Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Zoom Q2N eller annan liten videorecorder

erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran

Zoom Q2N eller annan liten videorecorder

Blev lite sugen på att spara lite småjams och langa ut på youtube, mest för att peppa mig själv till att göra klart lite grejer. Har tidigare testat att spela in ljud på min Zoom H2N och spela in video via iphone för att sedan lägga ihop i imovie men tycker det ät bra segt, så det blir ju nästan aldrig av.

Funtar på om jag skulle köpa en sån här Zoom Q2N (https://www.zoom-na.com/products/fie...video-recorder). Tycker den verkar vara smidig och bildkvallen verkar ok.Är det nån som har nån
    erfarenhet av denna?

Eller finns det kanske andra alternativ som jag inte känner till där man kan köra line-in och ha video samtidigt? Gärna i ungefär samma prisklass som zoomen (dvs 1500 kr).

Sorry om denna hamnade i fel kategori.

erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Bump

Oj, det var billigt. Tänker att du kan hitta billigare action kameror med audio Line-in, men när jag söker inser jag att det inte verkar vara så aktuellt längre med trådfulla prylar.

erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av reSet Visa inlägg
    Oj, det var billigt. Tänker att du kan hitta billigare action kameror med audio Line-in, men när jag söker inser jag att det inte verkar vara så aktuellt längre med trådfulla prylar.
    Ja, var lite inne på nån slags sån kamera oxå men line-in var knepigt att hitta plus att det inte blir så billigt. Jaja, luskar vidare på world wide web och vem vet, kanske jag slår till på en zoooom!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •