Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 61 till 120 av 140

Ämne: Reason 9.5 Publik Beta med VST

  1. #61
    Stefan Aronsson
    Stefan Aronsson är inte uppkopplad
    Stefan Aronssons avatar
    Senior
    VST-stöd var planerat långt innan Verdane klev in.

  2. #62
    upsetter
    upsetter är inte uppkopplad

    Avliden
    Grymt! Nu slipper jag mixa i logic

  3. #63
    Patric
    Patric är uppkopplad nu

    Senior
    Lite märkligt att detta kommer i en .5 uppdatering...undrar vad som krävs för stora omvälvande saker för att motivera version 10?

    Men jag kommer säkert att uppdatera nu...det hade jag inga tankar på innan.

  4. #64
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    vst stöd var planerat... för att man letade köpare...?

    Nä jag skall inte vara sån. Vilka tuffa grejer är gjorda i bara Reason då? Jag har fått för mig att kraftwerks tour de france och Nitzer Ebb senare alster är sånt.

  5. #65
    Juster
    Juster är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Hur är det ett problem för DIG? Låt dem göra det då!
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Folk kommer tanka ner allsköns hemmamekade VST (alltså inte NI, Waves o.s.v.), men det är ju jättebra om alla dessa kommer funka jättebra i Reason. Många funkar bara i Windows också.

  6. #66
    Juster
    Juster är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Sedan med handen på hjärtat, hur ofta delar man Reason projekt med andra? Jag har aldrig gjort det.

    Reason har precis blivit betydligt mer intressant ur alla perspektiv. Det finns ingen konkurrent till Reasons arbetssätt. Jag har inga problem med att köra RE's och VSTs nu när stödet för VST finns. Avsaknaden av VST gjorde tyvärr att jag mer eller mindre lämnade Reason helt men kommer nu garanterat gå tillbaka.

    Det enda jag skulle vilja se är ett litet uppgraderat interface. Blir lätt lite plottrigt i racket. Skulle vilja kunna ha en mer Ableton vänlig layout men att man kanske kan trycka upp panelerna och rackens baksida för att patcha runt..

    Att detta DAW, med CV möjligheterna tillsammans med branschen överlägset bästa timestrech/pitch algoritm, nu har VST stöd, gör detta till det självklara valet av DAW utan någon som helst motstånd..[/QUOTE]


    Håller med om allt!!

  7. #67

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av Patric Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Lite märkligt att detta kommer i en .5 uppdatering...undrar vad som krävs för stora omvälvande saker för att motivera version 10?
    Propellerheads har ganska konsekvent skickat med större nyheter i .5-versioner. RE verkar ha varit i v6.5, tex.

    Men jag kommer säkert att uppdatera nu...det hade jag inga tankar på innan.
    Tja, det funkar uppenbarligen?

  8. #68
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Juster Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur är det ett problem för DIG? Låt dem göra det då!
    Oj, ömma tår. Det är absolut inget problem för mig. Men såvitt jag förstår öppnar man ny möjligheten för att associeras med bråkiga plug-ins.

  9. #69
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jaha, nu får man inte ens gnälla i det här jävla landet...
    nu får man inte ens gnälla över att folk gnäller innan folk ska gnälla?

  10. #70
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Kollade videon nu. Kul med CV-modulationen. Enkelt sätt att få in extern modulation i en VST synth. Funderar på att skaffa mig en uppgradering. Gillar verkligen Audiomatic, Scream och Pulverizer. Har iofs kunnat köra via ReWire. Men det blir aldrig riktigt samma sak.

  11. #71
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    För oss användare ser jag bara fördelar med detta. Blir ju win-win. Och de som är gnälliga kan ju helt enkelt skita i att köra VSTs. Som den inbitne användare jag är har jag ändå köpt andra pluggar genom åren av GAS & nyfikenhet, så det blir ju helballt med möjligheten som öppnas. Go Propellerhead!

  12. #72
    Npeter
    Npeter är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Japp, blir kalasbra.
    Uppdaterade precis från Reason 8 till 9:an nu.
    Hade funderingar på Protools men skippar det helt nu

  13. #73
    swede99
    swede99 är inte uppkopplad
    swede99s avatar
    Senior
    om man inte vill köra med vst kan man väl bara skita i det och köra som om stödet inte fanns?
    För mig så öppnar det helt klart upp har haft reason sedan 1,5 men slutade just pga att det inte funka med midi, audio och vst. nu funkar allt så helt klart kul att jag kan köra svenskt igen. Tänk om man kan patcha in softube modular med reasons cv....

  14. #74

    Veteran
    Softish Tubish... vore finish...

  15. #75
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av swede99 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    om man inte vill köra med vst kan man väl bara skita i det och köra som om stödet inte fanns?
    För mig så öppnar det helt klart upp har haft reason sedan 1,5 men slutade just pga att det inte funka med midi, audio och vst. nu funkar allt så helt klart kul att jag kan köra svenskt igen. Tänk om man kan patcha in softube modular med reasons cv....
    Oj, det hade jag inte tänkt på. Ja, det kan bli riktigt kul experiment.

  16. #76
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Nu kan ni kolla in mina ljudbanker oxå

  17. #77
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Asså vilken värld som öppnar sig.

    Model E Den första VST jag började använda och det är nog den VST jag använt mest. Gratis
    SQ8L Gratis
    Pro53 Svår att få tag på...Undrar om jag har den kvar någonstans?

    Det blir roligt i Reasons sequenser.

  18. #78
    reverbsvansen
    reverbsvansen är inte uppkopplad

    Veteran
    Detta blir fint!

    Waldorf Attack förthewinz!

  19. #79
    Ralmroth74@gmail.com
    Ralmroth74@gmail.com är inte uppkopplad

    Senior
    [QUOTE=kockpit;3080959]Usch, så snabbt gick det med riskkapitalbolaget.



    Så klart det inte kom därför, men förmodligen tvärt om. "Hej, nu blir det VST-stöd, vill ni köpa vår själ?"



    Klart de måste sälja nu, hela ryktet kommer sjunka ner i skiten av all instabilitet VST kommer skapa.[/QUOTE
    Man behöver ju inte använda vst i Reason.

  20. #80
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Måste en den göra det så jävla avancerat? Att tänka redan nu att det kommer gå åt helvete? När det är samma jävla program som funnits i alla år och där allt fortfarande kommer fungera exakt lika dant där man inte förändrat något alls, förutom ett eget ställe i programmet där man kan stoppa i en VST och det är allt.

    Förmodligen bör man kanske inte förvänta sig att man plocka in en miljon vst'er och kan göra exakt det man gjorde mycket avancerat i något annat program.

    Man får nog räkna kallt med att många rakt av inte kommer fungera och kanske tänka att man får hålla det lite enklare och bara vara glad att något fungerar och att möjligheten finns. Ni som är skeptiska får väl vänta på Uppdatering V2.0.

    Håll det simpelt och tänk inte så mycket så ni gör er dumma i slutänden. En är väl inte sur när en fått en ny cykel gratis för att det är fel färg på handtaget liksom.

    Jag själv är ytterst glad över att kunna köra en enda VST Model E, Waldorf Attack kanske, Och någon sampler och för mig räcker det väldigt långt... men jag kommer vänta tills den är släppt och folk får säga sitt.

  21. #81
    Nfuture
    Nfuture är inte uppkopplad
    Nfutures avatar
    Veteran
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

  22. #82

    Veteran
    Jag hoppas att Reason blir den stabilaste VST hosten. Vore fint med nåt som inte gick ned även i fortsättningen. Och blir det så, då är Reason en killer app...

  23. #83
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Eftersom det är gjort som en "RE" som accessar externa pluggen kan det ju tänkas vara "sandboxat" på den nivån, dvs att det inte kan krascha ngt i övriga Reason. All in / ut & CV går från ext plugg -> "RE-wrappern" s a s.

  24. #84
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Självklart finns det någon utvecklare där som funderat/testat/kört Reason mot VST i flera år. Jag tycker det är bra att de stödjer VST, jag körde Reason när de började stödja MIDI och deras motstånd mot MIDI var helt oförklarligt.

    De verkar ha byggt sitt koncept på någon form av ideologi och självklart är det tacksamt att "gnälla" när ideologin inte klarar verklighetens krav. Lite som när S plötsligt ville gå med i EU

    Nästa steg borde som flera nämnt vara att göra om layouten och skippa de där leksaksliknande tecknade interfacet. Det var spännande 2002 att kunna bygga ett fiktivt rack av dyra effekter, jag tror publiken är redo för något modernare nu när de ändå är beredda att skippa ideologin.

  25. #85
    MrMajestic
    MrMajestic är inte uppkopplad
    MrMajestics avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jag fimpade Reason just för bristen på VST möjligheter. Inte riktigt förlikat mig med andra DAWer. Nu äntligen kan man gå tillbaks. Sälj ditt Reason till mig

  26. #86
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Reason 10 till LINUX

  27. #87
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Är klart lockad att uppgradera min v.7 till v.9.5 nu Frågan är hur smidigt många externa midi-instrument och multipla midiportar hanteras, jämfört med v.7? Audio to midi converter i Ableton Live är som bekant rätt usel. Hur är den i Reason v.9.5? Det verkade funka i en demo jag såg på tuben. Även om det nu bara var en stämma.

  28. #88
    plonk
    plonk är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Hejdå Cubase. Enda anledningen att jag inte gick över till reason 100% var att jag har ett uad-kort och jag gillar deras pluggar. Nu blir det reason som enda DAW!

  29. #89
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nästa steg borde som flera nämnt vara att göra om layouten och skippa de där leksaksliknande tecknade interfacet. Det var spännande 2002 att kunna bygga ett fiktivt rack av dyra effekter, jag tror publiken är redo för något modernare nu när de ändå är beredda att skippa ideologin.
    Nej. Bara nej.

    Skämt åsido så tycker jag att racket och kablarna är så stor del av vad som gör Reason till vad det är att det vore självmord att ta bort den biten. Däremot hoppas jag innerligt att de implementerar stöd för olika upplösningar för racket och mixern inom en snar framtid (något måste de väl spara till Reason 10?).

    Gillar man inte racket och kablarna så kan man köra Bitwig. :P

  30. #90
    Modellear
    Modellear är inte uppkopplad
    Modellears avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av plonk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hejdå Cubase. Enda anledningen att jag inte gick över till reason 100% var att jag har ett uad-kort och jag gillar deras pluggar. Nu blir det reason som enda DAW!
    Finns ju kraftfulla processorer i dag så det gott och väl räcker å blir över...

  31. #91
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Grymt, nu behöver ingen tjata om RE-konvertering av specifika pluggar längre.

  32. #92
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Modellear Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns ju kraftfulla processorer i dag så det gott och väl räcker å blir över...
    Fast grejen med UAD är inte DSP-kraften, utan kvaliteten på deras pluggar och modellering, och den får du inte oavsett hur stark processor du har, eftersom deras hårdvara även är ett väldigt säkert kopieringsskydd.

  33. #93
    Vraengaren
    Vraengaren är inte uppkopplad

    Senior
    Härliga nyheter, blir omgående uppgradering från v. 8

    Någon som redan kör 9.5 betan som har koll på hur multi output vsti dyker upp i mixern? Sker det "automatiskt" som i tex Logic eller måste man koppla "manuellt" med sladdar från baksidan på rackenhetens audio out?
    Senast redigerat av Vraengaren den 2017-04-29 klockan 16:55.

  34. #94
    drglas
    drglas är inte uppkopplad
    drglass avatar
    Veteran
    Nyfiket laddade jag ner v9 demon. Har nu kört Cubase i 25 år och det är oerhört svårt att orientera sig i ett nytt program (även om det ser roligt ut). Med Cubase finns inget hinder mellan ideér och process för mig eftersom man kan det utan och innan. Undrar om man är för gammal för att lära om :-).

  35. #95
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Det enda du behöver lära dig är att trycka på tab-tangenten på tangentbordet. Sen fattar du resten ;-)

  36. #96
    gunnar_loeb
    gunnar_loeb är inte uppkopplad
    gunnar_loebs avatar
    Senior
    Mjaha man måste ha Reason för att få betatesta... Men det här var ju en klart trevlig nyhet.

  37. #97
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Inte efter 29:e maj. Då är det fritt fram för alla att testa. Betatestandet är bara för de som äger programmet

  38. #98
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Vraengaren Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Härliga nyheter, blir omgående uppgradering från v. 8

    Någon som redan kör 9.5 betan som har koll på hur multi output vsti dyker upp i mixern? Sker det "automatiskt" som i tex Logic eller måste man koppla "manuellt" med sladdar från baksidan på rackenhetens audio out?
    Gissar att du först väljer "wrappern" / VST-enheten och sedan browsar plugg därifrån. Om det funkar som vanligt i Reason är den sedan inpatchad å klar i mixern & med midi. Du måste konfa dina klaviaturer & controllers för inputdata manuellt. Det görs i preferences. Många fabrikat och modeller finns det färdiga templates för.

  39. #99
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av drglas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nyfiket laddade jag ner v9 demon. Har nu kört Cubase i 25 år och det är oerhört svårt att orientera sig i ett nytt program (även om det ser roligt ut). Med Cubase finns inget hinder mellan ideér och process för mig eftersom man kan det utan och innan. Undrar om man är för gammal för att lära om :-).
    Bra logiskt och enkelt flow i Reason. Samma transportknappar som Cubase och ataritiden

  40. #100
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är klart lockad att uppgradera min v.7 till v.9.5 nu Frågan är hur smidigt många externa midi-instrument och multipla midiportar hanteras, jämfört med v.7? Audio to midi converter i Ableton Live är som bekant rätt usel. Hur är den i Reason v.9.5? Det verkade funka i en demo jag såg på tuben. Även om det nu bara var en stämma.
    Kör R7 själv fortfarande tills 9.5 kommer. Midi ut funkar utmärkt. Skapa midiinsttrument för varje kanal och välj utgång & kanal där. Brukar ställa ett audio-stereospår i lyssningsläge så är det bara att printa till audio när lusten faller på. Audio to midi vet jag inte hur du menar med. Det går inte att styra midimoogen med en blockflöjt.

  41. #101
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Jo det går att styra midimoogen med en blockflöjt. Man får bara spela in blockflöjten först och sen välja audio till midi. Plockar tom upp pitchbend information och velocity. Brukar ofta tralla in mina melodier för det är enklare än att först plocka ut de på klaviaturet...

  42. #102
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Kom på att man faktiskt kan göra det i realtid. Bara patcha Neptune rätt så...

  43. #103
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Ugh. Inte provat! Sorry!

    Svar till DN HK 1800-99

    / Pensionärsmässig

  44. #104
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Det översta tipset måste man ju ha V9 till.. det andra är jag väldigt säker på att du fixar att koppla ihop. Kom på att man kan göra fett roliga saker med neptune och sen en cv-skale RE som jag inte kommer på namnet på.

    Mitt favorittrick dock är att det är så lätt att göra effekt-rackar som man kan styra med tangenterna på klaviaturet. Av och på och olika inställningar beroende på olika tangenter man trycker. Lärde mig det av Filter Research och Pure Effects refillen. Sjuuuukt kul.

    PFfffff, inte är du mer pensionsmässig än mig inte ;-) Jag får ju krupp när jag drar igång Cubase, Ableton, Studio One av alla förbannade menyval och "ologiska" routningar som behövs göras för att få saker att funka. Reason är automagiskt nästan hela tiden. Bara en sån sak att om man trycker ner skift innan man flyttar ordningen på saker i racket och den kopplar om automatiskt!!! Man kan ju liksom inte annat än älska Propellerheads för det <3

  45. #105
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage

  46. #106
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Smultronizer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jo det går att styra midimoogen med en blockflöjt. Man får bara spela in blockflöjten först och sen välja audio till midi. Plockar tom upp pitchbend information och velocity. Brukar ofta tralla in mina melodier för det är enklare än att först plocka ut de på klaviaturet...
    tack Smultronizer :-) får se om jag köper upgrade nu i veckan, och sedan laddar ner v.9.5 i slutet av maj. den där pitcheditorn för ljudspår verkar ju smidig också.
    @ PF: Vi hade nog en dialog om midihanteringen i v.7 tidigare på detta forum :-) Jag läste nånstans att nyare versioner automatiskt lade in externa midi-enheter i systemet, på ett smidigare sätt.

  47. #107
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Jag råder alla att testa demoversionen först. Eller rättare sagt jag råder alla, även om man inte tänkt köpa programmet, att testa. Men vänta tills efter 29:e maj. Ta sen och tabba till baksidan av racket och ta en rejäl funderare på vilka sjuka och smarta kopplingar man kan göra. Reason har varit enda räddningen till att jag inte snöat in på eurocrack. Varje gång jag tänker att jag borde köpa eurorack så drar jag igång Reason och börjar koppla av bara satan... och dt stillar begäret tillräckligt för att väcka tanken "Behöver jag verkligen eurorack?" ;-)

  48. #108
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Har två polare som sa rakt av i morse... -"jahopp, vad kostar det där Reason? Nu finns det ju ingen direkt andlening att krångla med Ableton längre"... de använder inte clips :-P

  49. #109
    rydan
    rydan är inte uppkopplad
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Smultronizer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har två polare som sa rakt av i morse... -"jahopp, vad kostar det där Reason? Nu finns det ju ingen direkt andlening att krångla med Ableton längre"... de använder inte clips :-P
    Då är de nog inte några powerusers av live. Det finns bra mycket fler skäl än clips...

  50. #110
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Jo, tro mig det är de. Deluxevarianten. Men det finns betydligt fler skäl i Reason. Men du är tydligen inte en *********... ;-)

  51. #111
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Skiiling skrev: Reason är liiiiiiiiite som en sekt, eller hur?

    Smultronizer: Hell yeeah! Lite som eurocrack. Börja för fasen inte... testa inte ens... våga inte prova,,, farliga grejer!!! (Faen, har de något affiliateprogram nu när jag raggar så mkt prospekts??!?) ;-)

  52. #112
    deleted user
    Haha, första gången jag köpte Reason var 2002, sedan har jag försökt ett par gånger till. Senast för ett par år sedan, vilket nog var sista gången eftersom jag inte är så imponerad. Jag har dock använt det i några projekt genom åren. Tyckte om ReDrum under några år på 00-talet och jag tycker att Thor är en rätt grym synt för att vara mjuk. Tycker också att modulationsmöjligheterna är rätt coola, men för mig långt ifrån essentiella i ett DAW. Sedan finns det ett antal grejer som för mig är rejäla minus, men vi är olika.

    Tycker det är kul med er entusiasm och jag hoppas ni blir nöjda med VST-införandet och att det funkar bra. Jag hoppar nog en fjärde runda Reason om det är ok.
    Senast redigerat av Skilling den 2017-04-30 klockan 09:03.

  53. #113
    Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Nu kanske man skulle sälja sitt Reason. Har en licens som jag haft länge ( = vintage).
    8000kr eller enbart originallådan för 1500kr.

  54. #114
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Hehe. Komplett iMac G3 med Reason 3 "för rätta känslan", 53.000:-

  55. #115
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    reason 3 på cd-r, nedladdad från dc++,
    8000

  56. #116
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Är det någon som har en riktig version som är så gammal så kan ni gärna höra av er... Fast jag är inte beredd att lägga 8000:- ;-) hahahahaha

  57. #117
    DrKorg
    DrKorg är inte uppkopplad
    DrKorgs avatar
    Veteran
    Är det någon som fått tillgång till betan än?

  58. #118
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Jag jobbar på att vst-retrofitta min vintage reason 3 på cd-r

  59. #119
    leere
    leere är inte uppkopplad
    leeres avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Grymt, nu behöver ingen tjata om RE-konvertering av specifika pluggar längre.
    det finns väl fördelar med en sådan konvertering?

  60. #120
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Äsch! Jag installerade Caustic v3.2 for windows istället. lättare att överblicka, och mindre grejer att hålla koll på

Liknande ämnen

  1. Reason 8.3 (beta)
    Av false messiah i forum Reason Studios
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-06-09, 16:34
  2. Reason 6.5 / Reason Essentials 1.5 - Beta
    Av eXode i forum Reason Studios
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-05-06, 22:46
  3. Re:publik 23-24 Maj 2008
    Av Katzenjammer i forum Evenemang
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 01:50
  4. Reason på Intelmac i beta
    Av false messiah i forum Reason Studios
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 14:58
  5. Göteborg 11/10, Café Publik
    Av jgb i forum Evenemang
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2002-10-10, 16:50

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •