hej alla glada

fick nyligen tag på en k2500r i bra skick för ett otroligt bra pris. saken är dock denna att ngn gång under synthens historik så har den varit utrustiad med sample-option, det är den inte längre. och de s.k cover plates (tror jag det heter?) som skall täcka för de hål på framsidan och baksidan där kontakterna har suttit finns inte heller utan det är istället hål direkt in.

så vad jag undrar är, vild chansning jag vet, om någon sitter på dessa cover plates eller vad det nu från början, innan man monterar dit sample option, och är villig mot billig peng avyttra dessa till en fellow kurzweil-dyrkare? vore en extrem fin gärning. och ja jag vet om man är händig kan man fixa det här själv men ajg och händighet å slöjdande å annat sådant otyg är allt annat än kompatibelt, milt uttyckt. så finns det ngn som har ngn egen lösning den kan dela med sig av som funkar lika bra som orignialgrejorna (som väl är apsvåra att få tag på) så går det lika bra. men meck aihop ngt själv det alterantivet finns inte ens på kartan.

så help me out här 99:or. det är annars ett drömexemplar och EXTREMT glad över att äntligen efter ca 2 års jakt å ett helt gäng affärer som gått i stöpet landa denna fina maskin

tackar på förhand!!

//T