Sidan 15 av 16 FörstaFörsta ... 5 11 12 13 14 15 16 SistaSista
Resultat 841 till 900 av 955

Ämne: Korg Prologue

  1. #841
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Ja, skönt att uppdateringen kom till slut.
    Enligt vad jag läst på nätet verkar den fungera också enligt ett fåtal som testat och rapporterat.

  2. #842
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Grattis alla ägare av en Prologue! Synten låter ju väldigt bra, men buggar förstör spelglädjen.

  3. #843
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, skönt att uppdateringen kom till slut.
    Enligt vad jag läst på nätet verkar den fungera också enligt ett fåtal som testat och rapporterat.
    Du har inte din kvar, eller?

  4. #844
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du har inte din kvar, eller?
    Den har varit tre månader hos BAX för garantirep. Väldigt lång tid tycker jag, kanske har dom inväntat den här fixen, jag vet inte?

  5. #845
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den har varit tre månader hos BAX för garantirep. Väldigt lång tid tycker jag, kanske har dom inväntat den här fixen, jag vet inte?
    Knepigt problem, tycker nästan synd om Korg på något vis. Och alla som köpt såklart. Hoppas det löser sig nu för det verkar vara en trevlig synt. Skulle gärna haft en själv, men jag får inte plats.

  6. #846
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den har varit tre månader hos BAX för garantirep. Väldigt lång tid tycker jag, kanske har dom inväntat den här fixen, jag vet inte?
    Har du pratat med dem nyligen?

  7. #847
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har du pratat med dem nyligen?
    Först hörde jag av mig för några veckor sedan, då fick jag ett svar att dom inte hade någon info, men skulle återkomma när dom hade, sen mailade jag dom i fredags, vi får se om jag får något svar de närmaste dagarna.

  8. #848
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Först hörde jag av mig för några veckor sedan, då fick jag ett svar att dom inte hade någon info, men skulle återkomma när dom hade, sen mailade jag dom i fredags, vi får se om jag får något svar de närmaste dagarna.
    Sjukt segt, och surt.

  9. #849
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Har testat oscillatorn man "fick med" i uppdateringen. Vid en första lyssning känns den intetsägande och meningslös ... men jag får väl leka lite till med den.

  10. #850
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har testat oscillatorn man "fick med" i uppdateringen. Vid en första lyssning känns den intetsägande och meningslös ... men jag får väl leka lite till med den.
    Ok. Jag tycker inte någon oscillator som kommit hittills tillför speciellt mycket.
    Tråkigt om det är minnesbegränsningarna det beror på, förhoppningsvis är det brist på fantasi.

  11. #851
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ok. Jag tycker inte någon oscillator som kommit hittills tillför speciellt mycket.
    Tråkigt om det är minnesbegränsningarna det beror på, förhoppningsvis är det brist på fantasi.
    Medhåll (vile bara inte alltför gnällig )

  12. #852
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Haha, nu diskuteras det på nätet om VCO driften avtagit i och med den nya fixen som stabiliserar stämningen, så att prologue inte låter lika bra längre.
    Folk blir aldrig nöjda!

  13. #853
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha, nu diskuteras det på nätet om VCO driften avtagit i och med den nya fixen som stabiliserar stämningen, så att prologue inte låter lika bra längre.
    Folk blir aldrig nöjda!
    Mm, jag misstänkte att något sådant skulle ske. Jag tycker iofs redan att den är alldeles för klinisk och stabil. Ljuden i den känns inte levande och musikaliska i sig själva så att säga.

  14. #854
    dagHB
    dagHB är inte uppkopplad
    dagHBs avatar
    Senior
    Gled in på 4sound en stund idag och lekte med en Prologue. Vilken maskin! Måste säga att den är förvånansvärt komplex trots sin enkelhet och bra låter den också. Effekterna kändes ok tills jag upptäckte att man kunde byta t.ex. reverbtyp, sedan blev de en riktig tillgång för ljudskapande. Ett förvånande trick var att synten ju är duotimbral. En spec jag hade missat helt. Startade ett arpeggiomönster med toner på var sin sida av splitpunkten och sedan var det bara att tweaka de bägge ljuden. Sjukt kul!

    Två frågor uppstod på vägen hem:
    1) Har Prologuen ett randomläge på arpeggiatorn?
    2) Funktionerna poly/mono/unison/chord, är de dedikerade resp ljudmotor så att man i splitläge kan ha ett monofoniskt unison ljud till höger om splitpunkten och t.ex. ett polyfoniskt padljud till vänster?

  15. #855
    Cberga
    Cberga är uppkopplad nu
    Cbergas avatar
    Veteran
    Jag tycker dom där Custom oscillatorerna från DirtBoxSynth verkar intressanta
    Här är en som kallas Morph custom oscillator ;

    https://youtu.be/Xl3LZGO2vW0

  16. #856
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    En uppdatering på min händelse med prologue/BAX.

    Efter att ha skickat ett brev där jag ställde krav till BAX fick jag till slut ett svar vad som hänt med min prologue som varit borta i över tre månader efter att ha skickats på garantirep.

    Enligt BAX hade den först skickats till fel supplier, och när dom väl skickade den till rätt adress var den transportskadad och fraktetiketten borta från paketet så dom visste inte vem den tillhörde.
    Men dom bad om ursäkt och jag får pengarna tillbaka.

    Och det kanske var lika bra det, jag saknade aftertouch på den, och jag tyckte att den var lite gäll och rivig i ljudet för mina öron.
    Så jag funderar på att köpa något annat analogt poly fem oktav många rattar som komplement till min Kronos.

    Men så lyssnar jag på tex den här filmmusiken som jag gjorde till temat här på 99, och tycker att prologuen faktiskt kan låta riktigt bra!

    https://soundcloud.com/synthee/prologue-filmmusik

  17. #857
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    vacker stämning på din demo Albedo
    Sitt på pengarna till efter NAMM tycker jag. Prologue finns ju överallt nu, och det kan ju komma nåt smaskigare på mässan om ett par veckor...Jag har dock inget insidertips om du undrar.

  18. #858
    Cberga
    Cberga är uppkopplad nu
    Cbergas avatar
    Veteran
    Albedo, skön svävande låt ! . Låter kraftwerkigt/Tangerine Dreamigt .
    Nu fick jag GAS

  19. #859
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    vacker stämning på din demo Albedo
    Sitt på pengarna till efter NAMM tycker jag. Prologue finns ju överallt nu, och det kan ju komma nåt smaskigare på mässan om ett par veckor...Jag har dock inget insidertips om du undrar.
    Vilket insidertips är det du inte har, om man undrar?

  20. #860
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilket insidertips är det du inte har, om man undrar?
    Hahaha!

  21. #861
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilket insidertips är det du inte har, om man undrar?
    nån "non disclosure agreement" kan man ha skrivit under genom åren förstås...

  22. #862
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    vacker stämning på din demo Albedo
    Sitt på pengarna till efter NAMM tycker jag. Prologue finns ju överallt nu, och det kan ju komma nåt smaskigare på mässan om ett par veckor...Jag har dock inget insidertips om du undrar.
    Tack jocks, ja det blir spännande att se om det kommer något intressant på NAMM.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Cberga Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Albedo, skön svävande låt ! . Låter kraftwerkigt/Tangerine Dreamigt .
    Nu fick jag GAS
    Kul att du gillar den Cberga

  23. #863
    knarr
    knarr är inte uppkopplad
    knarrs avatar
    Senior

  24. #864
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Mmm nu har det iaf börjat hända lite med de installerbara sakerna.

  25. #865
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    "Plötsligt händer det!"

  26. #866
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Här visar EM Nordic i Finland hur Plait oscillatorn kan låta. Låter rätt bra tycker jag.
    Blir faktiskt lite sugen på att köpa en prologue igen
    Haha, "oskillaattorit", finländarna är för roliga med sitt språk. <3


    https://youtu.be//IDS_9ys-B6I

  27. #867
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

    https://youtu.be//P3kQ9G3Jj6A

    Ny oscillator. Kan kanske vara något!

  28. #868

    Veteran
    Ball

  29. #869
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men dom bad om ursäkt och jag får pengarna tillbaka.
    Hade missat att detta hänt, men tjoho! Låter ju fantastiskt att ha hyrt en värstingsynt i ett år eller nåt och sen få full återbetalning.

  30. #870
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av johey Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade missat att detta hänt, men tjoho! Låter ju fantastiskt att ha hyrt en värstingsynt i ett år eller nåt och sen få full återbetalning.
    Precis, hade lite tur i oturen där.

  31. #871
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Precis, hade lite tur i oturen där.

  32. #872
    realpolitik
    realpolitik är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Aaaaah jag vet inte vilken av dessa två user engines jag ska ladda in först! Både verkar stentuffa. Hjälp mig. Det blir mest kraut och postpunk spelat för närvarande, så lutar åt den lite hårdare fm-grejen men åandra sidan så har ju prologuen redan rätt tunga fm-aktiga ljud i den ena fabrikseenginen.

  33. #873
    Cberga
    Cberga är uppkopplad nu
    Cbergas avatar
    Veteran
    Den här har kampanjpris på emusic.se, såg jag nyss

    - - - Uppdaterad - - -

    Prologue 8 var det

  34. #874
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av realpolitik Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Aaaaah jag vet inte vilken av dessa två user engines jag ska ladda in först! Både verkar stentuffa. Hjälp mig. Det blir mest kraut och postpunk spelat för närvarande, så lutar åt den lite hårdare fm-grejen men åandra sidan så har ju prologuen redan rätt tunga fm-aktiga ljud i den ena fabrikseenginen.
    Jag provade aldrig den där FMonsta i verkligheten, men vad jag hört på demos så, precis som du säger, låter det som mycket man redan kan göra med prologuens egen waves oscillator.

  35. #875
    dagHB
    dagHB är inte uppkopplad
    dagHBs avatar
    Senior
    Återigen haft vägarna förbi på 4sound och stått och dreglat över en Prologue. Sicket masterpiece by Korg

  36. #876
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Sitter och lyssnar på den demovideo jag gjorde för KingKorgen när jag hade den. Otroligt mycket roligare ljud där än jag fått ur Prologuen så långt. Får sätta mig med den, eller sälja den, helt klart.

  37. #877
    tonefloat
    tonefloat är uppkopplad nu
    tonefloats avatar
    Moderator
    Fan va grymt! Nån gubbe i Australien har lyckats fixa så man kan få dubbla LFO!

  38. #878
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fan va grymt! Nån gubbe i Australien har lyckats fixa så man kan få dubbla LFO!
    Cool! Verkar vara samma snubbe som man kan köpa två extra oktaver klaviatur till OB6

  39. #879
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fan va grymt! Nån gubbe i Australien har lyckats fixa så man kan få dubbla LFO!
    Ja jag såg det där, man vänder den bara upp och ner tydligen.

  40. #880
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Här är den första user programmerade grejen som jag tycker tillför något nytt till prologue (och minilogue XD), ett formant filter:
    Gratis dessutom.


    https://youtu.be//jcBkGFOxdII

  41. #881
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Den pratar ju nästan svenska "jajojajajajojajojajajajoja". Får väl ta och prova det där i helgen och se om jag kan få fram lite sköna körer ...

  42. #882

  43. #883
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator

    https://youtu.be/xUmRdIhKEtE

    Samt en oscillator som "härmar" en stråkmaskins uppbyggnad. Riktigt trevlig.

    "Nu snackar vi"

  44. #884
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    https://youtu.be/xUmRdIhKEtE

    Samt en oscillator som "härmar" en stråkmaskins uppbyggnad. Riktigt trevlig.

    "Nu snackar vi"
    Verkligen bra uppgraderingar han har skapat till både minilogue XD och Prologue :-)

  45. #885
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Japp jag köpte dem i förgår. Intressanta, men man verkar inte kunna komma ifrån det faktum att Prologuen låter sylvasst i alla lägen. Det är mer eller mindre omöjligt att göra klara ljud på den som inte samtidigt skär igenom öronen som en titanklinga genom härdat stål. Jag krisar verkligen med min Prologue. Men jag vill ju att den skall vara bra, därför är den svår att sälja. Så är den ju magiskt snygg också.

  46. #886
    donfuego
    donfuego är inte uppkopplad
    donfuegos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är mer eller mindre omöjligt att göra klara ljud på den som inte samtidigt skär igenom öronen som en titanklinga genom härdat stål.
    Det låter ju otrevligt. Har du några ljudexempel? Jag är väldigt sugen på en Prolog nämligen.

  47. #887
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av donfuego Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det låter ju otrevligt. Har du några ljudexempel? Jag är väldigt sugen på en Prolog nämligen.

    https://youtu.be//7vLXFPMufiw

    Nätet är fullt av demos, men här är tjügofem patchar från mig. Allt handlar om känsla så klart, vad man förväntar sig att få ut. Det som är någons lycka kan ju vara någon annans undergång.

  48. #888
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Min "Manager" vägrar hitta min Prologue efter den senaste Windowsupdateringen. Korgs usb-drivers är färskt uppdaterade, ändå påstår den att "Prologue is not connected", vilket den är. Förslag?

    I valet av midiingång går det inte heller att välja "Prologue" utan endast min SUB37 samt mitt Studiologic Grand av någon anledning (den är inte ansluten till dessa).

  49. #889
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min "Manager" vägrar hitta min Prologue efter den senaste Windowsupdateringen. Korgs usb-drivers är färskt uppdaterade, ändå påstår den att "Prologue is not connected", vilket den är. Förslag?

    I valet av midiingång går det inte heller att välja "Prologue" utan endast min SUB37 samt mitt Studiologic Grand av någon anledning (den är inte ansluten till dessa).
    Du har tankat hem den nya drivern från 19/7 alltså?
    Ja, jag hade också problem med den nya drivern när jag uppdaterat Windows till den senaste.
    Vet ärlig talat inte riktigt hur jag fick till det till slut, avinstallerade alla synthar/ljudkorts drivers, tog ut alla USB och gjorde om allt från början, ungefär så höll jag på.

  50. #890
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Verkar omöjligt att få det där att fungera. Har mejlat KORG, men då de är världssämst på kundsupport tar det väl ett halvår innan de svarar.

  51. #891
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min "Manager" vägrar hitta min Prologue efter den senaste Windowsupdateringen. Korgs usb-drivers är färskt uppdaterade, ändå påstår den att "Prologue is not connected", vilket den är. Förslag?

    I valet av midiingång går det inte heller att välja "Prologue" utan endast min SUB37 samt mitt Studiologic Grand av någon anledning (den är inte ansluten till dessa).
    Är du direktkopplad till datorn, och inte via en hub? Drivers och firmwareuppdatering vill ofta ha direktanslutning på PC. Albedo rensade alla drivisar på sin dator. Korg har en program som listar alla installerade USB-MIDI på datorn. Även gamla inaktuella ligger nämligen kvar i Windows register. När t.ex. flera hårdvaror varit anslutna till samma USB-port, kan man nå windows maxgräns för antalet USB-enheter, och måste rensa. Igår fich jag t.ex. koppla ur Behringer VC340 från USB, för att Beringers editor skulle se min Model D

  52. #892
    HEK
    HEK är uppkopplad nu
    HEKs avatar
    Veteran
    Verkar låta helt ok här iaf:


    https://youtu.be/Sbf6-oHZJjI

  53. #893
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är du direktkopplad till datorn, och inte via en hub? Drivers och firmwareuppdatering vill ofta ha direktanslutning på PC. Albedo rensade alla drivisar på sin dator. Korg har en program som listar alla installerade USB-MIDI på datorn. Även gamla inaktuella ligger nämligen kvar i Windows register. När t.ex. flera hårdvaror varit anslutna till samma USB-port, kan man nå windows maxgräns för antalet USB-enheter, och måste rensa. Igår fich jag t.ex. koppla ur Behringer VC340 från USB, för att Beringers editor skulle se min Model D
    Den enda uninstaller jag hittar hos dem är för MAC.

  54. #894
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den enda uninstaller jag hittar hos dem är för MAC.
    Ja, det är skitskumt gjort, jag måste söka på KORG nere i sökrutan i Windows, då kommer det upp en "Uninstall Korg usb-midi driver". Där kommer det sen en lista på alla USB-MIDI enheter

  55. #895
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Japp, hittade den, men "registret är helt tomt". Kan knappast vara några konflikter där. Nåväl jag få försöka senare i veckan igen.

  56. #896
    Albedo
    Albedo är uppkopplad nu
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Japp, hittade den, men "registret är helt tomt". Kan knappast vara några konflikter där. Nåväl jag få försöka senare i veckan igen.
    Tryckte du på den lilla pilen så man ser 10-19?

  57. #897
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tryckte du på den lilla pilen så man ser 10-19?
    Japp

  58. #898
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    här finns dom DRVTools för din windows 7,8 och 10 samt för Mac:
    https://www.korg.com/us/support/download/product/1/285/
    Efter installation på din dator, kör du "Uninstall Korg USB-MIDI device" välj att inte bara köra på Korg device, om det är andra tillverkare du vill hantera. skitsmart verktyg!

  59. #899
    tonefloat
    tonefloat är uppkopplad nu
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag gillar min Prologue 8 skarpt! Nu gillar jag nästan alla Korg oavsett analogt eller digitalt, MS-20, MS2000, Triton mm så jag kanske inte är representativ Trodde jag gillade Moog mulligt i många år men är nog lite vassare ändå.

    Jag är inte sponsrad, jo kanske lite av Elektron, fick en Elektronkasse på Norberg.

  60. #900
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Din sköna utläggning om att en LFO i princip är en för mycket är redan klassisk.

Liknande ämnen

  1. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2016-03-25, 02:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •