Sidan 1 av 8 1 2 3 4 5 ... SistaSista
Resultat 1 till 60 av 439

Ämne: Melodifestivalen 2017

  1. #1
    AlexKex
    AlexKex är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna

    Melodifestivalen 2017

    NANO bra
    Senast redigerat av AlexKex den 2017-02-04 klockan 21:19.

  2. #2
    bitbob
    bitbob är inte uppkopplad
    bitbobs avatar
    Veteran
    Riktigt dystert startfält annars.

    Hasse och Mustasch var väl behållningen... :P

  3. #3
    SteffeE
    SteffeE är inte uppkopplad
    SteffeEs avatar
    Veteran
    Adrijannas "Amare" är en av två låtar från Eurovision/Melodifestivalen som jag tyckt om på riktigt.
    Den andra är Sandrine Francoise "Il faut du temps".

  4. #4
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Ett besvärande uselt oljud.

  5. #5
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Tyckte Boris & Nano var ok i ett annars (IMHO) ganska svagt låtgäng

  6. #6
    bitbob
    bitbob är inte uppkopplad
    bitbobs avatar
    Veteran
    Men NU snackar vi. Göteborgsoperans danskkompani!

  7. #7
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Japp, Nano bäst i startfältet... annars Hasse och Mustasch. Dansgrejen nyss var lite småkul också, som en testdemo på 99.

  8. #8
    bitbob
    bitbob är inte uppkopplad
    bitbobs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av AlexKex Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    NANO bra
    Bästa är ju att allt började med att hans mamma köpte en synth till honom. Är väl så här det blir då (om man inte börjar cracka för mycker euro då då)

  9. #9
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Mello är verkligen en skola till misantropi.

  10. #10
    Jonlin
    Jonlin är inte uppkopplad
    Jonlins avatar
    Senior
    Jag har inte sett Melodifestivalen på säkert 10 år, men bor numer med barn och slapp inte undan. Det var så hemsk musik men rolig kväll som jag hoppats på. Nano fastnade snabbt och jag fingertrummade energiskt med. Barnen gillade inte ett enda bidrag 🙂

  11. #11
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Vägrar titta

  12. #12
    janost
    janost är inte uppkopplad

    Avslutat konto
    Ursäkta men det är år 2017.
    Och Nationalteatern är reducerad till Mikael Wiehe.

    Det är ok att tycka om det.

  13. #13
    biomoib
    biomoib är inte uppkopplad
    biomoibs avatar
    Veteran
    Ost, kan du förklara lite mer vad du menar? Jag håller eventuellt med dig men bara om jag förstår vaddu menar....

  14. #14
    janost
    janost är inte uppkopplad

    Avslutat konto
    Citat Ursprungligen postat av biomoib Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ost, kan du förklara lite mer vad du menar? Jag håller eventuellt med dig men bara om jag förstår vaddu menar....
    En automatisk inställning till mello brukar vara dislike.
    För att man inte kan tävla i musik, kommersiell sk.. whatever.

    Men mest för att man tror att det är den inställningen man ska ha.

    Men det är ganska kul, fråga Firechild.

  15. #15
    Techsmechs
    Techsmechs är inte uppkopplad
    Techsmechss avatar
    Senior
    Efter att storögt följt en annan tråd här på 99an tycker jag Kent Billebro ska ställa upp!
    I övrigt håller jag med janost.

  16. #16
    jocke31
    jocke31 är inte uppkopplad

    Senior
    Naturligtvis kan man tävla i musik. Vi vann Rock-SM en gång för länge sedan, vi vann en resa till New York. Det var trevligt. En annan gång med ett annat band vann vi en middag på Gubbhyllan på Skansen, tror det hette Radiorocken eller något liknande.

    Fast Masterchef Australia är roligare att titta på än Mello.

  17. #17
    Claes
    Claes är inte uppkopplad
    Claess avatar
    Veteran
    Kvällens deltävling är faktiskt den första där vi inte ens har brytt oss om att titta färdigt på omröstningen, utan det var helt egalt vilka av skitlåtarna som gick vidare, så vi satte igång en film istället efter att ha plågat och skrattat oss igenom låtarna.
    Maken till uselt startfält har jag ärligt talat aldrig upplevt. Jag brukar tyvärr ofta behöva använda ordet "bottenskrap" i mello-sammanhang, men denna deltävlingen tar någon sorts pris i hur kasst det kan bli. Ser verkligen fram emot nästa deltävling - för det kan ju omöjligen bli sämre än denna inledningen...

  18. #18
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av jocke31 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Naturligtvis kan man tävla i musik. Vi vann Rock-SM en gång för länge sedan...
    Coolt, minst två rock-SM-vinnare på 99 alltså. (Nej, jag är inte den andra) Dessutom tror jag det var en delfinal som min bättre hälft var med och vann.

    Vad hette ni då? NoWay? Drama? Wikipedia har feta luckor i vinnarlistan...

  19. #19
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    jag har vunnit rockforum i övik så jag kan ställa mig till gänget ovan med stolthet

  20. #20
    lasselus avatar
    Redaktör
    Som vanligt lika pinsamt när mellanakten är bättre än deltagarna...
    Sketchen kring Hasse och Mustasch var väl sådär men framträdandet var klockrent...

    Den gamla konservativa gubben i mig undrar också varför man var tvungen att skrika "Mello-f*ckin-difestival"...

  21. #21
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    haha att det blivit folkligt att skrika fuck. det är en helfestlig svensk detalj

  22. #22
    särkvark
    särkvark är uppkopplad nu
    särkvarks avatar
    Veteran
    Och skönt och praktiskt! Jag har stört mig mycket på användandet av fucking när det används typ "öppna era fucking ögon" eller liknande, känns som kulturell appropriation av värsta sort. Men jag har ej velat klaga för jag klarar inte av att vara konservativ. Men nu kommer det ju självdö

  23. #23
    jocke31
    jocke31 är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Coolt, minst två rock-SM-vinnare på 99 alltså. (Nej, jag är inte den andra) Dessutom tror jag det var en delfinal som min bättre hälft var med och vann.

    Vad hette ni då? NoWay? Drama? Wikipedia har feta luckor i vinnarlistan...
    No Way hette bandet. Det var ett ganska bra band, med bl a Janne Åström (Hot Soup m m) som är briljant, samt Steffe Bergström som numera lirar med Skintrade.
    Tyvärr har vi sålunda inga hus på Bahamas. Å andra sidan så slapp vi bli blåsta av Erdtmann också.

  24. #24
    lisau
    lisau är inte uppkopplad
    lisaus avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Epilepsimon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    jag har vunnit rockforum i övik så jag kan ställa mig till gänget ovan med stolthet
    Och jag har vunnit pris som bästa basist. Räknas det? Annars har jag både en make och en storebror som vunnit.

    I övrigt håller jag med Jocke31 gällande Masterchef Australia. Klart bästa tävlingsprogrammet i TV!

  25. #25
    sebsongs
    sebsongs är uppkopplad nu
    sebsongss avatar
    Senior
    Jag håller inte med om att "normen" är att ogilla mello. Med tanke på att flera miljoner frivilligt tittar på det så är väl snarare normen att älska mello!

    Jag står inte ut med smörjan. Har inget med snobberi att göra, tycker helt enkelt att samma banala låtar med samma ackordslingor för tionde året i rad är otroligt oengagerande och tröttsamt. Sen ska vi dessutom höra skiten på radio i ett halvår efteråt också. Nej tack.

    Som tur är går det att undvika det.

  26. #26
    jocke31
    jocke31 är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av lisau Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Och jag har vunnit pris som bästa basist. Räknas det? Annars har jag både en make och en storebror som vunnit.

    I övrigt håller jag med Jocke31 gällande Masterchef Australia. Klart bästa tävlingsprogrammet i TV!
    Naturligtvis räknas det! När var det?

  27. #27
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag kom två förra året i "Company of Rock" spelandes Judas Priest och Black Sabbath covers!

    Sådeså! Fast jag är syntare egentligen!

  28. #28
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kom två förra året i "Company of Rock" spelandes Judas Priest och Black Sabbath covers!

    Sådeså! Fast jag är syntare egentligen!
    Powerhell?

  29. #29
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Powerhell?
    Nä vi kom tvåa i en delfinal😉

  30. #30
    jocke31
    jocke31 är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kom två förra året i "Company of Rock" spelandes Judas Priest och Black Sabbath covers!

    Sådeså! Fast jag är syntare egentligen!
    Judas och Sabbath! Det är betydligt coolare än Mello!

  31. #31
    lisau
    lisau är inte uppkopplad
    lisaus avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocke31 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Naturligtvis räknas det! När var det?
    1997. Sedan dess har det gått utför.

    Och alltså rockforum. Inte rock-SM kanske ska tilläggas.

  32. #32
    PeterH
    PeterH är inte uppkopplad
    PeterHs avatar
    Veteran
    Såg inte festivalen, för första gången på många år. Barnen har blivit för stora, jag och frun tittade på varandra och nickade i samförstånd. Nu skiter vi i det här.

    Men, en reflektion när jag skummade rubrikerna i morse:

    Första deltävlingen ganska enhälligt nedsablad. Låtar, programlederi, osv. håll inte måttet.

    Christer Björkman: Jag sitter kvar i fem år till.

    Borde inte SVT och indirekt licensbetalarna ha något att säga till om där? Karln levererar ju inte?

  33. #33
    Techsmechs
    Techsmechs är inte uppkopplad
    Techsmechss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av PeterH Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Såg inte festivalen, för första gången på många år. Barnen har blivit för stora, jag och frun tittade på varandra och nickade i samförstånd. Nu skiter vi i det här.

    Men, en reflektion när jag skummade rubrikerna i morse:

    Första deltävlingen ganska enhälligt nedsablad. Låtar, programlederi, osv. håll inte måttet.

    Christer Björkman: Jag sitter kvar i fem år till.

    Borde inte SVT och indirekt licensbetalarna ha något att säga till om där? Karln levererar ju inte?
    Fast sådär skriver nån ju alltid/ofta. Ändå var det tydligen röstningsrekord.
    Och Björkman levererar tror jag, Sverige följer detta som inget annat land.

  34. #34
    Claes
    Claes är inte uppkopplad
    Claess avatar
    Veteran
    Nej, Björkman levererar inte det han borde leverera. Han har sagt i någon intervju att det enda han är ute efter, är att göra "bra TV" och ha variation. Han är alltså inte intresserad av att vaska fram de bästa låtarna - trots att det handlar om en tävling där någon till slut ska vinna.

  35. #35
    Techsmechs
    Techsmechs är inte uppkopplad
    Techsmechss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Claes Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej, Björkman levererar inte det han borde leverera. Han har sagt i någon intervju att det enda han är ute efter, är att göra "bra TV" och ha variation. Han är alltså inte intresserad av att vaska fram de bästa låtarna - trots att det handlar om en tävling där någon till slut ska vinna.
    Vi har ju vunnit hela rasket flera gånger och hjälper andra länder med produktionen.
    Han levererar 'bra' tv, som det förfasasas över. Precis som i Idol och alla andra såna program är musiken sekundär.
    De VILL inte ha 7 superba låtar i en deltävling, de vill ha snackisar och trådar som denna. De behöver bara ha med EN superb låt.

  36. #36
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Tja. Nu skiter jag verkligen i vilket men levererar inte? Har inte Loreen och Måns vunnit ganska nyligen. Senaste åren har det väl varit idel placeringar i topp om det är det som räknas. Sen mello.. Hehe.. Det är lite samma gubbkänsla som att gnälla på fejjan eller döda ting.
    Med all respekt.

  37. #37
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Claes Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nej, Björkman levererar inte det han borde leverera. Han har sagt i någon intervju att det enda han är ute efter, är att göra "bra TV" och ha variation. Han är alltså inte intresserad av att vaska fram de bästa låtarna - trots att det handlar om en tävling där någon till slut ska vinna.
    De bästa låtarna enligt vem? Tycker SVT är extremt duktiga på att vaska fram intressanta startfält med bra bredd på stilar och artister. Produktionen håller även den toppklass. Att de än idag lyckas få nästan halva sverige att glo är en enorm bedrift nu när ingen vanligtvis kollar på gammel-tv längre.

    - - - Uppdaterad - - -

    Tyckte Nano var bra på riktigt. Grym röst och låt.

  38. #38
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Ace Wilder=Kim Wilde
    Lika namn, röst och låt.

  39. #39
    janost
    janost är inte uppkopplad

    Avslutat konto
    Det är inte frågan om att vaska ut de bästa låtarna eller barnens favoriter.

    Det gäller att skicka en låt som baltländer och ryssar röstar på och gör att vi vinner igen.

  40. #40
    deleted user
    Make svensk schlager great again!

  41. #41
    jocke31
    jocke31 är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av lisau Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    1997. Sedan dess har det gått utför.

    Och alltså rockforum. Inte rock-SM kanske ska tilläggas.
    Aha. Tävling som tävling. Tror i ärlighetens namn ingen tävling utom Mello är känd av någon utom de närmast sörjande efter att Europe vann.

  42. #42
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Techsmechs Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast sådär skriver nån ju alltid/ofta. Ändå var det tydligen röstningsrekord.
    Och Björkman levererar tror jag, Sverige följer detta som inget annat land.
    Röstningsrekord eller inte så är det förmodligen klart mindre insamlat via Telefon/SMS röstning. Känns som mello febern lagt sig.
    "Barn juryn" röstar 35 gånger var under kvällen via hjärt appen, 5 röster på varje bidrag x 7 låtar.
    Tro mig ALLA ungar upp till 12 år röstar det maximala antalet röster(5) på ALLA (7) låtar. Det är kul att trycka på "hjärt appen".

    Så 4,7 miljoner röster det kan omräknas till 134.000 ungar. Det är inte imponerande.

  43. #43
    Ulven
    Ulven är uppkopplad nu
    Ulvens avatar
    Veteran
    Helt ointresserad av själva tävlingen men följer alltid den här tråden med stort intresse varje år

  44. #44
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    RockSM, talangjakt i svedala, masterchef, konståkning, michelinstjärnor eller mello. Samma sak fast olika mediegenomslag o forum.

    Stör inte mig alls. Gillar vissa, bryr mig inte om andra. Men tycker det är tråkigt när det dissas, hatas, nervärderas. För då nervärderas även dem som tycker om det specifika eventet o tittar/följer det.


    Smaken är ju som baken. Delad.


    Edit: förutom att en viss Håkan i Götet suger

  45. #45
    PeterH
    PeterH är inte uppkopplad
    PeterHs avatar
    Veteran
    Ang. Björkman så tänkte jag mest på tv-programmet som sådant, inte hur många låtar som vinner eller hur många som röstar.

    Public Service ska inte handla enbart om tittarsiffror, utan något slags kvalitetstänk. Jag tycker inte han levererar där. Och samtliga TV-recensenter verkar tycka likadant. Men det kanske är ren målgruppsanpassning, det är mindre barn som gäller nu. Har inga problem med det isf, men då kanske man ska skita i modern dans som mellanakt...

    Som sagt, har inte ens kollat i år, så ta det med en nypa salt. Var mest Björkmans arrogans som störde mig, att han tycker det är helt självklart att han ska vara kvar 5 år till...

  46. #46
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Public Service handlar ju även om att skapa stora breda underhållningsprogram. Ingen kommer betala licensen annars.

  47. #47
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tro mig ALLA ungar upp till 12 år röstar det maximala antalet röster(5) på ALLA (7) låtar. Det är kul att trycka på "hjärt appen".
    Det är fel, jag övervakade en 2 barn under 12 och de var sparsamma med hjärtan. Du ger snarare uttryck för fördomar om de under 12. Ungefär lika genomtänkt som att säga att VA är bättre än analogt

  48. #48
    PeterH
    PeterH är inte uppkopplad
    PeterHs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av pepelogu Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Public Service handlar ju även om att skapa stora breda underhållningsprogram. Ingen kommer betala licensen annars.
    Ser ingen motsättning där. På Spåret är väl tex. ett av de populäraste programmen i SVT, tycker dom håller hygglig höjd. (Även om Luuk börjar bli rätt tramsig. Fråga Lund var katastrof, men när han höll i melodifestivalen funkade det bättre än någonsin)

  49. #49
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocke31 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Naturligtvis kan man tävla i musik. Vi vann Rock-SM en gång för länge sedan, vi vann en resa till New York. Det var trevligt. En annan gång med ett annat band vann vi en middag på Gubbhyllan på Skansen, tror det hette Radiorocken eller något liknande.

    Fast Masterchef Australia är roligare att titta på än Mello.
    Själv kan jag stolta med att ha spelat i inte mindre än två band som kommit om inte sist så åtminstone nästan, i varsin lokal rockbandstävling. Ett av bidragen har dessutom lagts ut på nätet av en ondsint person som VHS-filmade det hela. Ja, det var ju ett tag sen...

    Masterchef Australia är bra mycket roligare än mello, men jag hoppas inte Christer B får korn på det programmet och låter sig inspireras. Jag vill inte se mello utökas till 62 avsnitt! (Det känns iofs som att det redan är ungefär så många.)

    Jag lyssnade inte så noga i helgen, hade burken på mest i bakgrunden, men Nano lät väl OK som sagt. Men de där tokroliga killarna, uj, de är alltså jättepopulära på tuben? Jisses. Hoppas deras övriga material är bättre än det där.

  50. #50
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av slirak Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men de där tokroliga killarna, uj, de är alltså jättepopulära på tuben? Jisses. Hoppas deras övriga material är bättre än det där.
    "De vet du" har faktiskt riktigt bra och seriösa låtar på tuben


    https://youtu.be/lJzvgeeBEaE

  51. #51
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    är inte de "pantamera"killarna?

  52. #52
    valsolo
    valsolo är inte uppkopplad
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    jepp. det är det


    https://youtu.be/rnznbcmR6Z4

  53. #53
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Helt ointresserad av själva tävlingen men följer alltid den här tråden med stort intresse varje år
    +1 (brukar iofs slötitta på Sverigefinalen, och gillar Eurofinalen)

  54. #54
    slirak
    slirak är uppkopplad nu

    Veteran
    Härligt med texter med ett äkta budskap!

    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "De vet du" har faktiskt riktigt bra och seriösa låtar på tuben


    https://youtu.be/lJzvgeeBEaE

  55. #55
    Steelberry
    Steelberry är inte uppkopplad
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Jag tittade på mello tillsammans med 50 tjejer i 10-15 år (gympa grupp) och intresset var stort i början men svalnade efterhand och många gick ifrån. Hjärtappen visst, men rösta tror jag ingen gjorde och ingen verkade tycka någon låt/artist var kanon. Rätt ljummet engagemang helt enkelt. Jag tycker att Björkman har levererat och långt över förväntat under åren men frågan är hur man håller liv i mello för nya smartphone generationen.

    Nano kändes äkta rakt igenom rutan! <3 DnB i mello, bara en sån sak!

  56. #56
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är fel, jag övervakade en 2 barn under 12 och de var sparsamma med hjärtan. Du ger snarare uttryck för fördomar om de under 12. Ungefär lika genomtänkt som att säga att VA är bättre än analogt
    Hehe, okej. Erkänner att mitt "sifo" underlag var lite skralt, min dotter på 8 år, men hon har kört max röster på alla bidrag både ifjol och i lördags

    Säg att barn mellan 7-9 då röstar maximalt

  57. #57
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Han den där i De vet du som satt halvnaken och med solbrillor kunde väl ändå haft nått på överkroppen. Sitta där och visa manboobsen i TV-rutan...

  58. #58
    Göran
    Göran är uppkopplad nu
    Görans avatar
    Moderator
    Jag kom sist i Talang -81 i Örebro. :o

  59. #59
    Steelberry
    Steelberry är inte uppkopplad
    Steelberrys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Interzone Inc Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag kom sist i Talang -81 i Örebro. :o
    Late bloomer!

  60. #60
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av SteelberryWorker Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Late bloomer!
    Hehe

Liknande ämnen

  1. Melodifestivalen
    Av Petros i forum Allmänt om musik
    Svar: 272
    Senaste inlägg: 2015-05-24, 09:56
  2. Melodifestivalen
    Av PF i forum Allmänt om musik
    Svar: 342
    Senaste inlägg: 2013-03-23, 07:53
  3. Melodifestivalen
    Av limpan2 i forum Allmänt om musik
    Svar: 127
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 20:10
  4. Melodifestivalen
    Av Rillo i forum Evenemang
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 18:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •