Sidan 1 av 3 1 2 3 SistaSista
Resultat 1 till 60 av 140

Ämne: Reason 9.5 Publik Beta med VST

  1. #1
    Löfvberg
    Löfvberg är inte uppkopplad
    Löfvbergs avatar
    Börjar bli varm i kläderna

    Reason 9.5 Publik Beta med VST

    Med en liten överraskning...
    https://www.propellerheads.se/reason-95

  2. #2
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage

    https://youtu.be/mmxrTNgO0rU

    VST i Reason! Nä, nu blommar löken!

  3. #3
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

  4. #4
    joule
    joule är inte uppkopplad
    joules avatar
    Veteran
    Jag får känslan att det här gör att Reason förmodligen blir "bäst".

    Spännande att se om de verkligen fått allt på plats. PDC. VST3. VSTi MIDI-kanaler. VST2-ful-sidechain.

  5. #5
    M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    VST i Reason! Nä, nu blommar göken!
    Extra-förvånad-fixd

  6. #6
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    åh vad trevligt

  7. #7
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    På tiden, skulle man väl kunna säga...

    (Ska vi gissa att massor av riktigt stora pluggtillverkare vägrat hoppat på RE-tåget då?)

  8. #8
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Fick höra om detta för några månader sen och är kluven. Inte mot VST som sådant men en stor del av Reasons styrka, enligt mig, är cross-compatiblity, stabilitet, det bästa pluginformatet (RE), mm. Känns som att detta delvis kommer tappas med VSTs. Och det känns som stor risk att utvecklare som gör VSTs inte kommer palla göra REs också så det format riskerar bli obsolet. Samtidigt är det ju såklart spännande för Reason-användare att få tillgång till massa plugins.

  9. #9
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    undra vad en uppgradering kommer att kosta

  10. #10
    DrKorg
    DrKorg är inte uppkopplad
    DrKorgs avatar
    Veteran
    Oj!

  11. #11
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp

  12. #12
    batmannen
    batmannen är inte uppkopplad
    batmannens avatar
    Senior

    VSTs i Reason!

    https://www.propellerheads.se/reason-95

    Helvetet har numera isbanor!

  13. #13

    Veteran
    Jag som lyckats hålla mig borta från att köpa en massa VSTi/VST genom alla år.
    Det här blir dyrt...
    Samtidigt ball att kunna köra mina VSTs i Reason.
    Kluven.

  14. #14
    Stefan Aronsson
    Stefan Aronsson är inte uppkopplad
    Stefan Aronssons avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Epilepsimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    undra vad en uppgradering kommer att kosta
    Upgrade från tidigare version till 9 kostar €129. Äger du redan Reason 9 kommer 9.5 vara gratis.

  15. #15
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Jag grät av lycka på morgonen... <3 Funderat på att byta ett tag nu och har testat de flesta DAW men inget där riktigt alla bitarna faller på plats som i Reason...

  16. #16
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Usch, så snabbt gick det med riskkapitalbolaget.



    Så klart det inte kom därför, men förmodligen tvärt om. "Hej, nu blir det VST-stöd, vill ni köpa vår själ?"



    Klart de måste sälja nu, hela ryktet kommer sjunka ner i skiten av all instabilitet VST kommer skapa.

  17. #17
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    VST-kommer vara sandboxat. Så när VST´n dyker så dyker inte Reason. Bara pluggen. SÅ det är mest den tillverkaren som fortsätter få mer dåligt rykte ;-)

  18. #18
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    hela ryktet kommer sjunka ner i skiten av all instabilitet VST kommer skapa.
    Eller hur? För NI, Waves och Universal Audios pluggar t ex fungerar ju så helt otroligt dåligt i alla andra plattformar att de i princip inte går att använda.

  19. #19
    batmannen
    batmannen är inte uppkopplad
    batmannens avatar
    Senior
    Blir så fint att kunna börja använda Microtonic och Permut8 i Reason. Underbart. Blir spännande och se om det går att använda Overbridgepluginet å alla mina elektroner, skulle ju vara ännu mera fint. Jösses, man blir lite tårögd

  20. #20
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Hahahahahaha, hehehe och hihihi. Det är lite roligt hur folk kan vara negativa till mer valmöjligheter och hitta negativa anledningar istället för att fokusera på det positiva. Jag har fått Propellerheads RE-pluggar att krascha minst lika många gånger som VST. Men eftersom de är sandboxade dyker inte hela programmet som... uhum... vissa konkurrenters

  21. #21
    Smultronizer
    Smultronizer är inte uppkopplad

    Senior
    Ja, nu får man ta och köpa på sig en Analog keys igen om det funkar :-)

  22. #22
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Alltså... innebär detta overbridge i reason?!

  23. #23
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Sandboxningen är redan testat i och med RE-konceptet, och det verkar ju funka, så jag ser det bara som att det kommer fungera likadant.

  24. #24
    Ego Trip
    Ego Trip är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Propellerheads har precis förtjänat en uppgradering från min sida... Denna uppdatering likställer jag med när första iphone släpptes, exakt lika revolutionerande. Kommer aldrig mer behöva något annat DAW..

  25. #25
    Stefan Aronsson
    Stefan Aronsson är inte uppkopplad
    Stefan Aronssons avatar
    Senior

  26. #26
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Det låter som en lång och plågsam anpassning till verkligheten. Fast frågan är vem som bryr sig längre.

    Audio NEJ! Ok då

    MIDI över min döda kropp! Ok då

    VST aldrig, uteslutet! Ok då

    Tramsigt tecknat interface överlägset bäst! Nja kanske inte

    Att de orkar hålla på, Logic Cubase Live nä ni hade inte fel

  27. #27
    avart
    avart är inte uppkopplad

    Veteran
    Ja, det här är ju helt... sjukt.. bra, svårt att begripa än bara.... Bästa, enklaste musikprogrammet nu fullt ut användbart med alla pluggar?!?

  28. #28
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    10 år för sent. Men kul ändå.

  29. #29
    deleted user
    Så nu är alltså både audio och VST säljargument för Reason?

    ......okidoki.

  30. #30
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Först audio som aldrig skulle komma i Reason, och nu VST?
    Men å andra sidan sa ju Volvo att dom aldrig skulle bygga framhjulsdrivna bilar.

  31. #31
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Först audio som aldrig skulle komma i Reason, och nu VST?
    Men å andra sidan sa ju Volvo att dom aldrig skulle bygga framhjulsdrivna bilar.
    Åtminstone Volvo borde hållit sina löften...

  32. #32
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    det var ett jävla gnällande?

  33. #33
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Jaha, nu får man inte ens gnälla i det här jävla landet...

  34. #34
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    oväntat positiv tråd! jag var säker på att det skulle vara 100% tandagnissel över hur de säljer sig Roligt!

  35. #35
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Alltså. Hur kan VST-stöd vara något annat än positivt?

  36. #36
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Åtminstone Volvo borde hållit sina löften...
    Så du tycker Reason ska utvecklas, medan Volvo ska vara kvar på bilens stenålder?

  37. #37
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Nä nu håller vi varande i händerna och sjunger i samstämmig och likriktad 99-stämma, "all utveckling är bra utveckling, allt nytt är bra, alla företag (utom lede fi Postnord och Behringer) är bra, den som inte håller med kan dra".

    Jag håller inte med, respektera det.

  38. #38
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså. Hur kan VST-stöd vara något annat än positivt?
    RE blir obsolut. Snarare problematiskt att först introducera ett eget system som folk investerar i (och som jag iaf tyckte var så mycket softare än VST) som nu riskerar att tappa samtliga utvecklare.
    Detta går även in i cross compatibility. Förut: Dra ner samma REs och kicka ingång ett projekt på valfri dator, mac eller PC. Det kommer inte att funka nu för fem öre. Med VSTs pallar jag inte ens försöka flytta projekt till en dator, har alltid strulat och vill inte ens tänka på när jag bytte från PC till mac.


    EDIT: Detta gäller såklart bara om man väljer att använda VSTs men det blir mindre sannolikt att du ska kunna dela med lite vemsomhelst som kör Reason. Det har jag tyckt varit fint med Reason.
    Senast redigerat av Max den 2017-04-28 klockan 13:26.

  39. #39
    kockpit
    kockpit är inte uppkopplad
    kockpits avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså. Hur kan VST-stöd vara något annat än positivt?
    Folk kommer tanka ner allsköns hemmamekade VST (alltså inte NI, Waves o.s.v.), men det är ju jättebra om alla dessa kommer funka jättebra i Reason. Många funkar bara i Windows också.

  40. #40
    bmeeks
    bmeeks är inte uppkopplad
    bmeekss avatar
    Veteran
    ojoj.. kanske dags att sälja studion och återvända till rötterna :o

  41. #41
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så du tycker Reason ska utvecklas, medan Volvo ska vara kvar på bilens stenålder?
    Stenålder? Som i F1 då menar du? =)

  42. #42
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kockpit Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Folk kommer tanka ner allsköns hemmamekade VST (alltså inte NI, Waves o.s.v.), men det är ju jättebra om alla dessa kommer funka jättebra i Reason. Många funkar bara i Windows också.
    Så. Om du inte gillar det, använd det inte. Problemet löst. Det är inte som att någon från propellerheads kommer komma och tvinga dig använda VST-pluggar med hot om våld.

  43. #43
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så. Om du inte gillar det, använd det inte. Problemet löst. Det är inte som att någon från propellerheads kommer komma och tvinga dig använda VST-pluggar med hot om våld.
    Nej men citerar mig själv:
    "Det blir mindre sannolikt att du ska kunna dela med lite vemsomhelst som kör Reason. Det har jag tyckt varit fint med Reason."
    Men absolut så är det ju positivt med fler möjligheter men ärligt talat vettetusan om det gör Reason mer konkurrenskraftigt. Kanske kortsiktigt men tror att det på sikt kan vattna ur Reason som koncept. Men det kan ju bara tiden visa.

  44. #44
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    RE blir obsolut. Snarare problematiskt att först introducera ett eget system som folk investerar i (och som jag iaf tyckte var så mycket softare än VST) som nu riskerar att tappa samtliga utvecklare.
    Jo, den biten kan jag köpa. Min gissning är som sagt att de inte lyckats locka de utvecklare de hoppats på för RE-formatet i vilket fall. Är väl i princip enbart Softube av de riktigt "tunga" tillverkarna som hoppat på RE. Att inte ha NI på tåget t ex är ju en väldig nackdel i o m att ungefär alla riktigt fina samplebibliotek i dagsläget är baserade på Kontakt/Kontakt player.

    Lär väl mest bara bli Propellrarna själva + kanske vissa av de som enbart utvecklar RE som kommer fortsätta med det. Å a s, Propellrarna kanske oxå går över till VST i o m den rejält mycket större marknaden.

  45. #45

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså. Hur kan VST-stöd vara något annat än positivt?
    • Begränsar friheten i framtida utveckling eftersom de måste ta ställning till externa API:er
    • Komplexiteten internt och gränssnittsmässigt ökar (VST:er har egna sätt att spara presets, autentisering, sätt att läsa in externa resurser, etc)
    • Buggar i plugins måste jobbas runt
    • Plugins kommer inte nödvändigtvis fungera bra med Reasons patchsystem (dvs, vad händer när man sequencar en parameter som pluggutvecklaren inte tyckte man skulle sequenca, där patchpunkterna idag är garanterar vettiga resultat)
    • Kan inte längre garantera att samma projekt fungerar på både Mac och Windows (jag tror RE:s alltid finns för bägge?)
    • Minskar benägenheten för utvecklare att skapa RE:s
    • Kan inte garantera tillgång till äldre pluggar (eftersom jag antar att Propellerheads sköter autentisering via sin affär så antar jag att de kan fortsätta ge folk tillgång även om utvecklaren gått i konkurs, men jag kan ta fel)
    • Tar tid generellt från andra features, till ingen vinst för den som inte behövde VST-stöd i Reason


    En av Reasons stora selling points har varit just att man haft en helt integrerad lösning, och även om RE:s var plugins så satte Propellerheads mycket mer standarder för dem jämfört med VST:er.

    I mina ögon är det ändå en vinst – en anledning till att jag själv inte använder Reason är just för att de inte haft pluginstöd (och det har inte funnits RE:s för många av de plugins jag använder), men det är inte helt utan kostnad.

  46. #46
    makari
    makari är uppkopplad nu
    makaris avatar
    Veteran
    Där ser man, trodde faktiskt inte att det skulle hända. Men riskkapitalet kanske hade ett finger med i spelet. Ska bli intressant att se hur det faller ut. Reason blir attraktivare för vissa, men samtidigt så tappar man en stor del av sin usp och reason blir mer som vilken annan daw som helst.
    Sen är jag väldigt nyfiken på hur de har löst sandboxingen av pluggar och om det kommer funka lika bra som med RE:s.

  47. #47
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Ser ju grymt implementerat ut

    Men fortfarande, overbridge i reason isf? För visst är overbridge som ett vst-instrument?
    För mig är det fantastiska nyheter iaf!

  48. #48
    deleted user
    Overbridge borde funka absolut.

  49. #49
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Epilepsimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    För visst är overbridge som ett vst-instrument?
    Ja. Men givet den mängd strul det var med olika hosts under beta-perioden, gissar jag att det kommer ta någon uppdatering innan det fungerar felfritt i en helt ny host. (Men jag kan ju ha fel, de kanske har lyckats få till en helt generell lösning).

  50. #50
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja. Men givet den mängd strul det var med olika hosts under beta-perioden, gissar jag att det kommer ta någon uppdatering innan det fungerar felfritt i en helt ny host. (Men jag kan ju ha fel, de kanske har lyckats få till en helt generell lösning).
    Aja, det har ju nyss lanserats med VST i Reason. Får helt enkelt påminna mig själv om att världen och livet inte är skyldig mig fungerande overbridge i reason bara för att jag sett en youtubefilm =)

  51. #51
    abod
    abod är inte uppkopplad
    abods avatar
    Senior
    Jää äntligen kan jag köra min system1 och tillhörande pluggar i Reason, Tackar propellerheads!!

  52. #52
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Kanske har gått hand i hand men detta har jobbats på ett tag. Vet inte hur längesen riskkapitalet gick in?
    Den affären har nog diskuterats rätt länge, det är inget man gör över en natt direkt.

  53. #53
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    Kan ju ha varit en del av dealen

  54. #54
    Ego Trip
    Ego Trip är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Max Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    RE blir obsolut. Snarare problematiskt att först introducera ett eget system som folk investerar i (och som jag iaf tyckte var så mycket softare än VST) som nu riskerar att tappa samtliga utvecklare.
    Detta går även in i cross compatibility. Förut: Dra ner samma REs och kicka ingång ett projekt på valfri dator, mac eller PC. Det kommer inte att funka nu för fem öre. Med VSTs pallar jag inte ens försöka flytta projekt till en dator, har alltid strulat och vill inte ens tänka på när jag bytte från PC till mac.


    EDIT: Detta gäller såklart bara om man väljer att använda VSTs men det blir mindre sannolikt att du ska kunna dela med lite vemsomhelst som kör Reason. Det har jag tyckt varit fint med Reason.
    Hur många RE's är det egentligen som är intressanta? Typ ett väldigt fåtal i min värld och de som väl är intressanta är till 99% utvecklade av Propellerheads själva. Robotic Bean gör dock extremt bra grejer även. Men bortsett från dessa, typ inget som jag haft något behov av. Propellerheads kan fortsätta kränga RE's på egna grejer pararellt med utveckling av Reason. Man kommer kunna köra sina favorit reverbs, delays, kompressorer etc etc i Reason, det här är helt fantastiskt.

    Sedan det här med cross compatibility måste väl ha varit ett "problem" sedan RE's introducerades? Om motparten inte har de RE man använder så funkar det ändå inte. Lite samma sak här tänker jag. Sedan med handen på hjärtat, hur ofta delar man Reason projekt med andra? Jag har aldrig gjort det.

    Reason har precis blivit betydligt mer intressant ur alla perspektiv. Det finns ingen konkurrent till Reasons arbetssätt. Jag har inga problem med att köra RE's och VSTs nu när stödet för VST finns. Avsaknaden av VST gjorde tyvärr att jag mer eller mindre lämnade Reason helt men kommer nu garanterat gå tillbaka.

    Det enda jag skulle vilja se är ett litet uppgraderat interface. Blir lätt lite plottrigt i racket. Skulle vilja kunna ha en mer Ableton vänlig layout men att man kanske kan trycka upp panelerna och rackens baksida för att patcha runt..

    Att detta DAW, med CV möjligheterna tillsammans med branschen överlägset bästa timestrech/pitch algoritm, nu har VST stöd, gör detta till det självklara valet av DAW utan någon som helst motstånd..

  55. #55
    avart
    avart är inte uppkopplad

    Veteran
    Naturligtvis har riskkapitalet en del i detta. Lite smolk är det allt, men propparnas grundidé gick väl inte att dra hur långt som helst... Nu är det extra sälj som gäller! (tur jag har femman kvar med både kong och nn-xt!)

    Nu blir det helt klart ett skutt till 9:an - Reasons föredömligt snabbjobbade seq till u-he pluggar t ex kommer bli kalas!
    (slutligen kanske det rent av blir en malström som vst, vilket många önskade för länge sen...?)

  56. #56
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Enligt CDM är det VST2.4 och inte VST3.

    Vet inte vad tex. Overbridge stöder...

  57. #57
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PeterH Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Enligt CDM är det VST2.4 och inte VST3.

    Vet inte vad tex. Overbridge stöder...
    Overbridge funkar fint på 2.4

    Var väl tämligen väntat. VST3.0-stödet är ju inte så utbrett direkt. Känns som en uppdatering som ingen annan än Steinberg egentligen behövde.

  58. #58
    PeterH
    PeterH är uppkopplad nu
    PeterHs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Overbridge funkar fint på 2.4

    Var väl tämligen väntat. VST3.0-stödet är ju inte så utbrett direkt. Känns som en uppdatering som ingen annan än Steinberg egentligen behövde.
    Har förstått att få andra tillverka hakat på, kör Cubase själv så har inte järnkoll.

  59. #59
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Kul att de lagt till VST-stöd. 3 av mina samarbetspartners kör Reason som sin enda DAW. Så de kommer garanterat bli glada. Härligt att se Reason växa. Förstår inte negativiteten.

    RE ger samma problem som VST om man delar projekt med någon annan och de inte har rätt RE installerad. Så där kommer inget skilja. Visst, problemet är väl om inte pluggarna finns för både OS X och Windows. Men ser inte det som ett stort problem.

    Hur många av er här i tråden delar med er av era projekt och samarbetar på det sättet?

    Förresten så nämnde en produktansvarig på Propellerheads att detta påbörjades långt innan de ekonomiska affärerna. Förstår dock inte hur detta blivit en stor grej i denna tråden?

  60. #60
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur många av er här i tråden delar med er av era projekt och samarbetar på det sättet?
    När jag körde Reason ett kort tag delade jag med mac och en polare med PC projekt problemfritt. Det var fint!

    Hade dock för mig att det fanns något fiffigt sätt för folk som inte hade samma RE att ladda ner dessa RE men då utan möjlighet att redigera ljuden eller något i stil med det, men det kanske bara är ihopdrömt.

    Tror dom flesta ser dom uppenbara fördelarna men jag tycker FM härovanför sammanfattar fint nackdelarna. Expansion är inte per automatik bra.

Liknande ämnen

  1. Reason 8.3 (beta)
    Av false messiah i forum Reason Studios
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-06-09, 16:34
  2. Reason 6.5 / Reason Essentials 1.5 - Beta
    Av eXode i forum Reason Studios
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-05-06, 22:46
  3. Re:publik 23-24 Maj 2008
    Av Katzenjammer i forum Evenemang
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 01:50
  4. Reason på Intelmac i beta
    Av false messiah i forum Reason Studios
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 14:58
  5. Göteborg 11/10, Café Publik
    Av jgb i forum Evenemang
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2002-10-10, 16:50

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •