Resultat 1 till 58 av 58

Ämne: Surge XT är numer open source

  1. #1
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran

    Surge XT är numer open source

    Såg i en post på Renoise-forumen att Surge nu är open source.
    Verkar dock som att man får kompilera själv just nu.

    http://vemberaudio.se/surge.php
    Senast redigerat av Haplo den 2023-09-05 klockan 11:30.

  2. #2
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Det mjukisinstrument jag tycker bäst om. <3

  3. #3
    iamrucke
    iamrucke är inte uppkopplad
    iamruckes avatar
    Veteran
    Yes!! Bästa

  4. #4
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Stört fin mjukvara!

  5. #5
    Infra
    Infra är inte uppkopplad
    Infras avatar
    Veteran
    Läste samma på psyproducers forum på fejjan! Mycket trevligt!
    Riktigt fin ljudmotor!

  6. #6
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Ser fram emot att prova. Visst är han som gjort den en av grundarna/utvecklarna bakom bitwig?

  7. #7
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av dickydiggler Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ser fram emot att prova. Visst är han som gjort den en av grundarna/utvecklarna bakom bitwig?
    Japp, han var med på 99an också ett tag.

  8. #8
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Kul! (Är stort fan av bitwig < 3)

  9. #9
    kirre777
    kirre777 är inte uppkopplad
    kirre777s avatar
    Veteran
    Hittat till denna nu också. Den låter ju så bra att man kan stå ut med ett något trist gui. Hemsidan verkar inte funka för tillfället men man kan ladda ner från github; https://github.com/kurasu/surge/releases

  10. #10
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Oj vad fint! Den ska jag pröva.

  11. #11
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av kirre777 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hittat till denna nu också. Den låter ju så bra att man kan stå ut med ett något trist gui. Hemsidan verkar inte funka för tillfället men man kan ladda ner från github; https://github.com/kurasu/surge/releases
    Är det någon här som "compilat" så det går att köra på OSX nu? Vill, vill vill!

  12. #12
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det någon här som "compilat" så det går att köra på OSX nu? Vill, vill vill!
    Finns i Surge-gruppen på Slack under #macpackages. Men kan skicka över till dig efter jag dragit ner om du vill. Släpps en ny version av betan om en timme.

    https://surgesynth.slack.com

  13. #13
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns i Surge-gruppen på Slack under #macpackages. Men kan skicka över till dig efter jag dragit ner om du vill. Släpps en ny version av betan om en timme.

    https://surgesynth.slack.com
    Oh, yes. Please do! Jag bjuder på en öl på No Name Bar som tack!

  14. #14
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oh, yes. Please do! Jag bjuder på en öl på No Name Bar som tack!
    Såg att du joinat så då kanske jag inte behöver skicka?

  15. #15
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Såg att du joinat så då kanske jag inte behöver skicka?
    Nej, men man kan väl för fan få bjuda på en öl vid tillfälle ändå, så jävla svårt ska det väl inte behöva vara?

  16. #16
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej, men man kan väl för fan få bjuda på en öl vid tillfälle ändå, så jävla svårt ska det väl inte behöva vara?
    Haha, lätt! Bjud på bara!

  17. #17
    Peeter
    Peeter är inte uppkopplad
    Peeters avatar
    Senior
    Finns färdigkompilerade versioner här: https://kzantow.github.io/surge/

  18. #18
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Peeter Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns färdigkompilerade versioner här: https://kzantow.github.io/surge/
    Ah, smidigt, dock inte senaste versionerna som ligger där just nu. Men Kzantow är med i Slack-gruppen. Så han kanske lägger upp stabila versioner efter hand.

  19. #19
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Vilken SJUK synth! Effekterna låter guld också.

  20. #20
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av dickydiggler Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilken SJUK synth! Effekterna låter guld också.
    Ungefär bästa mjuksynten någonsin!

  21. #21
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ungefär bästa mjuksynten någonsin!
    Instämmer!

    installerade senaste dmg:n häromdagen. funkar finers!

  22. #22
    papawasarodeo
    papawasarodeo är inte uppkopplad

    Senior
    Wow! Back in the days var Surge och Microtonic då två enda vst-syntharna jag använde på tre hela album.
    Nuförtiden jobbar jag i stort sett uteslutande med hårdvara. Men jag minns den dagen som surge slutade fungera. Det var oerhört ledsamt!

    Kul att höra att den fått liv igen!

  23. #23
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Surge är nu uppe i version 1.7.1 och finns nu som VST3 och även som VCVRack-moduler. Stödet för VST2 är borttaget.

    https://surge-synthesizer.github.io

  24. #24
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    https://cdm.link/2021/01/surge-aweso...or-1-8-update/



    Multi-segment envelope generator. Fully implemented as a modulation source.

    More modulation with MIDI controllers and LFO presets, plus additional per-voice and scene modulators.

    New Airwindows FX for the FX chain – adapting a great library of open source effects.

    Drag-and-drop effects reordering.

    An FM3 Oscillator.

    More content, for more than 200 presets in the library.
    *sjukanmäler mig sakta*

  25. #25
    ricard
    ricard är inte uppkopplad
    ricards avatar
    Veteran
    Nån som fått den här att fungera under Linux? Jag har testat i både Carla och Ardour och de verkar inte överhuvudtaget känna igen den. Har testat version 1.7.1 och 1.8.1 . Ardour funkar bra med Dexed som också är en VST3; Carla är däremot lite mer suspekt då jag inte får Dexed att funka där. Har googlat runt på nätet men hittar ingen annan som uppenbart har samma problem (dock verkar det vara ett beroende som saknas i .deb-filen som man får installera manuellt). Ardour känner igen SurgeEffects, men inte själva Surge.

  26. #26
    gunnar_loeb
    gunnar_loeb är inte uppkopplad
    gunnar_loebs avatar
    Senior
    Jag har missat denna, intressant

  27. #27
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    ricard: Jag har inte kommit dit än, men nu har jag åtminstone grejat en burk med Ubuntu Studio och Surge står på tur att undersökas. Den är dock förkonfigurerad i Zynthian, men det är ju en helt annan sak än det du vill göra.

  28. #28
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Schyst liten synt!

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av hypercykel Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur får man till ett så snyggt skin?

  29. #29
    EnkelMagnus
    EnkelMagnus är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur får man till ett så snyggt skin?
    Menu knappen längst ner till höger. Skins->Royal Surge

  30. #30
    ricard
    ricard är inte uppkopplad
    ricards avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ricard: Jag har inte kommit dit än, men nu har jag åtminstone grejat en burk med Ubuntu Studio och Surge står på tur att undersökas. Den är dock förkonfigurerad i Zynthian, men det är ju en helt annan sak än det du vill göra.
    Googlade runt lite mer, och hittade en referens ett program bland Ardours libbar som heter ardour-vst3-scanner. Med Ardour installerat i /opt/Ardour-6.6.0, så körde jag LD_LIBRARY_PATH=$PWD/lib lib/ardour-vst3-scanner -f /usr/lib/vst3/Surge.vst3/Contents/x86_64-linux/Surge.so

    När jag körde det så berättade ett par popups att det saknades filer som den behövde, och anledningen till det är nog att jag nog kopierat hej vilt mellan ett par maskiner jag testat på istället för att installera debianpaketet rakt av.

    När jag kört en ordinär dpkg -i på det nerladdade paketet (1.8.1) och rett ut beroendena så gick det snällt igång.

  31. #31
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Fint att du fick den att lira!

  32. #32
    ricard
    ricard är inte uppkopplad
    ricards avatar
    Veteran
    Efter att ha dammsugit nätet efter hur man får igång VST3-stödet i Carla (svar: man får bygga Carla själv, eftersom upstreambyggena av bakåtkompatibilitesskäl inte har det) så funkar Surge där också, t o m bättre än i Ardour, där patch-save funktionen ballar ur om man försöker sätta kategori och patchförfattare.
    Senast redigerat av ricard den 2021-12-31 klockan 06:57.

  33. #33
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Jag kan inget om Linux, men skulle det vara möjligt att bygga en hårdvarusynt, alltså en låda med rattar, som kör Surge på Linux? OK, jag antar att det borde funka med en midicontroller kopplad till en laptop också, men om man skulle vilja/orka?

    Det jag egentligen framför allt vill komma ifrån för arbetsflöde, kreativitet osv är att köra syntar på min vanliga dator som jag t ex postar på 99 från. Det handlar inte i första hand om disciplin utan om att jag helt enkelt tycker det är oskönt. Mina samlade VST-pluggar är en oändlig skattkista av möjligheter, men det har alltid varit på hårdvara jag faktiskt fått något uträttat.

    Tänker att en tillräckligt primitiv dator som ändå kan köra Surge vore en grej. Med så mycket hårdvarukontroll som möjligt.

  34. #34
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Daniel, är det kanske Zynthian du söker?

  35. #35
    DanielW
    DanielW är uppkopplad nu
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Daniel, är det kanske Zynthian du söker?
    Ja, det verkar som att det är det. Tack för tipset!

    https://zynthian.org/#concept

  36. #36
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    https://surge-synthesizer.github.io/...in-version-190

    New Oscillators
    Modern, a low aliasing, clean waveshape oscillator based on extensive research into low aliasing waveform generation methods (DPW in this case)
    Alias, a very, very digital oscillator based on ignoring extensive research into low aliasing waveform generation methods, which as a result gives lots of 8-bit joy
    String, a waveguide-based feedback oscillator, perfect for creating all sorts of stringy, plucky, and plonky sounds
    Twist, an oscillator based on a rather famous Eurorack multi-oscillator module

    New Effects
    Neuron, a distortion effect based on Gated Reccurent Unit, done by Jatin Chowdhury
    CHOW, a truculent distortion effect, done by Jatin Chowdhury
    Exciter, an effect based on a rather famous aural exciter unit, done by Jatin Chowdhury
    Tape, a compact implementation of Chow Tape Model, done by Jatin Chowdhury
    11-band graphical EQ
    Resonator, inspired by a resonator unit from a very well-known vintage hybrid polyphonic synthesizer that rhymes with “vogue”. Contains a few Surge-inspired additions like optionally allowing self-oscillation of resonators through modulation!
    Combulator, a novel bank of 3 comb filters with feedback, additional noise exciter, separate output volumes for each comb, and individual panning for two out of three combs
    Ensemble effect with several BBD modes and a clean delay mode, uses a very famous tri-phase dual LFO modulation setup
    Nimbus, a live input granular processor with built-in reverb, based on another rather famous Eurorack module
    Treemonster, a really wild pitch-tracking ring modulator from Shortcircuit 2, proper Vember Audio classic!
    Five new Airwindows effects - Galactic, Infinity, Verbity, MatrixVerb and TripleSpread
    All these effects are also added to SurgeEffectsBank
    ....
    Sjukt värre! (Speciellt plaits-oscillatorn)

  37. #37
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av hypercykel Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    https://surge-synthesizer.github.io/...in-version-190



    Sjukt värre! (Speciellt plaits-oscillatorn)
    Wow, låter helt galet, måste testas. Detta var ju min favorit VSTi redan för länge sedan, typ.

  38. #38
    trashkaiser
    trashkaiser är inte uppkopplad
    trashkaisers avatar
    Veteran
    Vilken jäkla grej!!!

  39. #39
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Eller hur! Kan inte rekommendera nog

  40. #40
    kirre777
    kirre777 är inte uppkopplad
    kirre777s avatar
    Veteran

  41. #41
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Ville bara ge den här en bump för att det är en så fantastisk synth. Sitter och jobbar med Surge XT just nu och det är galet vad denna synth kan leverera. Helt gratis.

    Kan för övrigt nämna att de även jobbar på en ny version av Shortcircuit https://github.com/surge-synthesizer/shortcircuit-xt

    Vad jag förstod kommer det dock dröja länge innan de släpper en officiell stabil release. Fokus ligger huvudsakligen på Surge XT fortfarande.

  42. #42
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Jag vill verkligen älska denna, men det har inte klickat. Det är såklart ett jagproblem. Behöver sannolikt bara ge den mer tid. Den har ju potential att ersätta det mesta.

    Skulle vara så jäkla skönt att bara fimpa all skit med licenshanterare och grejer som plötsligt slutar funka för att de inte kan ringa hem. Återgå till GNU/Linux på heltid liksom.

  43. #43
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vill verkligen älska denna, men det har inte klickat. Det är såklart ett jagproblem. Behöver sannolikt bara ge den mer tid. Den har ju potential att ersätta det mesta.

    Skulle vara så jäkla skönt att bara fimpa all skit med licenshanterare och grejer som plötsligt slutar funka för att de inte kan ringa hem. Återgå till GNU/Linux på heltid liksom.
    Den kan kännas lite plottrig ibland när man letar efter funktioner. Mest för att det är så mycket intryckt på en panel.

  44. #44
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Skulle denna tråd kunna döpas om till "Surge XT" eftersom det är det den heter nu mer?

  45. #45
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den kan kännas lite plottrig ibland när man letar efter funktioner. Mest för att det är så mycket intryckt på en panel.
    Ja, jag tror det är huvet på spiken. Och det är ju något som ger sig om man dedikerar sig en stund. Jag ska, men inte nu™.

  46. #46
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, jag tror det är huvet på spiken. Och det är ju något som ger sig om man dedikerar sig en stund. Jag ska, men inte nu™.
    GUI är skalbart så det går i princip köra i helskärm om man vill se allt lite bättre. Finns även alternativa skins som har lite annan placering av de olika funktionerna.

    Sitter och programmerar ljud till ett nytt projekt och det är så smidigt med drag'n'drop modulation. Dra och släpp en LFO på vilken parameter du vill. Ställ in hur du vill ha det. Sen att det även går att ställa om de 12 LFOs som finns till valfri typ är fantastiskt. Det kan vara 12 LFOs, envelopes, step sequencers eller MSEG i valfri kombination. Kan knappast klaga på att det inte går att modulera saker.

  47. #47
    Haplo
    Haplo är inte uppkopplad
    Haplos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Skulle denna tråd kunna döpas om till "Surge XT" eftersom det är det den heter nu mer?
    Fixed

  48. #48
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ville bara ge den här en bump för att det är en så fantastisk synth. Sitter och jobbar med Surge XT just nu och det är galet vad denna synth kan leverera. Helt gratis.

    Kan för övrigt nämna att de även jobbar på en ny version av Shortcircuit https://github.com/surge-synthesizer/shortcircuit-xt

    Vad jag förstod kommer det dock dröja länge innan de släpper en officiell stabil release. Fokus ligger huvudsakligen på Surge XT fortfarande.
    Kul! Jag har dragit ner pre-alpha av Shortcircuit XT men inte testat ännu. Däremot har jag så smått börjat använda första versionen av Shortcircuit igen. Den är riktigt kul tycker jag. Finns kul effekter t.ex Morph-filter (som på EMU-burkarna?). Gillar även att man kan modulera loop-punkter/längd.

  49. #49
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av hypercykel Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kul! Jag har dragit ner pre-alpha av Shortcircuit XT men inte testat ännu. Däremot har jag så smått börjat använda första versionen av Shortcircuit igen. Den är riktigt kul tycker jag. Finns kul effekter t.ex Morph-filter (som på EMU-burkarna?). Gillar även att man kan modulera loop-punkter/längd.
    Misstänker att de kommer göra ett rejält jobb på att bygga upp Shortcircuit med extra funktioner. Men originalet är definitivt kompetent.

  50. #50
    mono
    mono är inte uppkopplad

    Avstängd på egen begäran
    Surge låter ju grymt och är onekligen ett riktigt kapabelt instrument, men jag lyckas inte få feeling alls av den asså... Tycker den har ett fruktansvärt svårjobbat UI, som definitivt hade kunnat vara mer avskalat och övergripligt på många sätt

  51. #51
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Misstänker att de kommer göra ett rejält jobb på att bygga upp Shortcircuit med extra funktioner. Men originalet är definitivt kompetent.
    Ja, har verkligen stort förtroende för utvecklarna.

  52. #52
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av mono Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Surge låter ju grymt och är onekligen ett riktigt kapabelt instrument, men jag lyckas inte få feeling alls av den asså... Tycker den har ett fruktansvärt svårjobbat UI, som definitivt hade kunnat vara mer avskalat och övergripligt på många sätt
    Jag känner precis tvärtom vad det gäller UIt hehe. Gillar att allt får plats på en skärm. Men kör helst på 27" och skalar upp en del så man kan se/vrida ordentligt.

  53. #53
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Surge har uppdaterats till v1.3.0 med massvis av nyheter och bugfixar.

    Changelog https://surge-synthesizer.github.io/changelog/

    Ladda ner https://surge-synthesizer.github.io

    We released Surge XT 1.3.0 on December 8, 2023. This release contains a wide variety of performance-focused enhancements, new effects, expanded DSP, and many bug fixes and small improvements.

    You can now gain complete control of the synth using OSC, use MIDI Program Changes to load patches, and have access to a command-line only version of the synth for embedded and headless applications. The new effect, Bonsai, is an exciting tape and saturation model. Expanded ring modulation options in the mixer allow for a myriad of growls, squeals, boosts, and signal combinations. The expanded Tuning Editor gives a variety of realtime visualizations for your scales and tunings. Plus, we have added some new patches and modulator presets. And these are just the headlines! More detailed changelog is as follows.

  54. #54
    otto_tsr
    otto_tsr är uppkopplad nu
    otto_tsrs avatar
    Senior
    härligt! älskar SurgeXt!

  55. #55
    odlarn
    odlarn är inte uppkopplad
    odlarns avatar
    Veteran
    Hade lyckats missa denna.
    Kändes överväldigande när man öppnade den, men efter en stunds pillande känns den grym!
    LFO bonanza!

  56. #56
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Bumpar tråden här. Upptäckte att jag hade denna som en del av Zynthian och blev väldigt glatt överraskad. Det slutade med en installation i W10 DAW (Sonar) där gränssnittet är betydligt bättre. Wow vilken potent VST detta är. Högt rekommenderad till hugade plugg-fantaster på jakt på nytt (fritt som en bonus)
    Senast redigerat av my03 den 2024-02-27 klockan 22:26.

  57. #57
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Sen på bollen, men love love love...

  58. #58
    ricard
    ricard är inte uppkopplad
    ricards avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av my03 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bumpar tråden här. Upptäckte att jag hade denna som en del av Zynthian
    Har du lyckats få Surge att fungera i Zynthian? Sist jag testade så kraschade den hela tiden, men det kan bero på att just de patcharna jag valde drog för mycket CPU.

Liknande ämnen

  1. Echoprint - open source-musikigenkänning
    Av false messiah i forum Allmänt om musik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 23:48
  2. Open-Source 3D Webcam MIDI Controller
    Av henke_j i forum Övrig mjukvara
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-23, 10:55
  3. Vember Audio Shortcircuit - Nu gratis!
    Av Katzenjammer i forum Nyheter
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 15:59
  4. open source stomp-boxen
    Av hasparigus pink i forum Effekter
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 18:35

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •