Sidan 4 av 6 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 SistaSista
Resultat 181 till 240 av 315

Ämne: Akai Force

  1. #181
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Nya OS:et betatestas nu. Här är bilder som någon lade upp i facebookgruppen. Arrangeringsläget är med i nästa version!









    (Jag har betalat fullpris för min Force och får inte betalt för att posta på 99musik)

  2. #182
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    va kul för er Force-ägare :-) undrar vad som kommer till mpc live... båda maskinerna skulle må bra av disk-streaming

  3. #183
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    va kul för er Force-ägare :-) undrar vad som kommer till mpc live... båda maskinerna skulle må bra av disk-streaming
    Ja, disk streaming är min högsta force-önskan. Arrangemang är jag personligen inte så intresserad av, men har förstått att det är många som vill ha det.
    Det kommer ju också stöd för att både exportera och importera till Ableton. Rätt coolt.

  4. #184
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nya OS:et betatestas nu. Här är bilder som någon lade upp i facebookgruppen. Arrangeringsläget är med i nästa version!
    ...
    )
    Jahaja.. Men vad tusan. Menar de allvar... Nu börjar det bli för bra för att vara sant.... Åh pengar alltså!!
    Kommer det vara möjligt att spela in en längre bit med en X0XB0X och sen ba' ta o spela in ett spår till med en annan melodi? Lägga på effekter o resampla?

  5. #185
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av sleepydog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jahaja.. Men vad tusan. Menar de allvar... Nu börjar det bli för bra för att vara sant.... Åh pengar alltså!!
    Kommer det vara möjligt att spela in en längre bit med en X0XB0X och sen ba' ta o spela in ett spår till med en annan melodi? Lägga på effekter o resampla?
    Det där är möjligt redan nu!

  6. #186

  7. #187
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har signat upp som beta testare, får se vad de säger.

  8. #188
    Sun King
    Sun King är inte uppkopplad
    Sun Kings avatar
    Senior
    Hur väl fungerar launch mode efter senaste OS? Det är fortfarande inte möjligt att jobba med midi-clip i det läget? Rullar det på snyggt annars?

    Och midi sync i övrigt, är det smärtfritt?

  9. #189
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Sun King Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur väl fungerar launch mode efter senaste OS? Det är fortfarande inte möjligt att jobba med midi-clip i det läget? Rullar det på snyggt annars?

    Och midi sync i övrigt, är det smärtfritt?
    Hittade denna


    https://youtu.be/jvyIqy81tio


    https://youtu.be/9juZTLpIxBE

  10. #190
    Sun King
    Sun King är inte uppkopplad
    Sun Kings avatar
    Senior
    Tack! Hittade den här också och den verkar ge svar på min fråga. Dvs, att man kan kicka igång även midi clips i "launch mode" (eller vad det kallas det där som påminner om Ableton Lives session view). Tyckte det var någon som på något forum nämnde att det inte gick, men så verkar ju inte vara fallet....


    https://youtu.be/wj2TP1Ud87Q

  11. #191
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Kan midi clip innehålla program change för ljud/bank nu? Eller är det fortfarande enbart inställning per kanal?

    Kan de inte släppa disk streaming nu så jag faktiskt kan använda den som en central enhet i min live-setup. Då hade jag köpt den bums.

  12. #192
    Sun King
    Sun King är inte uppkopplad
    Sun Kings avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan midi clip innehålla program change för ljud/bank nu? Eller är det fortfarande enbart inställning per kanal?
    Det känns som om det fortfarande ligger per kanal, men osäker...

  13. #193
    Sun King
    Sun King är inte uppkopplad
    Sun Kings avatar
    Senior
    Någon annan Force-ägare som råkar ut för (ganska ofta) att Force kraschar när man editerar samples? Och då använder jag inte särskilt långa samplingar (max en minut långa). Kör OS 3.03, men ganska tidig hårdvara.

  14. #194
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Då har jag äntligen fått tag på en Force jag med. Ska bli kul att testa.

    Är 3.03 senaste os?

    Sun King, det låter inget vidare. Har du fortfarande problem?

  15. #195
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Hm, blir knäpp här. Har satt AKAI Force i "Computer Mode", USB-sladd sitter i mellan dator och Force, men den dyker inte upp på datorn. Har testat byta sladd till en jag vet med säkerhet fungerar.

    Behöver man göra något mer? Jag kör Mac.

    Går jag in i systeminställningarna så ser jag den under USB. Men inte som enhet/hd i datorn och kan därför inte föra över filer.

  16. #196
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Alltså, eh, har läst runt lite nu. Fattar jag det rätt att jag inte kan föra över saker till den interna hårddisken utan måste antingen installera en egen SSD eller använda ett USB-minne eller SD-kort? WTF! Så kan det väl inte vara?

  17. #197
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså, eh, har läst runt lite nu. Fattar jag det rätt att jag inte kan föra över saker till den interna hårddisken utan måste antingen installera en egen SSD eller använda ett USB-minne eller SD-kort? WTF! Så kan det väl inte vara?
    hm... Interna SSD i MPC Force och Live är rätt fyllda med fabriksbiblioteket om jag minns rätt. Men lite plats finns det väl kvar.
    Du har inte nya Catalina OS i datorn va? Akaipro skriver på sitt forum att firmware inte har anpassats för det ännu.
    Sökte ikväll själv om nån buggfix hade kommit till min MPC Live. Automation tillkom med firmware 2.6 till Live, men nya buggar förhindrar redigering. Så jag har lagt MPC Live på hyllan sedan dess...Har även erbjudit mej medverka som Beta-testare, utan nån respons :-/ Ursäkta uttrycket, men JÄVLA KLÅPARE på Akai som inte löser sånt, och dessutom medvetet håller sej undan från sitt eget forum! Om riktig Beta-testning hade utförts, så hade man hittat så uppenbara buggar innan firmware släpptes.
    Senast redigerat av jocks1 den 2019-12-09 klockan 23:36. Anledning: rättelse

  18. #198
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Nej. Inte Catalina. Jag slängde i ett SD-kort och det kunde jag hitta via datorn när Forcen var inkopplad via USB. Tycker bara det är underligt att man inte kan flytta över samplingar direkt till interna hårddisken. Utrymme finns.

    Därför jag undrade om jag missat någon inställning eller om man måste ta omvägen via SD-kort, USB-minne eller så?

    Trist att din Live inte funkar som den ska.

  19. #199
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Var och plockade upp en SSD och slängde in i maskinen. Webhallen hade en Kingston SSD på erbjudande. Gick relativt smidigt tycker jag. Skönt att ha en extra intern hd för alla samplingar osv. Så nu ska den hårdtestas inför live set.

    Så nu får ni gärna släppa disk streaming AKAI!

  20. #200
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Ableton integrationen släppt. Men verkar inte vara något annat i denna firmware-uppdateringen. Hade hoppats på lite annat. Är väl kul med att kunna använda Force som controller. Men jag har redan massa annat för det. Jaja. Blir väl ett test ändå.

  21. #201
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Många arga Force-kunder på nätet. Ja. Många arga bland övriga människor också iofs.

    Ut på lite djupt vatten nu. Hoppas någon tekniskt kunnig kan väga in. Disc-streaming är ju något som många önskar och Akai typ lite småhintat ska komma till mpc/Force. Men är det inte så att det är en väldigt hög upplösning internt (32bit?) både på audiospåren och i samplingsmotorn. Om jag har rätt så torde det väl göra det extra bekymmersamt att implementera streaming från disc? (Jämför deluge, octa, med lägre upplösning).

    Har kanske missförstått något?

  22. #202
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Det är mycket möjligt att det finns begränsningar i hårdvaran som gör att det är svårare att lösa. Men jag tänker ändå att de borde klara av att strömma ett antal filer från en SSD. Där borde bandbredden räcka till utan problem. Men finns kanske annat i mjukvara som stoppar det.

    Jo, de kör 32bit float internt.

    Jag hoppas ändå, som så många andra, på att de löser det.

  23. #203
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Tänk om man åtminstone kunde ha två tre fyra spår strömmande! Hade egentligen räckt med två så man kunde "DJ:a" med MPC Live/Force och samtidigt lägga på percussion, syntar etc. Mumma!

  24. #204
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Att de kör 32 float internt innebär inte att inspelningarna de streamar från disken behöver vara samma. 16/24 bitar 44,1 kHz räcker. 32 bitar använder de för att ha mer headroom när de bearbetar och mixar internt.

    Streaming var bland det första som efterfrågades och mer eller mindre lovades. Mycket annat har lagts till (som inte utlovades från början), men streaming verkar vara svårt att få till.

  25. #205
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Bara att vänta. Känns inte som det händer denna sidan årskiftet.

    Såg att det var en hel del buggfixar i denna releasen med. Så får väl slänga in den.

  26. #206
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Ja, det är något med den där disc-strömningen som de antagligen har problem att få till rent tekniskt med deras sätt att göra saker. Force är ju helt och hållet bara baserad på MPC-konceptet och det är antagligen helt utformat för att jobba mot RAM-minnet medan octa/deluge skrevs för strömning direkt. Gissar vidare att det behövs skrivas om rejält för att ha vissa spår som strömmar i andra upplösningar kontra övriga spår. Håller med om att det verkligen är grejen som saknas liksom. Tummhållning således.

  27. #207
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ullrich Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, det är något med den där disc-strömningen som de antagligen har problem att få till rent tekniskt med deras sätt att göra saker. Force är ju helt och hållet bara baserad på MPC-konceptet och det är antagligen helt utformat för att jobba mot RAM-minnet medan octa/deluge skrevs för strömning direkt. Gissar vidare att det behövs skrivas om rejält för att ha vissa spår som strömmar i andra upplösningar kontra övriga spår. Håller med om att det verkligen är grejen som saknas liksom. Tummhållning således.
    Kan vi hoppas på killen som gjorde nytt OS till MPC 1000/2500?

  28. #208
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Oj!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2019-12-18 kl. 19.19.29.png 
Visningar:	44 
Storlek:	1,19 MB 
Id:	90896

  29. #209
    fredie_j
    fredie_j är inte uppkopplad
    fredie_js avatar
    Senior
    Haha fedt att b-stock är dyrare. En sån tack!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	84F6C98F-3EDA-4042-AB5C-A2FC9F2B9576.jpeg 
Visningar:	7 
Storlek:	249,3 KB 
Id:	90897


    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oj!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Skärmavbild 2019-12-18 kl. 19.19.29.png 
Visningar:	44 
Storlek:	1,19 MB 
Id:	90896

  30. #210
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Thomann har inga MPC Live tillsalu fn. Vad nu det betyder.

  31. #211
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Thomann har inga MPC Live tillsalu fn. Vad nu det betyder.
    Såg det också, skumt, sedan verkar några UK butiker ha sänkt Force också men inte BAX och de andra.

  32. #212
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Usch då! Vad innebär detta för produktsupport i längden...?

  33. #213
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Oops. Exclusive door stop with programable LED lights.

    Läste någonannanstans att Live slutat säljas på något ställe. Antagligen ny version av Live till namm. Men inte kan de vara så fräcka att de kommer med Force 2 redan nu.
    Senast redigerat av Ullrich den 2019-12-19 klockan 01:14.

  34. #214
    Sun King
    Sun King är inte uppkopplad
    Sun Kings avatar
    Senior
    Hej! Slängde in 3.04 i burken och försöker nu koppla ihop den trådlöst med Ableton Live. Dock - trots att min dator och min Force är uppkopplade på samma nätverk så hittar inte Akai Professional Network MIDI min Force. Någon annan med det problemet eller någon som vet vad jag gör fel? Tack på förhand!

  35. #215
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Har inte testat 3.04 än. Fick du det att funka Sun King?

    Förresten, någon som vet om Force har follow actions som Ableton Live. Där du kan sätta att ett clip ska hoppa vidare till nästa efter det spelat klart eller loopat x antal ggr?

  36. #216
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Ja, jag vet. Nej.

  37. #217
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ullrich Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, jag vet. Nej.
    Attans.

  38. #218
    peter80
    peter80 är inte uppkopplad
    peter80s avatar
    Senior
    Var sugen på att beställa en MPC Live men att luthmanninte kunde få in dem förrens januari nån gång och en säljare sa att de kanske kommer med en ny version under NAMM med CV in o ut som finns på stora maskinen... Men det får man väl se då!

  39. #219
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av peter80 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Var sugen på att beställa en MPC Live men att luthmanninte kunde få in dem förrens januari nån gång och en säljare sa att de kanske kommer med en ny version under NAMM med CV in o ut som finns på stora maskinen... Men det får man väl se då!
    Hoppas på disc streaming!

  40. #220
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av peter80 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Var sugen på att beställa en MPC Live men att luthmanninte kunde få in dem förrens januari nån gång och en säljare sa att de kanske kommer med en ny version under NAMM med CV in o ut som finns på stora maskinen... Men det får man väl se då!
    Du får nog räkna med att den blir dubbelt så dyr i så fall. Varför inte plocka upp en begagnad Live/Force? De går för helt ok pris nu för tiden.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hoppas på disc streaming!
    Ja, verkligen. Sitter och bygger live set. Minnesmätaren klättrar snabbt uppåt. Så här sitter jag och försöker optimera bäst jag kan.

  41. #221
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Inser även hur mycket jag saknar tempo changes vid scene/row launch. Att manuellt ratta om tempot inför varje låt som ligger i samma set blir lite segt.

  42. #222
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inser även hur mycket jag saknar tempo changes vid scene/row launch. Att manuellt ratta om tempot inför varje låt som ligger i samma set blir lite segt.
    Ugh, gjorde en brutal tabbe. Slängt in en massa clip och inser nu att jag inte kan flytta runt dem på ett enkelt sätt. Fan. Att copy/paste och sen delete ett 100-tal klipp känns inget kul. Suck.

  43. #223
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Fan, varför finns inte Live Mode över Bluetooth eller USB? WIFI ställer till det när man ska iväg på klubbar och spela. Inte alla som har tillgängligt plus att man måste lita på att någon annans nätverk är stabilt. Släpa med sig egen router känns ju overkill. Haha.

  44. #224
    The Introvert
    The Introvert är inte uppkopplad
    The Introverts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fan, varför finns inte Live Mode över Bluetooth eller USB? WIFI ställer till det när man ska iväg på klubbar och spela. Inte alla som har tillgängligt plus att man måste lita på att någon annans nätverk är stabilt. Släpa med sig egen router känns ju overkill. Haha.
    Fast din mobil kan ju agera router?

  45. #225
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av The Introvert Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast din mobil kan ju agera router?
    Hm, ja, kanske den kan. Men brrrr, mobilen. Får väl testa.

  46. #226
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Ny trumsynth och arranger och bla bla bla i övrigt.


    https://youtu.be/pRoOnhJS8Xs

  47. #227
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Akai bara spottar ur sig stora uppdateringar, medan Pioneer inte ens kan fixa normalize på tre år.

  48. #228
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Akai bara spottar ur sig stora uppdateringar, medan Pioneer inte ens kan fixa normalize på tre år.
    Mja. Denna uppdateringen är ju inte släppt. Heller inget datum på när den ska släppas. Men visst. Uppdateringar släpper de.

    Det märks att han är pressad i videon. Säger att de lyssnar på sina användare. Att betatestare kan rösta upp funktioner som de vill ha tillagda. Samtidigt kommer inte de funktioner som utlovat sen start och folk önskat sig. Kommentarsfältet till videon överflödar av missnöjda kommentarer när de åter igen släpper något helt annat än det de tidigare lovat.

  49. #229
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Har ingen koll på va mjukvarupdatering innebär men är genuint förbryllad över att skillnaden kan vara så oerhört enorm mellan olika företag. Det sägs att Syntrom Deluge kan lösa vissa saker innom loppet av dagar ibland och det sägs vidare att det är EN snubbe som sitter och knackar den koden. Jämför med Akai då som i princip startat tredje världskriget med sin kundbas över uppdateringar och de är ju ett enormt företag jämförelsevis.

  50. #230
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mja. Denna uppdateringen är ju inte släppt. Heller inget datum på när den ska släppas. Men visst. Uppdateringar släpper de.

    Det märks att han är pressad i videon. Säger att de lyssnar på sina användare. Att betatestare kan rösta upp funktioner som de vill ha tillagda. Samtidigt kommer inte de funktioner som utlovat sen start och folk önskat sig. Kommentarsfältet till videon överflödar av missnöjda kommentarer när de åter igen släpper något helt annat än det de tidigare lovat.
    Iofs, streaming saknas väl fortfarande om jag inte missat det.

  51. #231
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Och hur många av Akai-users här i Sverige har fått medverka i Beta-tester hittills? Man får inte ens svar när man anmält intresse...

  52. #232
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Och hur många av Akai-users här i Sverige har fått medverka i Beta-tester hittills? Man får inte ens svar när man anmält intresse...
    Jag anmälde mig, sen var det tyst...

  53. #233
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    En video som visar lite mer av arranger och drum synth.


    https://youtu.be/np9vbavMm4M

  54. #234
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En video som visar lite mer av arranger och drum synth.


    https://youtu.be/np9vbavMm4M
    Såg klippet och tänkte direkt" Vi med MPC Live/X/One då? Får vi också dessa trumpluggar snart?!"

  55. #235
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Jo. Trummpluggen ska komma till mpc. (99procent säker att jag hörde den där Nick med ett grekiskt-klingande efternamn och en imponerande volym i håret säga detta) vilket gör att det blir lite som att slänga ett köttben till Force-kunderna att presentera det som en Force-grej. Min största fråga är hur den kommer låta?

  56. #236
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Nu har jag fått plötslig GAS på denna.

  57. #237
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Och nu har jag fått en.
    Häftig apparat, känns rätt ovant men spontant rätt ok ändå.
    Men hu vilka cheezy samples som följde med.

    Vi får se om vi gifter oss eller om det blir en MPC Live.

  58. #238
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Ska slänga in betan senare idag tänkte jag.

  59. #239
    Göran
    Göran är inte uppkopplad
    Görans avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ska slänga in betan senare idag tänkte jag.
    Återkom gärna när du har hunnit testa arrangören.

  60. #240
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ska slänga in betan senare idag tänkte jag.
    Är trumsynten med i betan?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •