Sidan 23 av 23 FörstaFörsta ... 13 19 20 21 22 23
Resultat 1 321 till 1 325 av 1325

Ämne: Bara dåligt om Behringer

  1. #1321
    Juno60
    Juno60 är inte uppkopplad
    Juno60s avatar
    Veteran
    Är detta rätt tråd?

    Om någon känner sig uthängd eller utpekad av att äga en B-produkt efter att ett antal av oss påpekar att tillverkarens modus operandi är sunkigt, ja då har kanske poängen gått fram. Då har man fortfarande ett val att agera eller inte göra något alls. Det handlar inte om personens förmåga att göra musik på B-produkterna. Det är heller inget personangrep, annat än mot Uli. Om man däremot fortsätter att stötta lögnare och mobbare, ja då anser jag att denna tråd definitivt behövs. Sluta bara att köpa skiten helt enkelt, det är inte svårt alls, och behåll det ni eventuellt redan har och låt loggan påminna er om att fortsätta göra rätt val varje dag.
    Senast redigerat av Juno60 den 2023-10-13 klockan 20:07. Anledning: Väl eller val.

  2. #1322
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Jag tycker tråden fortfarande är en bra säkerhetsventil när det gäller Bs allmänna otäckhet och hur jag tycker de luras och förstör.

    Och jag har inte sett någon bashing av medlemmar. De jag känner som har Behringer har fått exakt noll kritiska kommentarer från mig här, IRL eller på FB.

  3. #1323
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Electric Mojo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Att påpeka (klaga, gnälla, harva, älta) på ett multinationellt företag som uppenbart agerar både moraliskt och etiskt tveksamt gentemot enskilda privatpersoner (och förmodligen mot en stor del av sin arbetsstyrka) har inget med politik att göra.

    Det är snarare politik att allt som uppfattas som woke, pk eller etiska/moraliska - ställningstagande ska tryckas tillbaka som "propaganda".

    Ni som går in i denna tråden för att klaga på att denna tråd existerar, fundera lite själva på vad det behovet kommer ifrån.

    Konsumentmakt är den enda makt vi har kvar i detta samhället, om jag anser att ett företag beter sig som skit är det väl ok att säga det och strunta i att köpa deras varor?

    Blir ju jävligt konstigt att ha ett forum där alla trådar där det inte tycks lika ska stängas, låter väl väldigt rött?? Ta av er offerkoftan och starta en egen tråd om det är så jobbigt att läsa den här.
    Bra sagt.

  4. #1324
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    Jag måste erkänna att jag under en längre tid haft en Behringer ADA8200 ADAT som funkat väl men som gjort mig nedstämd varje gång jag sett företagsloggan.
    Igår bytte jag äntligen ut den mot en Scarlett 18i20 Gen3 (konfigurerad som fristående ADAT).
    Den kopplade direkt upp sig utan minsta problem mot mitt Clarett ljudkort och - psykologiskt eller inte - det låter både bättre och stabilare.
    Nu känns allt bättre igen. Inte minst med att få de flesta kablarna på baksidan istället för fronten

  5. #1325
    drifter7508
    drifter7508 är inte uppkopplad
    drifter7508s avatar
    Veteran
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	419075702_897716855696343_9013358361023009101_n.jpg 
Visningar:	23 
Storlek:	46,1 KB 
Id:	116633

Liknande ämnen

  1. Bara bra om Behringer
    Av tonefloat i forum Allmänt om musik
    Svar: 193
    Senaste inlägg: 2021-12-23, 20:23
  2. Behringer mx8000 PSU pajj, förvånad? Nej, det är ju behringer.
    Av netlas i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-18, 23:55
  3. USB-klaviatur med lika bara kontroll som Behringer BCF/BCR2000
    Av T11 i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 09:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •