Resultat 1 till 44 av 44

Ämne: Yamaha Modx+

  1. #1
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran

    Yamaha Modx+

    Vissa säger att det är photoshoppat, men varför i hela världen dyker då dessa "plus" modeller upp på Yamahas egna garantisidor??

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	modxplus.jpg 
Visningar:	65 
Storlek:	391,0 KB 
Id:	108058

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	modxplus2.jpg 
Visningar:	40 
Storlek:	265,9 KB 
Id:	108059

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	modxplus_warranty.png 
Visningar:	46 
Storlek:	111,6 KB 
Id:	108060

  2. #2
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Kanske har med bla AN-X registreringen av slutet av förra månaden? Kommer det en plusvariant med nyutvecklad AN motor?
    Ganska många som hoppats att det var en uppdaterad AN1X på gång, andra tror på ovan lex FM-X

  3. #3
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    aha, intressant.

    Jag har sett att modx förhåller sig (gissar jag) såsom Mox förhöll sig till Moxf (den första hade ett antal opopulerade platser på kretskorten som den senare hade populerat). Samma verkar gälla Modx där det finns en del "tomt".

    Å andra sidan så verkar Modx dela bl.a storleken på minneskretsarna (eMMC) med Montage men med skillnaden förstås att Modx är nedstrypt till halva mängden flashminne tillgängligt (via Firmwaret).

    Om de nu har något nytt i kikaren så kanske vi dels får se om de populerar dessa platser (med en extra swp70) och därigenom kan klämma in en AN-motor. Spännande.

  4. #4
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    En uppdaterad AN motor och gärna något mer så skulle jag vara spekulant på en MODX8+.
    Trivdes bra med min gamla utan +

  5. #5

  6. #6
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Verkar som att någon fått en för tidig leverans av sin + (undrar om huvuden rullar på något av Yamahas kontor just nu??)

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	192B065A-76D5-4B43-8A4B-8AFA9BBFA655.jpeg 
Visningar:	43 
Storlek:	374,0 KB 
Id:	108134

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	B49B43C8-3E44-45AE-98ED-C311C68FD39C.jpeg 
Visningar:	30 
Storlek:	147,4 KB 
Id:	108135

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	F051D0CE-0C73-49EB-BAE9-62A81162020C.jpeg 
Visningar:	26 
Storlek:	378,9 KB 
Id:	108136

    Men det ska framgå (ifrån Yamahamusicians):

    "* I can confirm bigger user memory to 1,75GB, this is stated clearly in the spec.
    * There‘s a statement that the present waveforms are the same as in the Montage
    * It‘s stated it also that it remains on 4 parts seamless sound switching
    * Effects for 12 parts (part 1-8, and four for part 9-12) are stated"

    + lite spekulation (samma site)

    "*So here is my prediction on how things will play out over the next 8-10 months:
    - September 9 - Yamaha announce Montage OS Update 4.0, which includes a 3rd AN-X virtual analog Engine and some other kool new features/enhancements. They also announce the new MODX+ as the replacement for the MODX (but it does NOT contain an AN-X Engine ... but rather just some minor improvements & some of the new features/enhancements that the Montage received). The MODX receives OS Update 3.0 (or it is announced that it will receive the Update in the coming months) which will contain some of the new features/enhancements that the Montage received.
    - April 2023 (at NAMM): Yamaha announce a MODX+ OS Update, which contains an AN-X Engine, more than 4 parts seamless sound switching, additional Polyphony, and a few moderate new features/enhancements. They also announce OS Update 4.5 for the Montage with the same moderate new features, as well as MODX OS Update 3.5 with similar new features."

  7. #7
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Låter som en sannolik "roadmap" och kommer sälja ännu bättre än existerande Montage/MODX.

  8. #8
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    Hade de bytt till ett kvalitetsklaviatur med AT då hade jag kanske varit intresserad.
    Nu struntar jag fullständigt i hur mycket minne som sitter i den nya varianten när det känns som att hamra på en plastig leksak.
    Men ja det är så klart en smaksak, alla håller säkert inte med. Men för mig helt oanvändbar som instrument.

  9. #9
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av synthboy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade de bytt till ett kvalitetsklaviatur med AT då hade jag kanske varit intresserad.
    Nu struntar jag fullständigt i hur mycket minne som sitter i den nya varianten när det känns som att hamra på en plastig leksak.
    Men ja det är så klart en smaksak, alla håller säkert inte med. Men för mig helt oanvändbar som instrument.
    Håller helt med dig där!

  10. #10
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Fast modulen klarar ju AT. Bara koppla in ditt favvo-keyboard som sänder AT.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	modxr10.png 
Visningar:	80 
Storlek:	330,7 KB 
Id:	108159

  11. #11
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast modulen klarar ju AT. Bara koppla in ditt favvo-keyboard som sänder AT.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	modxr10.png 
Visningar:	80 
Storlek:	330,7 KB 
Id:	108159

  12. #12
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    128 fm-x röster vad det verkar

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	MODX+specs.jpg 
Visningar:	26 
Storlek:	86,3 KB 
Id:	108161

  13. #13
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    De som redan har en MODX ser jag ingen anledning att byta till MODX+ då.
    Är det inte 64 röster FM-X nu för MODX och tar de slut så snabbt? Och dubbla AWM2-minne kanske inte är så lockande heller.

    Yamaha borde kanske redovisa planen för MODX+ mjukvaran för att locka fler, om de inte släpper allt på en gång från början.

  14. #14
    mono
    mono är inte uppkopplad

    Avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av Steve Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Håller helt med dig där!
    Äsch klavven är ju skön ju, fattar inte va folk klagar på liksom

  15. #15
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av mono Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Äsch klavven är ju skön ju, fattar inte va folk klagar på liksom
    Hela chassiet inkl tangenter känns som samma som ett hemkeyboard från samma fabrikat i 2000:- klassen.

  16. #16
    The Introvert
    The Introvert är inte uppkopplad
    The Introverts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av synthboy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hade de bytt till ett kvalitetsklaviatur med AT då hade jag kanske varit intresserad.
    Nu struntar jag fullständigt i hur mycket minne som sitter i den nya varianten när det känns som att hamra på en plastig leksak.
    Men ja det är så klart en smaksak, alla håller säkert inte med. Men för mig helt oanvändbar som instrument.
    Fast det här förstår jag inte. Om du vill ha en gig-vänlig version som väger ett ton, då köper du ju en Montage? MODX är perfekt för mig som vill ha en lätt, plastig klaviatur hemma, men med väldigt mycket av ljudmotorn och funktionalitet från Montage.

    Eller missar jag något?

  17. #17
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De som redan har en MODX ser jag ingen anledning att byta till MODX+ då.
    Är det inte 64 röster FM-X nu för MODX och tar de slut så snabbt? Och dubbla AWM2-minne kanske inte är så lockande heller.

    Yamaha borde kanske redovisa planen för MODX+ mjukvaran för att locka fler, om de inte släpper allt på en gång från början.
    Jo den har 64 fm röster och jag tycker det räcker ganska rejält och lite till med handen på hjärtat. Min högsta förhoppning vore ju att de släppte på spärren på "gamla" modx och tillät den att faktiskt utnyttja de 1.75GB flash som faktiskt finns där för egna ljudbibliotek (vilket säkert är en marketing grej för Yamaha för att göra gapet mot Montage ännu lite större). Ännu bättre vore det om de tillät tredjepart att skapa ljudbibliotek som nyttjar deras egna (hemliga) kompressionsalgoritm (finns ett fåtal som nyttjar detta) för då skulle de i princip nästan dubbla utrymmet ytterligare.

  18. #18
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Steve Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hela chassiet inkl tangenter känns som samma som ett hemkeyboard från samma fabrikat i 2000:- klassen.
    Jo, det är inte direkt i klass med t.ex en Triton eller liknande och jag hade lite synpunkter själv i början, men som med allting så vänjer man sig och numera fungerar det relativt bra.

    Jag vill poängtera att även om det är "dåligt" så är det eoner bättre än vad t.ex min gamla Korg Krome hade (där snackar vi Casio med minitangenter för 495 kronor klass) och än värre blir det om man tar in Korg Kross i matchen (huga). Som Kjell Höglund säger: Man vänjer sig.

  19. #19
    Sweet tweak
    Sweet tweak är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast modulen klarar ju AT. Bara koppla in ditt favvo-keyboard som sänder AT.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	modxr10.png 
Visningar:	80 
Storlek:	330,7 KB 
Id:	108159
    Var hittar man info om modulen?

  20. #20
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av The Introvert Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast det här förstår jag inte. Om du vill ha en gig-vänlig version som väger ett ton, då köper du ju en Montage?
    Som Steve nämner så känns hela synthen som en plastig hemkeyboard.
    För mig är en bra synth ett instrument som känns inspirerande som helhet, ljud, design, känsla på rattar, knappar och klaviatur.
    Att använda ett andra klaviatur för att styra en MODX (samtidigt som jag rattar den) förtar hela den känslan.
    Då kan man faktiskt lika gärna använda en mjukvarusynth.
    Och ja i mitt fall gäller det spela hemma och inte live.
    En modul hade varit super så klart.

    Montage ligger väl på 3x priset vilket gör det ointressant för mig och tycker också att MODX design ser mer modern och tilltalande ut.

    Sen har jag inget emot ett riktigt billigt MIDI-klaviatur för livespelande, det är en helt annan sak

  21. #21
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Tyvärr är det en snyggt genererad fake. Det fanns i flödet nånstans här:

    https://yamahamusicians.com/forum/vi...1830&start=285

    Men man ju kan hoppas på att Yamaha gör nåt liknande eller 19" rack av MODX. Borde sälja riktigt bra.

  22. #22
    Sweet tweak
    Sweet tweak är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tyvärr är det en snyggt genererad fake. Det fanns i flödet nånstans här:

    https://yamahamusicians.com/forum/vi...1830&start=285

    Men man ju kan hoppas på att Yamaha gör nåt liknande eller 19" rack av MODX. Borde sälja riktigt bra.
    Tack för förtydligandet

  23. #23
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    AN-X verkar ingå i nya MODX+, eller så blir vi grundlurade så här en dag innan release-datum av den vackra kinesiska tjejen i klippet nedan:

    https://youtu.be/fZV6o_2rYc4

  24. #24
    Ulven
    Ulven är inte uppkopplad
    Ulvens avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tyvärr är det en snyggt genererad fake. Det fanns i flödet nånstans här:

    https://yamahamusicians.com/forum/vi...1830&start=285

    Men man ju kan hoppas på att Yamaha gör nåt liknande eller 19" rack av MODX. Borde sälja riktigt bra.
    De stora har förlorat ett par rejäla affärer från mitt håll genom att inte göra rackversioner av sina flaggskepp längre.

  25. #25
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Ulven Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    De stora har förlorat ett par rejäla affärer från mitt håll genom att inte göra rackversioner av sina flaggskepp längre.
    Jo, samma för mig och många andra antar jag. Ett klaviatur man gillar används, sen är andra syntar inkopplade via MIDI (även om de har klaviatur).

    Som det diskuterades i nån annan tråd, så tar ju kretskorten också löjligt lite plats i ena hörnet inuti en keyboard. Så det finns ju ingen ursäkt att inte kunna designa om till rack eller desktop, med i vissa fall samma antal knappar, pottar/reglar, skärm etc.

    Så förstår inte trenden där modeller med klaviatur bara finns att köpa.

  26. #26
    jgb
    jgb är uppkopplad nu
    jgbs avatar
    Fjomp
    Det är väl marknaden som talat? Om vi generaliserar så är detta sanningen som råder: De som köpte racksyntar förut och gjorde det till en större marknad kör numera mjukvara, alltså finns det ingen som köper dem. Det här har tillverkarna märkt av genom åren när racksyntar sålt mindre och mindre, då blir det till slut läge att minimera förlusterna på racksyntar, dvs inte tillverka några sådana.

    Klart det går att designa om till rack eller desktop, men det är helt enkelt inte ekonomiskt försvarbart.

    Klaviaturmodeller säljer däremot fortfarande, framförallt till giggande musiker som inte vill dra med sig datorn.

  27. #27
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är väl marknaden som talat?
    Jo, tillverkare har väl vetskap om vad som säljer för att undvika förluster. Samtidigt finns det fortfarande många exempel på tillverkare som erbjuder med klaviatur, rack eller desktop. Iridium, Minilogue, Modal, ASM, Peak/SUmmit, REV2, Prophet 5 mfl.

    För att anknyta till tråden och Yamaha, senaste racken de erbjöd var väl Motif XS? Efter det har det varit keyboards (alla utan aftertouch tror jag). Så varför vill inte tillräckligt många Yamaha-spekulanter köpa rack/desktop, medans det tycks funka med andra märken?

    Eller så är det workstations (romplers) som blir ljudmodul i rack som alla väljer bort för plugin istället, medans för specialare som Iridium etc ovan tycks marknaden funka för båda.

  28. #28
    mono
    mono är inte uppkopplad

    Avstängd på egen begäran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    framförallt till giggande musiker som inte vill dra med sig datorn.
    det är egentligen hela anledningen att jag köpte en modx

  29. #29
    Olof B.
    Olof B. är inte uppkopplad
    Olof B.s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    För att anknyta till tråden och Yamaha, senaste racken de erbjöd var väl Motif XS? Efter det har det varit keyboards (alla utan aftertouch tror jag).
    Ja, det var den sista racksynten. Men klaviaturen på både Motif XF och Montage har aftertouch.

  30. #30
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av Olof B. Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, det var den sista racksynten. Men klaviaturen på både Motif XF och Montage har aftertouch.
    Det är jag med på, menade föregångarna (de runt 10000 kr eller mindre), alltså MO/MOX/MOXF inklusive MODX har väl bara Initial touch vad jag kan se? Ännu äldre CS6/S30 verkar ha aftertouch, men de kanske motsvarade dåtidens MOTIF också i pris (lite dyrare).

  31. #31
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    Egentligen så borde desktopmoduler vara en guldgruva för tillverkarna.
    Att cadda en liten desktoplåda tar ingen tid och all övrig design och mjukvara är ju redan klar.
    De minimala kretskorten får alltid plats numera (som nämnts tidigare).
    Besparingen på material, ett dyrt klaviatur, en kontroller till klaviaturen, pitchbend mm
    Viktbesparingen vid frakt och emballage.
    Dra av en tusenlapp på priset för kunden men tjäna in mer än så.

    Roland kör konceptet fullt ut och är nog smartast.
    Samma kretskort i MC-101, MC-707, Jupiter Xm och sist men inte minst prestigemodellen Jupiter X.
    Sett till alla youtube inslag med MC-101 (och därefter MC-707) så är det ju desktoparna som säljer.

    Yamaha är det enda företag som inte fattat detta.

    Live tycker jag de flesta idag kör antingen en billig kompakt midi-kontroller kompllat till dator eller i enstaka fall någon lagom finsynth (själv hade jag kört min Take 5 ).

  32. #32
    Olof B.
    Olof B. är inte uppkopplad
    Olof B.s avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är jag med på, menade föregångarna (de runt 10000 kr eller mindre), alltså MO/MOX/MOXF inklusive MODX har väl bara Initial touch vad jag kan se? Ännu äldre CS6/S30 verkar ha aftertouch, men de kanske motsvarade dåtidens MOTIF också i pris (lite dyrare).
    Det har, som du är inne på, att göra med om det är premium- eller budgetlinjen. Motif och Montage har aftertouch men inte MO och dess varianter.

  33. #33
    musicman
    musicman är uppkopplad nu
    musicmans avatar
    Senior
    Senast redigerat av musicman den 2022-09-01 klockan 13:18.

  34. #34
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av musicman Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns flera demos nu och ingen nämner AN-X så det kanske är tänkt till nästa generation syntar från Yamaha.
    Senast redigerat av pepelogu den 2022-09-01 klockan 14:50.

  35. #35
    musicman
    musicman är uppkopplad nu
    musicmans avatar
    Senior
    Hade varit spännande att se hur Modx+ skiljer sig hårdvarumässigt inuti från Modx.
    Gissar att den i Modx tomma minnnesplatsen har populerats,samt uppdaterad firmware. C'est tout!

  36. #36
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av musicman Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Finns inte ett spår av AN-X hur man än trålar sedan ryktet uppstod?
    Trollar Yamaha eller kommer det endast till Montage.
    Kanske de överaskar med en fristående AN-X synt(vete faan om de skulle göra det, känns inte i deras linje alls)

  37. #37
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    18590 kr hos Thomann för MODX6+...

    Gamla MODX6 brukar ligga pårunt 12-13000kr.

    Om AN-X kommer senare som en uppdatering borde de antyda det nu för att locka fler. Tycker jag då.

  38. #38
    musicman
    musicman är uppkopplad nu
    musicmans avatar
    Senior
    Den som är intresserad kan hålla koll på när patentansökan för AN-X uppdateras med mer info:
    https://uspto.report/TM/97450018

  39. #39
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Killergull Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    18590 kr hos Thomann för MODX6+...

    Gamla MODX6 brukar ligga pårunt 12-13000kr.

    Om AN-X kommer senare som en uppdatering borde de antyda det nu för att locka fler. Tycker jag då.
    15700:- hos djservice, kan de ha räknat fel?

    https://m.djservice.se/artikel/yamaha-modx6-plus

  40. #40
    Killergull
    Killergull är uppkopplad nu
    Killergulls avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    vet inte, 3000 billigare för "Förbeställ" låter lite för bra mot vad andra affärer har som listpris. men de kanske har några med lockpris?

  41. #41
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Jag gasar hårt på en Modx+ och tror jag siktar på att beställa den inom kort. Någon AN-motor vore en rolig update & skoj så klart men jag tror det är förbehållet Montage M / Montage X som ska presenteras nu inom kort.

  42. #42
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Hur är finish, look & feel på dessa? Dammiga lätt? Moxf blev väldigt dammig pga en obehandlad matt plastig yta. Faktum är att jag funderar på Motif av äldre slag enbart för att de utstrålar kvalitetskänsla. Snygga syntar är viktigt!

  43. #43
    Steve
    Steve är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av PF Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur är finish, look & feel på dessa? Dammiga lätt? Moxf blev väldigt dammig pga en obehandlad matt plastig yta. Faktum är att jag funderar på Motif av äldre slag enbart för att de utstrålar kvalitetskänsla. Snygga syntar är viktigt!
    Har haft 2st MODX6 somjag haft hemma 2 respektive 14 dagar. Orsaken var främst det värdelösa tangentbordet och plastiga chassi. Kan man leva med det är synten i sig fantastisk. Har haft tankar att skaffa en igen och spela från en annan klaviatur.

    Hade i ett års tid en MODX8 som var hjärtat i allt härhemma. Men den tog lite väl mkt plats, men trevligare upplevelse än MODX6 (som känns som ett hemkeyboard i känslan)

    Gamla MOTIF är ju en fröjd med sin plåt och sköna tangenter.

  44. #44
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    Ah! Japp så här är det. Samplingar kan man överföra till Motif XS om den är expanderad med minne men flash finns ej till den eller? Hur backar man upp, usb-sticka? Motif XF verkar bli mer och mer eftersökt då den har (plats för) sampleminne & flash. Plastighet är ju tyvärr inte jättehett. Och nya Montage kommer kosta ohemula pengar.

Liknande ämnen

  1. Yamaha MODX vs MOXF ?
    Av Gammal Kuf i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2021-04-20, 18:33
  2. Screen mirroring Montage/Modx
    Av my03 i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2020-05-17, 14:00
  3. modx/montage import
    Av my03 i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2020-02-19, 21:52
  4. Montage/Modx fråga
    Av JAS i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2019-09-24, 18:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •