Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Monome Norns

Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran

Monome Norns

Är det nån som har denna? Kommer behöva banta ner min studio en hel del och behöver något versatilt som pockar på kreativiteten. Vill gärna höra från nån som lekt med en eller så!

Har en Teletype själv och jag älskar verkligen arbetssättet.

NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det nån som har denna? Kommer behöva banta ner min studio en hel del och behöver något versatilt som pockar på kreativiteten. Vill gärna höra från nån som lekt med en eller så!

Har en Teletype själv och jag älskar verkligen arbetssättet.
    Verkar vara en riktigt kompetent liten luring. Dvs om det är denna du menar https://monome.org/norns/ ?
    Men den känns lite svår med alla funktioner med enbart 3 rattar och 3 knappar.

Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    Precis den! Visst verkar den otroligt kompetent? Den har ju otroligt mycket inputs så det går att koppla in midikontrollers av alla möjliga slag tänker jag. Sett mkt intressanta grejer på youtube med fina mysiga ljud. Sugen som fan!

NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Wiktorion Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Precis den! Visst verkar den otroligt kompetent? Den har ju otroligt mycket inputs så det går att koppla in midikontrollers av alla möjliga slag tänker jag. Sett mkt intressanta grejer på youtube med fina mysiga ljud. Sugen som fan!
    Jo men precis. Med en bar midikontroller så är saken biff

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •