Sidan 4 av 7 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 SistaSista
Resultat 181 till 240 av 415

Ämne: Behringer PRO-800

  1. #181
    Olof B.
    Olof B. är inte uppkopplad
    Olof B.s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Steve Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag är i ett vägskäl då jag idag nästan är naken på synthårdvara. Ser det som 3 vägar att gå (Mjukvara, nytillverkat eller Vintage)där alla har styrkor och svagheter.
    Men skulle Behringer till slut få ut de produkter de hintat om så skulle min plånbok andas ut
    Det jag önskar är syntar som just den här med ett ordentligt 61-tangenters tangentbord. Personligen har jag slutat köpa vintage eftersom allt nu har en nolla mer än när jag köpte mina saker för 10-20 år sedan. Men det finns en fjärde väg så att säga - senaste inköpet för egen del blev en EX5 och det är för mig nästan komiskt mycket mer synt för pengarna än t ex en Juno-6 för det mångdubbla.
    Senast redigerat av Olof B. den 2022-12-09 klockan 23:00.

  2. #182
    johey
    johey är uppkopplad nu
    joheys avatar
    Veteran
    Denna är ändå lite intressant. Första analogpolyn på länge jag blir lite bubblig av.

    Tycker det är helt rätt att släppa den som modul. Sällan ljudet sitter i tangenterna. Bättre att fritt kunna välja typ av klaviatur eller annat kontrolldon man föredrar och bara låta modulen sköta ljudet. The UNIX philosophy liksom.

  3. #183
    kockpit
    kockpit är uppkopplad nu
    kockpits avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av charliecrash Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det inte Ulis son?
    En klon?

  4. #184
    johey
    johey är uppkopplad nu
    joheys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En klon?
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	4b7709343bacef74e541b0ff4ac8fc8e.gif 
Visningar:	42 
Storlek:	72,3 KB 
Id:	109905

  5. #185
    Tehporp golana
    Tehporp golana är inte uppkopplad
    Tehporp golanas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sällan ljudet sitter i tangenterna. Bättre att fritt kunna välja typ av klaviatur eller annat kontrolldon man föredrar och bara låta modulen sköta ljudet
    Tycker tvärtom: När jag kör exempelvis Minimoogen från en MIDI-controller tappar jag helt känslan. Samma sak med de andra analoga syntarna. Tangenterna är för mig en stor del av interfacet på instrumentet. Annars blir det som att spela trumpet med tryckluft, samma toner men noll känsla.

  6. #186
    Olof B.
    Olof B. är inte uppkopplad
    Olof B.s avatar
    Veteran
    Känner igen mig helt i detta. Jag får aldrig någon spontan lust att spela på någon av mina racksyntar.

  7. #187
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Olof B. Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Känner igen mig helt i detta. Jag får aldrig någon spontan lust att spela på någon av mina racksyntar.
    Jäs! Medhåll på detta. Jag vill spela på den synten jag spelar på. Det blir fel annars : D
    Har få racksyntar eller moduler.
    Fysisk kontakt. Utseendet på synten inverkar också på hur mycket jag har lust att spela på den.

    Sedan är det ju så det finns syntar som har en lätt avtändande effekt när man spelar på dem, som t ex Polivoksen. Dess sladdriga och högljudda tangentbord förtar en hel del av lusten......och jag älskar hur Polivoksen låter och jag tycker den är en av mina allra vackraste och snyggaste, läckraste syntar jag har!

    Ensoniq-maskinernas tangentbord är nästan perfekta för mig. Lagom tunga, tysta och sköna. (finns säkert tangentbord jag gillar bättre men jag kommer inte på något jag gillar bättre just nu....tror Kurzweil K2000 är lite för tungt för mig om jag kommer ihåg rätt)

  8. #188
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Korg Prologue..?

  9. #189
    musicman
    musicman är inte uppkopplad
    musicmans avatar
    Senior

  10. #190
    kockpit
    kockpit är uppkopplad nu
    kockpits avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jäs! Medhåll på detta. Jag vill spela på den synten jag spelar på. Det blir fel annars : D
    Har få racksyntar eller moduler.
    Fysisk kontakt. Utseendet på synten inverkar också på hur mycket jag har lust att spela på den.

    Sedan är det ju så det finns syntar som har en lätt avtändande effekt när man spelar på dem, som t ex Polivoksen. Dess sladdriga och högljudda tangentbord förtar en hel del av lusten......och jag älskar hur Polivoksen låter och jag tycker den är en av mina allra vackraste och snyggaste, läckraste syntar jag har!

    Ensoniq-maskinernas tangentbord är nästan perfekta för mig. Lagom tunga, tysta och sköna. (finns säkert tangentbord jag gillar bättre men jag kommer inte på något jag gillar bättre just nu....tror Kurzweil K2000 är lite för tungt för mig om jag kommer ihåg rätt)
    Och jag tycker precis tvärt om gällande Polivoks, älskar det snabba klickande klaviaturet 🙂

  11. #191
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Och jag tycker precis tvärt om gällande Polivoks, älskar det snabba klickande klaviaturet 🙂
    Haha! Så spännande att du tycker det : D
    Jag trodde alla hatade det tangentbordet.
    Jag tycker ju att jag ”knappt hör” vad jag spelar ibland, så högljutt är det : D

  12. #192
    972 0904
    972 0904 är inte uppkopplad

    Senior
    Behringer borde släppa en liten klaviatur motsvarande Rolands k25 boutique fast med eurorails, runt 80hp eller vad den största är? Med pitch och modhjul. Det kanske inte ger så mycket till p800 men till alla monos.

  13. #193
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Olof B. Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Känner igen mig helt i detta. Jag får aldrig någon spontan lust att spela på någon av mina racksyntar.
    Racksynt är lite brett siktat dock. Det finns massa roliga grejer som inte har tangenter. Desktop-maskiner etc. Och rena racksyntar kan vara härliga och taktila också, som tex. ATC-1. Tycker vissa keyboardsyntar känns för binära i hur de konsumerar ens uppmärksamhet.

  14. #194
    Tehporp golana
    Tehporp golana är inte uppkopplad
    Tehporp golanas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 972 0904 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Behringer borde släppa en liten klaviatur motsvarande Rolands k25 boutique fast med eurorails, runt 80hp eller vad den största är? Med pitch och modhjul. Det kanske inte ger så mycket till p800 men till alla monos.
    Om de ser en marknad för det kommer de göra det, om inte så gör de det inte gissar jag. Du kan ju alltid kontakta dem, de brukar vilja ha input.

  15. #195
    johey
    johey är uppkopplad nu
    joheys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Tehporp golana Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om de har en förlaga att utgå från kommer de göra det, om inte så gör de det inte gissar jag. Du kan ju alltid kontakta dem, de brukar vilja ha input.
    Klonfix’d.

  16. #196
    Olof B.
    Olof B. är inte uppkopplad
    Olof B.s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av beem Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Racksynt är lite brett siktat dock. Det finns massa roliga grejer som inte har tangenter. Desktop-maskiner etc. Och rena racksyntar kan vara härliga och taktila också, som tex. ATC-1. Tycker vissa keyboardsyntar känns för binära i hur de konsumerar ens uppmärksamhet.
    Jag tror att det kanske beror lite på hur man spelar. Själv är jag väl i grunden pianist/keyobardist och väljer ett ljud som jag sedan spelar på, eventuellt med hjälp av pitch- och modhjul, aftertouch etc. Båda händerna är redan upptagna, så att säga. Om man mer använder en sequencer och rattar ljud i realtid så är det förstås helt annorlunda.
    Det är jättekul att det lanseras så mycket syntar men själv tycker jag mycket av det som kommer känns lite som leksaker i Volca-traditionen. Jag förstår som sagt att man kan gilla det men det är 180° från vad jag själv lockas av.

  17. #197
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Olof B. Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror att det kanske beror lite på hur man spelar. Själv är jag väl i grunden pianist/keyobardist och väljer ett ljud som jag sedan spelar på, eventuellt med hjälp av pitch- och modhjul, aftertouch etc. Båda händerna är redan upptagna, så att säga. Om man mer använder en sequencer och rattar ljud i realtid så är det förstås helt annorlunda.
    Det är jättekul att det lanseras så mycket syntar men själv tycker jag mycket av det som kommer känns lite som leksaker i Volca-traditionen. Jag förstår som sagt att man kan gilla det men det är 180° från vad jag själv lockas av.
    Det är ju en smaksak såklart men jag är också en som mer spelar än sequencar. Ofta bildar flera boxar tillsammans instrumentet för stunden och kombinationen öppnar upp möjligheter. "Det ska kännas som ett instrument" kan betyda många fler saker än att det är en 49+ tangenters synt.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	joe-zawinul-at-home-tom-copi.jpg 
Visningar:	146 
Storlek:	166,1 KB 
Id:	109912

  18. #198
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av beem Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är ju en smaksak såklart men jag är också en som mer spelar än sequencar. Ofta bildar flera boxar tillsammans instrumentet för stunden och kombinationen öppnar upp möjligheter. "Det ska kännas som ett instrument" kan betyda många fler saker än att det är en 49+ tangenters synt.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	joe-zawinul-at-home-tom-copi.jpg 
Visningar:	146 
Storlek:	166,1 KB 
Id:	109912
    Underbar bild!

  19. #199
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Underbar bild!
    Joe Zawinul - en av de mest spännande och kreativa syntmusikerna någonsin

  20. #200
    charliecrash
    charliecrash är uppkopplad nu
    charliecrashs avatar
    Veteran
    Vad är den där skumma igelkottasnigeln höger om hans högerarm?

  21. #201
    Tehporp golana
    Tehporp golana är inte uppkopplad
    Tehporp golanas avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av charliecrash Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är den där skumma igelkottasnigeln höger om hans högerarm?
    Sopnedkast

  22. #202
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av charliecrash Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är den där skumma igelkottasnigeln höger om hans högerarm?
    En Mbira ser det ut som?

    Citat Ursprungligen postat av Tehporp golana Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sopnedkast
    Praktiskt!

  23. #203
    charliecrash
    charliecrash är uppkopplad nu
    charliecrashs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av musicman Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    youtu.be/PA4IiKcC-s0
    Urk för Andertons reklamskit

  24. #204
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av charliecrash Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Urk för Andertons reklamskit
    Tyckte det var en kul och trevlig video med positiv energi och entusiasm.

    Något som förvånade mig:
    Behringerkillen citerar användare som säger "Oh no, don´t put keys on it, I dont have space for that".
    Det förvånar mig att de decimetrarna som ett tangentbord hade lagt till hade stört. Har folk i allmänhet verkligen inte plats för det!? :o

  25. #205
    tonefloat
    tonefloat är uppkopplad nu
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Något som förvånade mig:
    Behringerkillen citerar användare som säger "Oh no, don´t put keys on it, I dont have space for that".
    Det förvånar mig att de decimetrarna som ett tangentbord hade lagt till hade stört. Har folk i allmänhet verkligen inte plats för det!? :o
    För mig är det mest en fråga om vilka syntar som ska vara framme och vilka som får stå på högkant. Sedan är det ett himla släpande mellan replokal och hem. Blir mer och mer en kompaktsyntare

  26. #206
    Olof B.
    Olof B. är inte uppkopplad
    Olof B.s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tyckte det var en kul och trevlig video med positiv energi och entusiasm.

    Något som förvånade mig:
    Behringerkillen citerar användare som säger "Oh no, don´t put keys on it, I dont have space for that".
    Det förvånar mig att de decimetrarna som ett tangentbord hade lagt till hade stört. Har folk i allmänhet verkligen inte plats för det!? :o
    Han är väl försäljare med jobbet att sätta bästa möjliga positiva spinn på att den saknar tangentbord. Klassiska "it's not a bug, it's a feature!"

  27. #207
    Erik G
    Erik G är uppkopplad nu
    Erik Gs avatar
    Veteran
    Men - varför?
    Inte ens originalet var ju särskilt intressant.

  28. #208
    charliecrash
    charliecrash är uppkopplad nu
    charliecrashs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Erik G Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men - varför?
    Inte ens originalet var ju särskilt intressant.
    Tycker det är rätt intressant att Berra äntligen släppt en analog poly med minnen. Lär komma flera nu, och med tangenter också.

  29. #209
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Olof B. Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Han är väl försäljare med jobbet att sätta bästa möjliga positiva spinn på att den saknar tangentbord. Klassiska "it's not a bug, it's a feature!"
    Sant. Du har en poäng där.

  30. #210
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Erik G Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men - varför?
    Inte ens originalet var ju särskilt intressant.
    Problemet med Berras releaser gör att jag blir sjukt sugen på originalen. När Berra släppte Pro 1 köpte jag en original pro one ganska snart efter det för att det lät så jävla mycket syntpop 1980-style i deras demo. Spelade introt till demon flera gånger varje kväll tills jag en helg bara var tvungen att förvärva ett original x D


    https://youtu.be/1jyZ-0nPw38

  31. #211
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Problemet med Berras releaser gör att jag blir sjukt sugen på originalen. När Berra släppte Pro 1 köpte jag en original pro one ganska snart efter det för att det lät så jävla mycket syntpop 1980-style i deras demo. Spelade introt till demon flera gånger varje kväll tills jag en helg bara var tvungen att förvärva ett original x D


    https://youtu.be/1jyZ-0nPw38
    Ja precis så! Det har aldrig varit så mycket sug efter originalet som efter jag köpt en klon. Varje gång!

  32. #212
    DMX
    DMX är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av charliecrash Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är den där skumma igelkottasnigeln höger om hans högerarm?
    Kalimba

  33. #213
    charliecrash
    charliecrash är uppkopplad nu
    charliecrashs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av DMX Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kalimba
    Ah, ja, efter en googling ser jag att det finns många varianter av dom.

  34. #214

  35. #215
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Jamen det lät väl bra? Kanske att just dessa ljud får en att fundera lite på om den kommer lämna utrymme till andra kompisar.

  36. #216
    christ
    christ är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Har dålig koll på originalet men det låter jäkligt bra om denna! Kan bli ett köp när den kommer ut då jag saknar någon polyfonisk synth.

  37. #217
    kockpit
    kockpit är uppkopplad nu
    kockpits avatar
    Veteran
    Undrar om den kan köra layers som originalet?

  38. #218
    waveterm
    waveterm är inte uppkopplad
    waveterms avatar
    Veteran
    Orginalet kan inte köra layers

  39. #219
    kockpit
    kockpit är uppkopplad nu
    kockpits avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av waveterm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Orginalet kan inte köra layers
    Fel synt! Har ju en P600 själv…

  40. #220
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fel synt! Har ju en P600 själv…

  41. #221
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Undrar vad som menas med unison track, i poly mod sektionen (!)
    Är det vanlig unison funktion, at alla röster trackar unisont?
    Eller en polymod destination (?)
    Eller, någon helt annan funktion relaterad till hur poly modulationer beter sig?

    Kan för övrigt inte se någon Unison knapp.

  42. #222
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    "Besides playing polyphonically, 3 types of unison modes can be programmed using the 'Unison Track' switch. Normal Unison gives the big monophonic sound of all 12 oscillators on a single note (the lowest played). It also changes the synth from multiple to single triggering — only restarting a new envelope once all keys have been released. Single Voice Unison produces a thinner sound using just one voice per note. Tracking Unison is an important feature and latches the chord played, to consequently transpose the same interval shapes from any single (root) note played. Fast parallel note runs can be achieved, especially using this with the Arpeggiator. Even more exciting is the facility to record this 'Tracking Chord' as part of the sound program." Där var nog svaret '

    Hyfsad nivå på recensionerna back in the days (!!)
    http://www.muzines.co.uk/articles/se...ophet-600/5974

  43. #223
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Den låter ju onekligen väldigt mycket Prophet 5, inte P600...sitter troligen CEM3320 i istället för 3372...så man får nog inte det där råa resonanta soundet jag vill ha. Men som Prophet 5 Rev3 alternativ är den nog killer. Blir ju knappast ett komplement till min P5 isf som jag önskat, men kanske bara en väldigt bra analog poly med liten footprint.

  44. #224
    kockpit
    kockpit är uppkopplad nu
    kockpits avatar
    Veteran
    P600 är ju så där smutsigt, nästan lite trasig analog, som Polivoks. Sånt vill jag åt numera, när allt nytt låter så rent, som t.ex BS2, Berras katt och Moog och alla VA.

  45. #225
    popstasy
    popstasy är uppkopplad nu
    popstasys avatar
    Veteran
    När kommer den då? Är det fortfarande april som gäller?

  46. #226
    GMKA
    GMKA är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av popstasy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    När kommer den då? Är det fortfarande april som gäller?
    Jag hoppas också att dom håller vad dom lovat men jag tror på det när jag ser det.

  47. #227
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    P600 är ju så där smutsigt, nästan lite trasig analog, som Polivoks. Sånt vill jag åt numera, när allt nytt låter så rent, som t.ex BS2, Berras katt och Moog och alla VA.
    Tror inte vi kan hoppas på i närheten av samma smuts.

  48. #228
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Nu! Men $399 måste väl ändå vara fel? Annars måste man ju köpa en...

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Untitled.jpg 
Visningar:	117 
Storlek:	135,3 KB 
Id:	112566
    Senast redigerat av drglas den 2023-04-28 klockan 13:07.

  49. #229
    kockpit
    kockpit är uppkopplad nu
    kockpits avatar
    Veteran
    Eller två!

  50. #230
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av drglas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu! Men $399 måste väl ändå vara fel? Annars måste man ju köpa en...

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Untitled.jpg 
Visningar:	117 
Storlek:	135,3 KB 
Id:	112566
    Ja fast $399 blir ju vanligtvis typ 14995:- när den sen säljs i Sverige.

  51. #231
    domiag
    domiag är inte uppkopplad

    Senior
    Jaha men var f-n finns den då?

  52. #232
    Framerate
    Framerate är uppkopplad nu
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av domiag Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jaha men var f-n finns den då?
    Ingenstans, det är därför de kan ha så lågt pris.

  53. #233
    kockpit
    kockpit är uppkopplad nu
    kockpits avatar
    Veteran
    Hahaha

  54. #234
    Heavy Metal Kid
    Heavy Metal Kid är inte uppkopplad
    Heavy Metal Kids avatar
    Senior
    URL fra promo-bladet:
    https://www.behringer.com/product.html?modelCode=P0E9I

    Under "Buy Now" er det bare Sweetwater som har den listet, til 399,- USD:
    https://www.sweetwater.com/store/det...og-synthesizer

  55. #235
    mangan
    mangan är inte uppkopplad
    mangans avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Med risk för att svära i kyrkan: https://www.thomann.de/se/behringer_pro_800.htm

    Men det kommer nog ta ett tag innan de hinner leverera någon.

  56. #236
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    På fb säger Behringer att de har orders på 50.000st..

  57. #237
    charliecrash
    charliecrash är uppkopplad nu
    charliecrashs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    På fb säger Behringer att de har orders på 50.000st..
    Ja, dom har ju lovat en analog poly i en -del- år nu, så tro fan folk är sugna. För 4o6 är jag benägen att skita i allt vad separationsbudget heter

  58. #238
    modusoperandi
    modusoperandi är inte uppkopplad
    modusoperandis avatar
    Senior
    den finns på thomann nu för 4599:- eller ja, "på förfrågan", så den är väl på ingång, men priset är satt iaf.

    https://www.thomann.de/se/behringer_pro_800.htm

  59. #239
    bakelit
    bakelit är inte uppkopplad
    bakelits avatar
    Veteran
    Båda midi jacken borde sitta på baksidan. Märklig design.

  60. #240
    drifter7508
    drifter7508 är inte uppkopplad
    drifter7508s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av bakelit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Båda midi jacken borde sitta på baksidan. Märklig design.
    Japp! Störigt som fan!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •