Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Circuit Abbey Unify - Era åsikter? [[mixers in general]]

  1. #1
    TAVLAN
    TAVLAN är inte uppkopplad
    TAVLANs avatar
    Börjar bli varm i kläderna

    Circuit Abbey Unify - Era åsikter? [[mixers in general]]

    Hej,

    -Behöver ngn mer "sturdy" mixer i mitt system, och det lutar mer & mer åt Unify.
    Allra mest pga av att den är utbyggbar via kabel på baksidan. Också för den känns lättmanövrerad.
    Gör den sin grej?
    Ngn här som har denna ?
    nöjda?
    jämförelser?
    Bör jag kolla åt ngt annat håll?
    Vad kör ni med?

    Tacksam för inputs!

  2. #2
    Krukan
    Krukan är inte uppkopplad
    Krukans avatar
    Senior
    Jag gillar min. Uppskattar separat hörlursvolym och det är fint att kunna panorera ut grejer. Hade dock hoppats på att expandern skulle innehålla mer är bara fyra extra ingångar, tex aux sends. Men icke.
    Alternativen om man vill köra stereo är väl Intellijel Dubmix eller Cwejman MX-4S som båda har cv-styrning av volym och panorering. Low Gain Submix (http://escapefromnoise.com/produkt/low-gain-submix/) har 12 ingångar och verkar väldigt flexibel och prisvärd.

  3. #3
    kotten
    kotten är uppkopplad nu
    kottens avatar
    Veteran
    Också jättenöjd men hade gärna haft ett par sends jag med! Satte in tele ut på baksidan av lådan som är direktkopplade till utgångarna på den på insidan, kändes smidigast.

  4. #4
    nrdvrgr
    nrdvrgr är inte uppkopplad
    nrdvrgrs avatar
    Senior
    Kör med Manhattan Mix och Dubmix... det täcker allt jag behöver och lite till. XAOC kommer dock ut med en riktigt fin mixermodul senare i år, kan vara värt att kolla upp.

  5. #5
    splump
    splump är inte uppkopplad
    splumps avatar
    Senior
    XAOC-modulen känns rätt mycket vaporware för tillfället.. Skulle vara kul om de fick ut den. Dubmix rekommenderas varmt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •