Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Tips på ställen för spelningar med Nervous Damage (EBM)

  1. #1
    papawasarodeo
    papawasarodeo är inte uppkopplad

    Senior

    Tips på ställen för spelningar med Nervous Damage (EBM)

    Hej! Förra helgen hade jag min första spelning med mitt projekt Nervous Damage (på Oceanen i Göteborg). Det var väldigt kul, så nu är jag och min vapendragare sugna på fler spelningar.

    Har ni tips på ställen i Sverige, olika klubbar etc? Har du kanske själv en klubb som vi skulle kunna spela på?

    Det handlar om EBM. Lyssna på spotify här.

    Ett säljargument är för övrigt att jag vann priset "Årets debut" på Syntsläggan 2023!

  2. #2
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Kolla med Klubb Död. De kör ofta spelningar. Även med Bodyfest om de ska ha en förfest inför festivalen. Då kanske det finns möjlighet att spela där. Själva festivalens line up är dock redan satt. Klubb Död brukar hjälpa till med förfesten ibland. Finns även andra arrangörer som heter Nachthexen, FutureRetro och Tech Noir som du kan kolla med. Alla dessa tips gäller för Stockholm.

  3. #3
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    I Malmö kan du kolla med Christoffer (som driver Klubb Kalabalik/festivalen) och även gänget som ligger bakom electriXmas. De kör i december i år igen. Kanske finns utrymme att spela på deras festival. Även Steve Nilsson/Neostalgia.

  4. #4
    papawasarodeo
    papawasarodeo är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kolla med Klubb Död. De kör ofta spelningar. Även med Bodyfest om de ska ha en förfest inför festivalen. Då kanske det finns möjlighet att spela där. Själva festivalens line up är dock redan satt. Klubb Död brukar hjälpa till med förfesten ibland. Finns även andra arrangörer som heter Nachthexen, FutureRetro och Tech Noir som du kan kolla med. Alla dessa tips gäller för Stockholm.
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    I Malmö kan du kolla med Christoffer (som driver Klubb Kalabalik/festivalen) och även gänget som ligger bakom electriXmas. De kör i december i år igen. Kanske finns utrymme att spela på deras festival. Även Steve Nilsson/Neostalgia.
    Tack för bra tips!

Liknande ämnen

  1. Tips för att sprida EBM-skiva
    Av papawasarodeo i forum Utgivning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2022-12-02, 17:17
  2. Intervju Nervous Damage
    Av stryph i forum Allmänt om musik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2022-10-09, 18:04
  3. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2016-04-08, 22:59
  4. Tips på ställen i new york att spela skivor på
    Av tobinski i forum Allmänt om musik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-14, 21:32

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •