Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 61 till 104 av 104

Ämne: Starmony AI karaoke - nya Elektron VD:ns enhörning

  1. #61
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Avancerad hissmusik / Avancerad Muzak

    (Det visste du inte om mig: -Jag blir nervös av ”lugnande” generisk musik, så kallad ”muzak” i hissar/ varuhus. Jag får hela tiden känslan av att snart händer det något fruktansvärt, lugnet innan stormen.)

  2. #62
    dannes
    dannes är inte uppkopplad
    danness avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Shike Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan vi skippa dessa svepande generaliseringar tack?
    Jag undrar vad är det som är svepande (och för dig tydligen stötande)?

    Tycker det finns ett tydligt sammanhang mellan att vilja ha allt instant och att man då missar en massa saker som kräver att man tänker till, mer än några sekunder...

  3. #63
    Shike
    Shike är uppkopplad nu
    Shikes avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av dannes Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag undrar vad är det som är svepande (och för dig tydligen stötande)?

    Tycker det finns ett tydligt sammanhang mellan att vilja ha allt instant och att man då missar en massa saker som kräver att man tänker till, mer än några sekunder...
    Tja jag tänkte att det var lite svepande att försöka tillskriva en hel generation dessa egenskaper. Kan du förtydliga vilka som ingår i ”instant gratification”-gruppen lite bättre kanske?

  4. #64
    dannes
    dannes är inte uppkopplad
    danness avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Shike Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tja jag tänkte att det var lite svepande att försöka tillskriva en hel generation dessa egenskaper. Kan du förtydliga vilka som ingår i ”instant gratification”-gruppen lite bättre kanske?
    Eh, ska du ha en namnlista? Återkommer om ett par år eller så, du orkar säkert inte vänta..

    Annars är det väl lite självförklarande per definition. Alla som inte har tålamod att låta sakerna sjunka in. Generations begreppet är väl i detta fall mer styrt socialt än via gener som man kanske tänker utifrån ordet i sig. Så ja, jag tror unga människor som är uppväxta med smartphones, sociala medier med like knappar och annat tyvärr ofta har blivit formade till 'instant gratifiers'. Men givietvis är det inte genetiskt eller så, så jag tror det kommer att komma en motreaktion till detta beteende. Men jag kan ha fel.

    Sen kan man också fundera på hur 'äldre?' generationer som inte är lika benägna att förstå det fina i detta instant gratification.

    Men för att du inte ska gå banans nu igen och säga svepande, så naturligtvis finns det personer som är undantag. Men jag tror att man formas väldigt mycket av den tid man växer upp och lever i, vare sig man vill eller inte.
    Senast redigerat av dannes den 2021-07-22 klockan 12:59.

  5. #65
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej, "artisterna" får ju 15 sekunder - utom ett litet fåtal, som dagens influencers ungefär. Det blir de som äger infrastrukturen och sajterna som får pengarna. Musikerna som lär AI:n loopa får en liten dusör också, ungefär som Spotify, tills det hela går av sig själv. Någon slags art director kommer säkert finnas i bakgrunden och skruva, med hyfsad lön.
    Jo, det fattar jag ju såklart. Nämnde inget om pengar för jag ser det som självklart att detta inte kommer generera några pengar till andra än företagen

  6. #66
    Shike
    Shike är uppkopplad nu
    Shikes avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av dannes Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eh, ska du ha en namnlista? Återkommer om ett par år eller så, du orkar säkert inte vänta..

    Annars är det väl lite självförklarande per definition. Alla som inte har tålamod att låta sakerna sjunka in.
    Som du själv förtydligar så är detta nog nåt som finns i varje generation, men såklart växer man upp med olika sätt att få utlopp för det.
    Starmony verkar just som ett ivrigt försök att kapitalisera på nån sån här slags tolkning av "vad kidsen vill ha", men tiden får utvisa om de faktiskt nappar. Jag är skeptisk!

  7. #67
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Avancerad hissmusik / Avancerad Muzak

    (Det visste du inte om mig: -Jag blir nervös av ”lugnande” generisk musik, så kallad ”muzak” i hissar/ varuhus. Jag får hela tiden känslan av att snart händer det något fruktansvärt, lugnet innan stormen.)
    +1
    Tror inte du är ensam om detta. En av mina värsta nätter var på en utomrikes flygplats där vårt flyg var kraftigt försenat och vi blev tvungna att sova i vänthallen som kontinuerligt spelade muzak: På natten, när sorlet var minimalt blev det plågsamt tydligt, det blev obehagligt i längden. Naturligtvis ett praktfullt i-landsproblem, men det var ändå intressant att muzak kan vara så plågsamt.

  8. #68
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    +1
    Tror inte du är ensam om detta. En av mina värsta nätter var på en utomrikes flygplats där vårt flyg var kraftigt försenat och vi blev tvungna att sova i vänthallen som kontinuerligt spelade muzak: På natten, när sorlet var minimalt blev det plågsamt tydligt, det blev obehagligt i längden. Naturligtvis ett praktfullt i-landsproblem, men det var ändå intressant att muzak kan vara så plågsamt.
    Japp. Jag klarar inte sånt, eller radiopop. Har bestämt att om folk ska börja spela Rix Eksem eller Mix Melanom på jobbet säger ska jag ragequitta. Samma med mataffärer som spelar sånt - skulle aldrig handla frivilligt i en dylik.

    Clas Ohlson (här) har riktigt vidrig pseudomusik, tror det är något copyrightfritt de köper för det är så anonymt att man häpnar. Där måste man ha hörlurar med sig.

  9. #69
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Missa inte Starmonys playlist på Spotify! Lyssna på framtiden

    https://open.spotify.com/playlist/2B...lg&dl_branch=1

  10. #70
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    +1
    Tror inte du är ensam om detta. En av mina värsta nätter var på en utomrikes flygplats där vårt flyg var kraftigt försenat och vi blev tvungna att sova i vänthallen som kontinuerligt spelade muzak: På natten, när sorlet var minimalt blev det plågsamt tydligt, det blev obehagligt i längden. Naturligtvis ett praktfullt i-landsproblem, men det var ändå intressant att muzak kan vara så plågsamt.
    Oh vad skönt att jag inte är ensam om detta. Trodde seriöst jag tillhörde den (konstiga?) minoriteten som känner obehag av muzak. Bra att vi är fler (många!?)

    Fy fasiken vilken fruktansvärd upplevelse! Utomlands (kanske i ett halvstabilt land?), sova i en vänthall där nästan vem som helst kan smyga sig in på en. Ganska oskyddad och sedan denna "Tralala-det händer ingenting, ingenting nu i alla fall, du kan vara lugn....eller?"-musik! : S

  11. #71
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Japp. Jag klarar inte sånt, eller radiopop. Har bestämt att om folk ska börja spela Rix Eksem eller Mix Melanom på jobbet säger ska jag ragequitta. Samma med mataffärer som spelar sånt - skulle aldrig handla frivilligt i en dylik.

    Clas Ohlson (här) har riktigt vidrig pseudomusik, tror det är något copyrightfritt de köper för det är så anonymt att man häpnar. Där måste man ha hörlurar med sig.

    Radioskval i bakgrunden har jag också svårt för.
    På jobbet kan jag inte koncentrera mig om det spelas musik och ha något på som "skvalar i bakgrunden" hemma skulle vara oerhört irriterande.

  12. #72
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Radioskval i bakgrunden har jag också svårt för.
    På jobbet kan jag inte koncentrera mig om det spelas musik och ha något på som "skvalar i bakgrunden" hemma skulle vara oerhört irriterande.
    Jag läste i en artikel att uppspelning av radiokanaler och liknande på arbetsplatser är ett vanligt konfliktämne och skapar otrivsel. Med dagens lurmöjligheter kan alla lyssna på vad de vill. Mycket bättre.

  13. #73
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag läste i en artikel att uppspelning av radiokanaler och liknande på arbetsplatser är ett vanligt konfliktämne och skapar otrivsel. Med dagens lurmöjligheter kan alla lyssna på vad de vill. Mycket bättre.
    Jepp. Jag vantrivdes totalt mina första år här. Nu har radiofolket slutat och ingen ny törs sätta något emot :-) inte för att de har försökt, alltså. Men ingen skulle våga.

  14. #74
    volante
    volante är inte uppkopplad
    volantes avatar
    Veteran
    jag vet att många av er inte håller med mig nu men på många gym spelar man inte särskilt bra musik.

  15. #75
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av volante Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    jag vet att många av er inte håller med mig nu men på många gym spelar man inte särskilt bra musik.
    Jag tror att de flesta här håller med om att allt som inte är deras egen favoritmusik (vilket högst sannolikt inte är den som spelas på radio, i affärer eller gym) är fruktansvärd musik som leder oss raka vägen mot ett kulturmörker

  16. #76
    enapa
    enapa är inte uppkopplad
    enapas avatar
    Vintage
    Jag tror att de flesta tycker att det låter mycket bättre om starmony än den musiken som jag lyckas få ihop.

  17. #77
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av enapa Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror att de flesta tycker att det låter mycket bättre om starmony än den musiken som jag lyckas få ihop.
    Haha!

  18. #78
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av enapa Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror att de flesta tycker att det låter mycket bättre om starmony än den musiken som jag lyckas få ihop.
    Nä! Tycker du nog krämat ur det bästa ur elektrons burkar

  19. #79
    volante
    volante är inte uppkopplad
    volantes avatar
    Veteran
    x 2 (@M i Gbg + @enapa)

  20. #80
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av M i Gbg Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror att de flesta här håller med om att allt som inte är deras egen favoritmusik (vilket högst sannolikt inte är den som spelas på radio, i affärer eller gym) är fruktansvärd musik som leder oss raka vägen mot ett kulturmörker
    Bara bra om de spelar ”skitmusik” på gymmet. Jag blir arg och lyfter mer. Dock kör de ibland ballader med Celine Dion odyl på mitt gym, där går min gräns. Jag tar fram min telefon och lurar för lite tyngre saker. Rammstein och 70-tals hårdrock stänger effektivt ute Dions pipa.

  21. #81
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Jag gick faktiskt ifrån ett spinningpass en gång när det spelades den där Gummibär. Brukar vara tolerant och inte ödsla energi på att det spelas musik jag inte gillar, men där gick gränsen Tog en cykel utanför och satte i hörlurar. Lite tjurig gubbe får man vara ibland

  22. #82
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av klonq Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    jag blir trött när jag ser sånt här, funderar på att lämna it industrin bränna studion och flytta ut i skogen.
    Skogen är bra.
    Bränna studion är inte bra.


  23. #83
    volante
    volante är inte uppkopplad
    volantes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bara bra om de spelar ”skitmusik” på gymmet. Jag blir arg och lyfter mer.
    Haha

  24. #84
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av M i Gbg Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror att de flesta här håller med om att allt som inte är deras egen favoritmusik (vilket högst sannolikt inte är den som spelas på radio, i affärer eller gym) är fruktansvärd musik som leder oss raka vägen mot ett kulturmörker
    +1

  25. #85
    MrLonghair
    MrLonghair är inte uppkopplad
    MrLonghairs avatar
    Veteran
    Huh. Microsoft Songsmith från 2009 säger hej.

  26. #86
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av MrLonghair Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Huh. Microsoft Songsmith från 2009 säger hej.
    Klart bättre i vart fall:


    https://youtu.be/3oGFogwcx-E

    2009 känns som rätt avlägset.


    EDIT: Haha... denna hade ju redan postats.
    Ibland tycker jag den här sajten borde heta 0.99sekunder eftersom alla jämt är så snabba, jag blir aldrig mer än tvåa på bollen, någonsin.
    Senast redigerat av Oortone den 2021-07-23 klockan 11:34.

  27. #87
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag läste i en artikel att uppspelning av radiokanaler och liknande på arbetsplatser är ett vanligt konfliktämne och skapar otrivsel. Med dagens lurmöjligheter kan alla lyssna på vad de vill. Mycket bättre.
    Ja, allt är radions fel. Jävla skitställe!

  28. #88
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, allt är radions fel. Jävla skitställe!
    Enligt mina noteringar var det tydligen NRJ som var problemet på 99% av arbetsplatserna...
    Och så Radio Ryd förstås.

    Disclaimer AI interception – This poster may be biased against some radio stations more than others.

  29. #89
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av oljud Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    vackert. Men inte riktigt growl i min bok? eller liksom, "tuff" sång men ändå sång.


    https://youtu.be/mg0l7f25bhU
    Den är en klassiker annars (också inte growl).

    Vad skiljer egentligen starmony från songsmith? Mer än marknadsföringen, som är betydligt sämre (i Starmonys fall)


    https://youtu.be/3oGFogwcx-E
    (kan vara det obehagligaste jag har sett - VARNING)
    indeed :-)

  30. #90
    ricard
    ricard är inte uppkopplad
    ricards avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Whitney Houston tar sig an Starmony. Det blev en käck liten stänkare i reggae stil

    https://open.starmony.io/play/9f5ce8...45icb2uvqb-149
    Det här är ju bara bizarrt. Random vocal track (from known or unknown signer) meets random autocomp, typ.

    Samtidigt vill man inte helt bara skratta åt det som Ericssons ingenjörer gjorde när de fick se Apples första iPhone. Vem vill ha en telefon man knappt kan ringa med, typ.

    Det som gör att man möjligen kan se hur det här kan bli nåt är när man tittar på mycket av det moderna musikutbudet: random singer meets 7 låtskrivare (vad gör de allihop?!?), som sätter ihop en låt med generisk fåackordsbakgrund, lite musikproduktion på det, släng ut och se om det faller pladask eller inte. I det sammanhanget kan möjligen Starmony skapa en nästan lika fullgod tuggummiprodukt, dock troligen med fullständigt avsaknad av mänsklig kreativitet (bortsett (eventuellt) från själva sången då), om nu det märks hos konsumenterna.

    Det enda sättet det här kan skapa nya artister på är om någon blyg men välsjungande individ släpper en låt via Starmony, och råkar fångas upp av någon riktig musikproducent. Känns kanske inte så sannolikt men vem vet...

  31. #91
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Det känns ändå skönt att Elektron VDn är i den musiktekniska frontlinjen med detta. Nu kanske vi får Elektronburkar utan knepiga interface, touch screen där det står "Select Pop/Disco/Bossanova"->"Sing"->"Publish to Spotify or continue to edit in Overbridge 3.0 App"

  32. #92
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av ricard Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det här är ju bara bizarrt. Random vocal track (from known or unknown signer) meets random autocomp, typ.

    Samtidigt vill man inte helt bara skratta åt det som Ericssons ingenjörer gjorde när de fick se Apples första iPhone. Vem vill ha en telefon man knappt kan ringa med, typ.

    Det som gör att man möjligen kan se hur det här kan bli nåt är när man tittar på mycket av det moderna musikutbudet: random singer meets 7 låtskrivare (vad gör de allihop?!?), som sätter ihop en låt med generisk fåackordsbakgrund, lite musikproduktion på det, släng ut och se om det faller pladask eller inte. I det sammanhanget kan möjligen Starmony skapa en nästan lika fullgod tuggummiprodukt, dock troligen med fullständigt avsaknad av mänsklig kreativitet (bortsett (eventuellt) från själva sången då), om nu det märks hos konsumenterna.

    Det enda sättet det här kan skapa nya artister på är om någon blyg men välsjungande individ släpper en låt via Starmony, och råkar fångas upp av någon riktig musikproducent. Känns kanske inte så sannolikt men vem vet...
    Japp. I min mening folk som bara vill tjäna pengar och har noll intresse eller förståelse för musik som ligger bakom detta. De ser på musik som mcdonalds ägare ser på mat.

  33. #93
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av ricard Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Samtidigt vill man inte helt bara skratta åt det som Ericssons ingenjörer gjorde när de fick se Apples första iPhone. Vem vill ha en telefon man knappt kan ringa med, typ.
    Så även Nokia... "Apple kommer misslyckas totalt! De vet ju INGET om radioteknik!"

    Citat Ursprungligen postat av ricard Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    random singer meets 7 låtskrivare (vad gör de allihop?!?)
    - Hur många låtmakare går det åt för att skruva i en lampa?
    - 7 st, varav samtliga skruvar vidare på sina vintage TR, TB och Junosar och låter random singer skruva i lampan istället!

  34. #94
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Hit or miss? Låtom oss analysera...




  35. #95
    Aminozyra
    Aminozyra är inte uppkopplad

    Senior
    Förr hette det självspelande piano idag heter det AI.

  36. #96
    patukka
    patukka är inte uppkopplad

    Avstängd på egen begäran
    Hoppas verkligen att AI-genererad musik måste ha varningstext eller disclaimer av något slag i framtiden så att man kan undvika den 🤓

  37. #97
    avart
    avart är uppkopplad nu

    Veteran
    ...är teorin alltså att det här ska kombineras med deras hw-linjer eller det en ny inriktning och gren av produkter framåt? total kursändring?
    /*inte lyssnat, men konceptet verkar skruvat - och totalt ointressant*

  38. #98
    Barbaron
    Barbaron är inte uppkopplad
    Barbarons avatar
    Senior
    Har nån kört in Leif Andersson i Starmony än?

  39. #99
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    I egenskap av musikproducent där man sitter och pillar rätt mycket för att få till bra ljud så känns det ändå hyfsat safe att detta inte kommer konkurrera ut mer seriösa produktioner...
    Självklart kommer det förmodligen bli någon handfull med virala hits även genom denna plattform men att topp 100 i världen skall domineras av detta känns osannolikt.
    Om jag har fel, påminn mig så kan jag leta fram repsnaran

  40. #100
    Shike
    Shike är uppkopplad nu
    Shikes avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Barbaron Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har nån kört in Leif Andersson i Starmony än?
    Det enda rimliga!

  41. #101
    Clase
    Clase är inte uppkopplad
    Clases avatar
    Veteran
    En AI som gör musik för tankarna kring Jazz och Bebopens uppkomst. De svarta musikerna var arga på de vita musikerna som härmade dem. De valde därför att spela så avancerat och tekniskt de kunde med avsikt att kopiering skulle bli så svårt det bara gick.

    Således borde ju kampen mellan den naturliga intelligensen kontra den konstgjorda innebära att den ena försöker resa sig över den andra i uttryck på ett eller annat vis, och därmed borde den musikaliska konsten utvecklas. Exempel: Det där är så jävla dåligt att bara en människa hade kunnat komma på det.







    ...idioter finns överallt. Glöm aldrig det.

  42. #102
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av avart Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ...är teorin alltså att det här ska kombineras med deras hw-linjer eller det en ny inriktning och gren av produkter framåt? total kursändring?
    /*inte lyssnat, men konceptet verkar skruvat - och totalt ointressant*
    Jag tänker att de på Elektrons senaste styrelsemöte hade följande agenda:
    10.00 Resultat Q2 2021
    12:00 Powergripproblemet
    13.00 Strategi HW och SW
    13.15 Octatrack III beslutspunkt avveckling
    13.30 Demo av Starmony och inspirationsövningar (alla får sjunga)
    18.30 Mötet avslutas med styrelsemiddag på Avenyn

  43. #103
    avart
    avart är uppkopplad nu

    Veteran
    tonefloat:

  44. #104
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av patukka Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hoppas verkligen att AI-genererad musik måste ha varningstext eller disclaimer av något slag i framtiden så att man kan undvika den ��
    GMO-mat i munnnen och AI-musik i lurarna på väg till "jobbet" i den automatiska bilen som vet allt om dig.
    Framtiden är här!

Liknande ämnen

  1. Karaoke program för WIndows
    Av jobromedia i forum Övrig mjukvara
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-09-01, 00:02
  2. Nya grejor från elektron!
    Av amenbrother i forum Nyheter
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 18:00

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •