Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 61 till 120 av 136

Ämne: Mello 2024

  1. #61
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Katastrof.
    Men Annika Wikipedia eller vad hon heter var ju ändå rätt bra.

  2. #62
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Bra? Vem lyssnar på den sortens musik hemma egentligen?

  3. #63
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Sammanlagt tycker jag att det blev bra kvalisort som gick till mellofinalen

  4. #64
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    OK låtar med riktigt dåligt upplägg med "andra chansen"... Enorm fördel att få nya röster när de nyligen uppträtt, emedan övriga artister fick tävla med sina "snabbrepriser".

  5. #65
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Wikipedia och fru Snusk hade samma poäng 235, varför gick den ena till final och inte den andra?

  6. #66
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    OK låtar med riktigt dåligt upplägg med "andra chansen"... Enorm fördel att få nya röster när de nyligen uppträtt, emedan övriga artister fick tävla med sina "snabbrepriser".
    O andra sidan har de andra låtarna spelats friskt på spottan, youtube etc, medan 3an o 4an från idag endast hörts fr o m ikväll..

    Men gillar heller inte andrachansen/finalkvalvarianten

  7. #67
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av zthee Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Wikipedia och fru Snusk hade samma poäng 235, varför gick den ena till final och inte den andra?
    Jay fick fler av dagens röster än Tantsnusk...

  8. #68
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jay fick fler av dagens röster än Tantsnusk...
    Ah, fick för mig att det var Wickihander, men det var ju Jay.

    Nåväl, grejen är att de fick ju samma resultat i högerkolumnen? 235/235

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2024-03-02 kl. 22.24.57.png 
Visningar:	12 
Storlek:	340,6 KB 
Id:	117242

    Så då smäller rösterna idag högre än rösterna hon fick för några veckor sen?

  9. #69
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av zthee Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Wikipedia och fru Snusk hade samma poäng 235, varför gick den ena till final och inte den andra?
    Är du fru snusks man, om man får fråga? Tycker ni verkar ha samma typ av mössa ... eller är den en vynsilla??

  10. #70
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av zthee Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ah, fick för mig att det var Wickihander, men det var ju Jay.

    Nåväl, grejen är att de fick ju samma resultat i högerkolumnen? 235/235

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2024-03-02 kl. 22.24.57.png 
Visningar:	12 
Storlek:	340,6 KB 
Id:	117242

    Så då smäller rösterna idag högre än rösterna hon fick för några veckor sen?
    Allt för att förvirra.
    Säkert schlagermaffian som har varit framme och räknat

  11. #71
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Det är 100% schlagermaffian!

    Jag älskar alla former av rösträkning. För i dessa lägen kan man alltid citera Stalin: Det spelar ingen roll vem som röstar. Det viktiga är vem som räknar rösterna.

  12. #72
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av zthee Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ah, fick för mig att det var Wickihander, men det var ju Jay.

    Nåväl, grejen är att de fick ju samma resultat i högerkolumnen? 235/235

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2024-03-02 kl. 22.24.57.png 
Visningar:	12 
Storlek:	340,6 KB 
Id:	117242

    Så då smäller rösterna idag högre än rösterna hon fick för några veckor sen?
    Enligt vad jag hörde så sa de att han hade fler röster sammanlagt. 235p är ju en avrundad "representation" av antalet röster

  13. #73
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Soundbrigade Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är du fru snusks man, om man får fråga? Tycker ni verkar ha samma typ av mössa ... eller är den en vynsilla??
    zhtee är fröken snusk!

  14. #74
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    zhtee är fröken snusk!
    Ååååååååååå! Respect bro!

  15. #75
    Steelberry
    Steelberry är uppkopplad nu
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Enligt vad jag hörde så sa de att han hade fler röster sammanlagt. 235p är ju en avrundad "representation" av antalet röster
    Och jag som trodde att 235 personer röstat på rock ragge Målfoto mao

  16. #76
    barockugglan
    barockugglan är uppkopplad nu
    barockugglans avatar
    Veteran
    Rick Beato konstaterade nyligen att country och gitarrmusik är på uppgång. Jag tyckte det var lite intressant. Kanske ett sammanträffande.

  17. #77
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Enligt vad jag hörde så sa de att han hade fler röster sammanlagt. 235p är ju en avrundad "representation" av antalet röster
    De borde avrundat uppåt!

  18. #78
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av barockugglan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rick Beato konstaterade nyligen att country och gitarrmusik är på uppgång. Jag tyckte det var lite intressant. Kanske ett sammanträffande.
    Avicii släppte Wake Me Up för 11 år sedan, så ”nyligen” är ett relativt begrepp då
    Men med framfarten av AI så kommer absolut mer organisk musik bli den populärare genren framöver. Sångare med karaktäristiska röster. Riktiga instrument etc. Instrumental EDM kommer bli så urvattnat att folk ledsnar.
    Min personliga analys och förhoppning, för att tydliggöra

  19. #79
    barockugglan
    barockugglan är uppkopplad nu
    barockugglans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Avicii släppte Wake Me Up för 11 år sedan, så ”nyligen” är ett relativt begrepp då
    Han visade data över trenderna de senaste fem åren.

  20. #80
    RX11
    RX11 är inte uppkopplad
    RX11s avatar
    Veteran
    Rednex och The Grid - Swamp Thing nosade väl i country-pastischer, KLF plockade in Tammy Wynette.
    Allt kommer nog tillbaka förr eller senare men blandas med senaste trend.

    La-La Gunilla
    Senast redigerat av RX11 den 2024-03-03 klockan 13:30.

  21. #81
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av barockugglan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Rick Beato konstaterade nyligen att country och gitarrmusik är på uppgång. Jag tyckte det var lite intressant. Kanske ett sammanträffande.
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Avicii släppte Wake Me Up för 11 år sedan, så ”nyligen” är ett relativt begrepp då
    ...å andra sidan, Vangelis konstaterade redan i slutet på 70-talet att gitarrer var på väg ut, när han provspelade för Yes, efter Rick Wakeman (enligt en av Jon Andersons många Vangelis-anekdoter). Han lär ha vänt sig till Steve Howe och sagt någonting typ "Ohh you know in a few years you wont need those [guitars] anymore!"

  22. #82
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ...å andra sidan, Vangelis konstaterade redan i slutet på 70-talet att gitarrer var på väg ut, när han provspelade för Yes, efter Rick Wakeman (enligt en av Jon Andersons många Vangelis-anekdoter). Han lär ha vänt sig till Steve Howe och sagt någonting typ "Ohh you know in a few years you wont need those [guitars] anymore!"
    Så rätt han hade. Synd bara att så många inte förstått det ännu.

  23. #83
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    ..och Kaleidophonen tar över basisten...

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2024-03-03 kl. 17.42.21.png 
Visningar:	7 
Storlek:	2,13 MB 
Id:	117255

  24. #84
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av zthee Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ah, fick för mig att det var Wickihander, men det var ju Jay.

    Nåväl, grejen är att de fick ju samma resultat i högerkolumnen? 235/235

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2024-03-02 kl. 22.24.57.png 
Visningar:	12 
Storlek:	340,6 KB 
Id:	117242

    Så då smäller rösterna idag högre än rösterna hon fick för några veckor sen?
    Kvalfinalens röster rankas högre vid lika resultat helt enkelt. Rimligt i en orimlig tävling!

  25. #85
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    Tävling?!
    Hann se Duplantis hoppa med staven igår kväll. DET är tävling. Att dra en stickad mössa över huvudet och yla högt och illa är fan inte att tävla.

  26. #86
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Att springa lite och sedan böja en pinne för att ta sig över en annan pinne (högt upp), är det tävling det?

  27. #87
    Analog
    Analog är inte uppkopplad
    Analogs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Juno60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ok. Så Anders Wrethow har skrivit fyra av sex bidrag ikväll.
    Nu får det ändå räcka.
    Undrar var de drar gränsen...

    "SVT får dock inte gynna kommersiella intressen på ett otillbörligt sätt. Program eller inslag får inte uppmuntra till inköp eller hyra av varor eller tjänster eller på annat sätt vara säljfrämjande. Bestämmelsen om otillbörligt gynnande finns i radio- och tv-lagen. När SVT eller en extern producent som arbetar för SVT helt råder över inspelningssituationen (till exempel vid studioinspelning) är kraven extra stränga."

    https://b2b.svt.se/program/forhandling/sponsring.html

  28. #88
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Att springa lite och sedan böja en pinne för att ta sig över en annan pinne (högt upp), är det tävling det?
    Min pinne är större än din pinne ...

  29. #89
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Att springa lite och sedan böja en pinne för att ta sig över en annan pinne (högt upp), är det tävling det?

    https://youtu.be/QRPCxhBqWeo

  30. #90
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Juno60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ok. Så Anders Wrethow har skrivit fyra av sex bidrag ikväll.
    Nu får det ändå räcka.
    Citat Ursprungligen postat av Analog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Undrar var de drar gränsen...

    "SVT får dock inte gynna kommersiella intressen på ett otillbörligt sätt. Program eller inslag får inte uppmuntra till inköp eller hyra av varor eller tjänster eller på annat sätt vara säljfrämjande. Bestämmelsen om otillbörligt gynnande finns i radio- och tv-lagen. När SVT eller en extern producent som arbetar för SVT helt råder över inspelningssituationen (till exempel vid studioinspelning) är kraven extra stränga."

    https://b2b.svt.se/program/forhandling/sponsring.html
    Finns det några berättelser om folk som många gånger har skickat rimligt material men aldrig kommit med? 2624 bidrag skickades tydligen in i höstas. På ytan ser det ut som en ohälsosamt intern skara som tjänar stora pengar på ett ganska mediokert grundmaterial. MEN det kanske inte är så svårt att komma in för den som försöker och skriver sånt som kan platsa..? Eller hänger det på att låtskrivaren redan har kontakt med en artist som ska framföra låten så att låtskrivaren i princip inte kan komma in utan att vara del av nätverket?

  31. #91
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    Alex Schumans betraktelse i DN idag var intressant.

    Det blev värre när de började sjunga. Nivån på musiken i den här musiktävlingen är nu på en historisk låg nivå, det är så debilt att man knappt vet om det ens är musik längre, kan det ha hänt något, kan formatet stegvis gjort sig av med melodierna, utan att vi riktigt märkt det? Kvar tycks bara finnas olyckliga ljud, sorgliga läten, missklanger och någon form av oroliga takter.

  32. #92
    Analog
    Analog är inte uppkopplad
    Analogs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av beem Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns det några berättelser om folk som många gånger har skickat rimligt material men aldrig kommit med? 2624 bidrag skickades tydligen in i höstas. På ytan ser det ut som en ohälsosamt intern skara som tjänar stora pengar på ett ganska mediokert grundmaterial. MEN det kanske inte är så svårt att komma in för den som försöker och skriver sånt som kan platsa..? Eller hänger det på att låtskrivaren redan har kontakt med en artist som ska framföra låten så att låtskrivaren i princip inte kan komma in utan att vara del av nätverket?
    Som jag har förstått det är det en 'öppen' tävling, dvs vem som helst kan skicka in ett bidrag, men skivbolagen gör urvalet. Och de väljer - naturligtvis - sina egna låtskrivare och artister. Jag jobbar med en del artister som fått förfrågan om att medverka, antingen då med en färdig låt eller så bjuds de in till samarbeten och/eller låtskrivarcamps, bl a Anders W har ett sånt varje sommar.

    Här anser jag att skivbolag, låtskrivare och artister gynnas på ett sätt som inte kan beskrivas som annat än otillbörligt, då SVT bereder en plattform med miljonpublik i ett par veckor på bästa sändningstid för externa näringsidkare som aldrig skulle kunna få ut artisterna och låtarna de placerar i tävlingen utan själva formatet, samtidigt som en stor del av all annan livemusik måste pausas de veckor mello pågår.

    Om du inte går via ett av de inblandade skivbolagen har jag väldigt svårt att se att du ska kunna komma med i mello över huvud taget.

    Edit: Här är en länk till fördelningen i finalen till Mello 2022 där Robert Skowronski på warner pratar om upplägget, Warner i mello

    Edit två; Så här säger Erik Stenhammar på Sony att det gick till på Björkmans tid (SVT:s intervjuare i kursivt);
    __________________________________________
    "...bolagen är anonymiserade i urvalsprocessen?

    – Absolut. Men om vi pitchar låtar till Christer Björkman och hans team så ser ju han vilka låtar som ligger på vilket bolag.

    Det är transparens till femtio procent?

    – Vi säljer ju in låtar till honom (Björkman).
    ________________________________________

    länk till hela artikeln
    Låtarna är alltså anonymiserade i ett första steg, men bolagen pitchar dem och från och med det läget är de inte anonymiserade längre.
    Senast redigerat av Analog den 2024-03-05 klockan 11:08. Anledning: lade till länk

  33. #93
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    @Analog: Yngste sonen håller på med musik men det är mycket pro bono jobb för allehanda artister. Jag har någon gång frågat varför han inte skickar in ett bidrag till Melonen, men han menar på att det är för stora pengar bakom. Det ska bokas studiotid, musiker, artister och mycket annat varför talangfulla men fattiga musikskapare lämnas utanför.

    Kan du bekräfta/fylla på de där tankarna/observationerna?






    Cazzi Opeia låter som ett namn på en porrstjärna.
    Senast redigerat av Soundbrigade den 2024-03-05 klockan 11:14.

  34. #94
    Analog
    Analog är inte uppkopplad
    Analogs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Soundbrigade Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    @Analog: Yngste sonen håller på med musik men det är mycket pro bono jobb för allehanda artister. Jag har någon gång frågat varför han inte skickar in ett bidrag till Melonen, men han menar på att det är för stora pengar bakom. Det ska bokas studiotid, musiker, artister och mycket annat varför talangfulla men fattiga musikskapare lämnas utanför.

    Kan du bekräfta/fylla på de där tankarna/observationerna?
    Man kan ju alltid testa! Jag känner både låtskrivare och artister som medverkat, varav en av dem faktiskt utan major-bolag i ryggen, men artisten själv anser att det rörde sig om inkvotering.

    Om man vill skriva åt mello skulle jag skriva ett gäng "mello-aktiga" låtar som liknar årets så mkt som möjligt och sen kontakta nån låtskrivare eller förlag direkt. De kanske kan hooka up så man får skriva åt nåt annat europeiskt land till att börja med. Att bara skicka in låtar till mello utan kontakter gissar jag är att elda för kråkorna. Men jag kan ha fel!

    Både skivbolagen, artisterna och låtskrivarna tjänar ju som mest på att en redan hyfsat etablerad artist släpper en låt och blir (tillfälligt?) stor i Sverige. Då öppnas ju dörrarna till Rix FM-turnén, Stjärnklart, Diggiloo och annat som på sikt kan ge ett par miljoner i gage för en turné. Dessutom sjunger man bara en liten snutt på de gigen så det krävs inte stor vokal kompetens heller.

    Citat Ursprungligen postat av Soundbrigade Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Cazzi Opeia låter som ett namn på en porrstjärna.
    Hahaha! Därom har jag inga åsikter...

  35. #95
    Soundbrigade
    Soundbrigade är inte uppkopplad
    Soundbrigades avatar
    Veteran
    Tack Analog! Allt ät tydligen en aningen komplicerat.






    Cazzi Opeia låter som ett namn på en porrstjärna.
    Svarar mig själv: Jaha, och det har du koll på ...???

  36. #96
    Analog
    Analog är inte uppkopplad
    Analogs avatar
    Senior
    Om jag ska vara helt ärlig skulle jag väl inte råda folk att eftersträva just mello. Jag har hört andra låtar med en av de mer etablerade mello-låtskrivarna och det är nåt HELT annat. Grymma poplåtar, smarta, välarrade och... generellt sett väldigt bra. Tänk om hen kunde ta och släppa dem istället för att lägga tid på mello-formatet. Jag tycker mig dessutom kunna utröna att det inte är mycket pengar i Mello utan att kvantitet är nödvändigt. Man måste alltså spotta ur sig mediokra låtar regelbundet enligt de senaste trenderna (men inte ligga i framkant så folk inte känner igen sig utan helst göra Pachelbels kanon i D en gång till, med beats, hej Cassi Opera!) för att kunna hänga kvar, när man istället kanske kan skriva en bra låt och få en hit med den på sikt. Eller nåt annat. Alla får välja själva, men för mig personligen vore det trist att se tillbaks på en karriär av konformitet där man inte försökt bli den bästa versionen av sig själv utan försökt fylla Bert Karlssons fickor nu när han inte tjänar lika mycket på flyktingboenden...

    Ett par avslutande ord från Prince;

    "Everybody wants to sell what's already been sold
    Everybody wants to tell what's already been told
    What's the use of money if you ain't gonna break the mold?
    Even at the center of the fire, there is cold
    All that glitters ain't gold..."

  37. #97
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Låreedward Scissorhaaaaandss

  38. #98
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Tycker att svt (som vanligt) lyckats få bra finaluppsättning

  39. #99
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Sjukt mkt folk? Globen? Kan inte se härifrån haha Är 15 min från Globen

  40. #100
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sjukt mkt folk? Globen? Kan inte se härifrån haha Är 15 min från Globen
    Frends Arina

  41. #101
    Tomas N
    Tomas N är inte uppkopplad

    Senior
    Cazzi Opeia rules. Smash into Pieces ger rockmusik dåligt rykte - nödtorftigt förklädd dussinschlager. Sa surkarten

  42. #102
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Frends Arina
    Jaha där vid målåf Skejvia! Hatar det P-huset! Men ok, känns som ngt man byggde i lego som pjonk. Den där backen upp... och den där inomhusluften sommartid.

  43. #103
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Om ni vill höra dissar så kolla på det här med två 12-åriga Synnerligen Tuffa och Manliga grabbar.

  44. #104
    Tomas N
    Tomas N är inte uppkopplad

    Senior
    Helt ok syntriff från Norge. Svängigt

  45. #105
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Frends Arina
    Trodde den hette Strawberry arena nu, men det är tydligen från den 12 juli.
    Norske miljardär Jordgubben har köpt namnet nu.

  46. #106
    bitbob
    bitbob är inte uppkopplad
    bitbobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Tomas N Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Helt ok syntriff från Norge. Svängigt
    Ja, tråkigt att den inte var instrumental

  47. #107
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Trodde den hette Strawberry arena nu, men det är tydligen från den 12 juli.
    Norske miljardär Jordgubben har köpt namnet nu.
    Fan Fabeget. Där ser man.



    [[fan vad beige't]]

  48. #108
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Trodde den hette Strawberry arena nu, men det är tydligen från den 12 juli.
    Norske miljardär Jordgubben har köpt namnet nu.
    Lustigast är annars Falcon Alkoholfri Arena - och jo, de har serveringstillstånd

  49. #109
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Alkoholfria Rena

  50. #110
    Tomas N
    Tomas N är inte uppkopplad

    Senior
    Trött på ethnic stereotyping. Alla "utlänningar" måste köra nåt latin/exotiskt/reggaeton. Kunde dom inte tatt en syntpoprökare istället?

  51. #111
    barockugglan
    barockugglan är uppkopplad nu
    barockugglans avatar
    Veteran
    Casio-PayPal

  52. #112
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Set Me Free

    So copycat
    So copycat
    So copycaaat

  53. #113
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av bitbob Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, tråkigt att den inte var instrumental
    Jag tycker den är helt ok med sång måste jag säga. Men den hade kunnat vara 2 minuter längre. Snyggt arr.

  54. #114
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Danny Tarzan Boy

  55. #115
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Danny Tarzan Boy
    Så fel låt... D-type

  56. #116
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Enda bidraget på svenska är på fyra språk.

  57. #117
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Vi ska dansa i neon!!!

    & Fame!!!

  58. #118
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Men nu blev jag kär i Carina Berg igen, herregud så näpen

  59. #119
    Tomas N
    Tomas N är inte uppkopplad

    Senior
    Jacqline oväntat bra. Borde vinna om Cazzi opeia är för sofistikerad😄 för tittarna

  60. #120
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    back
    streets
    back
    aright!!!


    ja den vann tydligen

Liknande ämnen

  1. Mello 2024
    Av Soundbrigade i forum Evenemang
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2023-12-02, 10:18
  2. Arturia Mello-FI
    Av pepelogu i forum Övrig mjukvara
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2023-10-25, 11:58
  3. Mello 2023
    Av valsolo i forum Evenemang
    Svar: 257
    Senaste inlägg: 2023-06-18, 22:53
  4. UVI Mello - Gratis Mellotron-bibliotek till UVI Workstation
    Av Katzenjammer i forum Övrig mjukvara
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-10-14, 11:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •