Sidan 4 av 22 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SistaSista
Resultat 181 till 240 av 1287

Ämne: Korg Minilogue

  1. #181
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror att det blir låga gubbpoäng dock, saknas inte PWM? Kan man modulera shape?
    För jävla synd! med gubbpoängen menar jag..

  2. #182
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Det ser verkligen ut som en aluminiumpanel. Titta på kanterna vid utsågningen för oktavspaken. Reflektionen ser ut att komma från metall och inte målad plast.

  3. #183
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av eXode Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oklart, det finns en LFO del under EG sektionen med flera switchar, men ingen högupplöst bild finns att tillgå för att se vad som döljs där.
    Shape, Pitch och Cutoff går att modulera med LFOn. Dessutom finns motion sequencer vilket kanske även tillåter modulation av samma parametrar.

  4. #184
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Ordnung, kalas

  5. #185
    mad.gibbon
    mad.gibbon är inte uppkopplad
    mad.gibbons avatar
    Veteran
    Bildbevis
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror att det blir låga gubbpoäng dock, saknas inte PWM? Kan man modulera shape?
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

  6. #186
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Meh! OLED-skåp. Jag vill ha CRT.

  7. #187
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Öh men vad är det som egentligen säger att en kines skulle ha det sämre än nån annan fabriksarbetare. Det kan väl inte vi veta. Eller styra över. Vill jag glädja en kines så vet jag inte vad jag ska göra. Lika bra att jag köper produkten som tillverkas så kan någon i främmande land ställa dagens skål ris på bordet.
    Det finns ju dokumentärer om detta. Om arbetare som ungefär aldrig lämnar fabriken. Man bor, jobbar, sover, gifter sig i fabriken.
    Och det finns fabriker där de satt upp nät för att förhindra att arbetare hoppar från fönstren mot en säker död.

    Kanske finns det liknande fabriker även i Sverige, men de har isåfall inte uppmärksammats lika mycket.

  8. #188
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Uppdaterade första posten:

    KORG Minilogue - is a fully programmable, 4-voice polyphonic synthesizer, is also equipped with built-in reverb and delay effects. KORG company offers the best way to get acquainted with a unique, stunning features of the analog synthesizer. Synthesizer has a unique analog engine, quick access to the 100 factory 100 user presets, 8 voice mode to create its configuration of 4 votes - unison, polyphony, and so on. The front panel 41 of the controller to configure and quick change function, the oscilloscope in real time gives a visual check of sound, 16-step sequencer with automation polyphonic up to 4 parameters synthesizer and more.


    For switching visible plugs Sync In and Sync Out to work with synthesizers lines and Electribe Volca.
    It should be noted that the presented model has a better price, and opportunities compared to competing models. Synthesizer fully programmable, has a high sound quality, control over harmonics waveform changes, the use of cross modulation, and more. The possibility of using a 16-step sequencer with recording automation options. Polyphonic Synthesizer KORG Minilogue will be an excellent acquisition and profitable investment for keyboard players, professional and amateur musicians."

  9. #189
    Naomi
    Naomi är inte uppkopplad
    Naomis avatar
    Veteran
    Nu vill man ju höra lite ljud från den också så GASen blir komplett så att säga.

  10. #190
    gumse
    gumse är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det finns ju dokumentärer om detta. Om arbetare som ungefär aldrig lämnar fabriken. Man bor, jobbar, sover, gifter sig i fabriken.
    Och det finns fabriker där de satt upp nät för att förhindra att arbetare hoppar från fönstren mot en säker död.

    Kanske finns det liknande fabriker även i Sverige, men de har isåfall inte uppmärksammats lika mycket.
    Det finns avslöjande om missförhållande & det är bra att det avslöjas. Men det skall sägas att det inte är så konsekvent på alla fabriker i Kina. Min svåger har en fabrik där & stället jag jobbar på själv nu är aktiva i Kina & bilden av någoslags arbetsläger stämmer inte alls med vad jag har sett.

    Däremot har det ju varit en liten pedagogisk uppgift att få de kinesiska cheferna att begripa att man inte skall avskeda någon bara för att dom gör fel, utan istället försöka lära sig efterhand av de misstag som görs. Att införa detta tänk är väl någon slags "kolonial imperialism", lite beroende på vem man frågar.

    (men jag vet givetvis inget om hur det ser ut på Korg's fabriker)

  11. #191
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av gumse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det finns avslöjande om missförhållande & det är bra att det avslöjas. Men det skall sägas att det inte är så konsekvent på alla fabriker i Kina. Min svåger har en fabrik där & stället jag jobbar på själv nu är aktiva i Kina & bilden av någoslags arbetsläger stämmer inte alls med vad jag har sett.

    Däremot har det ju varit en liten pedagogisk uppgift att få de kinesiska cheferna att begripa att man inte skall avskeda någon bara för att dom gör fel, utan istället försöka lära sig efterhand av de misstag som görs. Att införa detta tänk är väl någon slags "kolonial imperialism", lite beroende på vem man frågar.
    Typ alla syntar utom typ MOOGs handgjorda USA-grejjer plockas ihop av "kinesiska slavarbetare". Typ. Seså, nu återvänder vi till Miniloguen. Kan ingen trolla fram ett ljudprov?

    Amon

  12. #192
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av underminer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Polyphonic Synthesizer KORG Minilogue will be an excellent acquisition and profitable investment for keyboard players, professional and amateur musicians."
    Undrar hur "profitable" den kommer vara egentligen? Känns ju som den kommer kosta peanuts på andra-hands-marknaden? Eller de kanske menar att den kommer ge "musikalisk avkastning" som i sin tur genererar profit?

  13. #193
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Typ alla syntar utom typ MOOGs handgjorda USA-grejjer plockas ihop av "kinesiska slavarbetare.

    https://youtu.be/UblYpjGm1eo
    Nej, långtifrån alla.

  14. #194
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Undrar hur "profitable" den kommer vara egentligen? Känns ju som den kommer kosta peanuts på andra-hands-marknaden? Eller de kanske menar att den kommer ge "musikalisk avkastning" som i sin tur genererar profit?
    De kanske har anlitat mobiltelefonsingenjörer som designers som sett till att den har ett inkodat tvåårigt användningsstopp i vitala komponenter.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    https://youtu.be/UblYpjGm1eo
    Nej, långtifrån alla.
    Jag vet ... men betydligt fler än KORG, om vi säger så.

  15. #195
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    De siktar väl på max 40-50 USD fritt fabrik...

  16. #196
    Naomi
    Naomi är inte uppkopplad
    Naomis avatar
    Veteran
    Ropen skalla, ljud till alla.

  17. #197
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De kanske har anlitat mobiltelefonsingenjörer som designers som sett till att den har ett inkodat tvåårigt användningsstopp i vitala komponenter.
    Fast borde inte det motverka hela konceptet med "profitable investment for keyboard players" i så fall?

  18. #198
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast borde inte det motverka hela konceptet med "profitable investment for keyboard players" i så fall?
    "Limited Edition" får en ny innebörd

  19. #199
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast borde inte det motverka hela konceptet med "profitable investment for keyboard players" i så fall?
    Det är ju såklart en följdfråga.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    "Limited Edition" får en ny innebörd

  20. #200
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av gumse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det finns avslöjande om missförhållande & det är bra att det avslöjas. Men det skall sägas att det inte är så konsekvent på alla fabriker i Kina. Min svåger har en fabrik där & stället jag jobbar på själv nu är aktiva i Kina & bilden av någoslags arbetsläger stämmer inte alls med vad jag har sett.

    Däremot har det ju varit en liten pedagogisk uppgift att få de kinesiska cheferna att begripa att man inte skall avskeda någon bara för att dom gör fel, utan istället försöka lära sig efterhand av de misstag som görs. Att införa detta tänk är väl någon slags "kolonial imperialism", lite beroende på vem man frågar.

    (men jag vet givetvis inget om hur det ser ut på Korg's fabriker)
    Självklart är det inte dåligt i samtliga fabriker, varken i Kina eller i övriga världen. Min post kom som ett svar på:
    "Öh men vad är det som egentligen säger att en kines skulle ha det sämre än nån annan fabriksarbetare."

  21. #201
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Hela Södertälje är en jättefabrik. I ena änden byggs lastbilar, i andra sorteras piller av alla sorter. I mitten hänger en saltad kringla på ouppnåelig höjd. Fabriksarbetarna kinesar hos varann när det går risigt och under 27 minuter får de pausa men ska då hinna äta, titta på 99fabrik, göra sin toalett samt återgå till monteringen. Klimatet gör att resorna till och från arbetet ofta blir en ren plåga. Många skulle garanterat önska de hade en säng på jobbet, eller att de fick krypa upp i lastbilarna och sova.

  22. #202
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Citat Ursprungligen postat av gumse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    (men jag vet givetvis inget om hur det ser ut på Korg's fabriker)
    Blev lite nostalgisk där över när man bara behövde vara upprörd över apostrof innan genitiv-s och särskrivningar, och folk inte hade börjat skriva "dem" eller "sint" än.

  23. #203
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hela Södertälje är en jättefabrik. I ena änden byggs lastbilar, i andra sorteras piller av alla sorter. I mitten hänger en saltad kringla på ouppnåelig höjd.
    Och nånstans därikring sitter en hipster och kranar ljud och klappar katter.

  24. #204
    nyd
    nyd är inte uppkopplad
    nyds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det finns ju dokumentärer om detta. Om arbetare som ungefär aldrig lämnar fabriken. Man bor, jobbar, sover, gifter sig i fabriken.
    Och det finns fabriker där de satt upp nät för att förhindra att arbetare hoppar från fönstren mot en säker död.

    Kanske finns det liknande fabriker även i Sverige, men de har isåfall inte uppmärksammats lika mycket.
    Vill man inte stödja detta så får man lämna tillbaka sina Smartphones, läsplattor, macbooks, PC:ar och köpa Ericssontelefoner från 90talet, Luxordatorer och tryckta böcker istället.

  25. #205
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av nyd Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vill man inte stödja detta så får man lämna tillbaka sina Smartphones, läsplattor, macbooks, PC:ar och köpa Ericssontelefoner från 90talet, Luxordatorer och tryckta böcker istället.
    Jag vet, jag har inte sagt något om bojkott heller. Fan, jag var t o m i Israel förra veckan.

  26. #206
    gumse
    gumse är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Självklart är det inte dåligt i samtliga fabriker, varken i Kina eller i övriga världen. Min post kom som ett svar på:
    "Öh men vad är det som egentligen säger att en kines skulle ha det sämre än nån annan fabriksarbetare."
    Jag fattar. Mitt inlägg var mest ett camouflage för att dölja en apostrof för att psyka Antimon.

  27. #207
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av gumse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag fattar. Mitt inlägg var mest ett camouflage för att dölja en apostrof för att psyka Antimon.
    Jag brukar gilla de flesta av gumse's inlägg. Även detta!

  28. #208
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hela Södertälje är en jättefabrik. I ena änden byggs lastbilar, i andra sorteras piller av alla sorter. I mitten hänger en saltad kringla på ouppnåelig höjd. Fabriksarbetarna kinesar hos varann när det går risigt och under 27 minuter får de pausa men ska då hinna äta, titta på 99fabrik, göra sin toalett samt återgå till monteringen. Klimatet gör att resorna till och från arbetet ofta blir en ren plåga. Många skulle garanterat önska de hade en säng på jobbet, eller att de fick krypa upp i lastbilarna och sova.
    99fabrik

  29. #209
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    https://youtu.be/UblYpjGm1eo
    Nej, långtifrån alla.
    Väldigt realistiska Potemkinkulisser, Kroffe, man kunde nästan tro att det var sant. Fick detta via en "läcka" precis:

    Bifogad fil 64384


    ( ;-) )

  30. #210
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Albedo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    99fabrik
    Haha, japp, en mycket speciell hobby

  31. #211
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av underminer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    For switching visible plugs Sync In and Sync Out to work with synthesizers lines and Electribe Volca.
    Men fan, då kommer den ju ha samma jobbiga trig på både stigande och fallande kant som Volcan har. Dåligt! Går den ju inte att sätta ihop med typ något annat.

  32. #212
    Tinsoldier
    Tinsoldier är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av zthee Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men fan, då kommer den ju ha samma jobbiga trig på både stigande och fallande kant som Volcan har. Dåligt! Går den ju inte att sätta ihop med typ något annat.
    Är det inte bara att bygga en liten låda med en flip-flop för vanlig klocka till Volca-klocka, så är det löst?!

  33. #213
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Det är klart det går att lösa! Men då ska man in med en liten burk i mellan osv. Det är liksom inte bara plugga in och köra.

  34. #214
    johey
    johey är inte uppkopplad
    joheys avatar
    Veteran
    Kan ju iofs gå att konfigurera triggningen.

  35. #215
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Man får hoppas.

  36. #216
    Framerate
    Framerate är uppkopplad nu
    Framerates avatar
    Veteran
    Jag trodde Moog iaf monterade sitt själv. Tycker man sett bilder med Sub37or i drivor som står påslagna för test.

  37. #217
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Ang Moog så har jag hört att alla delarna görs i Kina medans "final assembly" sker hos Moog själva.

  38. #218
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av eXode Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ang Moog så har jag hört att alla delarna görs i Kina medans "final assembly" sker hos Moog själva.
    Ja, i alla fall keyboardet görs i Kina.

  39. #219
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Baksidan!


  40. #220
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Ser äkta ut. Hur har Korg lyckats skapa denna äkta polyfona analog, med vad som ser ut som metall framsida, chassi monterade pottar och träbaksida för 5000kr?

  41. #221
    Kloo
    Kloo är inte uppkopplad
    Kloos avatar
    Senior
    Tycker också den ser skum ut. Annars är iaf baksidan snyggare är framsidan!

  42. #222
    Roffemoffe
    Roffemoffe är inte uppkopplad
    Roffemoffes avatar
    Senior
    ser inte helt rätt ut på baksidan, håller med

  43. #223
    Batteriet
    Batteriet är inte uppkopplad
    Batteriets avatar
    Veteran
    Tror inte det är någon fara, perspektivet är knepigt iom att maskinens panel är vinklad och bilden är tagen i "samma" vinkel.

  44. #224
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Moog Rubank får en match av Korg Snöskyffel!

  45. #225
    belsedub
    belsedub är uppkopplad nu
    belsedubs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Moog Rubank får en match av Korg Snöskyffel!
    Lol

  46. #226
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av eXode Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Baksidan!

    Djävlar i att ... den har träbaksida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu blir det garanterat köp!

  47. #227
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Batteriet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror inte det är någon fara, perspektivet är knepigt iom att maskinens panel är vinklad och bilden är tagen i "samma" vinkel.
    Kollar man på sidan 94 i NAMM-katalogen så ser man hur det ser ut. Det är hitre kanten i den här bilden som blivit skum. Trät - är äkta.

  48. #228
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Bilden kommer härifrån om ni är nyfikna http://www.stars-music.fr/korg-minil...FSrpwgodfJcDzA

    En fransk butik.

  49. #229
    Albedo
    Albedo är inte uppkopplad
    Albedos avatar
    Veteran
    Här ser man att det sticker fram lite trä på baksidan så det verkar stämma.
    Jävligt snygg synth!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	korg-minilogue-1300936.jpeg 
Visningar:	246 
Storlek:	87,6 KB 
Id:	64385

  50. #230
    zthee
    zthee är inte uppkopplad
    zthees avatar
    Vintage
    Den här kommer ju sälja som smör!

  51. #231
    mad.gibbon
    mad.gibbon är inte uppkopplad
    mad.gibbons avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Katzenjammer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bilden kommer härifrån om ni är nyfikna http://www.stars-music.fr/korg-minil...FSrpwgodfJcDzA

    En fransk butik.
    599€

  52. #232
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av mad.gibbon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    599€
    Jag tror inte de fått något pris än. Men det skall ju oftast på lite moms och import på de angivna dollarpriserna. Jag väntar på Thomann

  53. #233
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Hmm, denna eller odyssey eller två resor i vår.
    Samt, vad skall man sälja?

  54. #234
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hmm, denna eller odyssey eller två resor i vår.
    Samt, vad skall man sälja?
    Jag skall sälja min MEK, men det skulle jag ändå gjort.

  55. #235
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Inte helt ovanligt annars att dollarpriset översätts rakt av till euro.

  56. #236
    hasse_fx
    hasse_fx är inte uppkopplad
    hasse_fxs avatar
    Vintage
    6995:-

  57. #237
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag skall sälja min MEK, men det skulle jag ändå gjort.
    Hoppsan!
    Typ världens coolaste synt, om man byter ut de blå LEDarna som Outshape gjorde
    Ingen vidare "analog" dock hehe.

    Får fundera på ody vs minilogue..
    När ljudprov finnes..

  58. #238
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Moog Rubank får en match av Korg Snöskyffel!
    Haha.. Dagens!

  59. #239
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Amonhoteph Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag skall sälja min MEK, men det skulle jag ändå gjort.
    Du vet vart du ska skicka pm.

  60. #240
    eXode
    eXode är inte uppkopplad
    eXodes avatar
    Veteran
    Ja alltså det står ju $499 USD est. street price. på annonsen från music trading (länkades tidigare, sidan 151).

Liknande ämnen

  1. Ableton besöker Minilogue i studion
    Av Katzenjammer i forum Allmänt om musik
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2014-02-21, 11:22
  2. Svar: 24
    Senaste inlägg: 2013-02-03, 23:35
  3. Minilogue i Stockholm 28 november
    Av outshape i forum Evenemang
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-02, 13:50
  4. "Ljudbilden"´s Minilogue musikvideo prisad.
    Av Electroboy i forum Skivor & artister
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 11:08

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •