Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 61 till 102 av 102

Ämne: Cubase 10

  1. #61
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    En rätt omfattande uppdatering idag: 10.0.20


    https://www.steinberg.net/en/support...cubase_10.html

  2. #62
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Uppdateringen har ännu inte dykt upp i "News" när jag startar upp Cubase men laddade ner från din länk. Tack så mycket! Gillar Cubase mer och mer

  3. #63
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Jag vet inte om alla sett det redan, men Cubase fyller 30 år och därför får man köpa Cubase 10 för halva priset just nu.
    From May 7th, 2019, to June 3rd


    Många, liksom jag, blev lite småsura att vi som betalat fullpriser för varje uppdatering i 30 år inte fick något erbudjande i samband med firandet, utan bara nya kunder.
    Men idag fick jag ett mail att vi får 30% rabatt på Halion 6, inget jag tänker köpa, men det var ju en fin gest iallafall.

  4. #64
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vet inte om alla sett det redan, men Cubase fyller 30 år och därför får man köpa Cubase 10 för halva priset just nu.
    From May 7th, 2019, to June 3rd


    Många, liksom jag, blev lite småsura att vi som betalat fullpriser för varje uppdatering i 30 år inte fick något erbudjande i samband med firandet, utan bara nya kunder.
    Men idag fick jag ett mail att vi får 30% rabatt på Halion 6, inget jag tänker köpa, men det var ju en fin gest iallafall.
    Jag håller med dej, dessutom har jag Halion 6 redan. De kunde haft lite fler erbjudanden....

    Men jag fick 10an ”gratis” så jag kan inte klaga för mycket.

  5. #65
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    bara rea på fullversionen ser det ut som? ..ingen rabatt för uppgradering? :/ (har ingen koll på ordinarie pris, uppgradering från 9.5 kostar runt 995:- tror jag det var.

  6. #66
    newmember
    newmember är inte uppkopplad
    newmembers avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av vurt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    bara rea på fullversionen ser det ut som? ..ingen rabatt för uppgradering? :/ (har ingen koll på ordinarie pris, uppgradering från 9.5 kostar runt 995:- tror jag det var.
    Det gäller också uppgradering nu. Jippi!

  7. #67
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av newmember Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det gäller också uppgradering nu. Jippi!
    Jaha, då var man tvungen då .

  8. #68
    Hemstudiopsykologens avatar
    Senior
    Någon som vet om jag vågar uppgradera på min iMac (2010) med i3 3,06 GHz, 12 GB och SSD? Har Elements 9 nu och det funkar fint. Kör rätt minimalt med pluggar, använder mest för att sequensa hårdvaroprylar och spela in dom.

  9. #69
    CVs & Gates
    CVs & Gates är inte uppkopplad
    CVs & Gatess avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jag uppgraderade först från Yosemite till High Sierra, och sedan från C7 till C10.0.20 - programmet är supersnabbt och väldigt resurssnålt (samt billigt just nu). Ser underbart ut på en Retina-skärm.

    Och jag har en gammal Macbook Pro early 2013 med 8 GB RAM. Dock i7 på 2.4 GHz.

    MEN, C10 crashar någon gång ibland, detta verkar vara relaterat till pluggar som inte är Cubase egna (detta drabbar ganska många användare som man kan läsa på Steinbergs forum). C7 crashade ungefär lika ofta för mig (typ en gång per sextimmarssejour). Så fortfarande inte den mest stabila DAWen.
    Senast redigerat av CVs & Gates den 2019-05-20 klockan 19:44.

  10. #70
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Jag har installerat Cubase 10 Pro på en ny dator. När jag öppnar Groove Agent SE finns det inga ljud i den, det står bara typ 5672 sampels missing. Den hittar inga när man trycker find missing samples. Måste Groove Agent SE installeras separat, är inte samplingarna till den del av Cubase standard installation?

  11. #71
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har installerat Cubase 10 Pro på en ny dator. När jag öppnar Groove Agent SE finns det inga ljud i den, det står bara typ 5672 sampels missing. Den hittar inga när man trycker find missing samples. Måste Groove Agent SE installeras separat, är inte samplingarna till den del av Cubase standard installation?
    Trist, känner igen det där problemet, fick det själv nån gång tidigare, men minns tyvärr inte vad problemet var.
    Men jo, Groove agent och alla ljud ska installeras automatiskt när du installerar Cubase 10.
    Valde du "full installer"

    Hoppas du hittar något svar på Cubase forumet tex.

  12. #72
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Cubase är inte bra. Man måste, liksom gällande Logic, konfigurera sig upp över öronen och ändå inte nå dit man vill. Kanske faller i händerna på vissa användare.

  13. #73
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tinybox Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Cubase är inte bra. Man måste, liksom gällande Logic, konfigurera sig upp över öronen och ändå inte nå dit man vill. Kanske faller i händerna på vissa användare.
    Hur menar du nu?
    Jag kör fortfarande med 8,5 och kan känna att programmet har konstiga egenheter med att tappa drivrutiner och tappar ibland själv sökvägar till olika filer. Fungerat 10 bättre eller sämre än tidigare versioner?

  14. #74
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av NON Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur menar du nu?
    Jag kör fortfarande med 8,5 och kan känna att programmet har konstiga egenheter med att tappa drivrutiner och tappar ibland själv sökvägar till olika filer. Fungerat 10 bättre eller sämre än tidigare versioner?
    Uppgraderade till 10:an nu när de hade 50% och märker ingen större skillnad. Hur fungerar det i andra DAW's? Man måste väl ändå mappa alla in- och utgångar man har?
    Senast redigerat av drglas den 2019-06-10 klockan 19:22.

  15. #75
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Om jag inte missat något så verkar det som att mappningen av in/utgångar och USB-synthar är för varje nytt projekt och inte globalt som i t ex Live. Min lösning är ett eget "new project" med allt inställt som jag alltid utgår ifrån. Dock är det irriterande att om någon USB-synth inte är på när man öppnar ett projekt man jobbar på för närvarande så kommer Cubase ihåg det. Nästa gång jag öppnar projektet så måste jag mappa tillbaka synthen igen.

  16. #76
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av KungKrille Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om jag inte missat något så verkar det som att mappningen av in/utgångar och USB-synthar är för varje nytt projekt och inte globalt som i t ex Live. Min lösning är ett eget "new project" med allt inställt som jag alltid utgår ifrån. Dock är det irriterande att om någon USB-synth inte är på när man öppnar ett projekt man jobbar på för närvarande så kommer Cubase ihåg det. Nästa gång jag öppnar projektet så måste jag mappa tillbaka synthen igen.
    Mappningen av in/utgångar är är global och behöver inte göras om varje gång.
    Däremot om en USB pryl inte är ansluten räcker det inte med att plugga in den, man måste starta om Cubase för att få med den, det är lite irriterande ibland.

  17. #77
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mappningen av in/utgångar är är global och behöver inte göras om varje gång.
    Så är det inte på min dator. Då har jag missat något (testade precis).

  18. #78
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av KungKrille Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så är det inte på min dator. Då har jag missat något (testade precis).
    Så är det även hos mig. Därför har jag gjort ett par templates för olika situationer där allt är mappat.

  19. #79
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Skumt, för mig finns allt kvar i Audio Connections även om jag öppnar "create empty" eller öppnar ett tidigare projekt.
    Och jag behöver inte spara inställningarna som en preset som jag ser att man kan göra i Audio Connections.

  20. #80
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Här är skillnaden med mitt ljudkort som har fyra analoga in och ut:


    Den första är "create empty" och då finns endast ingång 1 o 2 (o utgångar) tillgängliga. Den andra är min egen template där alla ingångar(o utgångar) finns med.

  21. #81
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Skumt, för mig finns allt kvar i Audio Connections även om jag öppnar "create empty" eller öppnar ett tidigare projekt.
    Och jag behöver inte spara inställningarna som en preset som jag ser att man kan göra i Audio Connections.
    Provade med "create empty" men nej. Det går iofs att spara audio connections som presets så de går snabbt att kalla tillbaka. Mig gör det ingenting för jag skapar alltid templates där jag har så mycket mer än bara connections.

  22. #82
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av NON Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur menar du nu?
    Jag kör fortfarande med 8,5 och kan känna att programmet har konstiga egenheter med att tappa drivrutiner och tappar ibland själv sökvägar till olika filer. Fungerat 10 bättre eller sämre än tidigare versioner?
    En sak är att man måste förkonfigurera alla in/ut i Settings, speciellt om man vill köra side chain, då ska man skapa ett Quad ljudspår och det känns helt baklänges. I Reaper gör man allting på själva kanalen, och där kan du verkligen routa och göra vad du vill. Cubase har säkert valt sin väg för att många proffs vill ha det så, ett slags förprogrammerat upplägg som passar deras sätt att arbeta. För mig som experimenterar för mycket blir det irriterande att behöva ge sig in i Settings hela tiden. Bör nämnas att det var Cubase 8 Pro som var min sista version.

    Andra saker är att Cubase aldrig fick kontakt med utrustning du slog på efter att du startat Cubase, den kör sin scan en gång vid uppstart och det är det.

    Och vill man trolla med MIDI routing, som fånga MIDI output från en trummaskin-VST och sända den vart man vill så ... ja går det ens? Kanske om man konfigurerar sig upp över öronen

    ** Detta är mina upplevelser med Cubase 8 Pro som jag verkligen försökte gilla gällande saker som jag senare insåg att jag kunde göra utan problem i Reaper efter några Googlingar. Många saker på ren intuition **

  23. #83
    deadbeats avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tinybox Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    En sak är att man måste förkonfigurera alla in/ut i Settings, speciellt om man vill köra side chain, då ska man skapa ett Quad ljudspår och det känns helt baklänges...
    Jag vet inte riktigt vad du menar här? Jag använder emellanåt sidechain, men "quad" vet jag inte ens vad det är?

  24. #84
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av deadbeat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag vet inte riktigt vad du menar här? Jag använder emellanåt sidechain, men "quad" vet jag inte ens vad det är?
    Jag vet inte vad det heter men en ljudenhet inom Cubase settings (som man måste skapa för alla sin in/ut) där man väljer quad för att få 4ut/4in. Kanske har ändrats, hoppas det. Hur kör du sidechain?

  25. #85
    deadbeats avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tinybox Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur kör du sidechain?
    Jag sätter en kompressor (t ex) på det som ska duckas och aktiverar sidechain.
    Sen, om det t ex är kicken som ska styra sidechainen, så går jag in på den kanalens audio send och aktiverar kanalen med kompressorn.

    Jag kör Cubase 8.

    (Eller pratar du om att använda externa effekter? Det har jag ingen erfarenhet av!)

  26. #86
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Ah nu fattar jag. Du kör med VST3 plugins Många plugins jag hade stödde inte VST3 på den tiden, tex U-He, pga av att Steinberg inte löst vissa problem med VST3 standarden. Med VST2 så måste du göra som det jag pratade om. Nu verkar U-he ha blivit kompis med VST3.

  27. #87
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Idag finns Cubase 10.0.30 att hämta hos Steinberg.
    Den stora nyheten är ARA 2 support.

    https://www.steinberg.net/index.php?id=14709&L=1

  28. #88
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    ladda ner uppdateringen 10.0.30 för cubaste 10 pro, men jag kan inte installera uppdateringen. får bara felmeddelandet att "setup har slutat att fungera". har laddat ner från steinbergs sida 2ggr och med hjälp av nedladdnings-assistenten 2ggr och samma resultat. jag kör win7 x64 med alla senaste uppdateringar m.m. även uppdaterat licensprogrammet samt nedladdnings-assistenten. inget funkar.

    finns det någon som har en lösning på det här?

  29. #89
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Kör du som administrator?

  30. #90
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kör du som administrator?
    jupp

  31. #91
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    får väl krypa till korset eftersom jag sent i natt lyckades få till vad som felades mitt win7x64 så att det välvilligt kan traktera steinbergs exe-filer. vad jag hade missat var att jag hade inte som jag trodde senaste versionen av .net framework. jag hade gjort så många uppdateringar osv så var absolut säker på att det området måste vara täckt. i ärlighetens namn visste jag inte heller vilket som var det senaste versionen för win7. men efter att ha rotat runt så fanns det tydligen en version 4.7.2 ( jag hade 4.0), som var det senaste som iaf jag kunde hitta. så ladda ner och installera det, och see and behold; DÅ tuta uppdaterings-exe-filen igång. som alltid eller nästan alltid i sådana här sammanhang är det ngn dum liten detalj man missar.

    nå slutet gott allting gott, nu kan man uppdatera iaf, och iom vi nu "bara" är på version 0.30 och utgår från en noll-version så antar jag att det är brutalt många uppdateringar framför oss.

    hoppas det här kan vara till hjälp om det ngn gång är ngn annan pers som befinner sig i samma märkliga sits.

  32. #92
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    däremot så undrar jag när steinberg skall rätta till felet med plugin-menyerna under audio som innehåller många saker. alltså så mågnga så det blir pilar i varje ände av menyn och man måste scrolla. om man för musen över den del som man inte behöver scrolla så kommer texten fram å man ser vad som finns på menyn...men i de delar längre ner som man behöver scrolla till går det inte att få fram öht. det är ju ngt som vad jag vet skulle rättas till eg iom update 0.15...men inget har hänt i .20 eller nu .30 heller. sure man kan få fram klanderfria menyer på andra ställen i cubase men många gånger går man just till audio/plugins och då dess undermenyer. det är jäkligt irriternade! så ja frågan återstår när tänker de ändra det? eller anses det som mindre viktigt å hela tiden nedprioriteras för annat?

    var helt övertygad om att det skulle vara fixat nu men icke.

  33. #93
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av cyberpunx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    däremot så undrar jag när steinberg skall rätta till felet med plugin-menyerna under audio som innehåller många saker. alltså så mågnga så det blir pilar i varje ände av menyn och man måste scrolla.
    Har då inga pilar.. sånt beror nog helt på vad du kör för upplösning, hur mycket plugins du lagt in, samt även vad du har ställt in för textstorlek i Windows (vissa program bryr sig inte om detta, vet inte om det gäller cubase eller ej.)

  34. #94
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av vurt Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har då inga pilar.. sånt beror nog helt på vad du kör för upplösning, hur mycket plugins du lagt in, samt även vad du har ställt in för textstorlek i Windows (vissa program bryr sig inte om detta, vet inte om det gäller cubase eller ej.)
    ja på de menyer som är drabbade att innehållet inte syns pga dess längd så är det mycket pluggar, först de inhemska å sedan de som jag lagt till. men det skall ju inte spela ngn roll utan blir det så långt så man behöver scrolla och pilar etc dyker upp så skall cubase hantera det. det har det gjort i tidigare versioner. en bug helt enkelt som med all sannolikhet verkar som de nedprioriterar.

    och om du inte får fram några pilar öht så gäller ju inte det här för dig. jag har hög upplösning och det är tillräckligt för allt annat. och man skall väl inte behöva ha så hög upplösning så allt blir mikroskopiskt litet bara för att kringå en bug som steinberg vet om och skulle fixat för länge sedan, eller hur? dessutom verkar det som du inte har lika många pluggar som mig och därmed inte kan ha det här problemet. men för oss som har det, och ja det är fler än mig därav det är anmält för länge sedan till steinberg, så är det åter igen jävligt irriterande.

  35. #95
    MagicC
    MagicC är inte uppkopplad
    MagicCs avatar
    Senior
    Kan någon förklar hur Steinbergs licenssystem fungerar. Jag uppgraderade nyligen till Cubase 10 Pro, men har ärligt talat inte haft tid att använda Cubase de senaste åren. Idag har jag min licens på en USB-nyckel, men måste jag springa runt med nyckeln om jag vill växla mellan min stationära dator och min laptop? Vill inte ha nyckeln i laptopen med risk att tappa bort den eller bryta av den.

  36. #96
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av MagicC Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan någon förklar hur Steinbergs licenssystem fungerar. Jag uppgraderade nyligen till Cubase 10 Pro, men har ärligt talat inte haft tid att använda Cubase de senaste åren. Idag har jag min licens på en USB-nyckel, men måste jag springa runt med nyckeln om jag vill växla mellan min stationära dator och min laptop? Vill inte ha nyckeln i laptopen med risk att tappa bort den eller bryta av den.
    Precis så funkar det. Därför försöker jag fasa ut Cubase. Det har hänt mer än en gång att jag åkt hem från studion och tänkt jobba på ett projekt på annat håll i ett par veckor, kommit på att dongeln är i studion och fått åka tillbaka dit igen. Inte svinkul om man har tåg/flyg att passa.

  37. #97
    deadbeats avatar
    Veteran
    Fler dongelfunderingar:

    Är det möjligt att göra en dublett av dongeln för att slippa sådana problem som outshape talar om, eller om man helt enkelt vill ha en backup beredd om den skulle gå sönder?

    Kräver även Cubase billiga versioner - Artist etc - dongel?

  38. #98
    MagicC
    MagicC är inte uppkopplad
    MagicCs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Precis så funkar det. Därför försöker jag fasa ut Cubase. Det har hänt mer än en gång att jag åkt hem från studion och tänkt jobba på ett projekt på annat håll i ett par veckor, kommit på att dongeln är i studion och fått åka tillbaka dit igen. Inte svinkul om man har tåg/flyg att passa.
    Jag trodde ärligt talat att Steinberg hade hittat en lösning på detta. Kan inte komma på någon annan mjukvara som kräver fysisk USB-nyckel, inte ens iLok kräver hårdvara längre (vissa undantag finns säkert). Detta borde vara ett ickeproblem i en tid när många använder laptops. Dessutom finns ingen e-Licenser USB dongel för USB-C, vilket ju är helt knäppt. Deras support säger att man måste köpa en adapter för att kunna koppla in donglen i nyare datorer. För fan Steinberg, vakna upp, det är 2019!

  39. #99
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av MagicC Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag trodde ärligt talat att Steinberg hade hittat en lösning på detta. Kan inte komma på någon annan mjukvara som kräver fysisk USB-nyckel, inte ens iLok kräver hårdvara längre (vissa undantag finns säkert). Detta borde vara ett ickeproblem i en tid när många använder laptops. Dessutom finns ingen e-Licenser USB dongel för USB-C, vilket ju är helt knäppt. Deras support säger att man måste köpa en adapter för att kunna koppla in donglen i nyare datorer. För fan Steinberg, vakna upp, det är 2019!
    Fast Steinberg kräver inte hårdvara heller. Du kan, precis som med iLok, köra soft eLicenser. Men det är bundet till datorn du laddat ner nyckeln på. Precis som med iLok. Så det är ingen skillnad mellan iLok och eLicenser gällande det. Båda fungerar lika dant.

    Jag har iLok på sticka för en del mjukvara just pga det. Så jag kan flytta licensen mellan datorerna enklare.

  40. #100
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast Steinberg kräver inte hårdvara heller. Du kan, precis som med iLok, köra soft eLicenser. Men det är bundet till datorn du laddat ner nyckeln på. Precis som med iLok. Så det är ingen skillnad mellan iLok och eLicenser gällande det. Båda fungerar lika dant.

    Jag har iLok på sticka för en del mjukvara just pga det. Så jag kan flytta licensen mellan datorerna enklare.
    Fast med Soundtoys (som använder iLok) kan man aktivera två datorer. Antar att det är upp till tillverkaren?
    Steinberg borde genast göra något liknande. Själv använder jag mest min stationära så det är inget större problem men min fru kör mest sin på laptop och nyckeln har gått sönder flera gånger (fysiskt) och behövt bytas ut. Riktigt usel lösning om man kör laptop.

  41. #101
    deleted user
    Jag gillar verkligen Render to-funktionen. Så enkelt att få ner midispåret eller delaysvansarna till audio och skicka in i sampler eller vad som.

  42. #102
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av deleted user Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag gillar verkligen Render to-funktionen. Så enkelt att få ner midispåret eller delaysvansarna till audio och skicka in i sampler eller vad som.
    Ja, den är bra!

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-05-06, 22:16
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-03-27, 19:32
  3. Steinberg Cubase iC - Styr Cubase från din iPhone
    Av Katzenjammer i forum Cubase & Nuendo
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 18:46
  4. Är det stor skillnad på Cubase VST/24 och Cubase SE/SX?
    Av imported_Thomas Kahn i forum Cubase & Nuendo
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-06-01, 14:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •