Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Hjälp att bounca låtar från Polyend tracker

  1. #1
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran

    Hjälp att bounca låtar från Polyend tracker

    Hej. Jag har sålt min polyend tracker och renderade de av mina låtar som jag bouncade/renderade de låtar jag ville ha kvar eller jobba vidare på till wave-filer innan affären. Tyvärr så blev det något fel på renderingen av vissa projekt och jag fick då istället wavefiler på 0kb (kanske var mitt sd-kort fullt och det gick därför inte att rendera utan att jag fick någon notifikation om det).

    Så nu undrar jag om någon vänlig själ med en polyend tracker skulle kunna tänka sig att rendera dessa låtar åt mig om jag laddar upp dom på någon molntjänst?

  2. #2
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Absolut. PM:a mig länkarna bara.

    Något önskemål på firmware?

  3. #3
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Oh vad svettigt minst sagt. Bra att någon kan hjälpa till.

    Det är nog så att du gjort rätt men filen blev korrupt. Eller så har Tracker en bugg ? den ska säga till om minnen är fullt eller att minnet är korrupt.

    Vill passa på att nämna, alla dom här typerna av minnen är dom som är sämst när det gäller tillförlitlighet, hållbarhet. Så dubbelkolla alltid och ha det som vana.

  4. #4
    Jätten
    Jätten är inte uppkopplad
    Jättens avatar
    Veteran
    supersnällt. vi kan absolut pröva med seanste firmware men jag tror att de flesta låtarna var gjorde med näst senaste (1.6).

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oh vad svettigt minst sagt. Bra att någon kan hjälpa till.

    Det är nog så att du gjort rätt men filen blev korrupt. Eller så har Tracker en bugg ? den ska säga till om minnen är fullt eller att minnet är korrupt.

    Vill passa på att nämna, alla dom här typerna av minnen är dom som är sämst när det gäller tillförlitlighet, hållbarhet. Så dubbelkolla alltid och ha det som vana.
    Bra tänkt.

Liknande ämnen

  1. Polyend Tracker
    Av outshape i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 309
    Senaste inlägg: 2024-03-14, 20:03
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2020-05-15, 08:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •