Sidan 5 av 7 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 SistaSista
Resultat 241 till 300 av 380

Ämne: Waldorf Quantum

  1. #241
    flussmedel
    flussmedel är inte uppkopplad

    Veteran
    https://www.youtube.com/watch?v=j3Qa3AnI4Nw
    Jag vill ju ha en och det är ångar ju bara på gasen

  2. #242
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Den t.o.m. låter Flussmedel.. hehe

    Maskinen verkar ytterst kompetent. Jag kämpar emot så gott jag kan, men en sådan hade inte varit fel. Risk att den tar över mitt musikskapande totalt dock, kanske min bästa gasmask med den farhågan,

  3. #243
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    bra genomgång och det låter ju absolut bra men fasiken vilken menydykande hela tiden - bra att man visuellt ser vad man håller på med ..

  4. #244
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Lite så jag känner också, vet inte om gränssnittet passar. Kanske är det extremt intuitivt men minst lika brett och djupt. Man måste tänka stort för att hitta hela vägen till den där obegränsade möjligheten. Men låter grymt bra!

    Får lite känsla av att det kommer dyka upp mjukvara som ger access till förenklade ”syntar”, kanske finns i OS? Kan för lite om Quantum helt enkelt.

    Det är alltid bra om man kan routa modulation till i princip vad som helst, men man måste ju hitta rätt också.

  5. #245
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    För mig handlar det nog mest om jag inte vill sitta framför en skärm när jag skapar ljud..
    Senast redigerat av nidas den 2019-02-15 klockan 13:19.

  6. #246
    segerfalk
    segerfalk är uppkopplad nu
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av nidas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    För mig handlar det nog mest om jag INTE vill sitta framför en skärm när jag skapar ljud..
    Typofxd.

  7. #247
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Jag försöker febrilt jobba upp min G.A.S på den här men lyckas inte riktigt.

  8. #248
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag försöker febrilt jobba upp min G.A.S på den här men lyckas inte riktigt.
    Kan skicka 2 droppar av mitt blod på posten till dig. Svälj dem m lite Cognac o så kommer du ha GAS på allt

  9. #249
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av segerfalk Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Typofxd.
    Satan vilken freudiansk felskrivning...

  10. #250
    Light Head
    Light Head är inte uppkopplad

    Veteran
    Försöker hitta motargument,, den ser lite plastig ut? Känns som att mina pizzaflottiga fingrar kommer ge avtryck på rattarna.

  11. #251
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Pizzaflottiga händer + synth =

  12. #252
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Så... finns det fler Quantum-ägare på forumet förutom dvala? Är nära ett köp nu :-) Får sälja av en del, men jag har GAS på den sedan en tid nu.
    Senast redigerat av jocks1 den 2019-04-23 klockan 20:46. Anledning: rättelse

  13. #253
    nox
    nox är inte uppkopplad

    Avstängd på egen begäran
    Jag testade dlx music's prototyp av den för ett tag sedan. Den är aldrig inkopplad så jag trodde att den var trasig, men personalen kopplade in den när jag frågade. Lät väldigt bra, även om jag mest scrollade genom presets.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20190306_162329.jpg 
Visningar:	28 
Storlek:	4,71 MB 
Id:	87221

  14. #254
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    ok, på lördag byter jag in en drös med grejer på Jam, och går hem med en Quantum
    Kommer nog att sakna Karp rev3-modulen och Manther, men monosyntarna blev för många till slut, kändes det som...

  15. #255
    NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ok, på lördag byter jag in en drös med grejer på Jam, och går hem med en Quantum
    Kommer nog att sakna Karp rev3-modulen och Manther, men monosyntarna blev för många till slut, kändes det som...
    Nice, jag ser fram emot en recension

  16. #256
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ok, på lördag byter jag in en drös med grejer på Jam, och går hem med en Quantum
    Kommer nog att sakna Karp rev3-modulen och Manther, men monosyntarna blev för många till slut, kändes det som...
    Kul! Då kommer du ha att göra ett tag framöver då
    Även jag ser fram emot en recension.

  17. #257
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av NON Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nice, jag ser fram emot en recension
    @ NON: Det är en djup synt, precis som nya Moog One. Firechild har också en del att gräva fram i sin nya M-One :-)
    @Albedo: Japp, har lite att göra framöver Nya oscillatorn som kommer snart, har 6 oscillatorer med valbara vågformer, varsin envelope,Feedback, FM, Ringmod och AM! Sedan tillkommer syntens övriga modulationer...

  18. #258
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Hepp! Gumman är borta ett dygn, och idag tog jag hem min Quantum... Dags att bli osocial

  19. #259
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hepp! Gumman är borta ett dygn, och idag tog jag hem min Quantum... Dags att bli osocial
    Härligt! Egentid med en sprillans ny synth!

  20. #260
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Härligt! Egentid med en sprillans ny synth!
    Ska dock säja, att hittills har fabriksljuden jag hunnit testa varit oanvändbara för mej. Men jag har hört grymma patchar på Youtube, så jag vet vad synten är kapabel till

  21. #261
    Anubis
    Anubis är inte uppkopplad
    Anubiss avatar
    Veteran
    Grymt! Känns som den ultimata synthen i min bok. Extremt bred ljudpalett.

  22. #262
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Jag saknar en Nave vs Quantum chart. Initialt fick jag intrycket av att Quantum är Nave-pluggen med analoga filter? Hur nära sanningen är det?

  23. #263
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag saknar en Nave vs Quantum chart. Initialt fick jag intrycket av att Quantum är Nave-pluggen med analoga filter? Hur nära sanningen är det?
    Det är väl bara en liten del av sanningen, Quantum har ju flera olika syntesmetoder...

    Its 3 Oscillators offer four synthesis algorithms each:
    •Waldorf-style Wavetables with the latest additions from Nave, including speech synthesis and wavetable generation from audio
    •Classic Synthesizer Waveforms with multiple waves for an ultra fat sounds right out of the oscillators
    •Granular Sampler with multi sampling plus traditional sampling mode
    •Resonator for virtual sound sculpting

    Och i 2.0 blir det helt galet med "Kernel synthesis" och import av DX7 patchar och FM med wavetables, samples osv om jag fattat rätt.

    ...och blanda metod per oscillator genom dubbla analoga filter.

    Om jag fattat rätt.

    Komplex synt som fortfarande lider av dåliga ljud-demon tycker jag. Men de olika analoga filterkombinationerna låter ju bra, så det borde gå att klämma fram fantastiska både gamla och "nya" ljud ur den.

  24. #264
    Dvala
    Dvala är inte uppkopplad
    Dvalas avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hepp! Gumman är borta ett dygn, och idag tog jag hem min Quantum... Dags att bli osocial
    Grattis! Du har många timmar av planlöst vevande kvar, men det ger med sig så småningom. Och när du är varm i kläderna kommer uppdateringen 2.0 med FM.
    Själv får jag dåligt samvete av att bara tänka på det, inte minst med tanke på att jag inte ens uppdaterat min Solaris med senaste OS:et. Jag tänker att jag inte kommer ha några fritidsbekymmer när pensionen kommer om 20 år.

  25. #265
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    tack! jag hann skapa de första klassiska syntljuden igår, plus ett där filterenvelopen var loopad. Oj! en Solaris är väl lika djup den?!
    Jag har för vana att återskapa liknande ljud på alla syntar, för att kunna jämföra karaktärer.
    EDIT: Kan redan säja att det är rätt snabba 0,059s eller långsamma 60 sekunders steg i envelopekurvor på Quantum enligt displayen
    Senast redigerat av jocks1 den 2019-04-29 klockan 22:26. Anledning: ny info

  26. #266
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Hmmm...är snart dags för en bugg rapport till Waldorf. två gånger när jag ställer in flera modulationsvägar med LFO;er får jag trög respons från pekskärmen, och plötsligt hänger sej systemet med en tom ljusblå pekskärm
    Känner nån annan igen fenomenet med sin Quantum? kör firmware v1.3.0 i maskinen.
    Senast redigerat av jocks1 den 2019-04-29 klockan 20:32.

  27. #267
    Dvala
    Dvala är inte uppkopplad
    Dvalas avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hmmm...är snart dags för en bugg rapport till Waldorf. två gånger när jag ställer in flera modulationsvägar med LFO;er får jag trög respons från pekskärmen, och plötsligt hänger sej systemet med en tom ljusblå pekskärm
    Känner nån annan igen fenomenet med sin Quantum? kör firmware v1.3.0 i maskinen.
    Jag försökte återskapa crashen i helgen, men lyckades inte. Den tuffade på fint. Vilken/vilka oscillatortyper använde du?

  28. #268
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Dvala Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag försökte återskapa crashen i helgen, men lyckades inte. Den tuffade på fint. Vilken/vilka oscillatortyper använde du?
    Tror jag använde LFO 1+2 som modulationskälla, och länkade flera destinationer till samma LFO. Har inte gjort samma patchtyper efter det, och inga hängningar sedan dess. Ska kolla upp nästa gång jag skapar ljud igen. Använde bara klassiska fyrkant, PWM och sågtand.
    UPDATE:Jag lyckas inte att återskapa frysning ikväll. Minns att jag körde calibrate display och filter en tid efter bytet av firmware. Kanske städade detta upp touch response? knackade på skärmen massvis med gånger på måfå, och skapade 25 modulationer från totalt 5 olika LFO;er. Pekskärmen är piggare numera tycker jag.
    Senast redigerat av jocks1 den 2019-05-06 klockan 20:15.

  29. #269
    Dvala
    Dvala är inte uppkopplad
    Dvalas avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror jag använde LFO 1+2 som modulationskälla, och länkade flera destinationer till samma LFO. Har inte gjort samma patchtyper efter det, och inga hängningar sedan dess. Ska kolla upp nästa gång jag skapar ljud igen. Använde bara klassiska fyrkant, PWM och sågtand.
    Ok, det låter ungefär som det jag testade själv, men jag testar igen och meddelar dig hur det gick.

  30. #270
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Tack Dvala, vi får kanske bolla lite med varandra, om nån av oss hittar bra funktioner, eller konstiga buggar?
    Grymt med valbart polyfont/monofont läge, fasförskjutningar, attack-decay på varje LFO

  31. #271
    särkvark
    särkvark är inte uppkopplad
    särkvarks avatar
    Veteran
    Hur går det med era quantums?

  32. #272
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Min tuffar på fint :-) Har skapat ett par program med splittad klaviatur, med sequencer och arpeggio på en monosynt, och sex rösters syntpad i övre registret. Kan hända att sequencer mode eller arpeggio aktiveras på båda när man väljer att byta layer edit emellanåt. Liten bugg i sammanhanget. Inga frysningar i pekskärmen på väldigt länge.

  33. #273
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Läste lite och lyssnade på great synthesizers demo av PPG idag. SSM 2044 skrev dom att PPG hade. Testade som hastigast (Digital former) PPG 24dB-filtret. Ingen självsvängning, men väl bibehållna basfrekvenser, och ett snyggt svepande av cutoff utan överdriven överstyrning av filtret :-) Påminner lite om lågpassfiltret i Vermona Retroverb, fast utan självsvängning som sagt.
    Senast redigerat av jocks1 den 2019-09-03 klockan 10:50. Anledning: mer info

  34. #274
    Mangoo
    Mangoo är inte uppkopplad
    Mangoos avatar
    Senior
    Någon som kör beta på v2?

  35. #275
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    Don Solaris lade upp denna teaser för kommande OS v.2.0 på tuben. Klassiska wavetables från Prophet VS, Ensoniq samt presets av Don ingår i nya OS v.2.0 :

    https://youtu.be/t4VyQbEyunM

  36. #276
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Don Solaris lade upp denna teaser för kommande OS v.2.0 på tuben. Klassiska wavetables från Prophet VS, Ensoniq samt presets av Don ingår i nya OS v.2.0 :

    https://youtu.be/t4VyQbEyunM
    Sluta säga sådär, jag har varken plats eller råd!

  37. #277
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Don Solaris lade upp denna teaser för kommande OS v.2.0 på tuben. Klassiska wavetables från Prophet VS, Ensoniq samt presets av Don ingår i nya OS v.2.0
    ...men han har ju haft sönder den!!

  38. #278
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Waldorf firar 30 år och släpper en jubileumsmodell. Den är dock redan slutsåld.

    Bifogad fil 90684Bifogad fil 90685Bifogad fil 90686Bifogad fil 90687

  39. #279
    Anubis
    Anubis är inte uppkopplad
    Anubiss avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Waldorf firar 30 år och släpper en jubileumsmodell. Den är dock redan slutsåld.

    Bifogad fil 90684Bifogad fil 90685Bifogad fil 90686Bifogad fil 90687
    Epic! Känns lite inspirerad av Superlative SB-1 kanske i färgschemat? I synnerhet tangenterna
    Senast redigerat av Anubis den 2019-12-07 klockan 00:11.

  40. #280
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Petade lite på Jams idag. Ville instinktivt ställa en dricka eller nå’t på displayytan. Vad är grejen med LEDarna? De lyser ju varken up text eller indexstreck. Jag fann dem enbart irriterande.

    Enlighten me please!

  41. #281
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Petade lite på Jams idag. Ville instinktivt ställa en dricka eller nå’t på displayytan. Vad är grejen med LEDarna? De lyser ju varken up text eller indexstreck. Jag fann dem enbart irriterande.

    Enlighten me please!
    Sjukt, det gjorde jag också!

  42. #282
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Petade lite på Jams idag. Ville instinktivt ställa en dricka eller nå’t på displayytan. Vad är grejen med LEDarna? De lyser ju varken up text eller indexstreck. Jag fann dem enbart irriterande.

    Enlighten me please!
    Var ska man annars ställa bourbon glaset.. perfekt och lite snyggt underbelyst av menyerna.

  43. #283
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sjukt, det gjorde jag också!
    Tror du och machinepop hade en quantom date... händer var 6 år typ

  44. #284
    Waldorf
    Waldorf är inte uppkopplad
    Waldorfs avatar
    Veteran
    Once you go black..........

  45. #285
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av nidas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror du och machinepop hade en quantom date... händer var 6 år typ
    Det är nu outshape ångrar att han skrev det, eftersom jag då kan skvallra att han jammade med Ulimaskiner när jag kom.

    Men helt ärligt, är det inte störigt med LEDarna?

  46. #286
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    ...oktavbaser?

  47. #287
    tobbiew
    tobbiew är inte uppkopplad
    tobbiews avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men helt ärligt, är det inte störigt med LEDarna?
    De fyller ett syfte, lätt att googla dessutom

  48. #288
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Petade lite på Jams idag. Ville instinktivt ställa en dricka eller nå’t på displayytan....
    Citat Ursprungligen postat av tobbiew Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Den fyller ett syfte, lätt att gurgla dessutom
    Vätskefix'd.

  49. #289
    tobbiew
    tobbiew är inte uppkopplad
    tobbiews avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Oortone Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vätskefix'd.
    LOL 😊

  50. #290
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Okej, jag noterar att jag inte får nåt bra svar på min ärliga undran. Skit i färgen, jag pratar om ettriga LEDs.

  51. #291
    tobbiew
    tobbiew är inte uppkopplad
    tobbiews avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Okej, jag noterar att jag inte får nåt bra svar på min ärliga undran. Skit i färgen, jag pratar om ettriga LEDs.
    Vad vill du veta mer än att du i allmänhet stör dig på leds på syntar? De är dimbara vad jag förstår så som vanligt är det väl ett aktivt val man kan göra.
    Färgerna i sig visar på sambandet mellan olika encoders vilket underlättar och för att få en överblick över komplexa inställningar och vad som modulerar vad.
    Senast redigerat av tobbiew den 2020-01-17 klockan 21:10.

  52. #292
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Okej, så färgen är poängen och indikerar funktion? Då är jag med. Den stod i dämpat ljus och toklyste vilket gjorde paneltexten väldigt svårläst (och då har jag ändå bra syn).

    Jag hatar inte LEDs. (Jo blå är nära hat iofs.) Men har de en funktion är de välkomna, som ”partybelysning” (läs Aira) går de bort.

  53. #293
    tobbiew
    tobbiew är inte uppkopplad
    tobbiews avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Okej, så färgen är poängen och indikerar funktion? Då är jag med. Den stod i dämpat ljus och toklyste vilket gjorde paneltexten väldigt svårläst (och då har jag ändå bra syn).
    Uppfattade inte att du var intresserad av att veta syftet mer än att du störde dig, men se svar ovan

  54. #294
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Tack, missade nog det inlägget pga missad uppdatering. Finns dimfunktion är det ju sjysst.

  55. #295
    tobbiew
    tobbiew är inte uppkopplad
    tobbiews avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tack, missade nog det inlägget pga missad uppdatering. Finns dimfunktion är det ju sjysst.
    Ja, jag kompletterade istället för att skriva ett nytt meddelande

  56. #296
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av tobbiew Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, jag kompletterade istället för att skriva ett nytt meddelande
    Ah!

  57. #297
    Oortone
    Oortone är inte uppkopplad
    Oortones avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Okej, jag noterar att jag inte får nåt bra svar på min ärliga undran. Skit i färgen, jag pratar om ettriga LEDs.
    Som pianoentusiast ogillar jag all belysning underifrån!
    Två kandelabrar på sidan är det som gäller.

    Nä, men jag har ingen aning. Är det inte en del av de nya Rolandsyntarna som också läcker ljus från alla glipor för att se cool ut? Det är väl samma här?

    EDIT: Svar ja: Aira. (#292)

  58. #298
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Även en Quantum behöver ta sig ett glas ibland

    Bifogad fil 91669

    Nu i annan 99s ägo

  59. #299
    windwind04
    windwind04 är uppkopplad nu
    windwind04s avatar
    Senior
    Jag tycker detta är en av de avsolut snyggaste moderna syntarna! Skulle gärna vilja ha en, men det är inte veckopengar..

  60. #300
    jocks1
    jocks1 är uppkopplad nu

    Veteran
    På Superbooth 2019 visades en tidig version av firmware v.2.0. Den skulle komma snart sas det...Måste finnas mycket att fixa på firmware, eftersom det gått över 7 månader nu! Vi får hoppas att mer finesser tillkommit, förutom tidigare utlovade.

Liknande ämnen

  1. Tangerine Dream - Quantum Gate - Kommande ....
    Av Amonhoteph i forum Skivor & artister
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2016-04-07, 10:30
  2. när släpps Tangerine Dream - Quantum Gate??
    Av cyberpunx i forum Skivor & artister
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2016-03-09, 20:16
  3. Fairlight Quantum.Live Table-Top
    Av false messiah i forum Nyheter
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-09-27, 16:03

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •