Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Sälja Reason Suit, vad händer med de rack extensions jag hade innan jag köpte Suit?

  1. #1
    Dsc
    Dsc är inte uppkopplad
    Dscs avatar
    Senior

    Sälja Reason Suit, vad händer med de rack extensions jag hade innan jag köpte Suit?

    Har en fundering. Vad händer med Rack extensions som jag ägde innan jag köpte Reason Suit om jag väljer att sälja Reason Suit?
    Innan jag köpte Suit hade jag rack extensions så som drum sequencer som man fick gratis om man var reason ägare när den släpptes.
    Nu funderar jag på att nedgradera min version och sälja Reason Suit paketet. Tappar jag då drum sequencer som en del av suit paketet trots att rack extensions skall vara knyta till ens konto och ej vara flyttbara enligt Reason Studios själva?

    " Can I sell/transfer/buy used Rack Extensions?

    No, you will not be able to sell or transfer your Rack Extension licenses nor will you be able to buy used Rack Extension licenses. These are personal licenses that are tied to your account when you purchase them. "

  2. #2
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Kolla med supporten

  3. #3
    PGR
    PGR är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Jag tänker att du borde ha kvar de extension som du hade innan du köpte Reason Suite.

  4. #4
    Dsc
    Dsc är inte uppkopplad
    Dscs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av PGR Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tänker att du borde ha kvar de extension som du hade innan du köpte Reason Suite.
    Det tycker jag med men i mitt konto ser jag inga dubletter av de rack extensions som jag hade innan jag köpte suit. Därav min undran. Det ser ut som dom ersatts av de som ingick i suit paketet. Har mailat supporten.

Liknande ämnen

  1. Noise Engineering släpper Rack Extensions till Reason
    Av Stefan Aronsson i forum Nyheter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2018-05-28, 16:02
  2. Vad händer om jag gör denna patch?
    Av codemuzak i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-12, 19:13
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-22, 16:47

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •