Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Call for artists - Ambient morning (PUSH Festival i Gävle 17-18-19 Oktober)

Slim Vics avatar
    Senior

Call for artists - Ambient morning (PUSH Festival i Gävle 17-18-19 Oktober)

Vi söker akter (solo eller grupper) som vill spela på årets PUSH Festival på Gävle Teater 17-18-19 oktober.
    Konsertserien heter Ambient morning och är som på namnet att höra en morgonkonsert varje dag under festivalen.
    Festivalen är i sin helhet jämställd.

Skicka mail till Anna-Karin Berglund med länkar till musik och kortare presentation, även gage anspråk. annakberglund@me.com

pushfestival.se

konfisK
    konfisK är uppkopplad nu

Senior
    Får inte alla samma gage?!

Nä, men jag blev rätt nyfiken: Hur gör man något helt jämställt? Inte alls emot idéen, utan bara nyfiken alltså.

Slim Vics avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av konfisK Visa inlägg
    Får inte alla samma gage?!

Nä, men jag blev rätt nyfiken: Hur gör man något helt jämställt? Inte alls emot idéen, utan bara nyfiken alltså.
    Brukar bli ganska jämt fördelat gage men beror på många olika faktorer, antal i grupp om det är det, resor, hur etablerade de är osv. Förra året så var det samma gage för samtliga på just Ambient morning konserten.
    Jämställt, vi har sedan 5 år bokat 60/40 könsfördelning och försöker även ha det i övriga organisation på festivalen.

konfisK
    konfisK är uppkopplad nu

Senior
    Citat Ursprungligen postat av Slim Vic Visa inlägg
    Jämställt, vi har sedan 5 år bokat 60/40 könsfördelning och försöker även ha det i övriga organisation på festivalen.
    Ah. Jag fick för mig att det var ändå mer. Okidoki. Tack för svar!

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-02-02, 16:05
  2. PUSH Festival - Gasklockorna Gävle 13e april
    Av Slim Vic i forum Evenemang
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2013-04-12, 16:07
  3. PUSH festival i Gävle 8-9-10 mars
    Av Slim Vic i forum Evenemang
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-03-15, 13:41

Behörigheter för att posta