Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Tc electronic m3000. Senaste os?

  1. #1
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran

    Tc electronic m3000. Senaste os?

    hej
    har precis köpt en beggad tc electronic m3000, och är hur fet-nöjd som helst men det jag undrar är vilken som är den sista/senaste utgåvan av dess mjukvara/os? jag har 2.04 installerat i den och efter lite rotande på nätet så tror jag att det skall vara den men inte fått något mer bekräftat. är det någon av er gurus som vet? manualen hänvisar ju till just den versionen, så verkar så men som sagt jag har inte fått något bekräftat. vore också kul att veta i så fall när denna sista version av mjukvaran släpptes?

    tackar på förhand för all hjälp

  2. #2
    flussmedel
    flussmedel är inte uppkopplad

    Veteran
    Det är senaste vad jag vet.

  3. #3
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av flussmedel Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är senaste vad jag vet.
    jo jag tror det men har som sagt inte hittat något riktigt konkret som pekar på det. tc electronic på sin hemsida har ingen mjukvara öht för m3000 längre.

    vet du när 2.04 släpptes?

  4. #4
    flussmedel
    flussmedel är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av cyberpunx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    jo jag tror det men har som sagt inte hittat något riktigt konkret som pekar på det. tc electronic på sin hemsida har ingen mjukvara öht för m3000 längre.

    vet du när 2.04 släpptes?
    Minnet sviker mig, men jag var i kontakt för längesedan med TC angående firmware och då sa dem att 2.04 var senaste och sista. Jag skaffade en igen för ett tag sedan och den har samma os i sig.

  5. #5
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av flussmedel Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Minnet sviker mig, men jag var i kontakt för längesedan med TC angående firmware och då sa dem att 2.04 var senaste och sista. Jag skaffade en igen för ett tag sedan och den har samma os i sig.
    tackar för infon. efter vad jag har hört är inte tc electronics världens bästa företag gällande kund-support så det är väl föga förvånande att de inte har firmware tillgänglig etc. än märkligare med det faktumet att börken ifråga fortfarande tillverkas. någon kan ju möjligen vilja göra en uppdatering om de inte har senaste os kan man tycka?

  6. #6
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Låt säga att senaste firmware gjordes för 15 år sedan så är det sannolikt att de flesta burkar numera har senaste.

  7. #7
    flussmedel
    flussmedel är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Låt säga att senaste firmware gjordes för 15 år sedan så är det sannolikt att de flesta burkar numera har senaste.
    Ja, så är det säkert.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •