Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 61 till 120 av 135

Ämne: DreadBox Murmux v.2 limited 50x

  1. #61
    pswed
    pswed är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Min har felsorterats. Skickades era med TNT?
    https://www.tnt.com/express/sv_se/si...searchType=CON

  2. #62
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av pswed Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min har felsorterats. Skickades era med TNT?
    https://www.tnt.com/express/sv_se/si...searchType=CON
    Yes, TNT.

    För en gångs skull var jag imponerad av ett fraktföretag, det gick snabbt som tusan och de ringde och kollade att jag fanns på plats vid leveransen.

  3. #63
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    TNT här. Min var i Stockholm imorse men nu är den i Bratislava

  4. #64
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Jag ska strax återkomma med en microrecension men jag måste bända loss underkäken från golvbrädorna först...

  5. #65
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Damn u jag är så taggad på den här så det är helt sjukt! Låt höra vad du tycker!

  6. #66
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag ska strax återkomma med en microrecension men jag måste bända loss underkäken från golvbrädorna först...
    Det där var en microrecension

  7. #67
    Hung Paipho
    Hung Paipho är inte uppkopplad
    Hung Paiphos avatar
    Senior
    Ah, Murmuxen satt och väntade på mig när jag kom till jobbet i morse :-)

  8. #68
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Och jag fick leverans av min till jobbet för en timma sedan. Relativt sugen på att gå hem!

  9. #69
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Och jag fick leverans av min till jobbet för en timma sedan. Relativt sugen på att gå hem!
    Akut synthfeber.. klart godtagbart skäl att gå hem

  10. #70
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Akut synthfeber.. klart godtagbart skäl att gå hem
    JAG tycker det, men mina kollegor var märkligt negativt inställda. :/

  11. #71
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    JAG tycker det, men mina kollegor var märkligt negativt inställda. :/
    Otrevliga typer

  12. #72
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Ok här kommer min microrecension:

    Den låter tyvärr skit.

    Jag skojar, jag skojar.

    Seriöst då:

    Först en disclaimer. Jag har inte kört med patchkablarna än så det jag skriver baseras på hur den är i sitt råa läge. Jag har också bara kört den några få timmar och jag har inte varit särskilt metodisk eller tittat i manualen.

    Första intrycket direkt ur kartongen: Tämligen gediget bygge. Ganska tung, men inte massivt tung. Rattar och vippknappar känns lagom tröga. Sliderreglagen känns en aning mer plastiga men inte värre än på andra maskiner. Tweedtyget är en kul twist.

    I användning: Alla som kranat en Minimoog eller liknande kommer att ha en inlärningskurva på ca 30 sekunder innan ljuden strömmar ut ur burken. Det kommer antagligen bli läge att kika lite manualen men det är inte det första man behöver göra.

    Ljud: Nyckelordet är fett. Fett fett fett. Till och med en enda oscillator låter brutalt tungt och kraftfullt om man kranar in filtret och envelopen rätt. Filtret är underbart. Mjukt och moogliknande men ändå med egen karaktär. Det finns alltså tre "vanliga" oscillatorer plus en suboscillator, noise samt en slags "supersaw". Det är antagligen onödigt att påpeka att det går tämligen enkelt att ratta fram massiva drones, basar och mörkermattor.

    Som helhet känns soundet väldigt vintage. Egentligen tycker jag det ordet är kasst men det är det ordet som dyker upp när man skruvar. Jag kommer inte ha några stora problem att lämna minimoogen på service nu när jag har denna. Säger inte att det är en minimoog dock. Bara för att förtydliga. Men det är på den planhalvan vi befinner oss när vi pratar om soundet.

    Den som är ute efter att vara nyskapande och "out there" kanske ska titta efter något annat. Det här är traditionell subtraktiv syntes men med lite extra allt och lite patchpoints.

    Kan också tillägga att driveslidern kan förändra ljudet brutalt. På ett bra sätt.

    Nackdelar? Begränsningar?

    Inget som gör att jag tänker sälja eller sitta och grina. Men påpekar några småsaker:

    - Ekot brusar ganska mycket. Om man är allergisk mot sådant, vilket jag inte är, så lär det störa.

    - Ibland tyckte jag att envelopen ville knäppa lite mycket i vissa lägen. Lyckades alltid ratta bort det med bibehållet grundljud dock.

    - Supersawen kändes lite väl snedstämd och out there. Skulle önskat att man kunde ställa läget som på MKS-80 eller Cyndustries Sawtooth Animator. Finns ingen finetune på den oscillatorn heller vilket gör den en aning svår att hitta rätt med. Men ingen big deal.

    Så... det var väl vad jag hade nu. Skulle kunna skriva mer men hinner inte. Får återkomma. Finns säkert en hel värld till när man plockar fram patchkablarna men synthen är underbar som den är också. Den var ganska exakt vad jag väntade mig och hoppades på: Fet. Moogliknande. Atmosfärisk.

    Värt? För mig, yes, absolut.

    Den är marknadsförd som en synth som gör "aggressive sounds" men jag garanterar att det går lätt att fixa mjuka och drömlika ljud på den.

    Här är en grynig mobilbild när den står på sin tillfälliga testplats. Lägg märke till den för tillfället undanskuffade Minitauren så får ni en uppfattning om storleken.


  13. #73
    Hung Paipho
    Hung Paipho är inte uppkopplad
    Hung Paiphos avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    Den låter tyvärr skit.
    Skulle det vara så behåller jag den ändå för den är så fin. :-)

  14. #74
    pswed
    pswed är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	murmuxv2.jpg 
Visningar:	65 
Storlek:	36,0 KB 
Id:	70289

    Dök upp på jobbet idag. Fin recension ovan. Vill pilla .

  15. #75
    Robotruck
    Robotruck är uppkopplad nu
    Robotrucks avatar
    Senior
    Ingen som tröttnat på den än och vill sälja den väldigt rabatterat till en fattig audionomstudent? Jag servar din hörapparat tills du dör vid rätt pris.

  16. #76
    Batteriet
    Batteriet är inte uppkopplad
    Batteriets avatar
    Veteran
    Inte mycket att gå på ännu men..

    Bland det snyggare jag sett i år och jag har ändå sett en hel del snygga saker! Fakking avis

  17. #77
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	41 
Storlek:	97,6 KB 
Id:	70300

    - - - Uppdaterad - - -

    Microrecension: OMFG WTF WOW OMG

  18. #78
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    #3 är min. 15:e september är datumet. Can't wait!
    Måste bara fråga här: Har du nummer 3 som serienummer? Eller 03/50 som det står på baksidan. Min har nämligen 02/50 vilket verkar lite weird eftersom jag tydligen köpte den allra sista av de 50 och skulle få min maskin i november.

  19. #79
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Japp jag har 02/50. Misstänker att någon kanske lämnade återbud? Eller att de skickade ett gäng till Sverige först eller nått. oavsett så är det en fantastisk maskin och jag är glad att den är här.

  20. #80
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Båda har 02?

  21. #81
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Oj 03/50 menade jag. Skrev fel.

  22. #82
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Fett! Upp med ljuddemos pronto!

  23. #83
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag tycker den verkar jäkligt kul! Är helt klart impad av dess föregångare och vintage tonen.

    Får kolla begagnatmarknaden snart då

  24. #84
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    50 st worldwide. Grymt mycket för pengarna och genuint kvalitetsbygge, så den lär inte tappa i pris begagnat misstänker jag.

  25. #85
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av HEK Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fett! Upp med ljuddemos pronto!
    https://soundcloud.com/prototypmusic/en-knugens-man-murmux-gar-pa-vagen

    Satt och knasade ihop något. Ljuden är inte speciellt stämda. Mest för att jag gillar när det är skevt. Trummorna är inte murmuxen. Sånt får man leva med.

  26. #86
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Haha! Lyssnade igen nu på morgonen. Faaaan vad falskt det blev. Ska styra upp det ikväll.

  27. #87
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha! Lyssnade igen nu på morgonen. Faaaan vad falskt det blev. Ska styra upp det ikväll.
    Det är vintage! Ser fram emot mer, de lyckas fånga vintageljudet bättre än de flesta nyanaloger.

  28. #88
    HEK
    HEK är inte uppkopplad
    HEKs avatar
    Veteran
    Grymt, låter ju toppen vad jag kan höra. grym låt för övrigt!

  29. #89
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Tack hörni!

  30. #90
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Då kör vi lite acid också då! Den här gången är allt som låter gjort med Murmux.

    https://soundcloud.com/prototypmusic/murmux-acid

  31. #91
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Tack för demo, EBM! Den däringa låddan låter ju precis som det skall. Fin auktoritet i ljudet och inte alls för tillrättalagt. Säkerligen bidrar dina demos till att man uppfattar den lite okontrollerad, men det är bara positivt att du visar att den kan låta så. Långt ifrån alla nyanaloger fixar det här med samma trovärdighet. Jämfört med nya CMS-"klonen" så är ju den här ett fynd! Grattis!

  32. #92
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av mgronroos Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tack för demo, EBM! Den däringa låddan låter ju precis som det skall. Fin auktoritet i ljudet och inte alls för tillrättalagt. Säkerligen bidrar dina demos till att man uppfattar den lite okontrollerad, men det är bara positivt att du visar att den kan låta så. Långt ifrån alla nyanaloger fixar det här med samma trovärdighet. Jämfört med nya CMS-"klonen" så är ju den här ett fynd! Grattis!
    Tack för den kommentaren! Roligt att höra. Jag är sjukt nöjd med köpet redan och jag har bara börjat skrapa på ytan av vad den kan göra.

  33. #93
    pswed
    pswed är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än

  34. #94
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Jag har problem med ett högljutt klickande på eg2 vid kortaste till ungefär medel attack. Fick svar på mindre än 24 timmar att det inte ska vara så och att han trodde han visste vad problemet kunde vara men att han skulle felsöka och återkomma med en lösning om någon vecka. Tydligen jag och en till som har rapporterat det.

  35. #95
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nackdelar? Begränsningar?


    - Ibland tyckte jag att envelopen ville knäppa lite mycket i vissa lägen. Lyckades alltid ratta bort det med bibehållet grundljud dock.
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har problem med ett högljutt klickande på eg2 vid kortaste till ungefär medel attack. Fick svar på mindre än 24 timmar att det inte ska vara så och att han trodde han visste vad problemet kunde vara men att han skulle felsöka och återkomma med en lösning om någon vecka. Tydligen jag och en till som har rapporterat det.
    Samma iakttagelse som jag gjorde kanske? Jag har lagt märke till klicket men störde mig inte så mycket eftersom jag alltid lyckades ratta bort det.

    Nu har de i alla fall skickat ut ett massmail där de kollar om fler har samma problem. Undrar hur de tänkt lösa detta? Skulle ju kännas rätt segt att skicka tillbaka den.

  36. #96
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    finns det nån mjukvara i maskinen, som kan fixa detta? eller är den helt analog rakt igenom?

  37. #97
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Det blir att skicka tillbaka om man inte känner någon lämplig ingenjör som kan följa dreadbox instruktioner. Något chip är kass på vissa maskiner. Någon här på 99an som kan sånt där? Jag gör det iaf inte.

  38. #98
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det blir att skicka tillbaka om man inte känner någon lämplig ingenjör som kan följa dreadbox instruktioner. Något chip är kass på vissa maskiner. Någon här på 99an som kan sånt där? Jag gör det iaf inte.
    Drt är vi nog flera som kan göra, inklusive undertecknad.

  39. #99
    Hung Paipho
    Hung Paipho är inte uppkopplad
    Hung Paiphos avatar
    Senior
    Jag har inte hört några klickande. Men å andra sidan har jag inte använt den så mycket ännu och stor del av tiden jag använt den har jag tagit signalen direkt från filtret.
    Hör man alltid klickandet vid kort attacktid på EG2? Spelar det någon roll om man använder MIDI eller gate? Längden på gaten?

  40. #100
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det blir att skicka tillbaka om man inte känner någon lämplig ingenjör som kan följa dreadbox instruktioner. Något chip är kass på vissa maskiner. Någon här på 99an som kan sånt där? Jag gör det iaf inte.
    Ta med den till Moogträffen 9 oktober, den låter ju lite Moog och där finns många lödnissar.

  41. #101
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Hung Paipho Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag har inte hört några klickande. Men å andra sidan har jag inte använt den så mycket ännu och stor del av tiden jag använt den har jag tagit signalen direkt från filtret.
    Hör man alltid klickandet vid kort attacktid på EG2? Spelar det någon roll om man använder MIDI eller gate? Längden på gaten?
    Den hörs alltid ja. Oavsett midi eller gate. Även utan signal från ljudkällorna. Men de har skickat pdf och video med instruktioner på vilket chip som strular och behöver bytas. Inget jättestort ingrepp men jag litar inte på mina lödskillz. Vore trist att ha sönder den. Verkar bara vara vissa som har problemet. Synd att jag är en av dem

  42. #102
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ta med den till Moogträffen 9 oktober, den låter ju lite Moog och där finns många lödnissar.
    Det kan jag göra oavsett. Den är rolig ändå. Jag har patchat in en av de andra envelopesen istället när jag testkört och då låter den så jäkla fint.

  43. #103
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det kan jag göra oavsett. Den är rolig ändå. Jag har patchat in en av de andra envelopesen istället när jag testkört och då låter den så jäkla fint.
    Najs! ser fram emot att höra den! jag är fast i soundet ända sedan jag körde dem i Berlin för två år sedan. Åker från Kransen med bil om du behöver skjuts.

  44. #104
    indigo
    indigo är inte uppkopplad
    indigos avatar
    Veteran
    Grymma demos EBM! Fläsk!

  45. #105
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    https://soundcloud.com/prototypmusic/en-knugens-man-murmux-gar-pa-vagen

    Satt och knasade ihop något. Ljuden är inte speciellt stämda. Mest för att jag gillar när det är skevt. Trummorna är inte murmuxen. Sånt får man leva med.
    Sonicstate tar upp Murmux v.2 i senaste podcast såg jag nyss. UPDATE OK, Ty Unwin hade problem med sin också, och sa att det skulle fixas snabbt av tillverkaren. Inget stort problem tydligen. Har ni som fått problem med era, bett tillverkaren stå för frakt och snabb reparation?
    Senast redigerat av jocks1 den 2016-09-29 klockan 20:26.

  46. #106
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Jag skickade tillbaka min för reparation igår. Kundsupport/service hos dreadbox är verkligen fenomenal. De svarar snabbt på mail och är extremt måna om att man ska vara nöjd. De bad om ursäkt för besväret och löste allt med leverans. Jag skickade bara min adress och mobilnummer till Yannis på dreadbox och nästa dag kom TNT hem till mig och hämtade synthen. Guldstjärna till det företaget!

  47. #107
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag skickade tillbaka min för reparation igår. Kundsupport/service hos dreadbox är verkligen fenomenal. De svarar snabbt på mail och är extremt måna om att man ska vara nöjd. De bad om ursäkt för besväret och löste allt med leverans. Jag skickade bara min adress och mobilnummer till Yannis på dreadbox och nästa dag kom TNT hem till mig och hämtade synthen. Guldstjärna till det företaget!
    Kul att höra EBM Ty Unwin prisade också Dreadbox i slutet av podcasten, och ville egentligen inte kommentera synten, förrän den kommit tillbaka från service hos Dreadbox. Men han sa ändå att den hade en fet vintageklang, som påminde lite om Minimoog model D, och en hög byggkvalitet.

  48. #108
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag skickade tillbaka min för reparation igår. Kundsupport/service hos dreadbox är verkligen fenomenal. De svarar snabbt på mail och är extremt måna om att man ska vara nöjd. De bad om ursäkt för besväret och löste allt med leverans. Jag skickade bara min adress och mobilnummer till Yannis på dreadbox och nästa dag kom TNT hem till mig och hämtade synthen. Guldstjärna till det företaget!
    Funderar på om jag ska göra samma. Har antagligen klicket också. Lika bra att få den i det skick den ska vara i.

  49. #109
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men han sa ändå att den hade en fet vintageklang, som påminde lite om Minimoog model D, och en hög byggkvalitet.
    Som ägare av en Minimoog model D kan jag intyga att den ligger så nära i ljudet att jag för första gången inte våndas över att skicka Minimoogen på service. Men nu behöver jag bara skicka Murmuxen på service först heh...

  50. #110
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Som ägare av en Minimoog model D kan jag intyga att den ligger så nära i ljudet att jag för första gången inte våndas över att skicka Minimoogen på service. Men nu behöver jag bara skicka Murmuxen på service först heh...
    oj, den syntkombon hade väl gamla rullbandare haft problem med, p.g.a. all bas och dynamik... inget annat fick ju plats i ljudbilden. och VU-mätare bottnade slumpmässigt när VCO;er kom i fas med varandra, om ingen limiter/kompressor+ EQ plattade till ljudet lite först

  51. #111
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator

  52. #112
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Nu är min fixad och på väg tillbaka till mig igen. Sjuk smidigt. 6 dagar sedan jag skickade den.

  53. #113
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Jag måste få tummen ur röven.

  54. #114
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag måste få tummen ur röven.
    Hämtades upp av TNT idag. Lite abstinens är det. Det var rätt många år sedan jag hetsade upp mig över en subtraktiv analogsynth men den här var ett undantag.

  55. #115
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av EBM Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu är min fixad och på väg tillbaka till mig igen. Sjuk smidigt. 6 dagar sedan jag skickade den.
    Hur gick det?

  56. #116
    EBM
    EBM är inte uppkopplad
    EBMs avatar
    Senior
    Jodå, den är tillbaka och låter! Drönade på utav helvete härom kvällen!

  57. #117
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Fan vad nice.

  58. #118
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Ja då var min tillbaka också sedan ett par dagar. Den är verkligen extremt trevlig och fet.

    Jag måste också säga att jag är grymt impad av TNT som fraktbolag. Grekland-Sverige ett dygn. Båda gångerna.

  59. #119
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Testade att krana fram lite kickdrums härom kvällen. Satan!!

    Rev snabbt ihop ett set med kickar som jag numera stoppat in i samplern. Oooooompfff! Thud!! Booooooom!!

  60. #120
    saaristo
    saaristo är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Testade att krana fram lite kickdrums härom kvällen. Satan!!

    Rev snabbt ihop ett set med kickar som jag numera stoppat in i samplern. Oooooompfff! Thud!! Booooooom!!
    Dela med dig?

Liknande ämnen

  1. 50X och 50Y
    Av AonFluX i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-01-24, 15:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •