Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Pamela’s New Workout fråga

  1. #1
    skummelkatt
    skummelkatt är inte uppkopplad
    skummelkatts avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jag undrar om det är normalt för Pam att alltid spotta ut en gate på ettan även om man satt en annan phaseprocent på kanalen? Om jag exempelvis gör en 4 on the floor på kanal 1 med klockan på x1 och en standard snare på kanal 2 genom att köra /2 på klockan och phase på 50 så skickar alltid Pam ut en gemensam gate på alla kanaler när jag trycker start. Detta sker oavsett om jag kör extern klocka eller den interna. När den signalen är skickad så kör Pam efter hur jag satt inställningarna. Om jag istället använder eucledian för att flytta på triggarma så skickar inte Pam ut någon gemensam gate på ettan när man trycker på start.

    Kanske omständligt förklarat. Hoppas ni förstår hur jag menar.

  2. #2
    marcuxz
    marcuxz är inte uppkopplad

    Senior
    Det är inte normalt, provat att resetta kanalerna? Updaterat till senaste firmware?

  3. #3
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Man kan ju sätta modifiern på varje kanal till On, Off, etc, det motsvarar beteendet du beskriver men då kan du inte ha dividern/multipliern vald samtidigt.
    Du har ingen logik påslagen på kanalerna av misstag?

  4. #4
    skummelkatt
    skummelkatt är inte uppkopplad
    skummelkatts avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Har testat att reset:a kanalerna samt flashat om den med senaste OS. Inget hjälpte. Har mailat tillverkaren nu så får se vad de säger.

    Tack för svar!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •