Resultat 1 till 45 av 45

Ämne: Roland 700 på VEMIA!

  1. #1
    dar303
    dar303 är inte uppkopplad
    dar303s avatar
    Veteran

    Roland 700 på VEMIA!

    En liten plutt men den som samlar hen har!

    http://www.spheremusic.com/Bargaindt...pMuTE9bxJGDCKk

  2. #2
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Som hittat!

  3. #3
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Den lääär ju synas i en Firechild-video om några veckor!

  4. #4
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Hoppas att Uli B köper den.

  5. #5
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Vore kul att göra en tidsresa till 1987 & gå in på Estrad och fråga om de kunde byta in den och vad man i så fall skulle behöva ge för den där nya D-50'n som verkar spännande. Svaret skulle bli typ: "Hm, ja, klart vi kan ta emot skräpet men det är skrotpremie du får, vi kan gå ner 1500:- på D-50'n då i så fall. Då var det hela systemet sa du? Phu, får tänka på det ändå asså, det är ju otympliga grejer som ändå bara kommer stå i vägen här. Möjligen kan Ralph vara intresserad men det skulle vara han då."

  6. #6
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vore kul att göra en tidsresa till 1987 & gå in på Estrad och fråga om de kunde byta in den och vad man i så fall skulle behöva ge för den där nya D-50'n som verkar spännande. Svaret skulle bli typ: "Hm, ja, klart vi kan ta emot skräpet men det är skrotpremie du får, vi kan gå ner 1500:- på D-50'n då i så fall. Då var det hela systemet sa du? Phu, får tänka på det ändå asså, det är ju otympliga grejer som ändå bara kommer stå i vägen här. Möjligen kan Ralph vara intresserad men det skulle vara han då."
    Tror de eller nästan vemsomhelst skulle gett betydligt mer då men självklart inte i närheten av vad de går för nu

  7. #7
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Tror du? På riktigt? Var du "med" 1987? Jag kommer ihåg att Estrad-Patrik eller någon av de som var med då berättade för min polare (som återberättade) att de brukade byta in JP-8:or på löpande band och ge runt 4000:- i inbyte max. Någon bytte in JP8 + JU-60 och fick ge typ 6-8000:- cash. Då kostade alltså D-50 typ 12.900:-.

  8. #8
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Just System 700 är ju lite mer speciellt, men jag tror du är nära sanningen PF. Kanske inte 1500 dock, men som exemplet med JP8/JU60 kanske.

    Tänk på alla grejer som slängdes, för att det inte ens kändes lönt att försöka sälja dem. Flera här har ju sådana historier... men inte med System 700 iofs.

    Kom igen FC - vi räknar med dig!

  9. #9
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    OT:

    Precis, precis... det hela är mkt väl dokumenterat i The History Of House, en eminent och fint layoutad bok. Repeat för er som vet, men just hur techno och house kom till på grund av den här digitala hysterin som gällde mellan 1985 och 1990.

    Dessa (bokens) hjältar var alltså människor som gick in på musikaffärerna och älskade D-50 precis som vi andra (eller atmosphminstone alla syntfreaks jag någonsin snackat med irl) men bara insåg att de inte någonsin skulle ha råd. Sedan såg de detta fabrikat på undanlagda TR-808, 909 och TB-303 som var skitbilliga allihop. Då köpte några vågade själar dessa för att bara ha något med Roland-loggan att leka med.

    The rest is history, Detroit-vågen var född, men man kan på något sätt och vis säga att det är D-50's förtjänst att denna musik blev till, haha.

    [För att ytterligare fördjupa det så var det också jäkligt kul och bisarrt att efter Inner City hade tjänat fläskigt mkt cash på ultrahittarna Good Life och Big Fun så köpte de direkt den efterlängtade D-50'n de drömt om från första början - och en S-1000 och lite annat, och den uppföljande LPn som kom sedan är helt fruktansvärt usel.] - jag är dock D-50-fantast, absolut, men den är ju trots allt verkligen inte bra på allt. Riktigt jävla bra basljud går knappt alls att göra t ex (men det går på D-20!).

    Nåväl, sorry för bubbel. Är helt övertygad om System 700's magi så missförstå mig rätt.

  10. #10
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror du? På riktigt? Var du "med" 1987? Jag kommer ihåg att Estrad-Patrik eller någon av de som var med då berättade för min polare (som återberättade) att de brukade byta in JP-8:or på löpande band och ge runt 4000:- i inbyte max. Någon bytte in JP8 + JU-60 och fick ge typ 6-8000:- cash. Då kostade alltså D-50 typ 12.900:-.
    Försökte byta in min fina och fungerande Moog Sonic Six på KBC runt den perioden. De tog helt enkelt inte emot den över huvud taget.

  11. #11
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Försökte byta in min fina och fungerande Moog Sonic Six på KBC runt den perioden. De tog helt enkelt inte emot den över huvud taget.
    eller hur! det är rätt friday fun-fantastiskt att tänka på hur det var. ppgn' (som ändå var digital på sätt och vis) som stod, på riktigt, på second hand music på götgatan i ja, jag lovar, säkert sex år! de försökte väl få ut lite pengar för den men det var ingen intresserad av. den hade inte midi! tvärkört!

    citerar mig själv... "Sedan såg de detta fabrikat på undanlagda TR-808, 909 och TB-303 som var skitbilliga allihop. Då köpte några vågade själar dessa för att bara ha något med Roland-loggan att leka med." - jag misstänker faktiskt att dessa i sin tur var inbytta till rock bottom-priser till förmån för TR-707 och liknande.

    Helt svårt att förstå idag så klart men viktigt att förmedla på ngt vis - för världen innan internet var så otroligt annorlunda ändå. Det fanns ingen objektiv sanning när det kom till såna här saker. Var en så otroligt mkt bredare konformitet. Om det var vita Nike-dojor som gällde så var det så. I stort sett alla hade såna då. Sedan kom loafers-vågen typ nånstans där '87 och alla. Hade. Loafers.

  12. #12
    tei
    tei är inte uppkopplad
    teis avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    eller hur! det är rätt friday fun-fantastiskt att tänka på hur det var. ppgn' (som ändå var digital på sätt och vis) som stod, på riktigt, på second hand music på götgatan i ja, jag lovar, säkert sex år! de försökte väl få ut lite pengar för den men det var ingen intresserad av. den hade inte midi! tvärkört!
    Ja jag köpte min första 2.2 tillsammans med en Emax 1 för 13 000:- (i Bollstabruk, av alla ställen) och den största den av summan var för Emaxen. Inte ovanligt att se PPG för 4-5000 då.

  13. #13
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    OT:

    Precis, precis... det hela är mkt väl dokumenterat i The History Of House, en eminent och fint layoutad bok. Repeat för er som vet, men just hur techno och house kom till på grund av den här digitala hysterin som gällde mellan 1985 och 1990.

    Dessa (bokens) hjältar var alltså människor som gick in på musikaffärerna och älskade D-50 precis som vi andra (eller atmosphminstone alla syntfreaks jag någonsin snackat med irl) men bara insåg att de inte någonsin skulle ha råd. Sedan såg de detta fabrikat på undanlagda TR-808, 909 och TB-303 som var skitbilliga allihop. Då köpte några vågade själar dessa för att bara ha något med Roland-loggan att leka med.

    The rest is history, Detroit-vågen var född, men man kan på något sätt och vis säga att det är D-50's förtjänst att denna musik blev till, haha.

    [För att ytterligare fördjupa det så var det också jäkligt kul och bisarrt att efter Inner City hade tjänat fläskigt mkt cash på ultrahittarna Good Life och Big Fun så köpte de direkt den efterlängtade D-50'n de drömt om från första början - och en S-1000 och lite annat, och den uppföljande LPn som kom sedan är helt fruktansvärt usel.] - jag är dock D-50-fantast, absolut, men den är ju trots allt verkligen inte bra på allt. Riktigt jävla bra basljud går knappt alls att göra t ex (men det går på D-20!).

    Nåväl, sorry för bubbel. Är helt övertygad om System 700's magi så missförstå mig rätt.
    808:an har sällan varit skitbillig, TB'n och TR909 som ju faktiskt till viss del är digital floppade rätt hårt och reades ut för en tredjedel av nypriset rätt snabbt. Men det fanns samlare av analoga syntar och trummaskiner även på 80 talet så unika eller väldigt legendariska instrument som de från Moog gick sällan superbilligt då heller.

  14. #14
    tobbiew
    tobbiew är inte uppkopplad
    tobbiews avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    jag misstänker faktiskt att dessa i sin tur var inbytta till rock bottom-priser till förmån för TR-707 och liknande.
    Absolut var det så. Jag köpte TR-707 på Musikbörsen i Malmö när den kom ut och bredvid den stod en 909 som man på den tiden ansåg vara helt passé. Den lät ju inte som "riktiga" trummor ens. Valet var självklart, digitalt och sampling före allt annat.

  15. #15
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Bortsett från det gamla proppskåpet så ligger det en komplett Simmons SDS V i snorfint skick med utgångspris 1180 GBP vilket är ett grymt bra pris för en fin fungerande + två extra moduler. Snudd på fynd, även för att vara Vemia.

    Någon annan som hittat något värt att spana in?

  16. #16
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av El Toro Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    det fanns samlare av analoga syntar och trummaskiner även på 80 talet
    helt ärligt är erik g faktiskt nog den enda jag känner till, som sagt som typ "jag var inte intresserad av d-50"... jag tror iofs att situationen var något bättre / mer analog i södra sverige. i den värld jag minns så var det typ casio cz, eps & sq-80, dx-21 (dx-7 fanns aldrig uppställda då de var slutsålda i flera år i taget) tr-626, fz-1, d-50, dx7II, mt32, s-10 och s-50... och atari... som gällde. sedan hände något... hm, vilket år kan det ha varit tros... 1990 kanske, då ställde kbc upp en polysix och en proetta med "prislappen" not for sale och plötsligt var analogt tillbaka - däremot fanns det där lilla gänget av alphajuno och matrix 1000 på ett hörn, det gjorde det...

  17. #17
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    helt ärligt är erik g faktiskt nog den enda jag känner till.
    Fanns rätt många som annonserade om att köpa analoga syntar och trummaskiner i Gula Tidningen-Stockholm på 80-talet även när de inte var så heta alla var säkert inte samlare men en del var det säkert.

  18. #18
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    vore kul att återse isf, jag köpte ju gulan så fort jag hade en tia över

  19. #19
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    helt ärligt är erik g faktiskt nog den enda jag känner till, som sagt som typ "jag var inte intresserad av d-50"... jag tror iofs att situationen var något bättre / mer analog i södra sverige. i den värld jag minns så var det typ casio cz, eps & sq-80, dx-21 (dx-7 fanns aldrig uppställda då de var slutsålda i flera år i taget) tr-626, fz-1, d-50, dx7II, mt32, s-10 och s-50... och atari... som gällde. sedan hände något... hm, vilket år kan det ha varit tros... 1990 kanske, då ställde kbc upp en polysix och en proetta med "prislappen" not for sale och plötsligt var analogt tillbaka - däremot fanns det där lilla gänget av alphajuno och matrix 1000 på ett hörn, det gjorde det...
    Yes. Precis i slutet av 80talet början av 90 började priserna sakta röra sig uppåt. Hade en köpesannons inne i Gula Tidningen där jag ville handla analogsynthar och blev totalt nedringd. Minns bla att jag köpte en superfin Arp Odyssey för 900 spänn. Med facit i hand skulle man ju köpt varenda maskin

    Men det gick att göra enstaka fynd en bra bit in på nittotalet. Det var som sagt lite annorlunda innan nätet

  20. #20
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    vore kul att återse isf, jag köpte ju gulan så fort jag hade en tia över
    Jag och mina vänner köpte den varje vecka, 4.75 har jag för mig den kostade i början.
    Sen ringde vi in kryptiska meddelanden under "övrigt" och sen tyckte vi det var jättekul att läsa dom där när tidningen kom.
    Som sagt preinternet, då fick man roa sig med sånt

    Men back to topic, 150 000:-, mycket pengar för en svart låda, men den låter säkert alldeles underbart!

  21. #21
    anonanon
    anonanon är inte uppkopplad
    anonanons avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Någon annan som hittat något värt att spana in?
    Denhär moog grejen klonen vad det nu är ser ganska spännande ut.
    Finns ljud-demo också
    http://www.spheremusic.com/Bargaindtl.asp?Item=19945

  22. #22
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Är det inte Socker som ska ha den?

  23. #23
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av HZA Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det inte Socker som ska ha den?
    Jag tycker priset är tillräckligt sockrat redan nu.

  24. #24
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Någon annan som hittat något värt att spana in?
    Ja, men dem ska du ge fan i!

    p.s. Ni har sett att det ligger _två_ System 700 lab på VEMIA va'?

  25. #25
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av HZA Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det inte Socker som ska ha den?
    Socker sålde ju sin till Firechild.

  26. #26
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Har spanat in två prylar...håll tassarna borta.

  27. #27
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Socker sålde ju sin till Firechild.
    Då behöver ju Socker en ny. Syntdemokrati liksom.

    Ovanligt kul VEMIA den här gången tycker jag. Men det jag är sugen på drar väl iväg ändå, så jag blir utan igen. Jag har väl tio grejer på min minneslista, men med växelkurs och slagavgift samt strul och avgifter för att få betala så lär väl 8-9 av dem strykas med tiden (sa han bittert).

  28. #28
    Socker
    Socker är inte uppkopplad
    Sockers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Socker sålde ju sin till Firechild.
    Japp, det där är en vit val som är avbockad och klar för min del. Den låter såklart väldigt kraftfullt, just oscillatorerna är oerhört massiva jämfört med de mindre 100m och även 100, men den låter lite för prydligt och välkammat för mina behov.
    Jag tröttnade också på hela den där samlarmentaliteten som oundvikligen omger den här typen av instrument. Vill du ha en vca till? Tråkigt för dig! Du kan försöka antasta andra 700-ägare och, om du har tur, betala ockerpris för en liten modul till.
    Den sista spiken i kistan för min del var när jag en dag satt med systemet, och insåg att jag tyckte bättre om ljudet från min enkla lilla vita Odyssey som stod bredvid. Och modularmässigt hade min Buchla redan utklassat 700, och där kan jag fritt välja och vraka bland vilka moduler jag vill ha.
    Jag överlåter med varm hand System 700 till samlarflocken.

    (Edit: insåg att ovanstående lät som en diss, och det är det verkligen inte. 700 är ett fantastiskt, välbyggt system som bara inte passade mina behov, och jag tycker om när instrument är självständiga och man slipper patcha in en vca eller envelope utifrån. Jag skulle inte tacka nej till ett komplett system med alla sex kabinetten men det kommer ju aldrig att hända (tror jag . ))
    Senast redigerat av Socker den 2019-04-15 klockan 00:09.

  29. #29
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, men dem ska du ge fan i!
    Citat Ursprungligen postat av 99JJQ Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har spanat in två prylar...håll tassarna borta.
    Jaha, det är så det låter. Härliga "kompisar" ...


    Citat Ursprungligen postat av Socker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    jag tyckte bättre om ljudet från min enkla lilla vita Odyssey som stod bredvid.
    Jag visste inte att System 700 har 12dB-filter? Jag blev mycket förvånad när jag hörde det. Det måste väl ändå vara lite unikt bland vintage modularer?

    Jag har fått intrycket att 12dB ansågs enklare och att skulle du sälja hi-end så skulle det vara 24dB.

  30. #30
    amino
    amino är inte uppkopplad
    aminos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag visste inte att System 700 har 12dB-filter? Jag blev mycket förvånad när jag hörde det. Det måste väl ändå vara lite unikt bland vintage modularer?
    Den har både och. 703A/B/C och 715A är 12dB och 703D/E är 24 dB.

  31. #31
    Socker
    Socker är inte uppkopplad
    Sockers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag visste inte att System 700 har 12dB-filter? Jag blev mycket förvånad när jag hörde det. Det måste väl ändå vara lite unikt bland vintage modularer?

    Jag har fått intrycket att 12dB ansågs enklare och att skulle du sälja hi-end så skulle det vara 24dB.
    Det finns varianter av System 703, vissa med 12db och andra med 24db.
    Labsystemet på Vemia borde ha 24db.

  32. #32
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av amino Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den har både och. 703A/B/C och 715A är 12dB och 703D/E är 24 dB.
    Citat Ursprungligen postat av Socker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det finns varianter av System 703, vissa med 12db och andra med 24db.
    Labsystemet på Vemia borde ha 24db.
    Wow, jag börjar förstå varför det är så eftertraktat om man t.ex. jämför det med 100M...

  33. #33
    segerfalk
    segerfalk är uppkopplad nu
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag visste inte att System 700 har 12dB-filter? Jag blev mycket förvånad när jag hörde det. Det måste väl ändå vara lite unikt bland vintage modularer?
    ARP 2500 har också 12db

  34. #34
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av segerfalk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ARP 2500 har också 12db
    Så tycker man System 700 är för dyrt så köper man ett komplett 2500-system.

  35. #35
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så tycker man System 700 är för dyrt så köper man ett komplett 2500-system.
    Eller en Volca Bass.

  36. #36
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eller en Volca Bass.
    För att man plötsligt inte längre söker vintagemodularer med 12 DB-filter?

  37. #37
    nyd
    nyd är inte uppkopplad
    nyds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av 99JJQ Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har spanat in två prylar...håll tassarna borta.
    Mmm vilken fin Synthex...

  38. #38
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Väntar fortfarande på att musikaffären ska tycka min GEM WS1 är hipp och ta den som inbyte. Music Mania ville inte alls cirka 1996 mot en 106:a. Bra för mig, men farsan kunde inte förstå varför någon behövde två syntar samtidigt.

  39. #39
    SINUS
    SINUS är inte uppkopplad
    SINUSs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av tobbiew Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Absolut var det så. Jag köpte TR-707 på Musikbörsen i Malmö när den kom ut och bredvid den stod en 909 som man på den tiden ansåg vara helt passé. Den lät ju inte som "riktiga" trummor ens. Valet var självklart, digitalt och sampling före allt annat.
    Ja herregud. Samma scenario fast på Camps musik vid trianglen. Det blev en 707 för mig med.

  40. #40
    nyd
    nyd är inte uppkopplad
    nyds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    men farsan kunde inte förstå varför någon behövde två syntar samtidigt.
    ?? Man har ju två pekfringrar ??

  41. #41
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Jaha, blev det några VEMIA-köp den här våren då? Jag hade lite på min shoppinglista, men avstod i slutändan alla inköp. Crumar DS-2 var den som låg närmast att bli huggen, men jag lyckades hejda mig. Jag har ärligt talat ingen aning om vart den skulle få plats...

  42. #42
    SINUS
    SINUS är inte uppkopplad
    SINUSs avatar
    Senior
    Ställ det hos mig sålänge

  43. #43
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Blev inget köp för mig... bjöd på två prylar men det blev för dyrt.

  44. #44
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av SINUS Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ställ det hos mig sålänge
    Att jag inte tänkte på det!

  45. #45
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jaha, blev det några VEMIA-köp den här våren då? Jag hade lite på min shoppinglista, men avstod i slutändan alla inköp. Crumar DS-2 var den som låg närmast att bli huggen, men jag lyckades hejda mig. Jag har ärligt talat ingen aning om vart den skulle få plats...
    Inget dyrt för mej denna gång, bara några billiga digitala prylar.

Liknande ämnen

  1. [demo] Roland System 700
    Av Firechild i forum Recensioner och demonstrationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2019-03-20, 10:30
  2. Roland MSQ-700
    Av theVOID i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-08-14, 21:32

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •