Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 61 till 63 av 63

Ämne: Kommentarer i sociala medier.

depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av D-Noise Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är denna bra nog för att börja hata (mig)?

Bifogad fil 89003

Inget hat alls, imponerad. den som hänger i gymmet förstår hur många timmar det går åt att nå detta. Plus diet utanför gymmet.

Sventumba
    Sventumba är inte uppkopplad

Senior
    Vem bryr sig om sociala media och att överhuvudtaget ta någon som helst notis om vad de engelsksptåkiga babblar för strunt är kort sagt dumt. Kolla bara vilka mysiga gubbar dom väljer till chefer, snacka om bullshittens home.

sisältää
    sisältää är inte uppkopplad
    sisältääs avatar
    Veteran
    Jag ser nästan inga kritiska kommentarer på Soundcloud men däremot en del när jag lyssnar på samma musik (elektroniskt, svårlyssnat, ofta modularbaserat) på Youtube. Min gissning är att när folk ser utrustning för 100-500k så höjs deras mentala ribba för musiken och är det då antimusik (som drone) eller dåligt gjorda Aphex Twin- eller Autechre-pastischer så blir vissa upprörda över hur förslösad den där utrustningen, som de själva bara kan drömma om, är.

Jag brukade känna så själv men det har lagt sig med åren. Minns att jag skrev en kritisk kommentar på en Buchla-video för en massa år sedan. Han som gjort videon klistrade in min kommentar på en av mina videor som var minst lika kass som hans video. Iofs hade jag gjort musiken i min video med utrustning för en femtiondel av vad han lagt på sitt Buchla-system men det var ändå en liten ögonöppnare för mig. Jag hade högre krav på andra än jag hade på mig själv.

Liknande ämnen

1. Kommentarer på €-system
    Av Ewigland i forum Modularer & sånt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-12-05, 12:13

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •