Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: A Thousand Mouths release-partaj på Galleri FRANK i Malmö. Fredag 6'e oktober.

  1. #1
    Tusen Munnar
    Tusen Munnar är inte uppkopplad
    Tusen Munnars avatar
    Inte så pratsam än

    A Thousand Mouths release-partaj på Galleri FRANK i Malmö. Fredag 6'e oktober.

    Hej, jag släpper en kassett (och digitalt) med lite elektronisk musik på Lamour Records nu på fredag och firar detta genom att samla närmast sörjande och lite löst folk på galleri FRANK på möllan för att hinka lite vin och mingla rundor till lite ambient-musik baserat på innehållet på kassetten, det blir också lite projektioner av min kompis som har designat kassetten och möjligheten att tjuvlyssna på denna kommer såklart också finnas.
    Jag hoppas på superavslappnad stämning och man är välkommen att trilla in och säga hej närsomhelst mellan 18.00 och 21.00.

    Här är en liten preview av musiken:
    https://soundcloud.com/a-thousand-mouths/a-thousand-mouths-preview

    Jag skriver inte så mycket här på 99'an men lurkar så mycket så att jag ändå kände att jag kunde vara fräck nog och bjuda in till fest
    Skrik till här eller i PM eller "attenda" eventet på Facebook om nån vill komma, försöker hålla lite koll för att planera vininköp och sådär

  2. #2
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Va kul att du "bjuder in". Uppskattas. Kul att det även är på Svenska Bahamas! Ska se om jag kan komma loss från familjekvicksanden

  3. #3
    Tusen Munnar
    Tusen Munnar är inte uppkopplad
    Tusen Munnars avatar
    Inte så pratsam än
    "Familjekvicksanden" haha! Jotack den känner jag till, lycka till att kravla dig upp, du är välkommen om du lyckas!

  4. #4

    Redaktör
    Jag ska försöka trilla förbi.

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 21:59
  2. STRÖM - DVD RELEASE fredag 28/11 kl 22!
    Av emp i forum Evenemang
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 00:06
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 18:31
  4. tidernas erasure-release 25 oktober
    Av Disko i forum Skivor & artister
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-08-26, 20:47

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •