Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: 40% rabatt på upgrades, 1/8-31/8

  1. #1
    hypotesfrisyr
    hypotesfrisyr är inte uppkopplad
    hypotesfrisyrs avatar
    Börjar bli varm i kläderna

    40% rabatt på upgrades, 1/8-31/8

    Steinberg tycker väl att man ska uppgradera lite nu innan dem släpper Cubase 10

    Kod: upgrade18

    Fungerade fint när jag gick från artist till pro.

    obs fungerar endast när man uppgraderar från elements eller artist till pro, inte från tidigare pro till 9.5
    Senast redigerat av hypotesfrisyr den 2018-08-07 klockan 22:25. Anledning: informationsflöde

  2. #2
    mimoid
    mimoid är inte uppkopplad
    mimoids avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av hypotesfrisyr Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Steinberg tycker väl att man ska uppgradera lite nu innan dem släpper Cubase 10

    Kod: upgrade18

    Fungerade fint när jag gick från artist till pro.
    Jag uppgraderade från 9 till 9.5 i somras då de hade en sanslös kampanj. Kan inte direkt säga att jag har någon större glädje av nyheterna, men det känns alltid tillfredsställande att köra senaste versionen. Sen blir det nog billigare att uppgradera till 10.

  3. #3
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Jag kör fortfarande med 8.5 och struntat i uppgraderingar.
    Men jag har funderat om man ska uppgradera till 9.5 då jag har börjat oroa mig för om Steinberg släpper ut en ny serie med 10an, med onlinelicens.
    Jag är kanske lite konspiratorisk av mig. Men jag känner mig inte riktigt bekväm med onlinelicens och tänker att det är så många andra som kör med det. Och det är bara en tidsfråga till att Steinberg börjar med sådant också.

  4. #4
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Funkar inte för uppgraderingar av Pro versionen. Bara från Elements och Artist till full version. BU! Jag har Cubase Pro 7.5 och ville uppgradra till Pro 9.5, för detta gäller inte rabatten.

  5. #5
    mimoid
    mimoid är inte uppkopplad
    mimoids avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av NON Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kör fortfarande med 8.5 och struntat i uppgraderingar.
    Men jag har funderat om man ska uppgradera till 9.5 då jag har börjat oroa mig för om Steinberg släpper ut en ny serie med 10an, med onlinelicens.
    Jag är kanske lite konspiratorisk av mig. Men jag känner mig inte riktigt bekväm med onlinelicens och tänker att det är så många andra som kör med det. Och det är bara en tidsfråga till att Steinberg börjar med sådant också.
    Jo, en prenumerationstjänst kommer säkert, i alla fall för Pro-versionen. Fast å andra sidan, så mycket jag har betalat för uppgraderingar, hade det säkert lönat sig.

  6. #6
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Trist för oss som alltid betalar fullpris för nya uppdateringar när dom kommer, vi får aldrig några rabatterbjudanden från Steinberg.

  7. #7
    hypotesfrisyr
    hypotesfrisyr är inte uppkopplad
    hypotesfrisyrs avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Funkar inte för uppgraderingar av Pro versionen. Bara från Elements och Artist till full version. BU! Jag har Cubase Pro 7.5 och ville uppgradra till Pro 9.5, för detta gäller inte rabatten.
    :/ Sorry visste inte då det fungerade fin fint från artist till pro. Hittade koden på reddit utan någon information om restriktioner.

  8. #8
    Sva
    Sva är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Funkar inte för uppgraderingar av Pro versionen. Bara från Elements och Artist till full version. BU! Jag har Cubase Pro 7.5 och ville uppgradra till Pro 9.5, för detta gäller inte rabatten.
    Attans otur. De hade ett annat erbjudande (också 40%) som gällde uppgradering av alla versioner (även Pro) som slutade sista juli.

Liknande ämnen

  1. Arturia V-collection 1 månad 50% rabatt
    Av hasse_fx i forum Nyheter
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-01-07, 15:36
  2. D16 Drumazon 76% Rabatt idag 8/5
    Av spanky i forum Nyheter
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2013-05-17, 10:59
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-10-24, 08:40
  4. Rabatt på Maschine till 31 augusti
    Av MK Ultra i forum Nyheter
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-07-12, 12:00

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •