Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 ... SistaSista
Resultat 121 till 180 av 646

Ämne: Elektron Digitone

  1. #121
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Såå förhandsbeställt på jam ^_^

  2. #122
    dinmamma
    dinmamma är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av janost Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Varken eller men det är en intressant fråga.
    Allt ska vara analogt men så fort Elektron kommer med en helt digital så är det ok.

    Bara en åskådning.
    Du kanske minns tråden "Varför så okritiska mot Elektron?"
    Förra sommaren pågick den diskussionen i veckor, där medlemmar berättade om sponsring och connections med företaget Elektron.

  3. #123
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av sleepydog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Såå förhandsbeställt på jam ^_^
    Nån info om när du får den? 6700kr, den blir nog inte mkt billigare ny - ska nog slå till i dagarna

  4. #124
    El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

    Obekräftat konto
    Citat Ursprungligen postat av dinmamma Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du kanske minns tråden "Varför så okritiska mot Elektron?"
    Förra sommaren pågick den diskussionen i veckor, där medlemmar berättade om sponsring och connections med företaget Elektron.
    Klart folk "inte vill bita den hand som föder" Tycker själv mest att Elektron släpper underliga halvfärdiga produkter med rätt kasst interface. Digiserien verkar dock vara ett litet steg fram. Naturligt för Elektron och bra för miljön vore om de tog fram en riktigt FET någorlunda KOMPLETT och GENOMTÄNKT groovebox så skulle de nog göra många lyckliga men det lär de väl aldrig göra för då kommer troligen deras försäljning av övriga enheter rasa.

  5. #125
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    [admin]
    Låt oss nu diskutera digitone o inte vad som skrivits i andra trådar för månader sedan.

  6. #126
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    [admin]
    Låt oss nu diskutera digitone o inte vad som skrivits i andra trådar för månader sedan.
    Tack!

  7. #127
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Bara pillat ytterst lite på Digitakt och inget på Digitone men blir rätt nyfiken på vad jag skulle tycka om upplägget. Har haft MachineDrum och MonoMachine i tio år och nu Octatrack, så är väldigt van vid det arbetssättet och gillar det. (Blev förbannad när jag skulle använda MPC på jobbet, så inkörd på Elektron är jag ) Vore intressant att uppleva vad vissa tycker är ett steg framåt i användarvänlighet och snabbjobbat.

  8. #128
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av M i Gbg Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bara pillat ytterst lite på Digitakt och inget på Digitone men blir rätt nyfiken på vad jag skulle tycka om upplägget. Har haft MachineDrum och MonoMachine i tio år och nu Octatrack, så är väldigt van vid det arbetssättet och gillar det. (Blev förbannad när jag skulle använda MPC på jobbet, så inkörd på Elektron är jag ) Vore intressant att uppleva vad vissa tycker är ett steg framåt i användarvänlighet och snabbjobbat.
    Digi är mycket enklare att sampla på jämfört med Octa. Eller i alla fall som Octans OS var sist jag försökte, har inte ens närmat mig livesampling på Octatracken jag köpte för ett år sedan. Dra/släppa ljudfiler är enklare också.

    Den är ju mer begränsad, bara mono, inte gjord för bakgrundsspår (alltså som Octans Static), men har tydligare gränssnitt, bättre skärm osv.

  9. #129
    834
    834 är inte uppkopplad
    834s avatar
    Veteran
    Den där videon med cuckoo och Simon gjorde mig rätt sugen. Passionerad fm!

  10. #130
    Aminozyra
    Aminozyra är inte uppkopplad

    Senior
    Imorgon tänker ja gå ut på balkongen här i mitt kortedala, vända mig mot sockerbruket o applådera för elektron. Kanske måste ja sälja min dx200.

  11. #131
    Kalle2000
    Kalle2000 är inte uppkopplad

    Senior
    Fan jag gillar inte ens FM om tycker den låter skitbra bara på demosen. Den låter skitigare på nått sätt än vanlig mes FM?

  12. #132
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Är det nån som har koll på ETA? Jag beställde en på elektron.se i torsdags (25/1) innan dom blev utsålda. Fått beställningsbekräftelse men ingen ytterligare information.
    Senast redigerat av spanky den 2018-01-29 klockan 15:08.

  13. #133
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Har inte haft tid att kolla in den så noga innan. Hemkommen från min resa och kollat in den lite mer. Kombinerat med Elektrons sequencer och lite andra finesser blev jag väldigt sugen på denna. Låter guld.

    Många butiker verkar ha leverandsdatum i början till mitten av februari. Sen om det kommer hålla är väl frågan. Men verkar som den är påväg ut på en gång.

  14. #134
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har inte haft tid att kolla in den så noga innan. Hemkommen från min resa och kollat in den lite mer. Kombinerat med Elektrons sequencer och lite andra finesser blev jag väldigt sugen på denna. Låter guld.

    Många butiker verkar ha leverandsdatum i början till mitten av februari. Sen om det kommer hålla är väl frågan. Men verkar som den är påväg ut på en gång.
    Var någon på Elektronauts som enligt egen utsago hade varit i kontakt med Elektron och hans skulle tydligen skickas i veckan. Då är det iallafall inte april-maj eller nått sånt dumt.

  15. #135
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av spanky Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det nån som har koll på ETA? Jag beställde en på elektron.se i torsdags (25/1) innan dom blev utsålda. Fått beställningsbekräftelse men ingen ytterligare information.
    Vill inte elektron.se ha 7800? På jam vill dom ha 6700, du kanske får vänta några dar extra men...
    Senast redigerat av Kakan den 2018-01-29 klockan 19:59.

  16. #136
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kakan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vill inte elektron.se ha 7800? På jam vill dom ha 6700, du kanske får vänta några extra men...
    Mjo, det var lite skillnad där, på Digitakten också. Hann inte jämföra priser så jag får ta den smällen.

  17. #137
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Kakan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vill inte elektron.se ha 7800? På jam vill dom ha 6700, du kanske får vänta några dar extra men...
    what!? 1000 kr billigare jam? prexis bställt hos annan svensk lev som har "prisgaranti" ...

  18. #138
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    hoppas hoppas de lägger in wavetables (med möjlighet att lägga in egna samples) med, då köper jag. jag älskar fm, men just denna synt behöver inte vara riktigt så begränsad.

  19. #139
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Shipped!

  20. #140
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Jams pris verkar vara 4 realz, förhandsbokade där, de får in dem om 2 veckor. De verkar gå helt mot strömmen med sin prissättning, respect.

  21. #141
    59min
    59min är inte uppkopplad

    Senior

    https://youtu.be/TD73PBGiR5g

    korta små smakprov, låter bra o bra presets av divkid. hela youtube exploderar m digitone "reklam". bra jobbat! nu ligger min första fm-synt på posten, undrar om jag kommer lyckas o göra några ljud eller det blir en preset maskin (som min AS-1). A4 känns lättare o överblicka samt programmera. fm till folket?

  22. #142
    MagicC
    MagicC är inte uppkopplad
    MagicCs avatar
    Senior
    Jag äger redan en Digitakt och jag vill så gärna gilla Digitone, men jag förstår inte riktigt hypen kring FM syntes. Vet inte om det bara är jag som tycker ljuden från Digitone låter ganska ensidigt. Hade hoppats att den skulle ha fler synteser än bara FM, men det kanske kommer en Digimoog, Digisub eller Diggloo.

  23. #143
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Jag har lyssnat på elektrons demos en hel del, och blir alldeles för sugen på en sådan här. Men! Sakta i backarna för min del. Det är till att hålla i pengarna en hel del nu, lade just undan pengar för all CSN-betalning för hela året...

  24. #144
    hypercykel
    hypercykel är inte uppkopplad
    hypercykels avatar
    Veteran
    FM kan ju göra alla ljud ju!

  25. #145
    Blixten
    Blixten är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har lyssnat på elektrons demos en hel del, och blir alldeles för sugen på en sådan här. Men! Sakta i backarna för min del. Det är till att hålla i pengarna en hel del nu, lade just undan pengar för all CSN-betalning för hela året...
    Kan man resonera likadant fast tvärtom om man fortfarande plockar ut CSN?

  26. #146
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Blixten Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kan man resonera likadant fast tvärtom om man fortfarande plockar ut CSN?
    Du menar "istället för mat så skaffar jag en liten FM-låda"? Oh ja!

  27. #147
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har lyssnat på elektrons demos en hel del, och blir alldeles för sugen på en sådan här. Men! Sakta i backarna för min del. Det är till att hålla i pengarna en hel del nu, lade just undan pengar för all CSN-betalning för hela året...
    Klart du ska fylla ut samlingen!!

  28. #148
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Inte just nu. Har inget problem med att vänta. Dessutom samlar jag inte, utan använder.

  29. #149
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Inte just nu. Har inget problem med att vänta. Dessutom samlar jag inte, utan använder.
    Sa han och undvek att titta på sin vägg av eurorack.

    Jag är själv lite sugen. Men har ingen brådska jag heller. Har faktiskt massvis redan.

  30. #150
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Någon annan kanske anser att jag samlar, det gör inte jag.

  31. #151
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran

  32. #152
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Mys. Perfekt setup jue.

  33. #153
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Nice! Vilken perfekt liten trio.

  34. #154
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Tips, output-disten i Digitone är inte dum den heller!

  35. #155
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Superfina och inspirerande burkar (som jag alltid tycker Elektronburkar är), fick dom samtidigt igår. Satt lite med dom en-och-en vid soffbordet när barnen somnat.
    Digitakten kom jag in i, mer eller mindre, direkt men Digitonen känns som den kommer att ta några kvällar att lära sig.

    Man får hoppas att Cuckoo sitter och kokar ihop en köttig youtube-tutorial i detta nu.

  36. #156
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tips, output-disten i Digitone är inte dum den heller!
    Ja, detta var mest ett lite skrytigt beauty-shot, tror inte Heaten kommer sitta där sen. Heaten är alltid på "Mastern" så att säga.

  37. #157
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    Såg grymt ut detdär! Förstår inte varför de övergår till tiltad panel med mk2 analogerna. Detta är ju överlägset snyggast!

  38. #158
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kakan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nån info om när du får den? 6700kr, den blir nog inte mkt billigare ny - ska nog slå till i dagarna
    Jag har bara fått en bokningsbekräftelse och att information om betalning mm kommer senare. Det jag mest oroar mig för är om de verkligen kommer att kunna hålla det priset.

  39. #159
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av sleepydog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har bara fått en bokningsbekräftelse och att information om betalning mm kommer senare. Det jag mest oroar mig för är om de verkligen kommer att kunna hålla det priset.
    Finns väl inte att dom skulle baxa från sin prissättning? Samma dag den presenterades uppdaterade Jam sin sida med produkten och priset. Kunde dom lika gärna skrivit 5000kr och sedan ”oj, sa vi 5000? Vi menade 7800”. Tror inte Jam vill göra affärer så, står dessutom ingenting på deras sida om att det rör sig om någon förhandsbokning eller prelle pris.

    Edit: jo det ser jag nu att det gör

  40. #160
    kotten
    kotten är uppkopplad nu
    kottens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Nihad Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Såg grymt ut detdär! Förstår inte varför de övergår till tiltad panel med mk2 analogerna. Detta är ju överlägset snyggast!
    Jag vet inte de där gråa med lutningen slår an nånting väldigt behagligt i mig.. tänk en digitakt+tone+heat i en sån grå superlåda... århundradets groovebox.

  41. #161
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Jag tycker heaten har helt annorlunda estetik än tone/takt... Heat är lite NAD-aktig. Men båda typerna snygga på sina sätt

  42. #162
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Hade en grå superlåda, kändes extremt lyxig. Upplevde även att viss hårdvara höll högre kvalitet än tex digitakten. 0 tendens till fastnande knappar och rattarna kändes mindre glappiga. De elektronburkar jag haft (inkl digitakten)
    har haft ett litet glapp i rattarna precis när man börjar vrida, detta fanns ej i den A4 mk2 jag hade.

  43. #163
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av spanky Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ...Digitakten kom jag in i, mer eller mindre, direkt men Digitonen känns som den kommer att ta några kvällar att lära sig.
    Vad upplever du som svårt med den? Inbillade mig att den skulle va ännu enklare än digitakten nästan.

  44. #164
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Mailade Jam för att höra om priset på deras sida om man förhandsbokar blir samma när dom väl kommer, men trots ganska exakt formulering fick jag svar att "om Elektron ändrar priserna under tiden kan priset ändras"? Hur ska jag förstå det? Jag vet ju inte vilket pris Jam köper in dom för, inte heller om hur dom resonerat sig fram till det? Skrev igen och fick samma svar? Osäker om jag formulerat mig klumpigt, men det tycker jag personligen inte...

  45. #165
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad upplever du som svårt med den? Inbillade mig att den skulle va ännu enklare än digitakten nästan.
    Det kan den nog vara, jag hade aldrig använt en Digitakt när jag startade Digitonen första gången. Men, tja, vad skall man säga? Mest att liksom "navigera" och hitta i den. Det man gör först efter att ha lyssnat lite på fabrikspatterna liksom, skapa ett nytt tomt projekt.

    Ärlig talat gav jag upp rätt snabbt och tog mig an Digitakten istället, hade ju kollat Cuckoos Digitakt-tutorial lite innan så det var lättare.

    Det är mycket troligt att den känns lättare att klicka sig runt i ikväll när jag känner mig mer hemma i Digitakten. Hur som helst är det ett kärt besvär.

  46. #166
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Nihad Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Såg grymt ut detdär! Förstår inte varför de övergår till tiltad panel med mk2 analogerna. Detta är ju överlägset snyggast!
    Det är ju asgött med tiltad. Men olika smak förstås.

  47. #167

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kakan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mailade Jam för att höra om priset på deras sida om man förhandsbokar blir samma när dom väl kommer, men trots ganska exakt formulering fick jag svar att "om Elektron ändrar priserna under tiden kan priset ändras"? Hur ska jag förstå det? Jag vet ju inte vilket pris Jam köper in dom för, inte heller om hur dom resonerat sig fram till det? Skrev igen och fick samma svar? Osäker om jag formulerat mig klumpigt, men det tycker jag personligen inte...
    Mikael till mig
    Visa mer
    13:15
    Hej!

    Priset på Digitone på eran hemsida, kan det ändras när dom börjar skickas ut?

    Mvh
    Micke

    jag till Mikael
    Visa mer
    13:52
    Hej,

    Hur menar du?

    Ja, om Elektron ändrar priserna (upp eller ner), det är precis likadant som hos alla andra.

    Det är dock en förhandsbokning och inget som vi tar betalt för i förskott för, vi kontaktar dig när vi har produkten på lager precis som vi alltid gör och kontrollerar om du fortfarande vill ha varan, vi skickar ingen produkt till dig och tar betalt för den när allt är kontrollerat med dig och varan skickas.

    Jag kommer dock inte ta fler preorders fr o m någon gång senare idag eftersom det har kommit upp i så många för första leveansen, och du är i så fall rätt långt ner på listan om du beställer nu tyvärr.

    Mvh Johan Antoni




    Mikael till mig
    Visa mer
    14:08
    Hej!

    Jag menar att ni i dagsläget vill ha 6707kr - men om man förhandsbokar till det priset, kan det komma ändra sig när ni får dom i lager och börjar skicka ut dom?


    Ja,

    det skulle teoretiskt kunna ändras precis så som jag skrev i mailet;
    om Elektron ändrar priserna under tiden kan priset ändras.

    Mvh Johan Antoni

  48. #168
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av j antoni Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Mikael till mig
    Visa mer
    13:15
    Hej!

    Priset på Digitone på eran hemsida, kan det ändras när dom börjar skickas ut?

    Mvh
    Micke

    jag till Mikael
    Visa mer
    13:52
    Hej,

    Hur menar du?

    Ja, om Elektron ändrar priserna (upp eller ner), det är precis likadant som hos alla andra.

    Det är dock en förhandsbokning och inget som vi tar betalt för i förskott för, vi kontaktar dig när vi har produkten på lager precis som vi alltid gör och kontrollerar om du fortfarande vill ha varan, vi skickar ingen produkt till dig och tar betalt för den när allt är kontrollerat med dig och varan skickas.

    Jag kommer dock inte ta fler preorders fr o m någon gång senare idag eftersom det har kommit upp i så många för första leveansen, och du är i så fall rätt långt ner på listan om du beställer nu tyvärr.

    Mvh Johan Antoni




    Mikael till mig
    Visa mer
    14:08
    Hej!

    Jag menar att ni i dagsläget vill ha 6707kr - men om man förhandsbokar till det priset, kan det komma ändra sig när ni får dom i lager och börjar skicka ut dom?


    Ja,

    det skulle teoretiskt kunna ändras precis så som jag skrev i mailet;
    om Elektron ändrar priserna under tiden kan priset ändras.

    Mvh Johan Antoni
    Exakt
    Stod ett (premilinärt?) pris på eran hemsida som löd 6708kr - min undran var om jag förhandsboka/köpte den typ igår, skulle jag 'garanterat' få den till det priset när ni får in dom och börjar skicka ut till era kunder som förhandsbokat? Nu verkar det vara stängt för förhandsbokningar så 'one dollar short one day too late'

  49. #169
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Kakan: Så svårt att förstå var det väl inte? Givet att jam för köpa in till det pris som förmodligen sagts mellan dem och Elektron så gäller priset. Om Elektron ändrar sitt pris så kommer jam ändra sitt, men det vet ingen just nu.

  50. #170
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Va? Du fick ju ett tydligt svar att priset kan ändra sig. Så nej, du kan inte få den garanterat till det priset. Tycker Johans svar var hur tydligt som helst.

  51. #171
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kakan: Så svårt att förstå var det väl inte? Givet att jam för köpa in till det pris som förmodligen sagts mellan dem och Elektron så gäller priset. Om Elektron ändrar sitt pris så kommer jam ändra sitt, men det vet ingen just nu.
    Sitt svar är dock tydligare om det verkligen kan förstås på det sättet. Men eftersom alla andra butiker har ett pris på 780-799 euro (inklusive elektron.se) så förstår jag inte varför jam skulle kränga sina över tusenlappen mindre?

  52. #172

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kakan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Exakt
    Stod ett (premilinärt?) pris på eran hemsida som löd 6708kr - min undran var om jag förhandsboka/köpte den typ igår, skulle jag 'garanterat' få den till det priset när ni får in dom och börjar skicka ut till era kunder som förhandsbokat? Nu verkar det vara stängt för förhandsbokningar så 'one dollar short one day too late'
    Ja, om Elektron levererar den till oss till det priset som de säger att de säljer den/kommer sälja den för och inget ändras under den tiden, som t ex ändring av svensk prislista som gör den dyrare eller billigare innan vi har fyllt så många ordrar att vi har kunnat leverera maskinerna. Det är därför vi har stängt av autobokning på hemsidan nu - listan är rätt lång och vi vill kunna leverera maskinerna.

  53. #173
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av j antoni Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, om Elektron levererar den till oss till det priset som de säger att de säljer den/kommer sälja den för och inget ändras under den tiden, som t ex ändring av svensk prislista som gör den dyrare eller billigare innan vi har fyllt så många ordrar att vi har kunnat leverera maskinerna. Det är därför vi har stängt av autobokning på hemsidan nu - listan är rätt lång och vi vill kunna leverera maskinerna.
    Surt, fick stressigt på jobb sista timmarna och hann inte beställa. Inga problem, livet går vidare Hajjar dock inte varför exakt alla andra butiker har den över 1000kr dyrare om ni har marginal och preliminärt kan sälja för 6700? Men det är en annan fråga.

  54. #174
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Har Digitonen stöd för MPE?

  55. #175
    spanky
    spanky är inte uppkopplad
    spankys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av spanky Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det kan den nog vara, jag hade aldrig använt en Digitakt när jag startade Digitonen första gången. Men, tja, vad skall man säga? Mest att liksom "navigera" och hitta i den. Det man gör först efter att ha lyssnat lite på fabrikspatterna liksom, skapa ett nytt tomt projekt.

    Ärlig talat gav jag upp rätt snabbt och tog mig an Digitakten istället, hade ju kollat Cuckoos Digitakt-tutorial lite innan så det var lättare.

    Det är mycket troligt att den känns lättare att klicka sig runt i ikväll när jag känner mig mer hemma i Digitakten. Hur som helst är det ett kärt besvär.
    Äh, så knixig var den inte efter en andra sittning. Nu är jag igång. Och då har jag ännu inte läst något i manualen. Grymt jävla kul groovebox! Elektron gör det igen.

  56. #176
    Kakan
    Kakan är inte uppkopplad

    Senior
    Johan på Jam hjälpte mig med förhandsbokningen efter att dom egentligen inte skulle ta fler förhandsbokningar, så nu väntar jag också med spänning på min

  57. #177
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Kakan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Johan på Jam hjälpte mig med förhandsbokningen efter att dom egentligen inte skulle ta fler förhandsbokningar, så nu väntar jag också med spänning på min
    Gött!

  58. #178
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Kakan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Johan på Jam hjälpte mig med förhandsbokningen efter att dom egentligen inte skulle ta fler förhandsbokningar, så nu väntar jag också med spänning på min
    <3

  59. #179
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Fasen, jag vill ju också ha en ... men plånboken räcker inte till ...

  60. #180
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fasen, jag vill ju också ha en ... men plånboken räcker inte till ...
    Gör som jag, vänta? Det värsta som kan hända är att gasen tar slut.

Liknande ämnen

  1. Den här kan jag se om och om igen
    Av kockpit i forum Allmänt om musik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-09-04, 22:56
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-06-10, 14:52
  3. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 22:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •