Resultat 1 till 58 av 58

Ämne: Chase Bliss M O O D

  1. #1
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage

    Chase Bliss M O O D


    https://youtu.be/G_BLyPxShG4


    https://youtu.be/1XbTtdaN1OE

    Släpps nu! Ja, jag måste köpa. Älskar verkligen deras pedaler. Fan också.

    M O O D™ is a two channel granular micro-looper / delay. Designed to be playful and immediate, it is a study of interaction. M O O D™ is internally collaborative, allowing audio to freely pass back and forth between its two sides, evolving and transforming over time. Drolo FX is behind the loop channel, a collection of always-listening micro-loopers, and Old Blood Noise Endeavors offer us the wet channel, a suite of live spatial effects. We have three different options for how the channels are internally routed. Run a time-stretched loop through a cloud of delay taps, re-record it and carry on. Overdub, freeze, dissolve, smear. The device’s heart is the clock control, which slows or accelerates both sides simultaneously in harmonized steps. Instantly turn a loop into rolling chirps, or divide a reverb down into atmospheric noise. And naturally, we have full MIDI, dip-switch, and preset implementation.



    https://chaseblissaudio.com/product/mood/



    Jag får inte betalt för att posta detta inlägg.

  2. #2
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag får inte betalt för att posta detta inlägg.
    Källa på det? Kan du bevisa det på något sätt?

  3. #3
    machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Aha, det är en looper/delay-pedal. Det förklarar det här;

    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag får inte betalt för att posta detta inlägg.

  4. #4
    machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Den låter säkert skitbra, men vad ful den är! Som en flaska östeuropeisk hudkräm.

  5. #5
    mush
    mush är inte uppkopplad
    mushs avatar
    Veteran
    Den är ju fin. 90-tals aprikos. Väggfärgen som var överallt. Nu är den äntligen tillbaka.

  6. #6
    vildgris
    vildgris är inte uppkopplad
    vildgriss avatar
    Veteran
    dregel...

  7. #7
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Jag gillar verkligen hans pedaler och jag har nästan alla han släppt. Delayet har jag till och med två av. Jag är ett fan helt enkelt.

    Men här har han verkligen misslyckats med utseendet måste jag säga. Hans andra pedaler är en fröjd för ögat, förutom att de låter fantastiskt.

    Jag skiter givetvis i utseendet om produkten är bra, men det finns gränser, t ex DACs Ringmodulator eller TC Electronics Brainwaves. De går helt enkelt inte att ha i studion eller visa sig offentligt med. Den här pedalen ligger precis på gränsen, med lilltån över kanten.

  8. #8
    Kloo
    Kloo är inte uppkopplad
    Kloos avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag skiter givetvis i utseendet om produkten är bra, men det finns gränser, t ex DACs Ringmodulator eller TC Electronics Brainwaves. De går helt enkelt inte att ha i studion eller visa sig offentligt med. Den här pedalen ligger precis på gränsen, med lilltån över kanten.
    Haha, jag förstår dig precis!! Men den här var ju lite uppfriskande i färgen..?! Pedalen låter typ som Fennesz eller Growing..

  9. #9
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kloo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha, jag förstår dig precis!! Men den här var ju lite uppfriskande i färgen..?!
    Tveksam. Men den kanske ser annorlunda i verkligheten. "Brothers" t ex tyckte jag såg ganska anskrämlig ut på bild men den ser faktiskt väldigt bra ut när man har den framför sig. Svårare att se att den här ska fungera dock. Med tanke på att hans andra pedaler är så snygga så är jag lite förvånad. Vet inte om han försöker vara ironisk eller något.

  10. #10
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    På bilden ser det väl ut lite som glass, det där orangea. Nån fräsch sorbet

  11. #11
    mad.gibbon
    mad.gibbon är inte uppkopplad
    mad.gibbons avatar
    Veteran
    Jag vill ha alla hans pedaler - utom denna. Jag tycker den är skitsnygg, men vad den gör med ljudet - nej tack.

  12. #12
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av mad.gibbon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vill ha alla hans pedaler - utom denna. Jag tycker den är skitsnygg, men vad den gör med ljudet - nej tack.
    Just det ja. Vad den gör med ljudet.

    Ska lyssna senare när jag har tid.

    Men nu är i alla fall det viktigaste avhandlat: utseendet.

  13. #13
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av särkvark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    På bilden ser det väl ut lite som glass, det där orangea. Nån fräsch sorbet


    Alltså du. Alla som bor för länge på Manhattan får den där orangefärgare uppsynen...
    Senast redigerat av outshape den 2019-06-20 klockan 14:37.

  14. #14
    Batteriet
    Batteriet är inte uppkopplad
    Batteriets avatar
    Veteran
    Lite lik X21 kanske. Ful men spännande!

    Namn:  gb-x-21-1990-92.jpg
Visningar: 1018
Storlek:  42,3 KB

  15. #15
    HEK
    HEK är uppkopplad nu
    HEKs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Batteriet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Lite lik X21 kanske. Ful men spännande!

    Namn:  gb-x-21-1990-92.jpg
Visningar: 1018
Storlek:  42,3 KB
    OMG Nostalgichock!!

  16. #16
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Nu har jag kollat dokumentationen av den här. Jäklar vad jag skulle vilja ha den här i modularen och att man kan styra parameterar med cv, samt någon form av stereo. Kännns bortslösad på gitarrister!

  17. #17
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Bajs. En sån måste jag ha.

  18. #18
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu har jag kollat dokumentationen av den här. Jäklar vad jag skulle vilja ha den här i modularen och att man kan styra parameterar med cv, samt någon form av stereo. Kännns bortslösad på gitarrister!
    Det finns ju åtminstone en CV in. Fler än på de flesta pedaler för strängbändare!

  19. #19
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu har jag kollat dokumentationen av den här. Jäklar vad jag skulle vilja ha den här i modularen och att man kan styra parameterar med cv, samt någon form av stereo. Kännns bortslösad på gitarrister!
    Stereo har hittills inte hänt på någon Chase Bliss-pedal, inte ens reverbet. Vill man ha stereo är det bara att hosta upp pengar för två

  20. #20
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Uj, låter skitsnyggt Och ser snygg ut också ju - som en försommarkväll!

  21. #21
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Som clouds plus extra i pedalform

  22. #22
    volante
    volante är inte uppkopplad
    volantes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av särkvark Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Som clouds plus extra i pedalform
    nedknölad i en dressingtub.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	axfood.jpg 
Visningar:	14 
Storlek:	44,9 KB 
Id:	88106

  23. #23
    slirak
    slirak är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu har jag kollat dokumentationen av den här. Jäklar vad jag skulle vilja ha den här i modularen och att man kan styra parameterar med cv, samt någon form av stereo. Kännns bortslösad på gitarrister!
    Grejen med Chase Bliss är ju att hans pedaler gör oss gitarrister till nästan modularister. Det som är kul på gitarr är iofs inte alltid kul på synt och vice versa. Fast just den här är nog lika skojig på både och. Vilket väl innebär att jag måste ha två, så både gitarrerna och modularen får sitt...

  24. #24

  25. #25
    deleted user
    Går klockan att ställa om till steglöst?

  26. #26
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Satan vad bra det låter.

  27. #27
    greppan
    greppan är inte uppkopplad

    Senior
    Ett stycke Mooooood beställt.

    (Om någon vill haffa ett OTO Bim så har jag ett till övers...)

  28. #28
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Jag BEHÖVER en sådan på måndag, men de finns inte inne på TGT11. Någon som vet om det finns annan återförsäljare i Stockholm?
    Alternativt om någon vill sälja sin och få en ny av mig när den kommer tillbaka i butik.

  29. #29
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag BEHÖVER en sådan på måndag, men de finns inte inne på TGT11. Någon som vet om det finns annan återförsäljare i Stockholm?
    Alternativt om någon vill sälja sin och få en ny av mig när den kommer tillbaka i butik.
    https://vend.se/501136-feeling-moody
    Haffa!

  30. #30
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Fingrarna svävade väldigt nära köpknappen innan sommaren.

    Men nej, den är helt enkelt för ful. Tyvärr är den ju inte ens fulsnygg som t ex digdugDIYs pedaler.

    Sen kan men ge sig fan på att om jag skulle svälja estetiken och slå till ändå så skulle han garanterat släppa en skitsnygg limited edition en vecka efteråt. Och då sitter man ju där, bitter och lurad och är tvungen att köpa den också.

    Nä fan, jag väntar med denna.

  31. #31
    slirak
    slirak är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men nej, den är helt enkelt för ful. Tyvärr är den ju inte ens fulsnygg som t ex digdugDIYs pedaler.
    Felfelfeeeel! Den är ju så sjukt snygg att jag nästan köper den, trots att jag inte är särskilt lockad av att använda den! <3

  32. #32
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Jag har varit väldigt nära köpknappen flera gånger men försöker hålla mig tills deras nästa (b)looperpedal kommer ut:

    https://youtu.be/QoUNwYXcONU

    Men tycker MOOD är snyggare!

  33. #33
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av xyltburk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Åh! Men 200 spänn billigare än i butik känns lite snålt. Konstigt också att han inte nämner vad produkten heter i annonsen, hehe. Därför jag inte hittade när jag sökte på Vend.
    Nästa vecka spelar jag i Montreal och såg att Moog Audio tar 3 400 spänn för den! 600 bagis billigare än han på vend. WHOHOOO!

  34. #34
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Åh! Men 200 spänn billigare än i butik känns lite snålt. Konstigt också att han inte nämner vad produkten heter i annonsen, hehe. Därför jag inte hittade när jag sökte på Vend.
    Nästa vecka spelar jag i Montreal och såg att Moog Audio tar 3 400 spänn för den! 600 bagis billigare än han på vend. WHOHOOO!
    Alltid så fascinerande med folk som tror att det fungerar som med bilar, att en nästan ny kvalitetspedal eller synt självklart ska kosta mer än en äldre, att det spelar roll om den är använd "några timmar" istället för några hundra timmar, och framför allt att man kan lägga sig nära nypris (OK, jag vet att just ligga nära nypris inte går med begagnade bilar heller).

    Ibland tänker jag att någon borde undervisa i grunderna för småföretagande, hur en hel del som köper dyrare musikprylar nya kan dra av momsen och alltså gör en bra affär först om en begagnad grej ligger på 75% av nypris, hur vissa garantier bara gäller den som köpt varan ny, osv.

  35. #35
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Men de flesta är inte småföretagare... moms schmoms liksom. Men ja. Jag föredrar ju en ny för några hundringar mer.

  36. #36
    Philiasis
    Philiasis är inte uppkopplad

    Senior
    Om pedalen/instrument är använt bara "några timmar" och passar inte så får man (har jag för mig) lämna tillbaka eller hur? Det finns EU lagar som ger möjlighet att lämna tillbaka inom 14 dagar men jag kanske har fel?

  37. #37
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    I det här läget kan det ju spela in att pedalen inte finns inne hos någon återförsäljare i Sverige. Då kan man det ju motivera ett lite högre pris.

  38. #38
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av xyltburk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    I det här läget kan det ju spela in att pedalen inte finns inne hos någon återförsäljare i Sverige. Då kan man det ju motivera ett lite högre pris.
    Ska erkännas att jag var sjukt nära att maila igår!

  39. #39
    slirak
    slirak är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Philiasis Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om pedalen/instrument är använt bara "några timmar" och passar inte så får man (har jag för mig) lämna tillbaka eller hur? Det finns EU lagar som ger möjlighet att lämna tillbaka inom 14 dagar men jag kanske har fel?
    Bara vid distansköp.

  40. #40
    Philiasis
    Philiasis är inte uppkopplad

    Senior
    Och Mood kan man köpa nästan enbart "på distans" som det ser ut...

  41. #41
    slirak
    slirak är inte uppkopplad

    Veteran
    Tgt 11 fick väl in några ex, som försvann som en avlöning. Har han köpt den där gäller inga 14 dagar, så annonsen behöver inte vara fishy. Bortsett från priset då...

  42. #42
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    beggad mood på tgt11 för 2995:- https://tgt11.com/product.html/chase...category_id=13

    haffa!

  43. #43
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av 834 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    beggad mood på tgt11 för 2995:- https://tgt11.com/product.html/chase...category_id=13

    haffa!
    100 meter från där jag håller till i vanliga fall. Nu är jag i Kanada utan Mood. #Skitliv

  44. #44
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Jag köpte den. OBNE-sidan är jag väldigt imponerad av men har inte riktigt kommit in i drolo-sidan. Klockratten, som jag var skeptisk mot, är verkligen rolig att vrida på. Och ja. Jag tycker den är skitsnygg.

  45. #45
    erko
    erko är uppkopplad nu
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 834 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag köpte den. OBNE-sidan är jag väldigt imponerad av men har inte riktigt kommit in i drolo-sidan. Klockratten, som jag var skeptisk mot, är verkligen rolig att vrida på. Och ja. Jag tycker den är skitsnygg.
    Kul! Kanske man kan få fingra lite på nån dag

  46. #46
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage


    NAILED IT!

  47. #47
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    NAILED IT!
    Mmmm, noiseglitch! Testade du också? Eller du kör på batterier?

  48. #48
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av segerfalk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mmmm, noiseglitch! Testade du också? Eller du kör på batterier?
    Nej, det var bara en halvrolig bild. Testade på MC202 igår men hade inte tid att testa mer än fem minuter tyvärr.

  49. #49
    abbenilsson
    abbenilsson är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Vad tycker ni om era Mood-pedaler?

    Jag har varit intresserad ett tag. Köpte faktiskt en av en kille på Vend i höstas. Det visade sig dock att han var en bedragare, så de pengarna får jag aldrig se igen. Polisanmälde, men han hade så många anmärkningar på sig att min lades ner trots massor av bevis.

    Hur som helst, jag är mest intresserad av Drolo-sidan, speciellt Tape, även om de andra också verkar intressanta. Och kanske Slip då från vänstersidan. Delayen verkar väl OK. Men reverben tycker jag inte låter så speciellt, vad jag har hört. Clock däremot tycker jag verkar väldigt intressant.

  50. #50
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av abbenilsson Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad tycker ni om era Mood-pedaler?

    Jag har varit intresserad ett tag. Köpte faktiskt en av en kille på Vend i höstas. Det visade sig dock att han var en bedragare, så de pengarna får jag aldrig se igen. Polisanmälde, men han hade så många anmärkningar på sig att min lades ner trots massor av bevis.

    Hur som helst, jag är mest intresserad av Drolo-sidan, speciellt Tape, även om de andra också verkar intressanta. Och kanske Slip då från vänstersidan. Delayen verkar väl OK. Men reverben tycker jag inte låter så speciellt, vad jag har hört. Clock däremot tycker jag verkar väldigt intressant.
    Jag hade typ velat ha en med en som bara var OBNE fast med mer kontroll istället för en kombo. Fattar att grejen är kombon men det gör också respektive sida något begränsad.

    Jag sålde min ganska snabbt till en annan 99a som säkert gör stordåd med den.

  51. #51
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av 834 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag hade typ velat ha en med en som bara var OBNE fast med mer kontroll istället för en kombo. Fattar att grejen är kombon men det gör också respektive sida något begränsad.

    Jag sålde min ganska snabbt till en annan 99a som säkert gör stordåd med den.
    Lite mysputter har det blivit, men inget grammismaterial än så länge!

  52. #52
    Ullrich
    Ullrich är uppkopplad nu
    Ullrichs avatar
    Senior
    Finns det någon lite erfaren användare därute i världen som vill dela med sig med en utvärdering av den här effekten när yran efter de första sädesavgångarna lagt sig en smula?

  53. #53
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Nu i mk2-version med stereo.

  54. #54
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av xyltburk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu i mk2-version med stereo.
    Första överblicken ser ju ut att vara en betydligt mer användbar pedal än mk I. Jag gillade den gamla, men med tanke på vad de är värda var det ett rätt lätt val att sälja den vidare ganska fort när jag blev sugen på andra grejer.

  55. #55
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag gillar verkligen hans pedaler och jag har nästan alla han släppt. Delayet har jag till och med två av. Jag är ett fan helt enkelt.

    Men här har han verkligen misslyckats med utseendet måste jag säga. Hans andra pedaler är en fröjd för ögat, förutom att de låter fantastiskt.

    Jag skiter givetvis i utseendet om produkten är bra, men det finns gränser, t ex DACs Ringmodulator eller TC Electronics Brainwaves. De går helt enkelt inte att ha i studion eller visa sig offentligt med. Den här pedalen ligger precis på gränsen, med lilltån över kanten.
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fingrarna svävade väldigt nära köpknappen innan sommaren.

    Men nej, den är helt enkelt för ful. Tyvärr är den ju inte ens fulsnygg som t ex digdugDIYs pedaler.

    Sen kan men ge sig fan på att om jag skulle svälja estetiken och slå till ändå så skulle han garanterat släppa en skitsnygg limited edition en vecka efteråt. Och då sitter man ju där, bitter och lurad och är tvungen att köpa den också.

    Nä fan, jag väntar med denna.
    Fan, min magkänsla var rätt ändå, inte första gången. Har varit sugen på att skaffa den flera gånger men har helt enkelt inte pallat med utseendet (tycker annars att samtliga Chase Bliss pedaler är skitsnygga).

    Den nya är faktiskt ännu fulare men nu har han lyckats gå varvet runt så att den är snygg igen. Jävligt snygg till och med. Och stereo!

    Det blir nog ett ex av denna framöver.

  56. #56
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    Det blir nog ett ex av denna framöver.
    Ja, det blev ett inköp i början av sommaren och nu har jag haft tid att sitta med den några veckor. Som väntat är det ett fantastiskt verktyg för att skapa oändliga föränderliga texturer och ambienta ljudlandskap. Men även möjligheten att skapa små pågående subtila förändringar på t ex rytmiskt material är enastående och kanske det jag använt den mest till. Soundet känns alltid organiskt och smooth, även vid lägre klockfrekvenser. Pedalen ger massor av "happy accidents" men jag rekommenderar ändå en rejäl genomläsning av manualen. Du kommer att missa mycket fina extrafunktioner annars.

    Jag har en hel del annat i verktygslådan när det kommer till granulärt och loopar, men den här pedalen inbjuder verkligen att sitta och mikropeta i detaljer på ett sätt som jag personligen gillar. Och som vanligt med Chase Bliss så känns själva bygget underbart att jobba med, rattarna är verkligen bäst.

    Ytterligare en bonus var att själva leveransen från Chase Bliss EU gick fantastiskt smidigt och snabbt, till och med snabbare än vad som utlovades vid beställningen.


  57. #57
    Cberga
    Cberga är inte uppkopplad
    Cbergas avatar
    Veteran
    Kul! Verkar vara en mycket inspirerande manick.
    Och att mk2 har stereo måtte ju vara gyllene

  58. #58
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Cberga Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kul! Verkar vara en mycket inspirerande manick.
    Och att mk2 har stereo måtte ju vara gyllene
    Just att den är i stereo skiljer ut den från andra pedaler i samma härad t ex Montreal Assemblys "Count to 5" (som också är en fantastisk pedal). Finns ju en del i Eurorack som är i stereo men då ska du ju ha ett system och plats i detta.

Liknande ämnen

  1. Chase Bliss Brothers
    Av uc.t i forum Nyheter
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2019-04-17, 17:41

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •