Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 60 av 99

Ämne: Jaspers

  1. #1
    Odd Bobs avatar
    Veteran

    Jaspers

    Funderar på att köpa detta till stuidorummet.


    http://www.thomann.de/se/jaspers_170...-150B_343484_0



    Någon som har erfarenhet av att beställa denna klump från Thomann?

  2. #2
    deleted user
    Funderade på en sån men det blev "tripod" varianten ist, tyckte det blev för instängt med de rätvinkliga "väggarna", de övre våningarna som hamnar längst in blir spec svåråtkomliga från sidorna.

  3. #3
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Den vinklade är dessutom en våning till och tusen spänn billigare http://www.thomann.de/se/jaspers_5d_120s.htm

  4. #4
    T11
    T11 är inte uppkopplad
    T11s avatar
    Veteran
    Jag har sen flera år den silvriga varianten och är sjukt nöjd.
    Valde även till en massa tillbehör som sidohyllor, ipadhållare osv så att man slipper att skruva ner en massa vid ett senare tillfälle.

    Mitt tips är att ha en klar målbild så att man får det så rätt som möjligt redan från början.

    Jag beställde då direkt från Jaspers. Blir det billigare från Thomann?
    http://www.jaspers-alu.de/eng/keyboards.html
    http://www.jaspers-alu.de/shop

    Har även deras 30U rack. Smidigt som bara den med hjul

  5. #5
    synthjohan
    synthjohan är inte uppkopplad
    synthjohans avatar
    Veteran
    Den vinklade finns till och med i två våningar till... en sån funderar jag på. Då kan man både sitta på golvet och stå på en pall när man spelar...


    http://www.thomann.de/se/jaspers_6d_...8b4d16aae4bb54

  6. #6
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Jag ska kunna sitta och spela med fritt för benen och på plan två ha modularer mm. plan 3 modularer, osv.

    Bredden måste vara 150 cm då mitt masterklav är 141cm.

    Detta är det enda som stämmer bra och dessutom verkar inte det kosta speciellt mkt mindre/mer direkt från jaspers...

    http://www.thomann.de/se/jaspers_4r_...-150S_368938_6

  7. #7
    Thulo
    Thulo är inte uppkopplad
    Thulos avatar
    Veteran
    Jag kör jasper till modularet o diverse bös. Bildfunktionen funkar som vanligt inte så...

  8. #8
    KungKrilles avatar
    Veteran


    Jag beställde JASPERS 170-4-120B från Tysken. Jag tänkte först ta den vinklade men efter att ha läst en recension så vågade jag inte. De vinklade levereras utan extra låsringar och recensenten hade problem med att tyngre synthar vred stången och höll på att tippa över. Jag använder lösa hyllplan från IKEA som passar typ exakt och längst ner fick jag plats med två så det blev som ett bord. Det var lite jobbigt att hitta alla skruvar som ska dras åt (dom är många!) men än så länge har den inte brakat ihop. Har haft den en månad.

  9. #9
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Tack för bra kommentar.
    Tror det blir den ickevinklade som som jag skrev längst upp ändå.
    Hela maskineriet ska ju sitta där.

  10. #10
    Thulo
    Thulo är inte uppkopplad
    Thulos avatar
    Veteran
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Jasper.jpg 
Visningar:	426 
Storlek:	98,2 KB 
Id:	65978

    Nu så...

    De hyllplanen jag har modularet på är långa och vilar även på den bakre ribban. Hade ett 88 key klav under förut men valde att flytta ner det hela och ha en synth över istället. Funkar skitbra och är vrålstabilt. Man sitter bra där =)

  11. #11
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Thulo: Det ser jävligt fint ut!

    Jag har tänkt följande: för ett http://www.thomann.de/se/jaspers_170...-150B_343484_0

    Plan 1: Masterklav (Roland RD600) + laptop expander
    Plan 2: 3x Döppe LC6 + 3x Döppe LC3 alt. 3x Döppe LC9
    Plan 3: G2 Key + DSI Pro2
    Plan 4: kablage mm

  12. #12
    Thulo
    Thulo är inte uppkopplad
    Thulos avatar
    Veteran
    Jag tror det blir skitbra. Jag tänkte ett tag byta till en massa lc case men har inte orkat.
    Jag diggar inte vinkeln i monsterbasen då det blir fett trångt med kontakterna där

  13. #13
    Barbaron
    Barbaron är inte uppkopplad
    Barbarons avatar
    Senior
    Nån som vet tjockleken på rören i jaspers-ställen?
    Funderar lite på om jaspers tillbehör som man skruvar fast på rören skulle kunna fungera tillsammans med Ikeas Stolmen.

  14. #14
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Cirka två Akai-powerknappar i bredd

  15. #15
    T11
    T11 är inte uppkopplad
    T11s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Barbaron Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nån som vet tjockleken på rören i jaspers-ställen?
    Funderar lite på om jaspers tillbehör som man skruvar fast på rören skulle kunna fungera tillsammans med Ikeas Stolmen.
    http://www.jaspers-alu.de/shop/show_...roducts_id=381

    37,8 mm om jag förstår det rätt.

  16. #16
    Barbaron
    Barbaron är inte uppkopplad
    Barbarons avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av T11 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    http://www.jaspers-alu.de/shop/show_...roducts_id=381

    37,8 mm om jag förstår det rätt.
    Attans då. Stolmen är 50 mm

  17. #17
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Så, nu är en Jaspers 170 4 150B på väg... Tror det blir tokbra! Bilder kommer upp inom kort.
    http://www.thomann.de/se/jaspers_170...-150B_343484_0

  18. #18
    Thulo
    Thulo är inte uppkopplad
    Thulos avatar
    Veteran
    Sweet! Köpte du lite extra hållare för lc6orna eller ska du köra me nån skiva eller nåt?

  19. #19
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Köpte en extra balk ja. Tänkte lägga ett hyllplan ovanpå två. Tror det blir skitbra.
    Ovan modulsystemet hamnar g2 och en pro2.
    Och på sikt en nord wave och xtk igen när jag finner dessa

  20. #20
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av KungKrille Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.


    Jag beställde JASPERS 170-4-120B från Tysken. Jag tänkte först ta den vinklade men efter att ha läst en recension så vågade jag inte. De vinklade levereras utan extra låsringar och recensenten hade problem med att tyngre synthar vred stången och höll på att tippa över. Jag använder lösa hyllplan från IKEA som passar typ exakt och längst ner fick jag plats med två så det blev som ett bord. Det var lite jobbigt att hitta alla skruvar som ska dras åt (dom är många!) men än så länge har den inte brakat ihop. Har haft den en månad.
    Köpte nyligen samma modell, men upptäckte ringarna först efter att ha fyllt stället. Jag köpte modellen med en stor rackmodul. Tyvärr hade dom satt den på vänster sida, och jag ville ha den på höger. Och instruktionen är väldigt fåordig... Mitt andra Jaspers är modellen med två vinklade sidostolpar på sidorna. Det är bökigare att få rakt och fint. Men inga måttskalor finns på vare sej stolpar eller stag, så man får mäta sej fram under montering av alla deras modeller.

  21. #21
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Jag höll också på att missa ringarna för "manualen" är som sagt en smula tunn. Jag har haft stativet i ytterligare en månad sen min senaste post och fortfarande har ingen hylla gett med sig peppar peppar. Så här långt är jag nöjd för jag tycker det är mycket skönare och faktiskt inspirerande att sitta med maskinerna nu när allt har sin plats.

  22. #22
    pistolpete
    pistolpete är inte uppkopplad
    pistolpetes avatar
    Senior
    Vi hämtar jasper nr 2 till studion imorgon. Någon som vet några bra "inlägg" man kan lägga i hyllorna så man slipper göra själv?
    Alltså så man kan lägga tex: trummaskiner och vinkla ytan lite.

  23. #23
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Justering pågår...Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	207 
Storlek:	95,3 KB 
Id:	67008

  24. #24
    Thulo
    Thulo är inte uppkopplad
    Thulos avatar
    Veteran
    Fint! Jag trodde du skulle ha varje döppecase lite vinklat på var sina par armar.
    Ser ut att bli svårt att patcha dom jacken längst ner och även att spela på pp.
    Men visst ere skönt att ha allt samlat i en liten "command station"?
    Jag har tom börjat snöa på ett par extra små monitorer så man kan ha stereo där

  25. #25
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Jag kommer vinkla döppe casen senare. Jag kommer också komplettera med en 2x104 skiff upp till vänster (performance skiffen).

  26. #26
    Odd Bobs avatar
    Veteran
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	110 
Storlek:	88,3 KB 
Id:	67034

  27. #27
    Rizzo
    Rizzo är inte uppkopplad
    Rizzos avatar
    Veteran
    Vackert, Oddbob!

  28. #28
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    På väg att köpa Jaspers-stativ. Vad är bäst för modularsystem egentligen? Extra vanliga holders eller de för monitorer?

    Jag har ett 6U 84hp skiff och en Vostok som jag vill få in. Och helst min Telemark också. Plus lite vanliga synthar.

  29. #29
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Och hur vill du jobba med dem? Hur tänkte du placera dem? Står du och jobbar? Tänkte du ställa dina case upp, eller skall de ligga ner?

  30. #30
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Det lär behövas 4-våningar, med klaviaturer på de nedre och euro längre upp. Så en blandning av sitta och stå troligen. Skiffet måste nog ligga eftersom det är så odjupt, AS-prylarna får kanske stå.

  31. #31
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Jag som har ett redigt Jaspers med inte en enda klaviatursynt i kör med hyllplan liggandes på hållarna så att jag kan placera vad som helst i det, var som helst. Blir bra och stabilt.

  32. #32
    KungKrilles avatar
    Veteran
    Jag kör också med hyllplan:


    Om man är rädd för att hållarna ska vrida sig så kan man ju alltid montera ett rör till som hyllplanen kan vila på. Bäst är att bestämma sig för det innan man sätter ihop stativet. Man kan inte addera sådana delar i efterhand utan att skruva isär nästan alltihop.

    Eller så gör man som Bob och skaffar hyllor som går från kant till kant.

  33. #33
    indigo
    indigo är inte uppkopplad
    indigos avatar
    Veteran
    En gammal annons på gumtree pratar om ett ställ som är 2x2 meter. Har ett sådant existerat eller hade säljare dålig koll?

    https://www.gumtree.com/p/studio-per...rs-/1206130803

  34. #34
    indigo
    indigo är inte uppkopplad
    indigos avatar
    Veteran
    Var köper ni hyllplan? Har ett 150cm brett på ingång.

  35. #35
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Jag köpte träskivor på byggvaruhus, fick dem tillsågade och klara.

  36. #36
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Beställde precis mitt första Jaspers, 4 "hyllor", 105cm invändigt, samt 2 extra par hyllpinnar på 30cm för "smågodis".

    Spännande, tysken skickar nästa vecka...

    https://thomann.de/intl/jaspers_4d_105b.htm
    Senast redigerat av Gammal Kuf den 2020-09-12 klockan 16:27.

  37. #37
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Den lilla bruna lastbilen stannade förbi idag med tyska lådor.... Jobbar på coworking nu under eftermiddagen, men kan knappt hålla mig från att springa hem och fortsätta "jobba" hemma idag...


  38. #38
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Det är ett jädra skruvande....


  39. #39
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Japp, och det tar aldrig slut heller. Behöver möblera om lite i mitt Jaspers och räknar med att behöva skruva loss och flytta om i princip allt.

  40. #40
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Se till att ha en skruvdragare för manuellt är det inte kul alls. Om man inte vill träna musklerna i underarmen då.

    Jag var helt inställd på att skaffa ett Jaspers såsom startposten visar, men har bottnat i att försöka göra mig av med alla klaver förutom mina två favoriter + ett möbelpiano. Så nu fungerar det mer ergonomiskt, två plan och allt är nåbart medans jag DAW:ar.

  41. #41
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Det slukar prylar fantastiskt bra, men det har ett stort footprint i rummet även om det "bara" är 105 brett (invändigt). Höjden (140) gör också att det känns "skrymmande".

  42. #42
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Ja, de är ju grymt bra och praktiska!
    Har bara ett litet hörn för musikgrejerna men allt (3 klav, euro, trummis, fx och mixer) ryms på ett 5-tierstativ.

  43. #43
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Gammal Kuf Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det slukar prylar fantastiskt bra, men det har ett stort footprint i rummet även om det "bara" är 105 brett (invändigt). Höjden (140) gör också att det känns "skrymmande".
    Man måste ju utnyttja takhöjden. Jag tvingades nyttja pall när jag bodde i lägenhet för att nå allt... och då är jag ändå över medellängd.

  44. #44
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Jag är lite pepp på Jaspers men tycker designen är ok men inte är helt min kopp med te.

    Finns det alternativ till Jasper? Alltså fristående syntställ i flera våningar?

  45. #45
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag är lite pepp på Jaspers men tycker designen är ok men inte är helt min kopp med te.

    Finns det alternativ till Jasper? Alltså fristående syntställ i flera våningar?

    Du har ju "Ultimate" typen, dvs. med en pelare i mitten och armar i flera nivåer, tror de heter Spider hos tysken m

  46. #46
    AntonEriiksson
    AntonEriiksson är inte uppkopplad
    AntonEriikssons avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Jaspers skare va!
    Riktigt bra stativ och klarar mycket vikt!
    Har lastat ett 6D-120B med 3st E-mu Emulator samplers som väger tillsammans säkert runt 60kg. + några extra syntar på hyllorna över och under. Har beställt ett tredje jaspers-stativ nu (6D-105B).. slut i lager och måste vänta 3 veckor. Ligger några syntar på golvet här just nu.

  47. #47
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Gammal Kuf Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du har ju "Ultimate" typen, dvs. med en pelare i mitten och armar i flera nivåer, tror de heter Spider hos tysken m
    Jäs! Har redan 2 st sådana men det blir ju "bara" 2 syntar per ställ.
    Tack ändå!

  48. #48
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Är det ett Jaspers som Herr Rothers har här till höger?
    ...och vad är det för snyggt mixerbord han har där bakom!? : o : D

    https://youtu.be/oYNj6rmt9Go

    Hur har han fått till lutningen på syntarna?
    Senast redigerat av Bobisch den 2020-09-26 klockan 11:27.

  49. #49
    tobbiew
    tobbiew är inte uppkopplad
    tobbiews avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det ett Jaspers som Herr Rothers har här till höger?
    ...och vad är det för snyggt mixerbord han har där bakom!? : o : D
    Jag tror du missade att bifoga bilden? Har kollat studiobilder och ja det ser ut som Jaspers. Kör på det om du vill kunna lasta många syntar och få mer yta. Superstabilt och dessutom kan du ju köpa tillbehör och skräddarsy efter behov.

  50. #50
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Nyfiken... Vet nå'n om dimensionerna på Jaspers matchar de väldigt lika klaviaturställen från Dixon (nu snackar vi vintage A-frame här)?

  51. #51
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jäs! Har redan 2 st sådana men det blir ju "bara" 2 syntar per ställ.
    Tack ändå!

    Polarn har 5 på sitt.. du får beställa fler armar...

  52. #52
    Bobisch
    Bobisch är inte uppkopplad
    Bobischs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tobbiew Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tror du missade att bifoga bilden? Har kollat studiobilder och ja det ser ut som Jaspers. Kör på det om du vill kunna lasta många syntar och få mer yta. Superstabilt och dessutom kan du ju köpa tillbehör och skräddarsy efter behov.
    Fixat!
    Tack för påminnelsen : ]

  53. #53
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av Bobisch Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fixat!
    Tack för påminnelsen : ]

    Ser ut som någon form av AVID VENUE live mixer.

    EDIT: Där var den - https://www.10kused.com/product/avid...48-ltjt-37750/

  54. #54
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Börjar komma igång här på allvar nu, upptäckte precis att keyboardhållarna ger med sig och håller inte emot när jag lirar loss med min Hammondklon här...

    Och jo, ringarna är rejält åtskruvade på röret, ska jag spänna mer kommer något att ge med sig (för då måste jag använda hävstångsprincipen..).

    Ska prova med att lägga in fiberbitar av glidstopptyp (för högtalarhyllor) mellan klampar och rör och se om det hjälper..

    EDIT: Glöm det, my bad, efter ytterligare undersökning fann jag att av någon underlig anledning saknas rotationsstoppare vid knuten för nedersta röret, så hela röret roterar!! Jag använder för närvarande inte det översta röret och får således låna stopparna därifrån sålänge och beställa sådana från Jaspers...

    Damn!!

    EDIT2: De gick att plocka av utan att demontera hela ställningen, bände med insexnyckeln, fullt beredd på att det skulle kunna gå åt pipan, men det gjorde det inte, nu ska jag bara kränga på dem på bottenröret, men det får bli antingen senare ikväll eller imorgon, för nu måste jag ge mig av!

    Senast redigerat av Gammal Kuf den 2020-10-10 klockan 16:20.

  55. #55
    skrotis
    skrotis är inte uppkopplad
    skrotiss avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Gammal Kuf Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Börjar komma igång här på allvar nu, upptäckte precis att keyboardhållarna ger med sig och håller inte emot när jag lirar loss med min Hammondklon här...

    Och jo, ringarna är rejält åtskruvade på röret, ska jag spänna mer kommer något att ge med sig (för då måste jag använda hävstångsprincipen..).

    Ska prova med att lägga in fiberbitar av glidstopptyp (för högtalarhyllor) mellan klampar och rör och se om det hjälper..

    EDIT: Glöm det, my bad, efter ytterligare undersökning fann jag att av någon underlig anledning saknas rotationsstoppare vid knuten för nedersta röret, så hela röret roterar!! Jag använder för närvarande inte det översta röret och får således låna stopparna därifrån sålänge och beställa sådana från Jaspers...

    Damn!!

    EDIT2: De gick att plocka av utan att demontera hela ställningen, bände med insexnyckeln, fullt beredd på att det skulle kunna gå åt pipan, men det gjorde det inte, nu ska jag bara kränga på dem på bottenröret, men det får bli antingen senare ikväll eller imorgon, för nu måste jag ge mig av!

    Får lite ångest och blir svettig av att läsa det där. Har haft ett Jaspers 6D-150 stående i ungefär två år nu. Det är i princip fullastat med klaviaturer men inget jag spelat speciellt hårt på, än så länge. Borde kanske se över det hela för att slippa obehagliga överraskningar.

  56. #56
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av skrotis Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Får lite ångest och blir svettig av att läsa det där. Har haft ett Jaspers 6D-150 stående i ungefär två år nu. Det är i princip fullastat med klaviaturer men inget jag spelat speciellt hårt på, än så länge. Borde kanske se över det hela för att slippa obehagliga överraskningar.

    Jo, det här var ju helt självförvållat, jag hade missat att det inte var låsringar på alla rören när jag skruvade ihop det för någon månad sedan när det anlände från tysken. Har aldrig haft Jaspers förut och om det fanns en monteringsanvisning så vet jag att jag inte tittade i den... hehe! 😁

  57. #57
    skrotis
    skrotis är inte uppkopplad
    skrotiss avatar
    Senior
    Haha ja man tänker väl att hur svårt ska det va! En gör klokt i att trippelkolla hur allt sitter dels för att se att allting sitter åt rätt håll för att slippa skruva montera isär och börja om (story of my ikea life) och dels för att det är tråkigt med trasiga syntar.

  58. #58
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av skrotis Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Haha ja man tänker väl att hur svårt ska det va! En gör klokt i att trippelkolla hur allt sitter dels för att se att allting sitter åt rätt håll för att slippa skruva montera isär och börja om (story of my ikea life) och dels för att det är tråkigt med trasiga syntar.

    Det är ett jädra skruvande dock, men jag gillar verkligen hur flexibelt det är med Jaspers, och hur mycket utrustning det "slukar" på ett bra och organiserat sätt!

  59. #59
    drifter7508
    drifter7508 är inte uppkopplad
    drifter7508s avatar
    Veteran
    Precis köpt ett 4D 120B. Finns ju inte på kartan att kunna trycka in 4 synthar i detta ställ! :-(
    Varför går det inte justera pinnarna som syntharna ska stå på bakåt?! Man ser ju inte ett skit!
    Blir en massa dödyta på djupet som tar plats i onödan. Ingen brux med heller och ingen på deras hemsida.

    Får nog plocka port en pinne. Gick det att ta bort en utan att montera ner allt igen?

    Vad är dom extra plastringarna till för? Kan inte se att dom ”låser” på nått sätt?

    Grinig gubbe med skavsår efter insexnyckeln! Köper skruvdragare imorgon :-)

  60. #60
    Gammal Kuf
    Gammal Kuf är inte uppkopplad

    avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av drifter7508 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Precis köpt ett 4D 120B. Finns ju inte på kartan att kunna trycka in 4 synthar i detta ställ! :-(
    Varför går det inte justera pinnarna som syntharna ska stå på bakåt?! Man ser ju inte ett skit!
    Blir en massa dödyta på djupet som tar plats i onödan. Ingen brux med heller och ingen på deras hemsida.

    Får nog plocka port en pinne. Gick det att ta bort en utan att montera ner allt igen?

    Jag har borrat egna hål i en del hyllpinnar...

Liknande ämnen

  1. Jaspers, vad behöver jag?
    Av jgb i forum Studioutrustning, lo/mid
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-07-06, 10:21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •