Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 60 av 72

Ämne: Nytt (Inofficiellt) OS till Machinedrum

  1. #1
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran

    Nytt (Inofficiellt) OS till Machinedrum

    Häftigt! Mer info på Elektronauts.

  2. #2
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Hooooooly shit! (Hur tusan har de lyckats med det, undrar man ju lite lätt. Baklängesingenjöra och därefter vidareutveckla firmware från en firmware-dump till proprietär hårdvara känns inte trivialt direkt...)

  3. #3
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Jag blir lite förvirrad. Är det här bara för dom med den där MegaMIDI-vaddetnuär eller för alla? I dokumentet står det något om att slica samples-är det internt i MD alltså? Låter ju smutt.

  4. #4
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Imponerande!

  5. #5
    alof
    alof är inte uppkopplad
    alofs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Wow!

  6. #6
    Heavy Metal Kid
    Heavy Metal Kid är inte uppkopplad
    Heavy Metal Kids avatar
    Senior
    Nörds <3

  7. #7
    sunflower
    sunflower är inte uppkopplad
    sunflowers avatar
    Veteran
    Tjoho! Om de får in olika längd per track så blir jag lycklig. Men förstår att det är rätt mycket jobb och skulle påverka hur pattern sparas och en massa annat besvär.

  8. #8
    kotten
    kotten är inte uppkopplad
    kottens avatar
    Veteran
    Wow. Nån gång kanske jag går tillbaks till MD igen ändå, det här vill man ju hålla ögonen på¨.

  9. #9
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Sunflower: jag tror man redan kan det med en megacommand, som os-hacket är till för att stödja?

  10. #10
    sunflower
    sunflower är inte uppkopplad
    sunflowers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sunflower: jag tror man redan kan det med en megacommand, som os-hacket är till för att stödja?
    Oh. får spana in megacommand då! Tack för tipset

  11. #11
    holy
    holy är uppkopplad nu

    Senior
    Cooooooool!!
    Följer med intresse!

  12. #12
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Jag planerar att bygga en MegaCommand, och så såg jag infon om detta nya OS också, riktigt häftigt. Älskar min MD och att den fortfarande lever och frodas är ingen tvekan om.

    Btw, någon annan som planerar bygga en MegaCommand eller har byggt en, och har en PCB över månne?

  13. #13
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Defalut: jag har en pcb som en snubbe i franrikd ska skicka över när nedstängningen där har lyfts, men ingen över tyvärr. Men det finns en till som ska bygga iaf vet du nu

  14. #14
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Defalut: jag har en pcb som en snubbe i franrikd ska skicka över när nedstängningen där har lyfts, men ingen över tyvärr. Men det finns en till som ska bygga iaf vet du nu
    Ålrajt, gött att veta! Då kan man utbyta erfarenheter med någon och det är ju inte fel.
    Tänkbart att jag själv beställer ett par PCB-er om jag inte kan hitta någon enstaka, och kränger dessa vidare..

  15. #15
    holy
    holy är uppkopplad nu

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av defalut Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag planerar att bygga en MegaCommand, och så såg jag infon om detta nya OS också, riktigt häftigt. Älskar min MD och att den fortfarande lever och frodas är ingen tvekan om.

    Btw, någon annan som planerar bygga en MegaCommand eller har byggt en, och har en PCB över månne?
    Har ingen aning om vad MegaCommand är och vad det öppnar för möjligheter till en Machinedrum (eller annat) - pallar någon ge en snabb introduktion/förklaring?

  16. #16
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av holy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har ingen aning om vad MegaCommand är och vad det öppnar för möjligheter till en Machinedrum (eller annat) - pallar någon ge en snabb introduktion/förklaring?
    Det är en midicontroller med USB som bygger på en äldre produkt vid namn minicommand samt MiniCommandLive. Vad jag vet är att den låter dig använda machinedrum som en 16-rösters polyfonisk synt, och massor av annat. Tror den öppnar upp för att snabbt kunna ändra patterns/kits osv, redigera samples i realtid om man har en UW osv osv m.m. MD kommunicerar med MC via turbomidi, och MC har själv fyra st. midi-portar.


    Eftersom det är samma snubbe bakom det nya OS-et som MegaCommand kan man nog räkna med en riktigt tajt integration.

    Kan för lite om den själv ännu, kom på just igår att jag skulle bygga en.

    Är man riktigt nyfiken på megacommand kan man läsa i huvudtråden om den här: https://www.elektronauts.com/t/megac...n-mclive/27805

    Samt projektet på Github finns här: https://github.com/jmamma/MegaCommand_Design

  17. #17
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Whoa.. Läste precis dokumentationen till MegaCommandLive.. Det var mycket mer än jag trodde!
    Saxat från introduktionen i dokumentet:

    "MegaCommand Live (MCL) is a firmware designed for the MegaCommand MIDI controller
    that enhances the Elektron Machinedrum’s (MD) sequencing, sound design and live performance capabilities.

    At the heart of MCL lies the ability to retrieve individual Tracks from the MD and store them
    on the MegaCommand (MC) for later recall. Chain Mode, inspired by classic music trackers,
    allows multiple tracks to be linked together to form complex musical phrases.
    During a performance, tracks from different patterns can be chained and mixed together.

    MCL features a modern sequencer replacement for the Elektron Machinedrum. It consists
    of 20 local sequencer tracks with individual track lengths, parameter locks, micro-timing and
    conditional trigs. Sixteen of these tracks can be used to sequence the MD, the remaining
    four tracks are polyphonic and can be used to sequence external instruments such as the
    Elektron Analog 4.

    Other features of the MCL firmware include: MD Trigger Interface, Chromatic + Polyphonic
    Mode, Level Mixer, Audio Mute + Routing System, Sound Browser, Single Cycle Waveform
    Designer, Global LFO, FX Pages, Automated RAM recording, Turbo 8x MIDI and much more."

  18. #18
    holy
    holy är uppkopplad nu

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av defalut Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Whoa.. Läste precis dokumentationen till MegaCommandLive.. Det var mycket mer än jag trodde!
    Saxat från introduktionen i dokumentet:

    "MegaCommand Live (MCL) is a firmware designed for the MegaCommand MIDI controller
    that enhances the Elektron Machinedrum’s (MD) sequencing, sound design and live performance capabilities.

    At the heart of MCL lies the ability to retrieve individual Tracks from the MD and store them
    on the MegaCommand (MC) for later recall. Chain Mode, inspired by classic music trackers,
    allows multiple tracks to be linked together to form complex musical phrases.
    During a performance, tracks from different patterns can be chained and mixed together.

    MCL features a modern sequencer replacement for the Elektron Machinedrum. It consists
    of 20 local sequencer tracks with individual track lengths, parameter locks, micro-timing and
    conditional trigs. Sixteen of these tracks can be used to sequence the MD, the remaining
    four tracks are polyphonic and can be used to sequence external instruments such as the
    Elektron Analog 4.

    Other features of the MCL firmware include: MD Trigger Interface, Chromatic + Polyphonic
    Mode, Level Mixer, Audio Mute + Routing System, Sound Browser, Single Cycle Waveform
    Designer, Global LFO, FX Pages, Automated RAM recording, Turbo 8x MIDI and much more."
    Wooooooooow! Stort tack - nu är vi tre i klubben som ska ordna en sån - helt klart!! Vore kul att höra hur ni går till väga?

  19. #19
    holy
    holy är uppkopplad nu

    Senior
    Borde vi samla ihop ett litet gäng och beställa PCB:s som grupp - kanske billigare och mer effektivt?

  20. #20
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Låter ball! Hade varit grymt kul att tänja på gränserna för vad MDn kan göra. Eller för mig snarare utforska. Men jag skulle nog inte orka med att börja tänka nya gränssnitt o möjligheter iom Bebishjärna ett tag till. Dock lite sugen på att ändå bygga den så den finns där om suget att testa kommer. Köper ni delar så är jag gärna med!

  21. #21
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Jag hade tänkt beställa PCB efter att ha kollat upp var man kan få leverans ifrån, denna gången kanske det inte blir jlpcb dock eftersom det är i Kina..

  22. #22
    minka
    minka är inte uppkopplad

    Senior
    Skulle gärna pimpa min MD men är tyvärr ingen byggare,
    men är gärna med och beställer...

  23. #23
    readyletsgo
    readyletsgo är inte uppkopplad
    readyletsgos avatar
    Senior
    Jag vill också vara med!

  24. #24
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av minka Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Skulle gärna pimpa min MD men är tyvärr ingen byggare,
    men är gärna med och beställer...
    Jag kan bygga fler, det är inte så mycket mer jobb att bygga 2-3 än en.

  25. #25
    minka
    minka är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av defalut Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kan bygga fler, det är inte så mycket mer jobb att bygga 2-3 än en.
    Det låter toppen

  26. #26
    buoyfriend
    buoyfriend är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av readyletsgo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vill också vara med!
    Jag med!

  27. #27
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    +1

  28. #28
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av buoyfriend Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag med!
    Vad är ni med på?

    Det finns lite olika alternativ som jag ser det. Jag kan beställa ett antal PCB:er som jag sedan förmedlar till de som förbokat och så bygger de själva; utöver det kan jag bygga på beställning och då blir det någon form av handpenning osv.

    Exakt upplägg beror på hur många som vill ha, vad alla komponenter kostar samt hur svårt bygget är osv.

    I första hand kan jag ta på mig att kolla upp möjlighet att få fram PCB:er och ungefärligt pris. Resten får vi se, jag kanske inte är bäst lämpad att bygga burkarna så om någon annan känner sig manad är det bara bra.. problemet handlar om tidsbrist mest här..

  29. #29
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Jag hinner inte bygga numera känns det som, så om det går att köpa färdigbyggt så är det min melodi. Självklart betalar jag för det.

  30. #30
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag hinner inte bygga numera känns det som, så om det går att köpa färdigbyggt så är det min melodi. Självklart betalar jag för det.
    Kan givetvis kolla upp om det finns någon förteckning över erkända / rekommenderade "byggare" lokaliserade någonstans i Euro. Om jag hinner få fram PCB:er och material under juni så kan jag nog bygga under semestern men jag vill inte ta på mig för mycket pga stressrelaterade problem, och jag har redan tillräckligt med ballast känner jag så jag lovar inget för tillfället. Men jag ska kolla upp korten iaf!

  31. #31
    buoyfriend
    buoyfriend är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Jag är sugen på PCB i första hand.
    (Har fått hybris efter att äntligen ha fått ihop ett diy-projekt jag ignorerat i flera år. Återstår att testa men jag surfar vidare på hybrisvågen!)

  32. #32
    readyletsgo
    readyletsgo är inte uppkopplad
    readyletsgos avatar
    Senior
    Jag hakar på om det blir beställning på PCB. Tänker bygga om det inte är alltför avancerat.

    Ska sätta mig in lite mer under veckan!

  33. #33
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Edit: nedan siffror gäller inte längre, vi kommer bli minst 20 dom beställer tror jag. Således blir priserna mycket lägre och jag kommer också beställa från antingen USA eller Kina, beroende på vilken som verkar bäst.

    Har hittat en svensk producent nu som tillverkar mindre serier till "ok" priser. Vid 10 st så kostar de runt 140-150:- st ink. moms. Det är ju inte billigt men det går att leva med. Men startkostnaden är hög och gör man färre så blir de dyra per styck. Att göra en enda kostar ca 900:- + moms, 2 st ca 935:- + moms osv..
    SÅ.
    Känner mig inte riktigt beredd att ta den kostnaden eftersom vi är så få ännu. Visst, det går väl att skaka fram så vi kommer upp till 10 personer men jag fick ett bra tips av en kille som ville sälja mig en enda PCB. Frågade om han inte hade fler han ville bli av med och tyvärr inte men han tipsade mig om en billig amerikansk tillverkare, pcbway, som han hade använt och var billiga/bra. Han hade betalt ca 30 USD för 5 brädor ink. frakt med DHL och det låter ju kalas.

    Eftersom vi nu börjar bli seriöst Off Topic i den här tråden så startar jag en ny tråd där vi samlar ihop info kring MegaCommand och gruppköpet!

    I fortsättningen fylls det på i denna tråd: https://www.99musik.se/showthread.ph...%C3%B6p-av-PCB
    Senast redigerat av defalut den 2020-05-24 klockan 12:23.

  34. #34
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Såhär fint kan det låta:


    https://youtu.be/bnvBMm-U7MY

  35. #35
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    .. och ni som vill ha PCB, skriv ett inlägg i den nya tråden med andra ord!

  36. #36
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Senast redigerat av Modellear den 2020-05-24 klockan 09:23.

  37. #37
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Kanske om man skapar konto och loggar in, utan det går det inte i alla fall.

  38. #38
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kanske om man skapar konto och loggar in, utan det går det inte i alla fall.
    Inte? prova att klicka på vänster sida på mapparna under images så dyker det nog upp

    EDIT: Ah provade nu med Mobilen och då måste man tydligen vara inloggad, prova på datorn när du kommer hem

  39. #39
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Synthopia skriver om nya OS:et
    http://www.synthtopia.com/content/20...irmware-update

    - - - Updated - - -

    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inte? prova att klicka på vänster sida på mapparna under images så dyker det nog upp

    EDIT: Ah provade nu med Mobilen och då måste man tydligen vara inloggad, prova på datorn när du kommer hem
    Funkar inte här heller. På datamaskinen.

  40. #40
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inte? prova att klicka på vänster sida på mapparna under images så dyker det nog upp

    EDIT: Ah provade nu med Mobilen och då måste man tydligen vara inloggad, prova på datorn när du kommer hem
    Funkade inte på dator heller. Det är inte så att du redan är inloggad där då?

  41. #41
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Funkade inte på dator heller. Det är inte så att du redan är inloggad där då?
    Nej inte inloggad, har inget alls där...

    Men det finns något liknade i den här PDFen men mer förklarande text, i den ovan såg man bara menyerna.. https://github.com/jmamma/MIDICtrl20...tion-2_6_1.pdf

    Kanske går lika bra med den här men vad konstigt, när jag backade i webbläsaren så ville den att jag skulle logga in. Jag kanske kröp in där jag inte skulle vara

    Jag kan komma in på länkarna ovan utan att logga in ! ? men vad konstigt...
    Senast redigerat av Modellear den 2020-05-24 klockan 09:25.

  42. #42
    Heavy Metal Kid
    Heavy Metal Kid är inte uppkopplad
    Heavy Metal Kids avatar
    Senior
    Det er en svenske på Elektronauts som samler sammen til "group buy" allerede, vet ikke om han er med i tråden her?

    Ta kontakt med mbang her, evt:
    https://www.elektronauts.com/t/re-me...clive/131953/5

  43. #43
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    defalut här på 99musik.

  44. #44
    Heavy Metal Kid
    Heavy Metal Kid är inte uppkopplad
    Heavy Metal Kids avatar
    Senior
    Hadde en mistanke. :-)

  45. #45
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    My cover is blown..

  46. #46
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Har kollat igenom manualen till det här samt kikat mer på den fysiska hårdvaran. Önskar att den fysiska hårdvarande hade varit mer tilltalande och lättjobbad, känns som att det blir ett evigt pillande med encoders och pytteknappar.

  47. #47
    defalut
    defalut är inte uppkopplad
    defaluts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har kollat igenom manualen till det här samt kikat mer på den fysiska hårdvaran. Önskar att den fysiska hårdvarande hade varit mer tilltalande och lättjobbad, känns som att det blir ett evigt pillande med encoders och pytteknappar.
    Asså, det är så alltså.. Trist! Jag är iofs inte förvånad, det var lite väl mycket positivt angående detta OS och burken i fråga, så det borde komma något negativt med schabraket också. För min del kan jag leva med det, vill ändå ha något som maxar min MD så mycket det bara går, sedan är det upp till mig att stå ut med interfacet och så vidare. Jag tror jag kan leva med det så länge belöningen är god nog.
    Men det är ju relativt till hur man är som person, vissa diggar MCL oavsett och andra inte..

    Får hoppas det kommer en annan utvecklare som släpper en fet controller till megacommand, så drar jag ihop ett nytt gruppköp!

    Edit: oavsett vilket så lever och frodas det aktuella gruppköpet och vi behöver bara 8 st till för att vara i mål vid 50 beställda enheter. Då kommer de kosta en bit under 2 euro stycket, så passa på för chansen kommer inte igen!
    Senast redigerat av defalut den 2020-06-05 klockan 08:24.

  48. #48
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har kollat igenom manualen till det här samt kikat mer på den fysiska hårdvaran. Önskar att den fysiska hårdvarande hade varit mer tilltalande och lättjobbad, känns som att det blir ett evigt pillande med encoders och pytteknappar.
    Vad tror du om en lösning som den här 60knobs ?

    https://bastl-instruments.com/instruments/60knobs#diy

  49. #49
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Haha, japp. Det hade varit något det.

  50. #50
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Mappa en Doepfer Drehbank? 64 rattar i två banker. Borde väl funka? Eller inte CC kanske?

    #påtunnis

  51. #51
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Faderfox kanske?

  52. #52
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Vanlig MD är inget problem att ratta runt i, men Megacommand verkar på det jag har läst av manualen vara som att bygga flaskskepp typ.

  53. #53
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Blev sugen på att sätta mig m MDn i knät nån kväll snart och göra nåt HELT annat än vad jag brukar. Skäms över att jag bara använt den på de mest basala sätten

  54. #54
    oszkar
    oszkar är inte uppkopplad
    oszkars avatar
    Senior
    Köpt kretskort nu, får köpa resten när csn ramlar in.
    Läst hela MCL manualen lite hastigt nu men är oklar över vissa saker.

    Använder min MD som master klocka nu, kommer jag kunna göra det i framtiden med MCL också?

    Efter min MD kommer AK sen MNM sen en nord g1 som är seq av MNM. Eftersom AK kommer efter MD och innan alla andra synthar är det den jag spelar noter på som seq mnm och g1. Vill gärna ha det så i fortsättningen OCH kunna spela MD polyfont.

    Det viktiga är inte att MD får vara master tempo, utan att jag kan "spela allt" från AK som involverar melodier.

    Som jag förstår tar MCL i princip över all seq av MD, det är ok iom visst samspel mellan enheterna som jag förstår det, verkar vara hyfsat logiskt.

  55. #55
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Härligt att se en fellow Elektron&Clavia junkie Själv kör jag OT, Rytm, MD, Digitone, G1 key o Nord Drum 3P. Plus lite annat. Men svenska grejer FTW!

  56. #56
    oszkar
    oszkar är inte uppkopplad
    oszkars avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av M i Gbg Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Härligt att se en fellow Elektron&Clavia junkie Själv kör jag OT, Rytm, MD, Digitone, G1 key o Nord Drum 3P. Plus lite annat. Men svenska grejer FTW!
    Yeah buddy! Vill gärna behålla denna setup +en MCL därav frågan. Lurat på octa i snart tio år (är den så gammal?! Är jag gammal???!!) Och alla andra burkar såklart. Men mcl kan nog stilla begäret pga cond trig. Testat det på "trummor" i AK, blir ballt trots att det är monofont. bra sugen på mcl efter att läst manualen, får kanske läsa igen, men den verkar inte ha midi thru?

    Min MD är en mk1 uw utan pluzdrajv, men tuffar på! Klart litet minne men skitsamma låter såh najs.

  57. #57
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Samm här, mk1 uw utan plusdrive (men fortfarande sugen på att hacka in en, folk på gamla elektron users. Com lyckades... Ngn här som minns hur de gjorde?)

  58. #58
    655321
    655321 är inte uppkopplad
    655321s avatar
    Veteran
    uuuh vänta nu. Funkar inte det nya OS på mk1 utan uw?

  59. #59
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran
    Tror det funkar ändå, det är nog bara ett. Sidospår om våra MD:s

  60. #60
    655321
    655321 är inte uppkopplad
    655321s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av altemark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror det funkar ändå, det är nog bara ett. Sidospår om våra MD:s
    Skönt. Testade nu och uppdateringen gick fint!

Liknande ämnen

  1. Machinedrum + nytt från Elektron?
    Av AlSono i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2014-04-13, 21:17
  2. iPad-app till Machinedrum.
    Av outshape i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-04-19, 18:16
  3. Trä till Elektron Machinedrum
    Av tobinski i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 11:30
  4. Nytt OS 1.52 för Machinedrum
    Av amenbrother i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 10:50

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •