Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 SistaSista
Resultat 121 till 180 av 346

Ämne: Roland SYSTEM-500

  1. #121
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Tack. Mildrar dock ingen GAS...

  2. #122
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Nightzone Tapes Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Högst headroom ever.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	JBSN4.jpg 
Visningar:	67 
Storlek:	25,6 KB 
Id:	58567

  3. #123
    hairofthedog
    hairofthedog är inte uppkopplad
    hairofthedogs avatar
    Veteran
    Någon med insider-koll som vet när de här prylarna kommer?

  4. #124
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av hairofthedog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Någon med insider-koll som vet när de här prylarna kommer?
    In this video from Torino Synth Meeting someone who I presume is a roland representative brings up "late July" as the ETA. Around the 2:55 mark.

    https://youtu.be/r-U40gOxRvM
    https://www.muffwiggler.com/forum/vi...r=asc&start=75

  5. #125
    brand1bil
    brand1bil är inte uppkopplad
    brand1bils avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Nu är det snart late August! Nån som hört nått? Blir det nått? Va?

  6. #126
    jonnem
    jonnem är inte uppkopplad
    jonnems avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av brand1bil Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu är det snart late August! Nån som hört nått? Blir det nått? Va?
    Q3 2015 står det på Roland's hemsida iaf...

  7. #127
    brand1bil
    brand1bil är inte uppkopplad
    brand1bils avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Då har dom ett halvt Q3 på sig o prångla ut nått.

  8. #128
    hairofthedog
    hairofthedog är inte uppkopplad
    hairofthedogs avatar
    Veteran
    Någon som jobbar i någon musikbutik som kan kommentera releasedatum?

  9. #129
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Var det någon av er eldbävrar och [ürøknarkare som var på demon på 4-Sound igår?

    Jag skruvade lite på 500-modulerna och tycker att de, i rådande lyssning, lät övertygande och över förväntan.
    Vi kommer tveklöst att köpa åtminstone några av dem.

    Killarna hade för stunden inget exakt leveransdatum, men menade att de bode vara tillgängliga inom 1-2 månader.
    Slutet på Oktober nämndes, alltså då början av Q4. Känns ok tycker jag. Bättre att kvalitetssäkra.
    Jag hoppas få mer info kommande vecka.

    En reflektion var att reglarna, som nämnts ovan, hade lite kort slaglängd.
    Inte helt lätt att sätta pitchen perfekt på osc:n, men på intet sätt omöjligt.
    Trångt? Inte värre än på andra moduler.

    Vinsten överväger nackdelen i mitt tycke.
    Jag skulle inte köpa ett stort vintage rolandsystem (säger jag nu i alla fall), men det här känns helt rätt för att få in lite av deras karaktär.

    Någon av er andra som testade och kan Rolands system bättre än jag får gärna inflika!

    //Michael

  10. #130
    hairofthedog
    hairofthedog är inte uppkopplad
    hairofthedogs avatar
    Veteran
    Fan, jag hoppades ju att de skulle dema dem, men missade totalt. Skit.

    Vet du något om pris?

  11. #131
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Det är ju väldigt lovande om demo ex av 500 serien hittat fram ända till Sverige från USA. Då bör de vara nära mass produktion.

  12. #132
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Klämde bara lite snabbt på dem. Det som sagts innan om reglarna håller jag med om. Gillande inte heller rattarna. Kändes inte helt hundra helt enkelt. Men kan som sagt vara prototyper som reser runt. Ja, de här modulerna har rest halva världen runt för att visas upp.

  13. #133
    hairofthedog
    hairofthedog är inte uppkopplad
    hairofthedogs avatar
    Veteran
    Ingen sa något om pris, antar jag?

  14. #134
    synthjohan
    synthjohan är inte uppkopplad
    synthjohans avatar
    Veteran
    På Five G i Japan kostar de knappt 3000 SEK styck

  15. #135
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Vad jag förstod så var det DET systemet som visats överallt och som vi sett på diverse YT-clips. Han hade hämtat det i Belgien samma dag som de ställde upp det. Samma icke-fungerande filter som i alla videos.

    Så jag förmodar att det är de gamla prototyperna. De kan ju ha misshandlats rejält under den här tiden, och taget det i beaktande så såg de mycket fräscha ut och höll ihop bra.

    En uppskattad prisbild var 3500kr SEK under rådande dollarkurs, men det kändes som ett finger i vädret-gissning. Ingen visste någonting säkert, vilket var uppenbart, och därför skall vi inte ta det för en absolut sanning heller.
    Personligen tycket jag 3,5k för en modul är i saftigaste laget.

    Vi får se vart vi hamnar. Äpplet är surt. Jag biter.

    //M.

  16. #136
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Vi var och testade System 500-modulerna idag innan de skulle skeppas vidare, så jag tänkte snabbt redogöra för mina högst subjektiva intryck. Systemet var samma som på Axxes och Synthjohans bilder från April, alltså samma prototyp som flängt jorden runt och varit på mässor etc. Samma som på 4Sound i förra veckan. Man får alltså ta i beaktande att det är en prototyp och att specar kan skilja något från produktionsmodell.

    Oscillatorerna har mycket övertoner. Speciellt triangeln överraskade här. De har tryck och låter fylligt och rikligt (för att översätta från engelska ord jag kommer att tänka på..). Bra fräs i triangeln. Fyrkantsvågformen överraskade mest med riktigt djup, mullig och auktoritär bas, och pulsviddsmodulationen lät riktigt bra.

    Filtret var inte riktigt som förväntat. Jag hade trott det skulle vara lite tamare än vad det visade sig vara gällande resonansen. Faktum är att det låter en hel del 303 om filtret vid höga resonansvärden. Det lät tämligen argt, skrikigt och vildsint med en fläng av MS20. Högst oväntat (för mig). Helt utan resonans däremot, lät det riktigt tjockt och varmt och gav fyrkanten pondus och auktoritet i basen. Nästan som två olika personligheter med och utan resonans. (Hårklyverier, men ni förstår..)

    VCA:n var också intressant i det att den är gjord för att överstyras, och den låter inte platt vid moderata nivåer, utan ger en varm dist på toppen. Kan drivas hårt.

    LFO:n gjorde det en LFO skall göra, och vi hann bara springa förbi effektmodulen så vi hann inte bilda oss någon egentlig uppfattning om den. Det samma gäller tyvärr även enveloperna, så jag vågar inte bedöma responsen i dem.

    Man skulle kunna anmärka på att det är lite trångt mellan rattarna på VCO:n. Men modulerna följer ju det gamla formatet och man får i gengäld dubbla oscillatorer. Det väger upp det hela för mig. Möjligen hade man kunnat göra hela modulen något bredare för att kompensera. Vidare är skjutpotarna aningen korta. Det är faktiskt lite svårt att hitta sweetspoten, och det kan krävas lite finlir upp och ned innan man hittar den. Samma anmärkning gäller filtret. Men inget av detta är någon show stopper, och ingalunda sämre än något annat i €ürøträsket.

    Några av potarna tenderade att hoppa lite (mest resonansen), och jag förmodar att det beror på att dessa moduler levt ett hårt liv med tusentals entusiastiska demovrid. Detta är som sagt prototypen, och komponentval kan/kommer förmodligen att ändras till produktion. Med tanke på det så tycker jag det här systemet höll ihop förvånansvärt bra och såg fräscht ut, så det verkar lovande angående byggkvaliteten. Men det är inte Moog, vare sig gällande pris eller kvalitet.

    Systemet låter inte uttalat vintage, för att ansluta till div andra trådar, men det är det ju knappast något nytillverkat som gör. Kanske är det bara att moderna komponenter gör att allt låter lite "rent". Emellertid måste jag säga att jag uppfattade det här systemet som betydligt varmare och tjockare i soundet än mycket annat jag har testat. Återstår att se om det fortsätter in i produktion. Men jag är positivt överraskad.

    Kommer jag att köpa System 500 moduler? Tveklöst, så bra är det enligt mig. Det kommer att sitta perfekt mellan Voyager, TTSH, Oddyssey mfl, och garanterat vara en väl använd del i ett större €-modularsystem. Kanske hade de känts aningen mer professionella i .com/500-format, men då hade även priset blivit högre och spridningen inte lika stor. Det märks att Roland tassar lite på tå och att de tar sig tid för att de vill få det rätt. Det tycker jag är bra, och man har lyckats hittills enligt mig (som inte är en uttalad Rolandkille).

    Vi hoppas få lite mer info angående pris och tillgänglighet inom inte allt för länge. Det kommer ju även att avgöra hur många moduler vi/folk köper. Rådande dollarkurs är ju inte så kul direkt, men förhoppningsvis inser Roland att de måste ligga någorlunda vettigt till i pris för att kunna få spridning på produkterna. Om det här är en trevande början, så ser det ljust ut för framtiden!

    //Michael

  17. #137
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Du nämner icke fungerande filter...är det därför det låter "MS-20" ? Känns inte som att Roland skall låta MS-20 och spontant inte det jag personligen vill...
    I övrigt är det kul med din beskrivning för t.o.m på risiga Youtube videos kan man höra att det är rejält med boll i oscillatorerna.

  18. #138
    jpl
    jpl är inte uppkopplad
    jpls avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av mgronroos Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vi var och testade System 500-modulerna idag innan de skulle skeppas vidare, så jag tänkte snabbt redogöra för mina högst subjektiva intryck. Systemet var samma som på Axxes och Synthjohans bilder från April, alltså samma prototyp som flängt jorden runt och varit på mässor etc. Samma som på 4Sound i förra veckan. Man får alltså ta i beaktande att det är en prototyp och att specar kan skilja något från produktionsmodell.

    Oscillatorerna har mycket övertoner. Speciellt triangeln överraskade här. De har tryck och låter fylligt och rikligt (för att översätta från engelska ord jag kommer att tänka på..). Bra fräs i triangeln. Fyrkantsvågformen överraskade mest med riktigt djup, mullig och auktoritär bas, och pulsviddsmodulationen lät riktigt bra.

    Filtret var inte riktigt som förväntat. Jag hade trott det skulle vara lite tamare än vad det visade sig vara gällande resonansen. Faktum är att det låter en hel del 303 om filtret vid höga resonansvärden. Det lät tämligen argt, skrikigt och vildsint med en fläng av MS20. Högst oväntat (för mig). Helt utan resonans däremot, lät det riktigt tjockt och varmt och gav fyrkanten pondus och auktoritet i basen. Nästan som två olika personligheter med och utan resonans. (Hårklyverier, men ni förstår..)

    VCA:n var också intressant i det att den är gjord för att överstyras, och den låter inte platt vid moderata nivåer, utan ger en varm dist på toppen. Kan drivas hårt.

    LFO:n gjorde det en LFO skall göra, och vi hann bara springa förbi effektmodulen så vi hann inte bilda oss någon egentlig uppfattning om den. Det samma gäller tyvärr även enveloperna, så jag vågar inte bedöma responsen i dem.

    Man skulle kunna anmärka på att det är lite trångt mellan rattarna på VCO:n. Men modulerna följer ju det gamla formatet och man får i gengäld dubbla oscillatorer. Det väger upp det hela för mig. Möjligen hade man kunnat göra hela modulen något bredare för att kompensera. Vidare är skjutpotarna aningen korta. Det är faktiskt lite svårt att hitta sweetspoten, och det kan krävas lite finlir upp och ned innan man hittar den. Samma anmärkning gäller filtret. Men inget av detta är någon show stopper, och ingalunda sämre än något annat i €ürøträsket.

    Några av potarna tenderade att hoppa lite (mest resonansen), och jag förmodar att det beror på att dessa moduler levt ett hårt liv med tusentals entusiastiska demovrid. Detta är som sagt prototypen, och komponentval kan/kommer förmodligen att ändras till produktion. Med tanke på det så tycker jag det här systemet höll ihop förvånansvärt bra och såg fräscht ut, så det verkar lovande angående byggkvaliteten. Men det är inte Moog, vare sig gällande pris eller kvalitet.

    Systemet låter inte uttalat vintage, för att ansluta till div andra trådar, men det är det ju knappast något nytillverkat som gör. Kanske är det bara att moderna komponenter gör att allt låter lite "rent". Emellertid måste jag säga att jag uppfattade det här systemet som betydligt varmare och tjockare i soundet än mycket annat jag har testat. Återstår att se om det fortsätter in i produktion. Men jag är positivt överraskad.

    Kommer jag att köpa System 500 moduler? Tveklöst, så bra är det enligt mig. Det kommer att sitta perfekt mellan Voyager, TTSH, Oddyssey mfl, och garanterat vara en väl använd del i ett större €-modularsystem. Kanske hade de känts aningen mer professionella i .com/500-format, men då hade även priset blivit högre och spridningen inte lika stor. Det märks att Roland tassar lite på tå och att de tar sig tid för att de vill få det rätt. Det tycker jag är bra, och man har lyckats hittills enligt mig (som inte är en uttalad Rolandkille).

    Vi hoppas få lite mer info angående pris och tillgänglighet inom inte allt för länge. Det kommer ju även att avgöra hur många moduler vi/folk köper. Rådande dollarkurs är ju inte så kul direkt, men förhoppningsvis inser Roland att de måste ligga någorlunda vettigt till i pris för att kunna få spridning på produkterna. Om det här är en trevande början, så ser det ljust ut för framtiden!

    //Michael
    tackar för denna rdogörelse, intressant läsning!

    det gör mig inte mindre sugen.

  19. #139
    hairofthedog
    hairofthedog är inte uppkopplad
    hairofthedogs avatar
    Veteran
    Hm, blir ju sugen på de där VCO:erna om inte annat.

  20. #140
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Om dom är som 100m så är filter och envelopes kanon med.

  21. #141
    hairofthedog
    hairofthedog är inte uppkopplad
    hairofthedogs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om dom är som 100m så är filter och envelopes kanon med.
    Jag har Bubblesound dlADSR, som enligt dem själva är en klon av System 100:s kuvert. Kan inte säga hur likt det är dock. Aldrig testat originalet och precis satt in modulen i racket.

    Har förstått att kuverten är snäppiga som fan, men hur låter System 100/m-filtret?

  22. #142
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    100m-filtret påminner om SH-101 i mina öron, men det får jag säkert på fingrarna för av de med mer kunskap i ämnet

    Relativt skrikig resonans dock.

  23. #143
    brand1bil
    brand1bil är inte uppkopplad
    brand1bils avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    mgronroos - stort tack för redogörelsen! Mycket intressant läsning - är mer än lovligt peppad!

  24. #144
    mgronroos
    mgronroos är inte uppkopplad
    mgronrooss avatar
    Veteran
    Ja missförstå mig rätt; filtret lät kalas, det vara bara inte riktigt som jag väntat mig med resonansen.
    Det lät mjukt och fint utan resonans, och med lite/mindre resonans så lät det inte alls aggressivt.
    Därv att det kändes lite som två personligheter i en.

    Värt att notera, som jag inte skrev igår, är att självsvängningen kom relativt fort och tidigt, och nästan som en on/off.
    Självsvängningen gick från klockan 3 till klockan 5 på poten, vilket upplevdes som ett ganska stort spann.
    Klockan 5 var det ett sjutusans tryck i självsvängningen vill jag lova!

    Jag tror det trasiga i det hela snarare var att ena modulen var död, alternativt att högpasset (switch: 0FF-1-2) inte fungerade.
    Funktionen och karaktären i den filterhalvan jag skruvade på var nog ok.
    Jag tror helt enkelt filtret låter på detta, lite schizofrena sätt.

    Nu har jag inte haft någon MS-20 på 20 år så min referens är månne något haltande, men den är ändå bra för att beskriva en lite bandpassig skrikighet så ni alla är med på riktningen.

    Jag kommer absolut att köpa filtret baserat på det jag hörde, så inget är negativt menat.
    Tvärt om, så här dagen efter så är mullet vid låga cutoff-värden utan resonans något som fastnat.
    Man skulle nästan kunna säga att det insmugit sig en liten men ack så kännbar GAS..

    //M.

  25. #145
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Ja, jag känner igen beskrivningen av resonanskaraktären, det stämmer med min upplevelse av 100m.

  26. #146
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag är lite sugen, mest för att den är snygg.

  27. #147
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Men jag vill ha den i ett riktigt Roland case.. kan de inte bygga ett 100m liknande case till dom så man kan få stapla lådor..

  28. #148
    deleted user
    Borde det inte hända nåt här nu?

  29. #149
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Det var väl sagt kring september. Vilket egentligen kan vara när som helst.

  30. #150
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Borde det inte hända nåt här nu?
    Malekko måste ju hinna producera de mängder som Roland speccat och sen vet man ju inte om de går direkt från Malekko fabrik till distributör eller om de måste ta omväg via Roland central-lager.

  31. #151
    deleted user
    Haha, jepp. Som t ex i slutet av september.

  32. #152
    Peeter
    Peeter är inte uppkopplad
    Peeters avatar
    Senior

  33. #153
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Peeter Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    tack för det tipset. Ska jag kolla på nere på fin-TV:n.

  34. #154
    hairofthedog
    hairofthedog är inte uppkopplad
    hairofthedogs avatar
    Veteran
    Borde man köpa det här VCOerna? Kan de komma nu eller, vafan.

  35. #155
    bing
    bing är inte uppkopplad

    Veteran
    Slutet av året, vad jag kunde uppfatta. Produktionen har just dragit igång.

  36. #156
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Najs, fast man får hålla på sig

  37. #157
    deleted user
    Låter bra. Skatteåterbäringen kommer inte förrän i december.

  38. #158
    nyd
    nyd är inte uppkopplad
    nyds avatar
    Veteran
    Nån som hör nåt mer om när? Kliar i patchfingret.

  39. #159
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag har faktiskt GAS på denna, särskilt om den kommer som paket med Roland case. Pratas om 1999 USD för case och moduler, fast ytterst lite info finns på nätet.

    Pre order Japan snart och 1000 ex av varje är andra rykten samt att malekko går på knäna av allt som ska produceras.

  40. #160
    deleted user
    Make or break för Malekko. Han har haft det körigt i perioder tidigare men då var tillverkningsprocessen iof mer oldschool. Hade han inte också nått med tillverkning av Buchla?

  41. #161
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag är glad att det är Malekko som kör, hoppas det inte blir för mycket slit!

    Längtar till fler demos även om demos kan ta kål på GASen.

  42. #162
    brand1bil
    brand1bil är inte uppkopplad
    brand1bils avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    System 500 news!

    http://www.roland.com/categories/aira/

    Bland annat ett case!
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	image.jpg 
Visningar:	63 
Storlek:	53,0 KB 
Id:	63160
    Senast redigerat av brand1bil den 2015-11-19 klockan 13:50.

  43. #163
    nyd
    nyd är inte uppkopplad
    nyds avatar
    Veteran
    SYRE84... fantasifullt namn. Varför heter den inte 591 ?

  44. #164
    brand1bil
    brand1bil är inte uppkopplad
    brand1bils avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    84 hp bred.. SYRE vetifan vad det kommer från dock.

  45. #165
    Tinsoldier
    Tinsoldier är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av nyd Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    SYRE84... fantasifullt namn. Varför heter den inte 591 ?
    SYstem Roland - Eurorack 84 hp

  46. #166
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av brand1bil Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    System 500 news!
    Äntligen, 4Sound har några ex på ingång i december.

    Jag ska hänga på låset!

  47. #167
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Lite nyfiken på vad de kan tänkas vilja ta för ett sånt case. Kan tänka mig att det antingen hamnar rejält över eller rejält under andra tillverkare.

  48. #168
    deleted user
    Nästan säker på att de hamnar under. Det är larviga priser på case generellt imho. Tror Moog och Roland kommer att ändra lite på det.

  49. #169

  50. #170
    deleted user
    å herregud.

    Jag hade fel.

  51. #171
    Antimon
    Antimon är inte uppkopplad
    Antimons avatar
    Avliden
    Hm utan att ha full koll kändes inte det där jättebilligt.

    Edit: håller med om att det är hutlösa priser på case allmänt förresten.

  52. #172
    nyd
    nyd är inte uppkopplad
    nyds avatar
    Veteran
    De tror nog att det inte är en så stor marknad, eller så vet de att man kan ta bra betalt för lite metallskrot och en trafo

  53. #173
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Men varför tog det bort attenuatorslajdern på key in... och varför i helvete kunde de inte gjort en liten list med multiples i nederkant på caset...oldschool style med konverter till stortele osv som på gamla..... annars tycker jag raset är assmart designat och skitsnyggt.... jag är såld.... hoppas dom förbjuder Maleko att göra massa digitalskit till.

    Sen tycker jag det är konstigt att de inte kört en 550 med ring/noise/s/h/Lfo... så bäst....och sen seq. Med det och list med multiples så är det fan lika bra som 100m.

  54. #174
    Firechild
    Firechild är uppkopplad nu
    Firechilds avatar
    Veteran
    Blir det distribution via Roland tro ?

  55. #175
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Det tror jag... tror Malekko bara utvecklar... sen skickar dom det till barn-robot-kineser som bygger det i miljoner ex

  56. #176
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Kanske blir det en upplaga i 86% med ett McDonalds "M" på i stället för Maleko "M". Får man köpa om man köpt en meal med +meny..... eller en djävligt "Happy" meal.......happy ending

  57. #177
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Blir det distribution via Roland tro ?
    Japp, därför det dyker upp i en affär nära dig

  58. #178
    tonefloat
    tonefloat är inte uppkopplad
    tonefloats avatar
    Moderator
    Caset är skitsnyggt och dubblar som en praktisk transportlåda, dyrt? Jag tyckte det var helt ok pris, en sådan med alla moduler tack!

  59. #179
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Caset är skitsnyggt och dubblar som en praktisk transportlåda, dyrt? Jag tyckte det var helt ok pris, en sådan med alla moduler tack!
    +1

    Känner att det här är början på något farligt

  60. #180
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av tonefloat Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Caset är skitsnyggt och dubblar som en praktisk transportlåda, dyrt? Jag tyckte det var helt ok pris, en sådan med alla moduler tack!
    +1

Liknande ämnen

  1. Roland System-1m
    Av Fogelberg i forum Nyheter
    Svar: 167
    Senaste inlägg: 2016-07-27, 16:28
  2. Roland System 100 AC
    Av supro i forum DIY - bygg & reparation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-12, 13:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •