Sidan 13 av 26 FörstaFörsta ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SistaSista
Resultat 721 till 780 av 1515

Ämne: Värderingstråden med priskoll

  1. #721
    Shike
    Shike är uppkopplad nu
    Shikes avatar
    Senior
    Funderar på att avyttra mitt gamla digitalpiano, Yamaha Clavinova CLP-411. Det är från 90-talet men i fullgott skick. Vad är rimligt att begära tro? 3000kr? Det är väl där Thomanns billigaste entry-level ligger idag.

  2. #722
    Aerobics
    Aerobics är uppkopplad nu

    Senior
    vad ligger en edp wasp på idag, inga sprickor, en repa i övrigt fint skick? finns väldigt lite att gå på gällande avslutade affärer..

  3. #723
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Aerobics Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    vad ligger en edp wasp på idag
    Du tänker på den på vend för 9,5k? Det är ett bra pris, även om den är utan midi.

    Jag gav 10k för en superfin för några år sedan (men med supersprakiga potar). Där ingick iofs midi separat som jag själv fick installera, så det var ju lite meck med den.

    Skulle jag sälja den nu skulle jag minst vilja ha 12-13 för den.
    Senast redigerat av Lackan den 2018-01-11 klockan 16:42.

  4. #724
    Aerobics
    Aerobics är uppkopplad nu

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Du tänker på den på vend för 9,5k? Det är ett bra pris, även om den är utan midi.

    Jag gav 10k för en superfin för några år sedan (men med supersprakiga potar). Där ingick iofs midi separat som jag själv fick installera, så det var ju lite meck med den.

    Skulle jag sälja den nu skulle jag minst vilja ha 12-13 för den.
    Gött, köpte den just! Midikit följde med, ej monterat dock

  5. #725
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Lite halvfynd skulle jag säga i så fall. Grattis!

  6. #726
    Aerobics
    Aerobics är uppkopplad nu

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Lite halvfynd skulle jag säga i så fall. Grattis!
    Exakt så känns det, halvfynd för en helcool synt. Känns rätt svårt att fynda idag, alla priser är en googling bort. Vågade inte heller pruta med risk för andra snabbare spekulanter, nåväl exiting times ahead!

  7. #727
    Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Funderar på att avyttra min stråkmaskin Hohner string melody II som servades förra året.
    Vad kan man sälja en sådan för nu för tiden?

  8. #728
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Lovade en kompis att jag skulle hjälpa att kolla upp en dator hon vill sälja, men eftersom det är PC har jag ingen aning.

    Packard Bell iMedia XS C2600 ION 1,6GHz med 2GB internt. Tror den är från 2010.

    Jag har varnat henne att det nog inte är några större pengar, men är det ens 500:-? Eller ska man bara åka till tippen med den?

  9. #729
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    I en annan tråd våndas jag över försäljning av några saker jag inte använder så mycket. Vad skulle vara rimligt att ta betalt för dessa:

    E-mu Emax SE. Använt skick. Kosmetiskt är den rätt fin men flera tangenter triggar först efter lite trugande. Några av knapparna kräver hårdare tryck men brukar komma igång efter lite användning. Diskdriven är utbytt.

    Yamaha EX-7. Ptja, den är typ som ny vad jag kan bedöma.

    Korg DW-8000. Knapparna...knapparna...knapparna...som på de flesta DW-8000 så kan 1 bli 11 och och 3 bli 33 och så vidare. Datasliderns nedre del ger hoppande värden men man kan ändra parametervärde med <- och -> knapparna istället. Kosmetiskt mycket fin.

    Roland D-110. Finfint skick och fungerar utan anmärkning.

    Korg Wavestation. En limmat spricka på ena gaveln. Upptäckte den ett år efter att jag köpt den. Displayen tjuter men har en del läsbarhet kvar.

  10. #730
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Ringflower Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Funderar på att avyttra min stråkmaskin Hohner string melody II som servades förra året.
    Vad kan man sälja en sådan för nu för tiden?
    Re-badged Logan va'? 3-4 skulle jag säga, kanske 5. Beror ju på skick förstås. Stråkisar har ofta fått mycket stryk.

  11. #731
    MR-202
    MR-202 är inte uppkopplad
    MR-202s avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Snubblade över en väldigt billig PG-800 och är nu sugen på en MKS-70. Vad betalar man för en sån nu för tiden?

  12. #732
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av MR-202 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Snubblade över en väldigt billig PG-800 och är nu sugen på en MKS-70. Vad betalar man för en sån nu för tiden?
    Jag gjorde exakt samma resa för ett år sedan, men det slutade med att jag sålde PG'n och investerade i annat. För jag hittade aldrig någon MKS70 till ett imo bra pris. Dom har gått upp ordentligt, kring 7 för en fungerande skulle jag säga. (Jag hade hoppats på att hitta någon till JX8P-pris).

    Jag letade verkligen enträget. De billigare som gått på bejjen har alla haft fel och fix, men då har de ändå sålts för 5k ca.

  13. #733
    Lucka
    Lucka är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna

    Vad är rimligt pris på en Korg Sigma?

    Har eventuellt möjlighet att köpa en Korg Sigma av en tant. Ska va pedantskött av hennes bortgångna man men jag vet inte om den funkar 100% då jag ej testat den. Därför undrar jag vad ett rimligt pris är på den svenska marknaden? På det internationella planet ligger 3st uppe på eBay för 51k(Norge), 80k(Japan), 1150GBP (UK). Är väl ingen synt man skickar hur som helst tänker jag...

  14. #734
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Det låter ju som ett skämt att de skulle ligga på över 50k...

    Det är ju en relativt medioker orgel/stråkis med lite presets som går att kombinera och justera minimalt.

    RL Music som brukar vara skitdyra sålde en fullservad för £650 2015.

    Är den jättefin kanske 10k är rimligt. Eller däromkring. Men över 15-20k har jag svårt att se att någon skulle ge. Då är man ju uppe i Jupiter 4-priser...

  15. #735
    Hjorten
    Hjorten är inte uppkopplad
    Hjortens avatar
    Administrator
    [admod]

    Flyttade in två inlägg från separat tråd.

  16. #736
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Vad är rimligt pris på en finfin Korg Polysix, alltså utan batteriläckage, fullt fungerande elektronik och visuellt nära nyskick?
    Med någon form av MIDI?
    Utan någon form av MIDI?

    Jag kollade syntar.info lite snabbt och det är minst sagt en varierande prisbild. Jag har alltid fått för mig att de kostar mindre än en Mono/Poly.

  17. #737
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Real Parakeet Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är rimligt pris på en finfin Korg Polysix, alltså utan batteriläckage, fullt fungerande elektronik och visuellt nära nyskick?
    Med någon form av MIDI?
    Utan någon form av MIDI?

    Jag kollade syntar.info lite snabbt och det är minst sagt en varierande prisbild. Jag har alltid fått för mig att de kostar mindre än en Mono/Poly.
    Eftersom jag själv kollar så tror jag en mycket fin polysix utan midi ligger på typ 10-11000kr
    Med midi så kostar det ju mer beroende på vilket som sitter i och hur snyggt det är implementerat..
    Tubetech kostar 170 euro och är enkelt att själv installera..

  18. #738
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av nidas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eftersom jag själv kollar så tror jag en mycket fin polysix utan midi ligger på typ 10-11000kr
    Med midi så kostar det ju mer beroende på vilket som sitter i och hur snyggt det är implementerat..
    Tubetech kostar 170 euro och är enkelt att själv installera..
    Låter vettigt. Som en Juno-106 ungefär men bra mycket lägre än en Juno-60. Så... någon... sälj en fin Polysix till mig nu.

  19. #739
    Frengus
    Frengus är inte uppkopplad
    Frenguss avatar
    Veteran
    Har för mig jag betalade 12 för min och skulle nog inte släppa den för mindre. 11a för en fin får nog anses som ett fynd!

  20. #740
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Sålde min fina för 11k i våras: https://www.facebook.com/groups/1901...92397344205383

  21. #741
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Köp tillbaka dom och sälj dom till mig.

  22. #742
    Assar
    Assar är inte uppkopplad

    Senior
    Jag funderar på om jag skulle göra nåt jag kanske ångrar i framtiden: Sälja min Korg Polysix och min Moog Little Phatty Tribute. Jag är enda ägaren på båda, köpte båda nya.

    Polysixan har bytt det gamla batteriet till ett utbytbart knappbatteri och fått en midi-ingång (utan ingrepp i höljet, allt återställningsbart). Den har en liten kantstötning i ena hörnet men är annars i utmärkt skick.

    Little Phattyn har uppgraderats till 3.1 672 och fick i samband med det även minnesuppgradering. Även den i utmärkt skick - i princip mint även om tangenterna har gulnat lite.

    Är det nån som har koll på vad man kan få för dem?

  23. #743
    gst
    gst är inte uppkopplad
    gsts avatar
    Senior
    Om ni skulle byta en rytm mot en octa (mk 1 på båda), vad skulle ni ta i mellanskillnad om båda är i samma skick? Jag tänker 1000kr låter det rimligt?

  24. #744
    gumse
    gumse är inte uppkopplad

    Veteran
    Vad är rimligt för en CS-60 i fint kosmetiskt skick?

  25. #745
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av gumse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är rimligt för en CS-60 i fint kosmetiskt skick?
    20 tusen?? De går för bra mer på Ebay men kanske 25 tusen om allt fungerar och den är i fint skick.

    Svedala snubben sålde sin för 21 tusen för nåt år sedan tror jag

  26. #746
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av gumse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är rimligt för en CS-60 i fint kosmetiskt skick?
    Bjuder 6k... Jag lovar att använda dem och vara lycklig.

  27. #747
    gumse
    gumse är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av HZA Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bjuder 6k... Jag lovar att använda dem och vara lycklig.
    Jag säljer alltså inte den, men funderar på att köpa den.

  28. #748
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Lucka Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Har eventuellt möjlighet att köpa en Korg Sigma av en tant. Ska va pedantskött av hennes bortgångna man men jag vet inte om den funkar 100% då jag ej testat den. Därför undrar jag vad ett rimligt pris är på den svenska marknaden? På det internationella planet ligger 3st uppe på eBay för 51k(Norge), 80k(Japan), 1150GBP (UK). Är väl ingen synt man skickar hur som helst tänker jag...
    6000-7000 säger jag... och då har jag en. Är det osäkert kring funktion så lägg mindre. Du bör fråga/se att båda joystickarna är hela.

    F ö är den brutal och galen. Man luras av dess orgelyttre. Synten med flest Korg 35-filter i världen.

  29. #749
    android
    android är inte uppkopplad
    androids avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Assar Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag funderar på om jag skulle göra nåt jag kanske ångrar i framtiden: Sälja min Korg Polysix och min Moog Little Phatty Tribute. Jag är enda ägaren på båda, köpte båda nya.

    Polysixan har bytt det gamla batteriet till ett utbytbart knappbatteri och fått en midi-ingång (utan ingrepp i höljet, allt återställningsbart). Den har en liten kantstötning i ena hörnet men är annars i utmärkt skick.

    Little Phattyn har uppgraderats till 3.1 672 och fick i samband med det även minnesuppgradering. Även den i utmärkt skick - i princip mint även om tangenterna har gulnat lite.

    Är det nån som har koll på vad man kan få för dem?
    Jag ser min Phatty Tribute lite som min pensionsförsäkring, så jag tippar på 20 000 miljarder!

  30. #750
    RMI
    RMI är inte uppkopplad
    RMIs avatar
    Senior
    En CS-60 för 20k låter lite optimistiskt tycker jag, ett riktigt fynd. Senaste åren tycker jag mig ha sett dem ligga ute till försäljning i Sverige för 35-40k. Vad de gått för vet jag dock inte.

  31. #751
    Assar
    Assar är inte uppkopplad

    Senior
    Citat Ursprungligen postat av android Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag ser min Phatty Tribute lite som min pensionsförsäkring, så jag tippar på 20 000 miljarder!
    Hmmm .... jag tror det är bäst att du förbereder dig på en obehaglig överraskning ...

  32. #752
    Bobbski
    Bobbski är inte uppkopplad
    Bobbskis avatar
    Veteran
    Oberheim Matrix 1000 - Nyskick. Vad kan jag begära?
    ---------
    Korg Poly 61 (ej MIDI) - När jag har servat den kommer den vara i helt okej skick. Vad kan den vara värd? Vet inte om jag vill sälja dock.
    ---------
    Sequential Circuits Prophet 2000 - Vet inte heller om jag vill sälja, men vad kan den vara värd egentligen?

  33. #753
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Matrix 1000 har dragit iväg... förvånande mycket. Runt 5000 skulle jag säga. Kanske mer. Vita är väl lite hetare...

    Poly 61 sökte nå'n här nyligen. Lite stympad, men ändå kult. Hetare än Poly 800, svalare än Polysix. 6000?

    P2000 - såg nå'n på Ebay som drog iväg lite nyligen. Men den har nog andra bättre koll på.

  34. #754
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Sålde en M1000 nyligen och fick 5500:- utan problem. Några på kö dessutom. Var iofs med iRig-midi så man kunde styra den med iPad, men 5k för själva M1000 lätt.

    Poly61 utan midi tror jag kring 4k personligen. Just för att den saknar midi. Grejer blir rätt mycket svalare om de inte går att styra på något annat sätt än med tangenter. 6k är nog om den är midimoddad - eller Poly61M.

  35. #755
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Poly61m är nog inte värd så mycket dessvärre (spartansk midi) men däremot modypoly moddad poly61 är 10 resor roligare (styra arp tempo, filter, osv)

    Sålde min modypoly 61 i år för 6000 så jag hade inte gett mer än max 4000 för en mint poly61m just nu, och då ska den vara mint utan skav någonstans.

  36. #756
    Bobbski
    Bobbski är inte uppkopplad
    Bobbskis avatar
    Veteran
    Tack ska ni ha!

    Hmm - Modypoly verkar skoj. Sånt kit hamnar på inköpslistan.

  37. #757
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Poly61 utan midi tror jag kring 4k personligen. Just för att den saknar midi. Grejer blir rätt mycket svalare om de inte går att styra på något annat sätt än med tangenter. 6k är nog om den är midimoddad - eller Poly61M.
    Ah, såklart... missade midisaknaden.

  38. #758
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Vad går en fin Elka Synthex för idag med midi? Alltså i fungerande skick? Jag måste säga att jag har lite dålig koll på vad de stora polymaskinerna kostar idag. Verkar som om memorymoog utan LAMM går loss på drygt 70 tusen kronor (jag trodde de låg på 45-50 tusen...). Så vad ligger Elka Synthex på idag? Ett tag kostade de ungefär som en memorymoog eller jupiter 8.. är det fortfarande så eller har Jupitern dragit iväg ?

    edit - har ingen att sälja utan mer intresserad av vad man får ge för en Synthex...
    Senast redigerat av nidas den 2018-03-10 klockan 15:17.

  39. #759
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av nidas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad går en fin Elka Synthex för idag med midi? Alltså i fungerande skick? Jag måste säga att jag har lite dålig koll på vad de stora polymaskinerna kostar idag. Verkar som om memorymoog utan LAMM går loss på drygt 70 tusen kronor (jag trodde de låg på 45-50 tusen...). Så vad ligger Elka Synthex på idag? Ett tag kostade de ungefär som en memorymoog eller jupiter 8.. är det fortfarande så eller har Jupitern dragit iväg ?

    edit - har ingen att sälja utan mer intresserad av vad man får ge för en Synthex...
    50-60 skulle jag gissa idag.

  40. #760
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    50-60 skulle jag gissa idag.
    Så synthex 60 tusen, memorymoog 70 tusen och Jupiter 8 typ 65 tusen?

  41. #761
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av nidas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Så synthex 60 tusen, memorymoog 70 tusen och Jupiter 8 typ 65 tusen?
    Svårt att veta exakt eftersom de kommer ut så sällan, men de JP8'or som varit ute i det senaste har legat kring 75-80 (bl.a. här på 99 och på vend). Och en för 80 blev såld vet jag. Syntexen kanske 60-70 skulle jag gissa, men Memorymoogen kring 70 ja.

  42. #762
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Vi kan sammanfatta det med ordet; vansinne!

  43. #763
    DrKorg
    DrKorg är inte uppkopplad
    DrKorgs avatar
    Veteran
    Såldes en Memorymoog för ca 40k på jam i höstas så några 70k låter inte riktigt rimligt. Det var ingen direkt rusning om jag förstod saken rätt.

  44. #764
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    40 papp hostar inte alla upp i Sverige och på en synt. De som gör det gnäller ofta om potentiella problem med vintagehäckar.

  45. #765
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Spelar ju stor roll om det är standard, plus eller LAMM också. Den på JAM kanske inte hade LAMM?

  46. #766
    RMI
    RMI är inte uppkopplad
    RMIs avatar
    Senior
    Jam sålde en MM för 45k i slutet av 2015, den gick snabbt. RL Music sålde för några veckor sedan på några dagar en LAMM för över 150 000 kr...

  47. #767
    nidas
    nidas är inte uppkopplad
    nidass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av RMI Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jam sålde en MM för 45k i slutet av 2015, den gick snabbt. RL Music sålde för några veckor sedan på några dagar en LAMM för över 150 000 kr...
    turnlab.be har en memorymoog med LAMM för 16500 euro.. den är bokad.. Det kostar 7500 euro att få gjort LAMM uppgraderingen nu och det är 20 månaders väntetid.. helt galet.. Men värt det för de som vill ha det. Så är det ju i livet.

  48. #768
    Diskho
    Diskho är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Nu har jag fått dille på polivoks så tänkte se vad som är ett rättvist pris för en i bra skick? Ligger en nyservad med midi ute nu för 6900, men dessvärre utan keys.

    Kollar man tidigare annonser verkar folk prissätta dom hejvilt, men är det orimligt att vänta på en för runt 6000?

  49. #769
    Real Parakeet
    Real Parakeet är inte uppkopplad
    Real Parakeets avatar
    Vintage
    Analogia i Polen lär sälja finfina saker. Inte billiga men de ser riktigt fina ut.
    http://analogia.pl/index.php/2016/06...oks-with-midi/

  50. #770
    mooneh
    mooneh är inte uppkopplad

    Senior
    Ja han verkar bra precis beställt en juno-106 och mono/poly tubbutec.

  51. #771
    monads
    monads är inte uppkopplad

    Avstängd
    vet någon vad en Casio VL-Tone i orignalväska m. (smått manglade-längst-ner-i-väskan i något fall) manual och nothäften går för nu för tiden?

  52. #772
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Propellerhead Balance ljudkort. Är det värt att sälja öht eller ska man bara lägga det i en låda och glömma bort det?


    - - - - -
    Dessutom Bump:
    - - - - -


    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Lovade en kompis att jag skulle hjälpa att kolla upp en dator hon vill sälja, men eftersom det är PC har jag ingen aning.

    Packard Bell iMedia XS C2600 ION 1,6GHz med 2GB internt. Tror den är från 2010.

    Jag har varnat henne att det nog inte är några större pengar, men är det ens 500:-? Eller ska man bara åka till tippen med den?


    Ingen som vågar gissa ens?

  53. #773
    popstasy
    popstasy är inte uppkopplad
    popstasys avatar
    Veteran
    Är det bara Balance-kortet så sålde jag nog mitt för 500. För jag gissar att Reason-licensen inte följer med.

  54. #774
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av popstasy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det bara Balance-kortet så sålde jag nog mitt för 500. För jag gissar att Reason-licensen inte följer med.
    Tack, gissade på något sådant. Jo, jag tror att jag har Reasonskivan någonstans, installerade aldrig den. Men det är väl bara en demolicens?

  55. #775
    popstasy
    popstasy är inte uppkopplad
    popstasys avatar
    Veteran
    Tror att det är Reason essentials. Den ger 200 euro rabatt om man vill uppgradera till Reason 10. Då tycker jag att du kan begära 1500 för allt. Eller sälj dem var för sig.

  56. #776
    machinepop
    machinepop är inte uppkopplad
    machinepops avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av monads Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    vet någon vad en Casio VL-Tone i orignalväska m. (smått manglade-längst-ner-i-väskan i något fall) manual och nothäften går för nu för tiden?
    Femhundring skulle jag säga. Ogulnad och komplett med låda mer såklart.

  57. #777
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av popstasy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror att det är Reason essentials. Den ger 200 euro rabatt om man vill uppgradera till Reason 10. Då tycker jag att du kan begära 1500 för allt. Eller sälj dem var för sig.

    Ahh, tack. Vet du om det finns något sätt att kolla om licensen är använd? Utan att installera den? Minns nämligen inte om jag installerade och testade eller inte...

  58. #778
    monads
    monads är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av machinepop Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Femhundring skulle jag säga. Ogulnad och komplett med låda mer såklart.
    tack! då kan den lika gärna stanna för ROCK-2.

  59. #779
    popstasy
    popstasy är inte uppkopplad
    popstasys avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ahh, tack. Vet du om det finns något sätt att kolla om licensen är använd? Utan att installera den? Minns nämligen inte om jag installerade och testade eller inte...
    Vet tyvärr inte. Maila P-heads?
    Det går så klart att föra över licensen i efterhand, men då blir det mer bök för dig.

  60. #780
    popstasy
    popstasy är inte uppkopplad
    popstasys avatar
    Veteran
    Har du installerat den bör du iofs ha ett konto hos P-heads och då bör både kortet och licensen vara registrerad där.

Liknande ämnen

  1. RE-101 priskoll
    Av hairofthedog i forum Effekter
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-31, 12:08
  2. Priskoll Pro-1
    Av synthmicke i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-09-20, 01:01
  3. Priskoll: Akai Ax-60
    Av synthpälle i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 18:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •