Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: REs som saknas?

  1. #1
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran

    REs som saknas?

    Jag har itne rört mitt Reason på flera år nu av någon anledning. Men efter att ha hört en bekant vurma en massa för Reason 10 tänkte jag damma av det och göra ett nytt försök.

    Men nu upptäcker jag att några av mina REs saknas? Vad har hänt och vad gör jag åt det?
    Både LA2an och mitt U-HE reverb var utan bild ikon, så jag blev misstänksam och tryckte på "Product page". Men det gav "Page not found på båda två.
    Vart har de tagit vägen? Och får man pengarna tillbaka för dem eller nått sånt? Nån som har koll? Google gav mig inget nyttigt.

  2. #2
    Stefan Aronsson
    Stefan Aronsson är inte uppkopplad
    Stefan Aronssons avatar
    Senior
    Hej Ashaz,

    Cakewalk köptes upp av Gibson och lades ner. De tog ner sin Rack Extension RE-2A så den går inte att köpa längre. Om du redan äger den så händer ingenting. Du kan fortfarande ladda ner den från ditt konto och använda den precis som vanligt.

    U-he valde att ta ner sina Rack Extensions när han lanserade sin VST-bundle i PH-shopen. Samma här: om du redan äger Rack Extensions från U-he så går det utmärkt att ladda hem dem från ditt konto och använda som vanligt.

  3. #3
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    aha det förklarar saken. Tack

Liknande ämnen

  1. Det enda som saknas
    Av Roboboi i forum Reason Studios
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2014-12-10, 15:50
  2. Hjälp med strömbrytare som saknas på PCB
    Av Nattvard i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2013-07-14, 21:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •