone Keys hardware support.

    [Digitone Keys] Implemented USER mode functionality.

    [Digitone Keys] Implemented hold functionality.

    [Digitone Keys] Added MIDI Ext mode.

    Improved Ratio B parameter scaling to enhance control when editing the parameter.

    Added support for Sustain pedal (Sustain and Sostenuto CC) over MIDI.

    Implemented Control All revert functionality ([MIDI] + [NO]).

    Added functionality to randomize page parameters. [PARAMETER] + [YES] to randomize. [PARAMETER] + [NO] to reset PARAMETER page to its last saved state.

    Implemented reload track Sound functionality. ([NO] + [T1-4])

    Implemented reload Page parameters functionality. ([PAGE] + [NO])

    Added the option to mute individual audio tracks from the main output, both on global and on pattern level. The global settings are found here: SETTINGS > AUDIO ROUTING. The pattern settings are found here: PATTERN > AUDIO ROUTING.

    Added support for pattern mutes over NPRN.

    Added support for playing chords with external MIDI keyboard/controller.

    Implemented portamento functionality. The portamento parameters are on the TRIG page and the portamento settings are found here: SETTINGS > SOUNDS > SETUP > PORTAMENTO.

    Implemented multi map functionality.

    Modulation envelope delay is now reflected in the envelope graph.

    Delay Time parameter values are now displayed as note values on relevant steps.

    Implemented Undo functionality in the NAMING menu.

    Bug fixes

    There was no way to return to GRID RECORDING mode after entering TRACK NOTE menu without turning GRID RECORDING mode off and on again.

    Pattern Volume could not be set using MIDI CC.

    Controlling the VAL1-8 parameters on a MIDI track using an external controller did not work.

    A Quick Pattern Mute operation initiated a pattern select timeout.

    In rare cases, unison indicated as active on a MIDI track.

    Sometimes, in MUTE mode a high amount of trigs playing in the sequencer caused the colors to get stuck.

    Master page parameters sent conflicting CC's.

    A Sound on a track could sometimes change and sound different after a Sound have been played on another track.

    Under some circumstances, pressing [RECORD], [PLAY], or [STOP] resulted in COPY, CLEAR or PASTE Track Sound.

    Loading a Sound that contained Velocity modulation could cause odd modulation behavior.

    The names of the LFO destination Pitch A and B2 was incorrectly named Pitch 2 and 4.

    MIDI Bank Select sent from the MIDI tracks output the message in the wrong format. An additional SBNK parameter is now added to the SYN1 page on the MIDI tracks.

    Setting pitch bend depth to high values, and then using the pitch wheel, could offset the pitch.

    The sequencer switched to new pattern when aborting pattern paste/clear.

    The MUTE mode could under some circumstances be deactivated when pressing [BANK] or [PTN].

    The sequencer started after preroll, even it was stopped before the end of the preroll.

    Control All function did not work on the TRACK LEVEL parameter.

    Changing PARAMETER page did not always close the open menu.

    LFO data on a MIDI track was continuously sent out even after double stop.

    CC values were sent even if the value was disabled ([FUNC] + DATA ENTRY knob) if an LFO was assigned to the CC value.

    MIDI sequencer CCs were sent on parameter locked trigs, even if they were disabled.

  15. #495
    perault
    perault är inte uppkopplad
    peraults avatar
    Veteran
    Bra grejer men hade hoppats på kits.

  16. #496
    inget
    inget är uppkopplad nu
    ingets avatar
    Veteran
    Såååå nice med Overbridge-plugin. Framförallt för snabbare hantering av sound libraryn.

    Gillar även nya randomize-funktionen.

  17. #497
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Bra grejer! Undrar om det går att få till slide med portamenton om den är p-lockable.

  18. #498
    eangman
    eangman är uppkopplad nu
    eangmans avatar
    Veteran
    Portamento On/Off och Portamento Time kan parameterlåsas.

  19. #499
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Fett med portamento!

  20. #500
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av eangman Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Portamento On/Off och Portamento Time kan parameterlåsas.
    Grymt! Langade in nya os:et igår men hann inte testa nåt. Hoppas på att få tid i afton.

  21. #501
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage


    Fabriksljuden till Digitone Keys finns nu på Elektrons hemsida och går att ta hem även för oss som har Digitone.

  22. #502
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Digitwo borde keys ha hetat.

  23. #503
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Digitwo borde keys ha hetat.
    Ja! Fast Digitone borde ju hetat Digiton med tanke på Digitakt.

  24. #504
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    Fabriksljuden till Digitone Keys finns nu på Elektrons hemsida och går att ta hem även för oss som har Digitone.
    Har du laddat ner? Var inne och snokade på hemsidan en stund men hittade int'! Hjälp!
    Senast redigerat av erko den 2019-05-22 klockan 20:37. Anledning: hjälp

  25. #505
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Finns bland soundpacks på ditt konto om du reggat en Digitone eller Digitone Keys på det. Logga in och kika.

  26. #506
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns bland soundpacks på ditt konto om du reggat en Digitone eller Digitone Keys på det. Logga in och kika.
    Aha, har inte reggat min. Ska göra det asap!

  27. #507
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av eangman Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Portamento On/Off och Portamento Time kan parameterlåsas.
    Asså.. jag fattar inte! Det enda jag lyckas med är Parameterflåsa! Det kanske blir så när man är över 40?

  28. #508
    eangman
    eangman är uppkopplad nu
    eangmans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Asså.. jag fattar inte! Det enda jag lyckas med är Parameterflåsa! Det kanske blir så när man är över 40?
    Kontakta supporten

  29. #509
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Asså.. jag fattar inte! Det enda jag lyckas med är Parameterflåsa! Det kanske blir så när man är över 40?
    Jag lyckades för några dar sen men kommer inte ihåg hur det gick till. Måste sitta framför maskinen om jag ska kunna förklara hur jag fick till det. Kanske hinner kika på det i afton.

    edit: obs! Är oxå över 40!!!
    Senast redigerat av erko den 2019-05-23 klockan 10:33.

  30. #510
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Asså.. jag fattar inte! Det enda jag lyckas med är Parameterflåsa! Det kanske blir så när man är över 40?
    Parameterflåsa, ja där har vi alla varit.

  31. #511
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Lyckas inte ladda in sound pack via C6. Nån annan som stött på patrull där? Har lyckats tidigare med sound packs från Elektron men nu har jag köpt ett från annat håll.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	97540536-69BE-4C2E-B484-82FF6900FBC8.jpeg 
Visningar:	5 
Storlek:	67,5 KB 
Id:	88070
    C6 hittar ljudkortet via Config men när jag klickar Send så visar Digitone fortfarande ”Waiting data...”, inget landar i vald bank. Testat via TM-1 också. Samma resultat. Även kört via usb t Digitone. Samma där, C6 hittar Digitone men inget landar. Kan det vara nåt i mina inställningar i Config som jag missar?

    Dock tar den emot sound packets 35 sounds om jag väljer Recieve Any istället för Sounds i Sysex Recieve menyn. Men när dessa 35 Sounds väl tagit emot kan jag inte klicka på nåt för att sen lägga dom i en bank, de bara försvinner

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DBD3E1E0-0319-4AC1-8E4C-9D9416960B1E.jpeg 
Visningar:	3 
Storlek:	59,3 KB 
Id:	88069

    Jag kan skicka Sysex till C6 och C6 tar emot. Men inte skicka till Digitone.

    Funderar på om det är nåt med sound packet. Kommer ihåg att jag hade ett liknande (eller t o m samma) problem med ett sound pack som såldes från elektron. Mailade och fick ett nytt, uppdaterat. Då funkade. Men va som var skillnaden, det har jag ingen aning om
    Senast redigerat av M i Gbg den 2019-06-17 klockan 19:38.

  32. #512
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Nån som skulle kunna ta emot sound packet och testa på sin Digitone? Funkar det så får ni gratis sounds, annars vet jag vad som är tokigt.

  33. #513
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av M i Gbg Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nån som skulle kunna ta emot sound packet och testa på sin Digitone? Funkar det så får ni gratis sounds, annars vet jag vad som är tokigt.
    Sure, skicka PM.

  34. #514
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sure, skicka PM.
    Just fått hjälp av The Introvert, men tack iaf. Det var inte min hjärna eller mina prylar det var fel på, utan sound packet. Samma problem för T I alltså.

  35. #515
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Läge att snacka med supporten då.

  36. #516
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Kan ha varit att vi inte använde v 1.20

  37. #517
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Nej då. Din Digitone är trasig. Byt den mot min fullt fungerande digitakt istället!

  38. #518
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej då. Din Digitone är trasig. Byt den mot min fullt fungerande digitakt istället!
    Taget! Jag behöver två så jag kan köra stereosamplingar

  39. #519
    The Introvert
    The Introvert är uppkopplad nu
    The Introverts avatar
    Veteran
    Kan verifiera att Digitone < 1.20 beter sig lite buggigt med sysexdata, så det är ett topp-tips att uppgradera.

    Det verkar inte vara några problem att spara/ladda egna ljudbanker och projekt vad jag märkt, men vissa sysexfiler laddas aldrig in även om Digitone-n känner igen dem. ("Received 35 sounds" men de hamnar ingenstans...)

    Detta verkar fungera som det ska iom 1.20.

  40. #520
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Nu är det löst. Detta sound pack låter riktigt bra!

    https://www.audibleobjects.com/

  41. #521
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Hur fanken får jag till retrigs på Digitone? I manualen står det att en ska hålla nere en trig i Grid Rec mode och klicka upp eller ner. Men då hamnar jag bara i notläge. Ingen Rate för retrig eller antal retrigs dyker upp

    Edit: Ah, verkar vara fel i manualen. Bummer. Hade varit riktigt fint med retrigs på Digitone
    Senast redigerat av M i Gbg den 2019-06-20 klockan 10:43.

  42. #522
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Nytt OS ute nu! Det viktigaste: Scale per track. WHOHOO!
    Även Digitakt har fått Scale per track.

    https://www.elektron.se/support/

    (Enligt önskemål när jag postar om instrument på 99musik: Jag har inte betalat fullpris för min Digitone)

  43. #523
    fiskpaj
    fiskpaj är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Även Digitakt har fått Scale per track.
    Ni kan tacka mig, för jag skickade in en feature request om det i förrgår

  44. #524
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Finns även ratio finetune per operator i uppdateringen. Dvs, stöd för att ha ratios som inte är fasta. Gör ljudpaletten rätt mycket bredare.

  45. #525
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns även ratio finetune per operator i uppdateringen. Dvs, stöd för att ha ratios som inte är fasta. Gör ljudpaletten rätt mycket bredare.
    Ooooh! Nu pratar vi!

  46. #526
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Ahem, vän av ordning måste ju påpeka att det fanns "fria" ratios innan med Detune, men nu går det att styra med mer precision, och på varje operator.

  47. #527
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Vad innebär scale per track? Kvantiserar den inmatade noter till en skala?

  48. #528
    fiskpaj
    fiskpaj är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad innebär scale per track? Kvantiserar den inmatade noter till en skala?
    Man kan spela tracks med olika hastighet! Man kan alltså spela trioler, eller ha en superlångsam track som ger en ackordföljd, eller en galen hihats-grej som går dubbla hastigheten etc.

  49. #529
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av fiskpaj Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Man kan spela tracks med olika hastighet! Man kan alltså spela trioler, eller ha en superlångsam track som ger en ackordföljd, eller en galen hihats-grej som går dubbla hastigheten etc.
    Oj, nice!

  50. #530
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Aha! KALAS!!!

    (OBS! Jag får betalt av Elektron för att vara positiv. Massa massa massa pengar.)

  51. #531
    Krukan
    Krukan är inte uppkopplad
    Krukans avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av fiskpaj Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Man kan spela tracks med olika hastighet! Man kan alltså spela trioler, eller ha en superlångsam track som ger en ackordföljd, eller en galen hihats-grej som går dubbla hastigheten etc.
    Grymt bra! Det här finns inte på A4 va? Bara olika längd på tracksen, eller hur? Kanske är på g iofs...

  52. #532
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av M i Gbg Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    (OBS! Jag får betalt av Elektron för att vara positiv. Massa massa massa pengar.)
    Orättvist! Jag fick bara rabatt!!

  53. #533
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Krukan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Grymt bra! Det här finns inte på A4 va? Bara olika längd på tracksen, eller hur? Kanske är på g iofs...
    Osäker på om det finns på någon av analogerna med sequencer. Var det inte Model Samples som fick det först?

  54. #534
    Krukan
    Krukan är inte uppkopplad
    Krukans avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Osäker på om det finns på någon av analogerna med sequencer. Var det inte Model Samples som fick det först?
    Ah... borde inte vara supersvårt att fixa till A4 och AR eller?! Annars blir jag nästan sugen på att byta min A4 mot en Digitone...

  55. #535
    avart
    avart är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Krukan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    borde inte vara supersvårt att fixa till A4 och AR eller?!
    Precis som hos Apple är det jättesvårt om man inte vill. Att du också köper en Digitone är en mkt bättre lösning, enligt Elektron. ;-)

  56. #536
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Krukan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ah... borde inte vara supersvårt att fixa till A4 och AR eller?! Annars blir jag nästan sugen på att byta min A4 mot en Digitone...
    Min erfarenhet av sånt här är att det är omöjligt att veta vad som är svårt och inte svårt.

    - - - Updated - - -

    Citat Ursprungligen postat av avart Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Precis som hos Apple är det jättesvårt om man inte vill. Att du också köper en Digitone är en mkt bättre lösning, enligt Elektron. ;-)

    Det är rätt ologiskt med tanke på att A4 kostar mer?

  57. #537
    Krukan
    Krukan är inte uppkopplad
    Krukans avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min erfarenhet av sånt här är att det är omöjligt att veta vad som är svårt och inte svårt.

    - - - Updated - - -
    Sant. Hade det varit enkelt hade det antagligen kommit för länge sedan...

  58. #538
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ooooh! Nu pratar vi!
    Något för dig.. skev delux. Har du fått bytt din Takt?

  59. #539
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Något för dig.. skev delux. Har du fått bytt din Takt?
    Nej, jag har takt men ingen ton. Buhu! Får köra FM i modularen istället, kör med E70 och FM på wavetables. Mumma!

  60. #540
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aha, har inte reggat min. Ska göra det asap!
    Asap blev idag



    edit: Aha, nu hittade jag! Låg inte under soundpacks nedan utan under MY SOUND PACKS
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	packs.png 
Visningar:	7 
Storlek:	597,8 KB 
Id:	88302  
    Senast redigerat av erko den 2019-07-06 klockan 09:50.

Liknande ämnen

  1. Den här kan jag se om och om igen
    Av kockpit i forum Allmänt om musik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-09-04, 22:56
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-06-10, 14:52
  3. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 22:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •