Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 60 av 68

Ämne: Modular Synth Night 11/11 @ Fylkingen, Stockholm!

  1. #1
    m
    m är inte uppkopplad
    ms avatar
    Senior

    Modular Synth Night 11/11 @ Fylkingen, Stockholm!

    RTTRSPRT (Mattias Petersson & Marcus Wrangö) bjuder in till evenemang med Modularsynten som tema, på anrika Fylkingen i Stockholm!

    Ta med ditt eget modularsystem och visa hur du använder det, träffa andra intresserade och lyssna på spännande konserter!

    Färsk modularmusik av Andrew Raffo Dewar (US), Phillip Schulze (DE), Hara Alonso (SE/ES), Mattias Petersson (SE) och Marcus Wrangö (SE)

    Escape from Noise har tyvärr fått förhinder denna gång.

    17.00 - 20.00: Modular-AW! Ta med ditt system eller kom och kika på andras system.

    20.00 - framåt: Konserter, både soloframträdanden och samarbeten.

    Entré: gratis före konserterna! Därefter 50kr.

    --

    RTTRSPRT (Mattias Petersson & Marcus Wrangö) invites you to an evening with in the theme of the Modular Synthesizer! At the legendary scene Fylkingen in Stockholm!

    Bring your own modular system and show how you use it, meet others and listen to exciting concerts!

    Brand new modular music by Andrew Raffo Dewar (US), Phillip Schulze (DE), Hara Alonso (SE/ES), Mattias Petersson (SE) and Marcus Wrangö (SE)

    Escape from Noise (The modular webshop) will come and sell stuff!

    17.00 - 20.00: Modular-After Work! Bring your system or com and look at others systems.

    20.00 - forward: Concerts, both solo shows and collaborations.

    Entrence fee: Free before the concerts! Thereafter 50kr.

    ----


    == Andrew Raffo Dewar =====

    Andrew Raffo Dewar, Ph.D. (b.1975 Rosario, Argentina) is a composer, soprano saxophonist, synthesist, and ethnomusicologist whose music spans the spectrum of through-composed chamber music, aleatoric and algorithmic composition, electroacoustic music, and open improvisation. He studied with experimentalist composer/performers Steve Lacy, Anthony Braxton, Alvin Lucier, and Bill Dixon, and has performed regularly in Braxton's ensembles since 2005.

    Recent work includes original music for his ensembles in San Francisco, New York City, and Hamburg, analog cybernetic feedback-based electronic music for the Serge modular synthesizer, music for film, compositions incorporating ethnographic interviews, biofeedback, and installations and performances utilizing 3D spatial audio. He is also active as an ethnomusicologist, publishing ethnographic writing on 1960s-70s intermedia art in Argentina during a military dictatorship, 1960s electronic music collective the Sonic Arts Union, and philosophical issues of ontology in jazz performance and music technologies.

    Recordings of Dewar as a composer and performer are available on over two dozen albums published in the United States and Europe.

    Dewar has received grants and awards from the National Endowment for the Arts, Chamber Music America, NewMusicUSA, ASCAP, the Getty Foundation, Arts International, Meet The Composer, The San Francisco Friends of Chamber Music, the National Endowment for the Humanities, and the Fulbright Scholars Program.

    He is Professor of Interdisciplinary Arts in New College and the School of Music at the University of Alabama, USA, and served as the Winter 2022 Fulbright Canada Research Chair at York University in Toronto, Canada.

    https://www.instagram.com/sergesoundings/

    == Phillip Schulze =====

    Phillip Schulze (Düsseldorf, Germany) is a composer, media artist and educator, who explores the disciplines of composition, sound art and performance, including multi-channel real-time computer processing, analog synthesiser systems, interactive sound environments and compositions for voice and instruments. Although his works are predominantly ephemeral, they closely resemble sculptural experiences in space.
    With his recent composition series „Intermorphologies" which is based on self developed software, Schulze explores multi-dimensional sound mutations and musical causalities generated electronically in realtime.

    Phillip Schulze studied and worked with a number of major figures in contemporary music such as Anthony Braxton, Ron Kuivila and Alvin Lucier. Prior to composition, he studied Media Art and Stage Design at the University of Arts and Design Karlsruhe, followed by a media-art research appointment in Singapore.
    His work has been performed or installed in numerous sites in Europe, Asia, Australia and North America. Schulze received the Audi Art Award as well as an Honorary Mentioning in the field of Digital Musics & Sound at the Ars Electronica in Linz, Austria. In 2011 the University of Music Düsseldorf appointed him as Visiting Professor and Head of the Music Informatics Department at the Institute For Music And Media.
    In 2021 he was commissioned to realise a composition for the thousand years anniversary of the St. Apostel Basilica Cologne. The work A Contemplation Towards Multitudes for vokal ensemble, organ and electronics was performed with video projections and 24 loudspeakers. Accompanying Schulzes electronics, the Fiat Ars ensemble and Brian Parks on the organ performed for 16 hours and 40 minutes without interruption.

    http://www.phillipschulze.com

    == Hara Alonso =====

    Hara Alonso (SE/ES) is a pianist and composer based in Stockholm. Her music blends electronic and instrumental elements generating complex and imaginative sonic universes. Her creative practice questions the hegemonic narratives around music and technologies by resignifing its tools and knowledge. By means of improvisation, somatics, physicality, DIY interfaces and coding, Hara composes new sonic systems and languages.

    https://haraalonso.com

    == Mattias Petersson =====

    Mattias Petersson is a composer and performer based in Stockholm. He is part of the vibrant computer music scene with a personal take on live coding and modular synthesis. His music has been performed worldwide and released on labels like Moving Furniture Records, CODEPENDENT, IDEAL Recordings and Fylkingen records. Mattias holds a diploma in electroacoustic composition from the Royal College of Music. As a PhD candidate in composition at the Luleå University of Technology, he is part of the research cluster GEMM))), focusing on Gesture, Embodiment and Machines in Music.

    https://www.instagram.com/codespira1/

    == Marcus Wrangö =====

    Composer and musician based in Avesta, Sweden. He composes electroacoustic music both in studio based form and for live electronics. All his compositions and performances feature cybernetic systems, ideas and techniques. He has worked with everything from complex immersive multi speaker technologies, modular systems, advanced gestural controllers to programming, field recordings and visual projections. Wrangö runs the small label/publishing company Mörk Materia Förlag and T-Shirt shop Modulart. He holds a MA of electroacoustic music from the Royal College of Music in Stockholm and work as Technical Manager, Composer and Tonmeister at Audiorama in Stockholm. He is also teaching studio engineering and electroacoustic music at Gotlands School for Composers in Visby.

    http://marcuswrango.com
    Senast redigerat av m den 2022-11-08 klockan 22:01.

  2. #2
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Oooh. Det här borde jag kunna ta mig till.

    Kommer det finnas någon form av högtalare/förstärkare eller bör lurar tas med?

  3. #3
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Kul! Givet besök.

  4. #4
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Kul! Kanske blir att släpa med mitt minicase

  5. #5
    emp
    emp är inte uppkopplad
    emps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Hjorten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oooh. Det här borde jag kunna ta mig till.

    Kommer det finnas någon form av högtalare/förstärkare eller bör lurar tas med?
    Vi tänker lurar eftersom hänget kommer att vara i baren/foajén. Bättre ljudmiljö för de som vill snacka och dricka öl.

  6. #6
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av emp Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vi tänker lurar eftersom hänget kommer att vara i baren/foajén. Bättre ljudmiljö för de som vill snacka och dricka öl.
    Bah! Det är inget fel på modularkakafoni!

  7. #7
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av emp Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vi tänker lurar eftersom hänget kommer att vara i baren/foajén. Bättre ljudmiljö för de som vill snacka och dricka öl.
    Skönt! minns syntleksaksbordet på Norberg, 4 ostämda syntar på högsta volym men random arpeggio

  8. #8
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Idé: ta med lite exotiska/ovanliga/mytomspunna moduler och låt 99:or prova.
    Tänker tex ta med Clank Chaos och Stochastic Inspiration Generator om ngn är nyfiken.

  9. #9
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Juno60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Idé: ta med lite exotiska/ovanliga/mytomspunna moduler och låt 99:or prova.
    Tänker tex ta med Clank Chaos och Stochastic Inspiration Generator om ngn är nyfiken.
    Ett skepp kommer lastat med Teletype.

  10. #10
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Juno60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Idé: ta med lite exotiska/ovanliga/mytomspunna moduler och låt 99:or prova.
    Tänker tex ta med Clank Chaos och Stochastic Inspiration Generator om ngn är nyfiken.
    Ett skepp kommer lastat med Infernal Noise Machine och Parasite.

  11. #11
    emp
    emp är inte uppkopplad
    emps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Hjorten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bah! Det är inget fel på modularkakafoni!
    Verkligen inte. Men den går ju att uppnå i lurar också.

  12. #12
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Pepp på detta, ska försöka komma. Troligtvis sista gången ett sånt här arr sker på Fylkingens nuvarande lokaler?

  13. #13
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Blir kul. Tar med mig en bohuslänning och en smålänning, och kanske en amerikan också .

  14. #14
    pawal
    pawal är inte uppkopplad
    pawals avatar
    Senior
    Jag dyker också upp.

  15. #15
    makari
    makari är inte uppkopplad
    makaris avatar
    Veteran
    Kul att det blir av, planerar att komma förbi.

  16. #16
    stryph
    stryph är inte uppkopplad
    stryphs avatar
    Veteran
    Åh nej, funkar inte! Hade så gärna gått

  17. #17
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    Även fast jag inte har någon som helst koll på eurorack så dyker jag upp
    Senast redigerat av erko den 2022-11-09 klockan 13:16.

  18. #18
    TigerMM
    TigerMM är inte uppkopplad
    TigerMMs avatar
    Tomte
    Jag tänkte nog också tassa förbi. Är det fånigt eller kul om man tar med sig en Volca modular? Vet inte hur det brukar gå till. Tänkte att det påminner lite om förskolans gosedjurspartyn, men det kanske inte är så det är tänkt

  19. #19
    fragster
    fragster är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av TigerMM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    påminner lite om förskolans gosedjurspartyn, men det kanske inte är så det är tänkt
    Högst relevant association tror jag. 👍

    Ska försöka hitta dit oxå

  20. #20
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av TigerMM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tänkte nog också tassa förbi. Är det fånigt eller kul om man tar med sig en Volca modular? Vet inte hur det brukar gå till. Tänkte att det påminner lite om förskolans gosedjurspartyn, men det kanske inte är så det är tänkt
    Absolut gosedjursparty!

  21. #21
    emp
    emp är inte uppkopplad
    emps avatar
    Veteran
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	charlemagne-palestine.jpg 
Visningar:	20 
Storlek:	844,6 KB 
Id:	109371

  22. #22
    sonicaddiction
    sonicaddiction är inte uppkopplad
    sonicaddictions avatar
    Senior
    Jag kommer!

    Jag har ett Eurorack med en ES-9 och Just Friends, ett Buchla-case med 2OC och 277r, och ett rangligt tre-panelers 73-75 Serge-rack (Homebuilt + Programmer). De första är lite för ofunktionella och det sista lite för otympligt...

    Kan ta med mig basen om någon har ett instrument-interface och vill leka?

  23. #23
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Jag tänkte ta med ett glatt humör och kläder efter väder också.

  24. #24
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    En liten fråga - här står det att det börjar 17.00, men i FaceBook-eventet står det 18.00?

  25. #25
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Jag tror det är fel enbart i eventrubriken. I texten står från 17.00.

  26. #26
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Juno60 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror det är fel enbart i eventrubriken. I texten står från 17.00.
    Jamen, sedär! Då kan man väl utgå från 17.00.

  27. #27
    emp
    emp är inte uppkopplad
    emps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av slirak Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jamen, sedär! Då kan man väl utgå från 17.00.
    Försökte fixa. Men när jag klickar Edit så står det rätt starttid, dvs 17:00. Verkar vara Facebook som inte fattar det här med tidszoner...
    Hursomhelst, vi öppnar 17!

  28. #28
    m
    m är inte uppkopplad
    ms avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av TigerMM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tänkte nog också tassa förbi. Är det fånigt eller kul om man tar med sig en Volca modular? Vet inte hur det brukar gå till. Tänkte att det påminner lite om förskolans gosedjurspartyn, men det kanske inte är så det är tänkt
    En modular är en modular är en modular!

    Ta med den! Jag som kört massor med olika system har exempelvis aldrig provat volca modular! Så du får gärna visa mig hur den funkar! Kör!

  29. #29
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Jag siktar på att komma och med mitt söta lilla Mutable Instruments-system

  30. #30
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Är det peak-hipster att det är modular-AW samtidigt som det är naturvinsfestival i lokalen bredvid?

  31. #31
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av xyltburk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det peak-hipster att det är modular-AW samtidigt som det är naturvinsfestival i lokalen bredvid?
    Så du menar att det kan vara efter det här som det vänder? Jag kommer att raka skägget, sluta dricka jättekonstig öl, sälja Buchlan, köpa en prisvärd workstation och bara använda GM-ljud? Hm. Det låter ju nästan lite hipster det också...

  32. #32
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    1. Kan någon ta med sig fyra m3 hex standoffs till mig imorrn? (Jag ska kolla på stan innan jag åker, men är inte hoppfull).
    2. Behövs det tas med skarvdosa?
    Senast redigerat av Hjorten den 2022-11-11 klockan 13:37. Anledning: Distanser ordnade!

  33. #33
    fiskpaj
    fiskpaj är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Missar detta, men ni får ha så skoj!

  34. #34
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    Det var ju himla trevligt det här. Spännande syntar, spännande musik men framförallt en massa trevliga människor. Tog ett gäng foton. Kan langa upp någonstans på internet om ni vill se.

  35. #35
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Instämmer med Erko. Superkul att få ansikten på några 99:or också.
    Stort tack till arrangörerna.

  36. #36
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    Här finns lite foton. En del 99:or förekommer på bilderna

    https://www.flickr.com/photos/194950...77720303628538

  37. #37
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Ja, det var väldigt trevligt. Gick dock innan konserterna började för allt folk och sorlet blev för påtagligt.

  38. #38
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Medhåll! Mycket trevligt evenemang!

  39. #39
    sonicaddiction
    sonicaddiction är inte uppkopplad
    sonicaddictions avatar
    Senior
    Håller med jag också! Superkul att det äntligen blev av. Jättekul att hinna prata med er lite i "verkligheten" också och mycket inspiration att ta med hem till modularen!

    Till nästa gång kanske man kan ha 99-namnlappar så man vet vilka alla är (inte helt seriöst förslag)! Några listade jag ut men flera av er har jag fortfarande ingen aning om!

  40. #40
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Jag missade dig Sonic, och vi har ju ändå setts tidigare!

  41. #41
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    Jag, Juno60 och xyltburk snackade lite löst om att vi bör fixa en 99musikträff snart. Senast något sånt hände i Stockholm tror jag var innan pandemin

  42. #42
    Hjorten
    Hjorten är uppkopplad nu
    Hjortens avatar
    Administrator
    Jag hade en väldigt grön t-shirt på mig, som man ser på erkos bilder.

  43. #43
    TigerMM
    TigerMM är inte uppkopplad
    TigerMMs avatar
    Tomte
    Håller med om allt som skrivits, det var supertrevligt på alla sätt och vis. Jättekul med ansikten på folk även om det är svårt att behöva komma ihåg både nick och civila namn ha ha. Jag var en av de typ fyra tjejerna som var där, ni får lista ut vilken om vi inte hälsade.

    Vad behövs för 99-träff i Stockholm? Har tillgång till billig föreningsstuga bakom Naturhistoriska om några vill jamma loss någon gång.

    Superduperfina bilder erko!!

  44. #44
    roya
    roya är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Jättefin kväll och sjuuuuuuukt grymma spelningar av alla, blev galet inspirerad och måste genast få tag på en (begagnad) Easel Command annars kommer jag bli galen.
    Jag kommer inte ihåg alla namn/ansikte så jag är helt med en 99-träff någon gång. Super trevligt att träffa alla som var där!

  45. #45
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Kul att ses!
    Såg första konserten men blev tvungen att dra sen. Hoppas resten var lika bra!

  46. #46
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag, Juno60 och xyltburk snackade lite löst om att vi bör fixa en 99musikträff snart. Senast något sånt hände i Stockholm tror jag var innan pandemin
    Jag kunde tyvärr inte komma igår, så en ny 99träff tycker jag låter som en väldigt bra idé!

  47. #47
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag, Juno60 och xyltburk snackade lite löst om att vi bör fixa en 99musikträff snart. Senast något sånt hände i Stockholm tror jag var innan pandemin
    Det var då vi sågs på No Name Bar, eller hur? Baren finns inte heller kvar. Har blivit något för äldre som vill vara ute i svängen. Vi typ
    Jag är i Skåne, annars hade jag lyssnat på tutandet igår. Fan!

  48. #48
    gelnef
    gelnef är inte uppkopplad
    gelnefs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Grym kväll, såg första spelningen, mycket bra!

  49. #49
    emp
    emp är inte uppkopplad
    emps avatar
    Veteran
    Stort tack till alla som kom! Lite trött idag, men det känns lätt värt det. Fantastiskt trevligt att träffa alla 99:or och att så många tog med sina fina system. Inspirerande!

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av gelnef Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Grym kväll, såg första spelningen, mycket bra!
    Tack!

  50. #50
    emp
    emp är inte uppkopplad
    emps avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Här finns lite foton. En del 99:or förekommer på bilderna

    https://www.flickr.com/photos/194950...77720303628538
    Fina bilder!

  51. #51
    elfelet
    elfelet är uppkopplad nu

    Börjar bli varm i kläderna
    Ja härlig kväll på många olika sätt!
    Fina möten, fin musik, och fina moduler!
    Och en lokal jag kommer sakna, mycket.

  52. #52
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag, Juno60 och xyltburk snackade lite löst om att vi bör fixa en 99musikträff snart. Senast något sånt hände i Stockholm tror jag var innan pandemin
    Ja det skulle vara väldigt kul!
    Sen ryktas det om på stan att Jam ska köra något den 24 nov.

  53. #53
    sonicaddiction
    sonicaddiction är inte uppkopplad
    sonicaddictions avatar
    Senior
    Haha! Jag syns i tydlig närbild på en av Erkos bilder i min Dillinger Escape Plan-tshirt så djupt inne i en Teletype-diskussion med Xyltburk att jag missade att Erko fotade…

    Vet fortfarande inte vem som var du!

  54. #54
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag, Juno60 och xyltburk snackade lite löst om att vi bör fixa en 99musikträff snart. Senast något sånt hände i Stockholm tror jag var innan pandemin
    Citat Ursprungligen postat av TigerMM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad behövs för 99-träff i Stockholm? Har tillgång till billig föreningsstuga bakom Naturhistoriska om några vill jamma loss någon gång.
    Jag har en bra lokal i gamla stan också, om det är typ mingel-med-maskiner som är grejen. Vore kul att joina! Igår funkade inte tyvärr.

  55. #55
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Senaste 99träffen var helt enkelt en öl på lokal. Mer avancerat än så behöver det nog inte vara. Sen har det ju förekommit mer instrumentrelaterade träffar, typ modularträffar (som jag själv missat) och Moog-träffar (som jag bevistat ett par gånger). Båda sakerna vore ju kul! Men en anspråkslös öl är väl enklare att ordna.

  56. #56
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av slirak Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men en anspråkslös öl är väl enklare att ordna.
    Exakt, det vore också gött. Vi har en ölkyl i gamla stan i alla fall, om folk vill spilla öl i synten.

  57. #57
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Det ena utesluter ju inte det andra! Kanske en öl på lokal, där vi kan planera ett maskinmöte?

  58. #58
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sonicaddiction Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha! Jag syns i tydlig närbild på en av Erkos bilder i min Dillinger Escape Plan-tshirt så djupt inne i en Teletype-diskussion med Xyltburk att jag missade att Erko fotade…

    Vet fortfarande inte vem som var du!
    Meh!
    Jag syns på bild 3 om ngn undrar och hjorten på bild 4.

    Tycker att beems förslag låter vettigt. Let’s not överkomplicera saker.

  59. #59
    preussenelektra
    preussenelektra är inte uppkopplad
    preussenelektras avatar
    Inte så pratsam än
    Citat Ursprungligen postat av elfelet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja härlig kväll på många olika sätt!
    Fina möten, fin musik, och fina moduler!
    Och en lokal jag kommer sakna, mycket.
    Håller helt med (även om det var första gången jag varit på Fyllingen, västsvensk som jag är). Jättekul att träffa alla som var där!

  60. #60
    vildgris
    vildgris är inte uppkopplad
    vildgriss avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av preussenelektra Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Håller helt med (även om det var första gången jag varit på Fyllingen, västsvensk som jag är). Jättekul att träffa alla som var där!
    Fan alltså. Alla var tydligen där. Och jag var hemma och lade barn. Nästa gång!

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2020-03-18, 11:46
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2019-10-26, 15:18
  3. Club Lamour 19 feb - Fylkingen Stockholm
    Av Slim Vic i forum Evenemang
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2015-02-25, 09:28
  4. Living Electronics, Fylkingen (Stockholm) 12 februari
    Av false messiah i forum Evenemang
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-09, 00:13
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-10, 21:05

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •