Hej på er!
Nån av er som är bekant med insidan av en Moog Little Phatty och kan visa var en del saker sitter på korten?

Jag har precis köpt en trasig LP Tribute Edition. Förre ägaren hade råkat bryta loss 36 pinnars CV kontakten som sitter mellan de två korten på frontpanelen. Tyvärr blev många pads och ledningsbanor skadade men jag har lyckats löda dit en flatkabel istället och fått det mesta att fungera utom Filter EGR Amnt och Oktav-väljaren på OSC2. Lysdioderna på panelen gör det de ska när jag vrider på ratten och trycker på knappen men inget händer med ljudet.
Själva filter envelopen verkar vara OK eftersom jag kan använda den för att, exempelvis, modulera pitch.
Eftersom allt är så jäkla smått, 36 pads på en yta som är 21 mm bred, så är det jäkligt svårt att se var problemet är, eller att kontrollmäta. Jag rör inte gärna mina lödningar i onödan utan jag tänkte först försöka göra en ful-lagning med tråd, för att se om jag kan få allt att funka.

Så till min fråga.
Är det någon som vet var på korten jag hittar Filter EGR Amnt cv-ut och var den ska in på filtret? Var Octave Selector-ut är och var den ska anslutas på OSC2?

Jag har frågat Moog om schema men ska nog kanske inte hoppas på för mycket.