Sidan 1 av 11 1 2 3 4 5 ... SistaSista
Resultat 1 till 60 av 629

Ämne: ESC 2019

  1. #1
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior

    ESC 2019

    Tro det eller ej men ESC säsongen 2019 är redan igång.

  2. #2
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Idag presenterade Estland sina bidrag till nästa år.

    Ett heter "Wo Sind Die Katzen?" med Kaia Tamm.

    https://menu.err.ee/880566/kaia-tamm-wo-sind-die-katzen

    Jag önskar att de hade dragit låten och gjort den mer udda än den blev. Udda i ESC sammanhang i alla fall. Det är något härligt över den. Bonkers.
    Senast redigerat av BoscoSync den 2018-12-01 klockan 19:06.

  3. #3
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    En svensk är med i Estlands uttagning till ESC: Victor Crone med låten Storm.

    https://menu.err.ee/880685/victor-crone-storm

  4. #4
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av BoscoSync Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Idag presenterade Estland sina bidrag till nästa år.

    Ett heter "Wo Sind Die Katzen?" med Kaia Tamm.

    https://menu.err.ee/880566/kaia-tamm-wo-sind-die-katzen

    Jag önskar att de hade dragit låten och gjort den mer udda än den blev. Udda i ESC sammanhang i alla fall. Det är något härligt över den. Bonkers.
    En person på ett annat forum skriver att låten ger honom en känsla av "Communist East Germany strictness". Jag lyckas inte göra den kopplingen men då är jag heller inte helt insatt i vad det skulle kunna vara.

  5. #5
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Melodifestivalen Kör igång imorgon. Det kanske finns en tråd för den?. Jag kommer inte ihåg just nu. Men de kör ju också på för fullt i de internationella uttagningarna.

    Ett av de mest omtalade bidragen just nu och som snart ska tävla i en av de Isländska semi finalerna är gruppen HATARI med låten HATRIÐ MUN SIGRA. Om jag förstått det rätt vill de stoppa kapitalismen och väljer ändå att ställa upp i något som ESC.

    Låten delar folk i två läger vad det verkar. Jag hoppas att de kommer att representera island i ESC.


    https://youtu.be/eVbShUW6QBM


    https://youtu.be/Yor62PaMiBs
    Senast redigerat av BoscoSync den 2019-02-01 klockan 15:27.

  6. #6
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Bara att Hatari ställer upp gör dem till vinnare av ESC.

  7. #7
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Ingen 99:a som är med i år?

  8. #8
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bara att Hatari ställer upp gör dem till vinnare av ESC.
    Kände du till dem sedan tidigare?. För mig blev de ett stort wow. De kom från ingenstans. Eller nja Island ju.
    Senast redigerat av BoscoSync den 2019-02-01 klockan 22:15.

  9. #9
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Haha, jag trodde tråden handlade om ESG och att de ska spela i Sverige 2019!

    Men kul med Hatari

  10. #10
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av erko Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha, jag trodde tråden handlade om ESG och att de ska spela i Sverige 2019!

    Men kul med Hatari
    Ha ha kanske att rubriken borde ändras till Eurovision Song Contest 2019 så folk fattar vad det handlar om. Jag ber om ursäkt för att jag tog det för givet.

  11. #11
    reverbsvansen
    reverbsvansen är inte uppkopplad

    Veteran
    Vi skall kolla imorgon. Den 3 åriga dottern är aspepp på "Mestivalen - som hon kallar den, så vi får flytta undan soffbordet så hon kan shuffla.
    Tycker själv det är rätt skoj o kolla mello.

  12. #12
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av BoscoSync Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ha ha kanske att rubriken borde ändras till Eurovision Song Contest 2019 så folk fattar vad det handlar om. Jag ber om ursäkt för att jag tog det för givet.
    Äh, det är bara jag som är lite off! Esc hajar nog de flesta. Läste lite slarvigt bara

  13. #13
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Hatari är grymma!

  14. #14
    deadbeats avatar
    Veteran
    Jag är överlag en dålig tv-tittare men har gått och lovat att titta i morgon. Kan faktiskt bli skitkul!

  15. #15
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av BoscoSync Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kände du till dem sedan tidigare?. För mig blev de ett stort wow. De kom från ingenstans. Eller nja Island ju.
    De lirade på kalabalik på Tyrolen i somras (första giget utanför Island tror jag) och superdigital var lyrisk... då rotade jag lite mer i vad de haft för sig. Men jag har inte sett dem själv, gör dock gärna det... gärna i ESC.

  16. #16
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    När vi spelade i malmö i julas så spelade Hatari oxå. Det var en upplevelse att se dem. Inte min musiksmak men stylish sett var de fantastiska

  17. #17
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De lirade på kalabalik på Tyrolen i somras (första giget utanför Island tror jag) och superdigital var lyrisk... då rotade jag lite mer i vad de haft för sig. Men jag har inte sett dem själv, gör dock gärna det... gärna i ESC.
    Såg dem också på Kalabalik. Kan väl ungefär säga att större delen av festivalen var lyriska efter de hade sett dem. Jag var väl inte fullt lika lyrisk. Men bra var de. De är väldigt duktiga med sin scenshow och deras sångröster imponerade även live. Särskilt killen med den ljusa stämman. Väldigt duktiga.

  18. #18
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Men, till morgondagen (eller kvällen ser jag nu på klockan), vad är det för skräp som tävlar i första deltävlingen då?

    *off to google*

  19. #19
    janost
    janost är inte uppkopplad

    Avslutat konto
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men, till morgondagen (eller kvällen ser jag nu på klockan), vad är det för skräp som tävlar i första deltävlingen då?

    *off to google*
    Inte Firechild iaf.

  20. #20
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    • Ashes to Ashes – Anna Bergendahl
    Slog igenom i Idol 2008 och vann Melodifestivalen 2010 med balladen ”This Is My Life”. Bidraget slutade på elfte plats i sin semifinal i Eurovision och missade därmed precis en finalplats, och det är fortfarande enda gången som framgångslandet Sverige missat finalen. Hon återkom till rampljuset 2018 efter att ha studerat till läkare. Låtskrivare: Thomas G:son, Bobby Ljunggren, Erik Bernholm och Anna Bergendahl.

    • Chasing Rivers – Nano
    Efter en mycket stökig uppväxt hittade Nano stabiliteten. År 2015 började han ge ut sin musik, och i Melodifestivalen 2017 kom han tvåa i finalen med ”Hold On”. Låtskrivare: Lise Cabble, Linnea Deb, Joy Deb, Thomas G:son och Nano Omar.

    • Hello – Mohombi
    Tävlade i Melodifestivalen 2005, men det var i början av 2010-talet som Mohombi blev en internationell stjärna, med hits som ”Bumby Ride” från festivalbekanta världsproducenten RedOne. Låtskrivare: Alexandru Florin Cotoi, Thomas G:son, Mohombi Moupondo och Linnea Deb.

    • Mina bränder – Zeana feat. Anis Don Demina
    Youtubern Anis medverkade som shufflande saxofonist hos Samir & Viktor i Melodifestivalen 2018. Zeana syntes första gången i Idol 2016, där hon slutade på tolfte plats. 2017 började hon släppa egen musik. Låtskrivare: Thomas G:son, Jimmy Jansson, Pa Moudou Badjie, Robin Svensk och Anis Don Demina.

    • Mina fyra årstider – Arja Saijonmaa
    Nådde ikonstatus efter sin andraplats i Melodifestivalen 1987 med ”Högt över havet”. Har också varit med och programlett Melodifestivalen år 2000 och tävlat som artist 2005 samt tävlat i finska melodifestivalen. Arja har spelat in 35 album och dessutom skrivit böcker, skådespelat och varit politiskt engagerad. Låtskrivare: Göran Sparrdal, Arja Saijonmaa och Ari Lehtonen.

    • No Drama – High15
    Tjejerna träffades genom en artistutbildning och nådde semifinal i Talang 2017. I april 2018 släppte de debutsingeln ”Adios”. Låtskrivare: Joy Deb, Linnea Deb och Kate Tizzard.

    • Not With Me – Wiktoria
    Visade i ung ålder upp sig som ett stort musiklöfte på diverse talangjakter. Slog igenom i Melodifestivalen 2016, som slutade fyra i finalen, och följde året efter upp med sjätteplacerade ”As I Lay Me Down”. Låtskrivare: Joy Deb, Linnea Deb och Wiktoria Johansson.

  21. #21
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Thomas G:son säkrar upp är med på fyra bidrag LOL

  22. #22
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Thomas G:son säkrar upp är med på fyra bidrag LOL
    Så j*vla bissart att det inte finns ord för det.

  23. #23
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Även Linnea Deb har 4 låtar...

  24. #24
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    Jag vill inte fylla denna tråden av negativitet, för jag vet att många här gillar esc. Men man undrar ju hur många som söker till programmet och om dessa låtar verkligen är så dåliga att vissa låtskrivare måste vara med i överflöd år ut och år in. Hela Sverige är ju fullt av begåvade låtskrivare och artister.

  25. #25
    Steelberry
    Steelberry är inte uppkopplad
    Steelberrys avatar
    Veteran
    G:son har ju 5 bidrag i år, så att samla 4 i en deltävling gör ju att finalen troligtvis inte blir ett G:son derby. Men så kan det bli ändå. Han vet vad han gör G:son.

  26. #26
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vill inte fylla denna tråden av negativitet, för jag vet att många här gillar esc. Men man undrar ju hur många som söker till programmet och om dessa låtar verkligen är så dåliga att vissa låtskrivare måste vara med i överflöd år ut och år in. Hela Sverige är ju fullt av begåvade låtskrivare och artister.
    2300 inskickade bidrag i år, men "KGB" styr ju och har skickat in flera dussin var, så jag tror väldigt få skickar in. Eller så skickar de, får sina drömmar grusade redan första året och skiter i det nästa. Det som kommer med av "okänt" tenderar att vara så'nt som ligger utanför den gängse mellofåran, dvs lite "udda" bidrag som kan innehålla jazz, calypso, metal, progg, syntpop etc som då blir "minoritetskortet".

    Jag brukar se mellon, men det var länge sedan jag slutade inbilla mig att det är en tävling om bästa låt.

  27. #27
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    2300 inskickade bidrag i år, men "KGB" styr ju och har skickat in flera dussin var, så jag tror väldigt få skickar in. Eller så skickar de, får sina drömmar grusade redan första året och skiter i det nästa. Det som kommer med av "okänt" tenderar att vara så'nt som ligger utanför den gängse mellofåran, dvs lite "udda" bidrag som kan innehålla jazz, calypso, metal, progg, syntpop etc som då blir "minoritetskortet".

    Jag brukar se mellon, men det var länge sedan jag slutade inbilla mig att det är en tävling om bästa låt.
    Vi har ju ett annat upplägg än andra länder. Melodifestivalen är ju egentligen inte enbart en uttagning för att hitta en låt som ska representera Sverige i ESC. Det är främst ett underhållningsprogram som ska tilltala så många som möjligt. Det är ju det största.

    Andra länder, de som bryr sig om att ha en uttagning, går helt in för att låtarna som deltar är där för att tävla om en plats i ESC.

    Med all respekt till dem, men Arja Saijonmaa, Jan Malmsjö och Ann-Louise Hansson som är med i år, är nog inte med i melodifestivalen därför att SVTs mello-redaktion tror att de har en chans att vinna. Jag tror att de är med för att dra publik ur deras målgrupper.

    I år ska tydligen skämt-numren alla Sean Banan och allt vad de hetat genom åren vara borta ur tävlingen. Och de var nog inte där tidigare för att det var meningen att de ens skulle ha en chans att vinna.

    Andra mer "Seriösa" bidrag är nog heller inte med för att de egentligen har en chans att vinna. Det handlar nog om målgrupper där också. Och ur artisternas synvinkel att synas och promota något som kanske sker lite längre fram i deras karriär. Kanske till sommaren eller hösten.

    Det är nog bara en handfull som man på riktigt kan räkna med att de har en chans i tävlingen. Jag kanske har fel men så tänker jag om MF.

  28. #28
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Intressant i år i MF blir de nya indelningarna i åldersgrupper när man röstar med i alla fall appen. Alla åldersgrupper ska ha lika stor betydelse. Det märkliga är att man kan välja åldersgrupp. Så vill man vara +75 och påverka hur den gruppen röstar så kan man det. Det verkar snurrigt.


  29. #29
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Lätt 75+, den är ju gul!

    /egentligen lila en stund till

  30. #30
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Hej BoscoSync! Kul med ditt intresse för mellon! Jag har själv varit med i cirkusen och du har bra koll på hur det fungerar bakom kulisserna dock vill SVT och framförallt Björkman vinna Eurovison precis lika mycket eller mer än de andra länderna annars har du rätt. Det är inkvoterade genrer för att täcka upp alla tittarkategorier och delvis musikgenrer. Så förutom 24 sk kallade kvoterade målgruppsbidrag är det ca 3-4 potentiella vinnarlåtar som då tävlar i varsin deltävling för att säkra att de inte slår ut varandra innan finalen. Där i finalen bestämmer i praktiken den internationella jurygruppen efter instruktioner från Björkman vilken låt Sverige skall skicka till ESC. Men vilka bidrag som går till den svenska melodifestival-finalen ligger i Svenska folkets händer.

  31. #31
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Sverige vill väl inte vinna för ofta?

  32. #32
    Steelberry
    Steelberry är inte uppkopplad
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Till Björkmans försvar så blir det folkstorm om Sverige blir såmre än 8a och skyller allt på Christer och internationella juryn. Skulle nog tro att Generalen har bättre näsa för ESC vinnare än populasen. Själv har jag inga problem att komma sist om låten är ”bra” men gemene man är inte med på det.

    Lite som barnidrott. Många pratar om värdera prestation och inte resultat men förlorar laget med 2 siffrigt 3 matcher bänkar man 12 åringar ändå.
    Knepigt detdär med att vinna.,,

  33. #33
    BoscoSync
    BoscoSync är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hej BoscoSync! Kul med ditt intresse för mellon! Jag har själv varit med i cirkusen och du har bra koll på hur det fungerar bakom kulisserna dock vill SVT och framförallt Björkman vinna Eurovison precis lika mycket eller mer än de andra länderna annars har du rätt. Det är inkvoterade genrer för att täcka upp alla tittarkategorier och delvis musikgenrer. Så förutom 24 sk kallade kvoterade målgruppsbidrag är det ca 3-4 potentiella vinnarlåtar som då tävlar i varsin deltävling för att säkra att de inte slår ut varandra innan finalen. Där i finalen bestämmer i praktiken den internationella jurygruppen efter instruktioner från Björkman vilken låt Sverige skall skicka till ESC. Men vilka bidrag som går till den svenska melodifestival-finalen ligger i Svenska folkets händer.
    Absolut vill SVT och framförallt Björkman vinna. Det hymlar inte Björkman om. Han vill nog gärna att Sverige vinner igen innan han går i pension. Det är väl det Irländska rekordet med störst antal vinster som man vill upp till. De har sju vinster. Sverige har sex stycken vinster.

    Jag kanske var otydlig i det jag skrev. Det jag menade var att alla låtar inte är med i MF för att de ska vinna, men jag tror att "vi" vill vinna. Flera låtar är med för att skapa Sveriges största underhållningsprogram. För så många olika människor som möjligt.

    Krister började väl MF säsongen med att säga att det finns två till tre låtar i årets line up som har en vinstchans i ESC 2019. Av 28 låtar som är med i tävlingen. Senare tror jag att han ökat antalet och sagt att de är tre till fyra till antalet som kan vinna ESC.

    Jag tror att det bara är en handfull låtar som i praktiken har en chans att vinna MF. De kanske inte alltid är de som han tänker på som möjliga ESC vinnare? Under kan ske och har kanske skett tidigare.
    Senast redigerat av BoscoSync den 2019-02-02 klockan 17:48.

  34. #34
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Nyfiken men rak fråga till FC, svara bara om du vill;

    Har du skickat in nå'n mer låt efter din medverkan i mellon?

  35. #35
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Nu var det igång igen.
    1a låten med Nano, gäspar.

  36. #36
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av NON Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu var det igång igen.
    1a låten med Nano, gäspar.
    Lät ungefär som förra året, fast sämre.

  37. #37
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Hellre Nano än nians plågsamma skolavslutning iaf...

  38. #38
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hellre Nano än nians plågsamma skolavslutning iaf...
    Tvåan ja

  39. #39
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Sanna Nielsen är inte med utan ersätts av Sanna Nielsens understudy. (Låt 3)

  40. #40
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tvåan ja
    Precis

  41. #41
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Så känner jag också: oj oj oj 🙄 (Låt 4)

    Vi är som eld och vatten, men du släcker mina bränder... ja, min passion brinner inte iaf.

  42. #42
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Haha. Thomas G:son, denna hiphop-legend.

  43. #43
    modusoperandi
    modusoperandi är inte uppkopplad
    modusoperandis avatar
    Senior
    det enda som är värre än låtarna hitills är mellansnacket.

  44. #44
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Arjadisco? Ja, inte är det bra, men känns mer genuint på nåt vis iaf...

  45. #45
    modusoperandi
    modusoperandi är inte uppkopplad
    modusoperandis avatar
    Senior
    en stilla undran är om dom verkligen tror att alla låtar som är med är potentiella vinnare av eurovision. arja tex, vem inbillar sig att denna vinner hela skiten?

    varför är dom ens med.

  46. #46
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av modusoperandi Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    det enda som är värre än låtarna hitills är mellansnacket.
    Det som känns så avslappnat och naturligt?!

  47. #47
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av modusoperandi Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    en stilla undran är om dom verkligen tror att alla låtar som är med är potentiella vinnare av eurovision. arja tex, vem inbillar sig att denna vinner hela skiten?

    varför är dom ens med.
    Ingen. Se FCs insidepost tidigare...

  48. #48
    modusoperandi
    modusoperandi är inte uppkopplad
    modusoperandis avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det som känns så avslappnat och naturligt?!
    verkligen, man känner att hela SVT's crack force av manusförfattare har gnuggat geniknölarna ett par månader för att leverera.

  49. #49
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Nano bäst men förra låten var bättre

    Nu är det bara Anna kvar att hoppas på

  50. #50
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Nu då? Den falsetten eller vad det ska vara gör nog t o m jag bättre (låt 6)

  51. #51
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Trallvänlig iofs... men det var väl allt

  52. #52
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Denna (låt 7) hade funkat i annat arr, t ex som metalballad

  53. #53
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Så, alla låtar var dåliga.

  54. #54
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Snygg backdrop - den kan jag ta

  55. #55
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Ingen låt som riktigt lyfte denna gången. Hela fältet var ganska så mediokert

  56. #56
    modusoperandi
    modusoperandi är inte uppkopplad
    modusoperandis avatar
    Senior
    all in på arja.

  57. #57
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Undra vem Björkman valt?

  58. #58
    modusoperandi
    modusoperandi är inte uppkopplad
    modusoperandis avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Undra vem Björkman valt?
    3an, den var väl minst sämst, även om man hört den 100 ggr förut.

  59. #59
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Råfejl att inte dra på Anna hennes basketkängor...

  60. #60
    xyltburk
    xyltburk är uppkopplad nu
    xyltburks avatar
    Veteran
    Nästan så att Nano-låten lät bra efter att man hört allt annat skärp. Men bara nästan.

Liknande ämnen

  1. TOOL Europe Tour 2019
    Av Infra i forum Evenemang
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-10-24, 11:44
  2. ESC 2018
    Av BoscoSync i forum Allmänt om musik
    Svar: 101
    Senaste inlägg: 2018-08-29, 07:31
  3. Bestäm Polarprisvinnare 2019-2028
    Av Peter70 i forum Allmänt om musik
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2018-02-21, 15:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •