Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 2 3 4 5 6
Resultat 301 till 307 av 307

Ämne: Teenage Engineering OP-Z

jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    fjomp
    Citat Ursprungligen postat av El Toro Visa inlägg
    Tycker mer denna feldesignade synt är pinsamt för svensk design och svenska synttillverkare, antar att du känner likadant. Men av vissa skäl känner dig manad att dissa de som dissar dina branschkollegors alster.
    Det löjeväckande är att du dissar designen utan att ha minsta insikt i vad de ville uppnå med den.

sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

Veteran
    Tycker mer denna feldesignade synt är pinsam för svensk design och svenska synttillverkare, antar att du känner likadant. Men av vissa skäl känner dig manad att dissa de som dissar dina branschkollegors alster.
    Haha, men lägg av nu. Nu får du ta och skärpa dig. Hitta inte på massa skeva teorier om vad jag tycker och tänker. Jag är här på det här forumet i egenskap av privatperson och inget annat.

För övrigt älskar jag TE och deras finurliga idéer. Allt är verkligen inte för mig, vet inte ens om jag kommer att tycka om OPZ, men jag är kapabel till att ha en nyanserad och sansad åsikt om maskinen i alla fall.

Om det är något som är pinsamt så är det dina inlägg. De tillför absolut ingenting till diskussionen, varken här eller någon annanstans.

El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    Det löjeväckande är att du dissar designen utan att ha minsta insikt i vad de ville uppnå med den.
    Tjäna pengar?

El Toro
    El Toro är inte uppkopplad

Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sm0hm Visa inlägg
    Haha, men lägg av nu. Nu får du ta och skärpa dig. Hitta inte på massa skeva teorier om vad jag tycker och tänker. Jag är här på det här forumet i egenskap av privatperson och inget annat.

För övrigt älskar jag TE och deras finurliga idéer. Allt är verkligen inte för mig, vet inte ens om jag kommer att tycka om OPZ, men jag är kapabel till att ha en nyanserad och sansad åsikt om maskinen i alla fall.

Om det är något som är pinsamt så är det dina inlägg. De tillför absolut ingenting till diskussionen, varken här eller någon annanstans.
    Älskar man musikföretag och själv är i branschen som du är och dissar andras relevanta åsikter så tyder det nog mer på att man inte är så sansad? Jag är knappast ensam om att kritisera OP Z så ditt rantande mot mig håller inte för fem öre.

M i Gbg
    M i Gbg är inte uppkopplad
    M i Gbgs avatar
    Veteran
    Växeln, hallå hallå hallå!

jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    fjomp
    Tjäna pengar?
    Om det är din åsikt om vad som har styrt designprocessen så förstår jag att du uttalar dig som du gör.

sm0hm
    sm0hm är inte uppkopplad

Veteran
    Älskar man musikföretag och själv är i branschen som du är och dissar andras relevanta åsikter så tyder det nog mer på att man inte är så sansad? Jag är knappast ensam om att kritisera OP Z så ditt rantande mot mig håller inte för fem öre.
    Dissar inte din åsikt, ogillar bara hur du framför den. Du får tycka vad du vill. Det får jag med, och ingen av oss har rätt eller fel.

Liknande ämnen

1. Teenage Engineering OP-1
    Av spanky i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 754
    Senaste inlägg: 2017-10-18, 22:45

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •