Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Way out left gbg 11/8

  1. #1
    altemark
    altemark är inte uppkopplad
    altemarks avatar
    Veteran

    Way out left gbg 11/8

    "11/8 ockuperas Göteborg återigen av den svindyra stadsfestivalen. Ni är överhettade och spårvagnarna fylls till bredden av dryga stockholmare och sköna snubbar med för mycket fickpengar. Men vi hoppas vi kan rädda helgen

    Så fly med oss till Way Out Left!
    Vi lovar att lokalen inte ligger alltför långt från stan och att det kommer finnas någonting för alla goa!

    För anmälan till festen: https://goo.gl/forms/KESvWxXQ6mwxk5X43
    Plats meddelas via mail till alla som anmält sig.
    18års gräns. Kontanter eller Swish.

    Klara djs och artister:

    Alexander Ringbäck - en göteborgsbaserad singer-songwriter. Sjunger låtar om ensamhet, desperation och revolution.
    https://soundcloud.com/alexanderringback

    Dj Homos from hell - mångfacetterade Sandra bjuder på dom bästa hitsen för den ultimata dansupplevelsen

    Paula Maxa - sedan flera år resident på Elektro Illegals fester där hon förgyller dansgolvet med Jungletek
    https://soundcloud.com/paula-maxa

    Allis Amaz - från Skillnicker vänder varma toner och opretentiösa beats.

    TBA
    TBA"

  2. #2
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    <3

  3. #3
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Jaa!

    Första Way Out West så spelade jag och några vänner musik (live) i ett partytält utanför festivalområdet som protest. Wild West tror jag att de kallade det. Detta är jättefint, hoppas verkligen att jag kan komma!

  4. #4
    Aminozyra
    Aminozyra är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av sm0hm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jaa!

    Första Way Out West så spelade jag och några vänner musik (live) i ett partytält utanför festivalområdet som protest. Wild West tror jag att de kallade det. Detta är jättefint, hoppas verkligen att jag kan komma!
    var det i azalea?

  5. #5
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran


    "11/8 ockuperas Göteborg återigen av den påvra stadsfestivalen. Ni är överhettade och de kommunala färdmedlen fylls till bredden av dryga bönder och sköna huvudstadsbor med gott om vaskpengar (där den senare demografin naturligtvis finglider nedcabbat långt bort ifrån allmogen). Men vi hoppas vi kan rädda helgen

    Så fly med oss till Way Out Right!
    Vi lovar att lokalen ligger tillräckligt långt från stan för att slippa lägre stående element och att det kommer finnas någonting för alla fiiina människor!

    För anmälan till festen: https://googoo.gl/forms/KESvWxXQ6mwxk5X43
    Plats meddelas via mail till alla som anmält sig.
    18års gräns. Swish eller platinumkort accepteras.

    Klara djs och artister:

    Alexander Flingbäck - en stockholmsbaserad singer-songwriter. Sjunger låtar om vaskning, sköna börsklipp och renhetslagar.

    Dj Husse from heaven - mångfacetterade Sandra bjuder på dom bästa hitsen för den ultimata dansupplevelsen

    Ultima Thule - Beskrivning överflödig.

    Alice af Sfvinhuvud - från Överflödigt Leverne vänder kliniska toner och pretentiösa beats.

    TBA
    TBA"

  6. #6
    sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Aminozyra Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    var det i azalea?
    Ja! Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hamnade där, förutom att en vän skulle vara där, eller hur det slutade med att jag och Goto80 spelade lite tillsammans innan polisen stängde ner, men det var väldigt roligt i alla fall.

  7. #7
    Aminozyra
    Aminozyra är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av sm0hm Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja! Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag hamnade där, förutom att en vän skulle vara där, eller hur det slutade med att jag och Goto80 spelade lite tillsammans innan polisen stängde ner, men det var väldigt roligt i alla fall.
    minns att ja va där , men bara kort innan polisen stövlade in och stängde med hot om rättegång har jag för mig.

Liknande ämnen

  1. MPC5000 Left Stereo Out lade av
    Av Rink i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-06-24, 20:46
  2. Ralf has left the building!
    Av Heualia i forum Allmänt om musik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 01:11

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •