Sidan 17 av 17 FörstaFörsta ... 7 13 14 15 16 17
Resultat 961 till 965 av 965

Ämne: Behringer klonar Minimoog

jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Mårre Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det verkar vara rena lotteriet om man får firmwareuppgraderingar att funka på Behringers grejer. Jag slängde in 2.0 till neutron utan några som helst prohlem men har sett på FB att andra fortfarande inte lyckats.
    Va trist att höra. Är det samma problem för både Mac och PC? I mitt fall har det gällt PC.

Mårre
    Mårre är inte uppkopplad
    Mårres avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    Va trist att höra. Är det samma problem för både Mac och PC? I mitt fall har det gällt PC.
    Vad jag sett har det varit strul på både pc och mac. Några har löst det med någon tredjepartsdrivare för usb.
    ...men för mig, som sagt, så var det bara att tuta och köra. Uppdateringen var trevlig och nu kan man nå många funktioner från dator istället för konstiga knapptrycksvarianter på hårdvaran.

bitbob
    bitbob är uppkopplad nu
    bitbobs avatar
    Veteran
    Var 0 problem att uppdatera för mig med nu när jag fått en ny D från behringer. 1.1 i den och 2.0 i neutron. Lite förvirrande att man måste hålla inne boot på neutron när den ska uppdateras. Hade jag glömt bort sen sist

NON
    NON är inte uppkopplad
    NONs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Mårre Visa inlägg
    Det verkar vara rena lotteriet om man får firmwareuppgraderingar att funka på Behringers grejer. Jag slängde in 2.0 till neutron utan några som helst prohlem men har sett på FB att andra fortfarande inte lyckats.
    Precis. Har inte fått till 2.0. Och 1.26 fick jag in efter 5e försöket, efter att jag hade startat om datorn 3ggr.

machinepop
    machinepop är uppkopplad nu
    machinepops avatar
    Administrator
    Vet nå'n hur många Uli och resten fått ut? Man blir ju nyfiken när det känns som att de står i varenda liten sängkammarstudio.

Såg på Thomanns bilder att de har metalljack på fronten på bilderna. Har det varit så alltid på de massproducerade? Betaversionerna har (ju) plastjack...

Liknande ämnen

1. Behringer mx8000 PSU pajj, förvånad? Nej, det är ju behringer.
    Av netlas i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-18, 23:55
  2. Minimoog eller Minimoog Voyager
    Av andgalf i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 20:01
  3. Minimoog VS Minimoog Voyager...
    Av Demokid i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 22:27

Behörigheter för att posta