Sidan 1 av 8 1 2 3 4 5 ... SistaSista
Resultat 1 till 60 av 456

Ämne: KORG ARP Odyssey försnack

  1. #1
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran

    KORG ARP Odyssey försnack

    Tokyo, Japan - February 17, 2014 - KORG INC. is proud to announce that a faithful recreation of the legendary 1970s analog synthesiser, the ARP Odyssey, is being developed by Korg for release later in 2014.

    The ARP Odyssey was released in 1972 by ARP Instruments, Inc. and quickly became famous for its unique rich sound and innovative performance controls. It was a staple for many recording and performing musicians worldwide and was used on countless hit records over many years. The Odyssey was one of the highlights of the ARP company and became a long selling product. With slight updates and improvements it was sold through to 1981.

    Korg is also proud to welcome Mr David Friend as our chief advisor on the Odyssey. David Friend established ARP Instruments, Inc. along with Alan Robert Pearlman and is a past president of ARP Instruments, Inc. He was also the lead designer of the original Odyssey in addition to designing or co-designing many other products.

    After ARP, Mr Friend became a successful technology entrepreneur. In 2010, he was named Ernst & Young Entrepreneur of the Year in the Emerging Technology category for the New England Region, he has been a lecturer at MIT's Sloan School of Management and is now Chairman & CEO of Carbonite, Inc. He has been a trustee of the New England Conservatory and Berklee College of Music.

    In the last few years, KORG INC. has released several top selling analog synthesizers such as the monotrons series, the monotribe, the volca series and the hugely successful MS-20 mini, a faithful fully analog recreation of the 1978 MS-20. With Korg's technology capabilities and planning ability for analog synthesizers, and in collaboration with David Friend, we believe the legendary ARP Odyssey will become a "must have" for an all new generation of music makers.

    The ARP Odyssey is scheduled for release in September 2014.

    - See more at: http://www.korg.com/us/news/2014/021....35nEWPrP.dpuf

  2. #2
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    W-O-W!

    zthee effekten?

  3. #3
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Ska bli intressant att se vilket filter de väljer.

    Eller så har de lärt av mini-MS20 fadäsen och installerar ett 40235 från början, så att inga debatter behöver uppstå…

  4. #4
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    Vilken fadäs var det? Bruset?

  5. #5
    lingondricka
    lingondricka är inte uppkopplad
    lingondrickas avatar
    Senior
    Wow indeed. Jag hoppas på fullstor och rimligt pris.

  6. #6
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Oh my... Coolt!!!

    - - - Uppdaterad - - -

    2600 nästa???

  7. #7
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Wooooooowowwwww ! Tjohoooo!!!!!
    HEEELT SJUUUKT !!!!
    Grymt , den skall jag köpa bara den inte brusar som sagt

    Korg har ju fattat galoppen , helt sjukt bra och tänker t.o.m utanför bolags gränserna.
    Om nu Roland kunde göra en Synthex eller något eller om Korg gör en "faitful creation" av en Roland SH-101
    Senast redigerat av Firechild den 2014-02-17 klockan 16:39.

  8. #8
    Ashaz
    Ashaz är inte uppkopplad
    Ashazs avatar
    Veteran
    Nej men alltså va!?

  9. #9
    PF
    PF är inte uppkopplad
    PFs avatar
    Vintage
    En sann kulturgärning.

  10. #10
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av rwq Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vilken fadäs var det? Bruset?
    Nej, att inte ha switchbart mellan K35 och OTA. Det korrigerade de ju sedan till versionen som levereras som kit, i ett platt paket.

    40235 är ett switchbart filter mellan 12dB 4023 och 24dB 4035 utvecklat an en finne i slutet på 90-talet någon gång.

  11. #11
    knarr
    knarr är inte uppkopplad
    knarrs avatar
    Senior
    Galet!! Inte baserad på ABC-teknologi får man hoppas, utan en riktig synth

  12. #12
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Say agaaaain!?!?!
    Go 4023 filter please!
    Elle, jag vill ha en oavsett!
    Känner inte heller att denna är så lätt att göra "fel"
    Odyssey låter inte så förfärligt "unikt" egentligen så det behöver inte vara spot on.
    Bra solida oscillatorer med lite edge i och sen valfritt filter är ok för mig.
    Odyns storhet är snarare att den är grymt komplex för att varande en mono, med bra modulationsmöjligheter
    Senast redigerat av theVOID den 2014-02-17 klockan 16:43.

  13. #13
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage

    Prototypen. Länkade in, då den visades lite lustigt på sidan.

  14. #14
    palmeyouth
    palmeyouth är inte uppkopplad
    palmeyouths avatar
    Senior
    Wow!!

  15. #15
    deleted user
    Både intressant och gäsp på samma gång.

    Gillar inte riktigt det där med "faithful recreation". Gör en Korg starkt inspirerad av Oddyn, med ny design. Våga satsa på att göra den ännu bättre, inte vara en kopia som aldrig kommer att ses som annat än second best i alla fall. Jag tycker det är tröttsamt.

    och gör den framför allt inte med smurftangenter och i smurfstorlek.

    Trots mina invändningar kan den mycket väl locka mig. Jag kommer dock med all säkerhet få utslag av diskussionerna kring den.
    Senast redigerat av Skilling den 2014-02-17 klockan 16:56.

  16. #16
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Bilden Korg lagt upp är en MK 2. Vet inte om det innebär att det blir en MK2 kopia eller om de tar de bästa från de olika versionerna.

  17. #17
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Men Odyn behöver inte låta helt likadant, är inget superkänt signatursound, men möjligheterna och hur den är uppbyggd, är helt unik och i sig väldigt kreativt inspirerande, och dess duofoni är en stor grej också
    Men visst, de får gärna fixa oktavswitchar tex

  18. #18
    segerfalk
    segerfalk är inte uppkopplad
    segerfalks avatar
    Veteran
    Undrar om Zthee har fått något samtal från Japan?

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bilden Korg lagt upp är en MK 2. Vet inte om det innebär att det blir en MK2 kopia eller om de tar de bästa från de olika versionerna.
    Det kan vara en sen mk1 också

  19. #19
    underminer
    underminer är inte uppkopplad
    underminers avatar
    Forumsekonomi
    Ge mig 2600!!! I faithful recreation!

  20. #20
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men Odyn behöver inte låta helt likadant, är inget superkänt signatursound, men möjligheterna och hur den är uppbyggd, är helt unik och i sig väldigt kreativt inspirerande, och dess duofoni är en stor grej också
    Men visst, de får gärna fixa oktavswitchar tex
    Och ett annat utseende kanske? Låta det vara en annan synt. Jag tycker t ex det är mycket roligare att Moog gör Sub37 än om de gjort en "faithful recreation" av Prodigy.

  21. #21
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Mr friend är ju inte helt okontroversiell i ARP historian dock
    Han ansågs väl vara kraftigt bidragande till att ARP sjönk som en sten, då de satsade på AVATAR projektet....

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Och ett annat utseende kanske? Låta det vara en annan synt. Jag tycker t ex det är mycket roligare att Moog gör Sub37 än om de gjort en "faithful recreation" av Prodigy.
    Det har du rätt i
    Men Odysseys design är helt grym, sen hade den gärna fått expanderas förstås, men är glad bara man får det Odyn kan, om priset är rätt då förstås...

  22. #22
    deleted user
    Jag menar, inte ens de olika modellerna av Oddyn är "faithful recreations". Nu, 33 år efter sista Oddyn lämnade fabriken, pratas det om "faithful recreations" däremot. Det känns trött för mig. Nästan dött.

    Synten kan ju dock bli svinbra ändå.

  23. #23
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Priset kan bli en ganska viktig fråga...
    Om MS20 kit hamnar på över 10.000:- eller vad det nu blev så blir ju denna klart dyrare då MS-20n verkligen var en cheapo produkt när det begav sig. Man kan väl jämföra listpriser på MS-20 och Odyssey från 1978 om någon hittar en tidningsnotis...

    Skilling , vi har lite delade åsikter idag
    Alltså det är just faithful recreation som är the salespoint. Skulle de göra en utvecklad variant av Odyssey skulle inte jag vara intresserad. Kolla på Voyager , inte alls lika fräsande fetgrymme som en Minimoog. Man kan inte göra synthar idag så recreations är enda vägen att gå. Att helt hjärndött göra en exakt kopia av det man gjorde för 40 år sedan. Tråkigt men jävligt mycket mer säljande för 99 av 100 personer.
    Senast redigerat av Firechild den 2014-02-17 klockan 17:08.

  24. #24
    superdigital
    superdigital är inte uppkopplad
    superdigitals avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    Synten kan ju dock bli svinbra ändå.

    Där är skitbra ända tills jag blir överbevisad! Typ; "innocent until proven guilty."

  25. #25
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Den har nämligen världens bästa synthfunktion .som nästan endast finns på Minimoog: En modulationsmix där man kan blanda brus och en oscillator och sedan modulera oscillator 2 och filtret med denna
    S/H mix kallas den och tappas av innan S/H.
    Enkelt, och superflexibelt!

    PWM, SYNC, och duofoni på det...its a killer, innan man ens använder filtret.

  26. #26
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av Firechild Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Skilling , vi har lite delade åsikter idag
    Alltså det är just faithful recreation som är the salespoint. Skulle de göra en utvecklad variant av Odyssey skulle inte jag vara intresserad. Kolla på Voyager , inte alls lika fräsande fetgrymme som en Minimoog. Man kan inte göra synthar idag så recreations är enda vägen att gå. Att helt hjärndött göra en exakt kopia av det man gjorde för 40 år sedan. Tråkigt men jävligt mycket mer säljande för 99 av 100 personer.
    Jag ser det verkligen inte som självklart att denna kommer att sälja mer än Sub37.

    Jag är ganska övertygad om att den inte kommer att sälja lika bra som Aira-instrumenten, för den delen, även om det är ganska olika produkter.

    Att gubbiga forum där det mest är konservativa besserwissers som orkar vara kvar (jag är en av de där gubbarna) tycker och skriker högst är inte ett tecken på hur det ser ut ute i verkligheten…

  27. #27
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage

    Grym

  28. #28
    Nils100
    Nils100 är inte uppkopplad
    Nils100s avatar
    Senior
    Intressant utveckling... om Moog inte hade funnits idag hade de väl gjort Minimoog istället.

    ...nu önskar jag bara att de gör en MS-50 också, som den expander den är till MS-20.

  29. #29
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Hur den säljer är en bra fråga ja, inte lika enkel som många andra synthar, och inget jättekänt "signature sound"
    Så kan nog bli en flopp siffermässigt sett, precis som ARP Avatar hehe
    Men bara jag får en så!

  30. #30
    deleted user
    Det här kommer att bli en sån jävla monstertråd.

  31. #31
    miaz
    miaz är inte uppkopplad
    miazs avatar
    Veteran
    grymt som satan, men vad kostar en ms20 mini? 6500kr?
    ny oddy borde alltså kosta över 10 känns det som, = för dyrt för mig.

  32. #32
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Jag tycker det är svintrevligt att det görs nya versioner av gammalt götta. Ordentliga versioner. Då har ju en annan en chans att få köra dom. Det blir mer hållbart och ljudet går säkert få till snarlikt. Arp 2600 hade ju varit helt fantastiskt om den hade kommit.

  33. #33
    99JJQ
    99JJQ är inte uppkopplad
    99JJQs avatar
    Veteran
    Wow!

  34. #34
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Odysseyerna var alltid illa byggda och kändes som att de skulle gå sönder när man drog i dess sliders, så de kan nog inte göra dem kassare än de redan var? Och om man öppnar en så blir man mörkrädd jämfört med Moog från samma tid.
    Men de hade tryckt in nästan allt man kan tänka sig avseende möjligheter.
    Nästa som att de sa, hmm, vad kan minimoogen? Låt oss lägga in det samt allt den inte kan

  35. #35
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av miaz Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    grymt som satan, men vad kostar en ms20 mini? 6500kr?
    ny oddy borde alltså kosta över 10 känns det som, = för dyrt för mig.
    5600 hos tysken

  36. #36
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Odysseyerna var alltid illa byggda ...
    Jag tänkte också på det…. gud nåde Korg om de gör den för välbyggd. Puritanerna kommer att rasa!

    fast det där är t ex en anledning att göra ett nytt instrument. Försöka blåsa gamla Oddisarna av banan.

  37. #37
    Rink
    Rink är inte uppkopplad
    Rinks avatar
    Senior
    Hoppas den får gröna leds och blir digital.

  38. #38
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tänkte också på det…. gud nåde Korg om de gör den för välbyggd. Puritanerna kommer att rasa!

    fast det där är t ex en anledning att göra ett nytt instrument. Försöka blåsa gamla Oddisarna av banan.
    Jag sålde min version 2800 då det kändes som att den skulle gå sönder hela tiden, då var den ändå helt nyservad, alla potentiometrar bytta och i mint skick

  39. #39
    mush
    mush är uppkopplad nu
    mushs avatar
    Veteran
    Synthar har blivit som gitarrer...

  40. #40
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Odysseyerna var alltid illa byggda och kändes som att de skulle gå sönder när man drog i dess sliders, så de kan nog inte göra dem kassare än de redan var?
    I beg to differ Det är bara fader-skaften som är i lite bräcklig plast. Resten av synten är rejält bygd imho. Borden sitter bra fästade, chassit är ju hur stabilt som helst och tangentbordet är bra, både gamla och nya.

    Så förutom fader-skaften; good shit.

  41. #41
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Då får priserna gå upp "lite" till hehe
    En "perfekt" kopia av en Gibson Les Paul 59 kostar ca 45000:-
    Men jepp, att klona klassiker som vi sett det senaste rimmar väl med Fender och Gibson.
    Men avseende deras klassiker så är det ju också för att många insett att det är svårt att förbättra ett instrument som
    tjänar på att vara så enkelt som möjligt. De hade rätt från början där på 50 talet, anser de flesta

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    I beg to differ Det är bara fader-skaften som är i lite bräcklig plast. Resten av synten är rejält bygd imho. Borden sitter bra fästade, chassit är ju hur stabilt som helst och tangentbordet är bra, både gamla och nya.

    Så förutom fader-skaften; good shit.
    Jo fast jag öppnade en (inte min 2800) utan en nyare, och det var fanimej ett råttbo

  42. #42
    miaz
    miaz är inte uppkopplad
    miazs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av underminer Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Oh my... Coolt!!!

    - - - Uppdaterad - - -

    2600 nästa???
    bara att göra lite mods så är man typ där






  43. #43
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur den säljer är en bra fråga ja, inte lika enkel som många andra synthar, och inget jättekänt "signature sound"
    Fast jag tänker Ultravox och Billy Currie i deras finaste ögonblick direkt. I mina ögon är det ett väldigt starkt signaturljud.

    Ok, jag sålde nog precis in Korg-ARP:en till mig själv…

  44. #44
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Fast jag tänker Ultravox och Billy Currie i deras finaste ögonblick direkt. I mina ögon är det ett väldigt starkt signaturljud.

    Ok, jag sålde nog precis in Korg-ARP:en till mig själv…
    Jo jag tänker också Ultravox, och Rage in Eden Men utöver det? Inte samma fame riktigt.
    Men ändå typ bäst

  45. #45
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av theVOID Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men utöver det?
    Hur tänker du nu? Det där kan vara mitt favvosyntljud genom alla tider...

  46. #46
    synthboy
    synthboy är inte uppkopplad
    synthboys avatar
    Veteran
    Hmmm snopet för AMSYNTH ATHENA - DIY odyssey klonen då?

    http://www.99musik.se/showthread.php...Y-odyssey-klon

    Jag ställer mig till skaran som tycker det är trist med 1:1 kloner.
    Behåll gärna själen och namnet för reklamens skull men lägg till lite MIDI, bra klaviatur med AT, patchminne etc och kalla den för en mkII. Folk kommer aldrig vara nöjda med hur en replika står sig mot originalet ändå.

  47. #47
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur tänker du nu? Det där kan vara mitt favvosyntljud genom alla tider...
    Mitt med, därför jag köpte en Odyssey
    Inte lika känt utanför Ultravoxfankretsar menar jag

    Varning, whiteface Odyssey, new Odyssey will differ
    https://www.dropbox.com/sh/kk8ksqejv35m3u0/LvOSgMFJXd

  48. #48
    Jacon
    Jacon är inte uppkopplad
    Jacons avatar
    Senior
    Fett! Har tänkt att jag inte behöver nåt mer på ett tag, men skulle det här bli bra och hamna rätt prismässigt så ska jag fan ha en. Sen behöver jag inget mer. :/

  49. #49
    Lackan
    Lackan är inte uppkopplad
    Lackans avatar
    Vintage
    Jag tänker på "Gimme gimme gimme"-leadstämman. Ren fyrkant, snacka om signatursound…

    @Voiden; Om du såg ett råttbo i en Ody så var den nog moddad. De är normalt sett väldigt enkla och rena inuti eftersom de har "bryggan" som ansluter mellan de tre olika borden. Väldigt snygg och enkel lösning.

    Det är inte mer än ett fem, sex lösa kablar i en Ody normalt sett.

    PS; Bilden visar en MkII eftersom den har PPC-plattor.

  50. #50
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av synthboy Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hmmm snopet för AMSYNTH ATHENA - DIY odyssey klonen då?

    http://www.99musik.se/showthread.php...Y-odyssey-klon

    Jag ställer mig till skaran som tycker det är trist med 1:1 kloner.
    Behåll gärna själen och namnet för reklamens skull men lägg till lite MIDI, bra klaviatur med AT, patchminne etc och kalla den för en mkII. Folk kommer aldrig vara nöjda med hur en replika står sig mot originalet ändå.
    Tja, kan ju vara så att Korg kör SMD och dessa klonar korten rakt av, lär ju låta lite olika, vi får väl se

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Lackan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag tänker på "Gimme gimme gimme"-leadstämman. Ren fyrkant, snacka om signatursound…

    @Voiden; Om du såg ett råttbo i en Ody så var den nog moddad. De är normalt sett väldigt enkla och rena inuti eftersom de har "bryggan" som ansluter mellan de tre olika borden. Väldigt snygg och enkel lösning.

    Det är inte mer än ett fem, sex lösa kablar i en Ody normalt sett.

    PS; Bilden visar en MkII eftersom den har PPC-plattor.
    Den jag öppnade stod på Freddansmusik och funkade inte, kanske därför haha

  51. #51
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av Skilling Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Och ett annat utseende kanske? Låta det vara en annan synt. Jag tycker t ex det är mycket roligare att Moog gör Sub37 än om de gjort en "faithful recreation" av Prodigy.
    Men... egentligen..... varför antingen eller?

    Både och,,,tack!


  52. #52
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Odyssey 2 hade varit coolast ändå, med två ADSR tex och andra små ändringar!

  53. #53
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Ja dom borde ju kontakta zthee... han har ju gjort grovjobbet......ge honom en massa cash nu Korg

    Men det blir väl en oddy med småytisar... så kommer alla säga..... att den inte kan låta som en TB-303

  54. #54
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Roland börjar på något vis kännas mer och mer utvecklingsstörda...........

  55. #55
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Ballast vore ju om den då verkligen heter Korg Odyssey

  56. #56
    theVOID
    theVOID är inte uppkopplad
    theVOIDs avatar
    Vintage
    Äh, skall hem och repa nu, utan synthar. Smile and wave boys, smile and wave.

  57. #57
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    86% size EMULATOR nästa... ge mig E-MU licensen...tack!

  58. #58
    tonefloat
    tonefloat är uppkopplad nu
    tonefloats avatar
    Moderator
    Otroligt! först MS-20 som var grymt oväntad, men att Korg gör en ARP klon är ju helt vansinnigt egentligen.

    Jag har lite svårt att förstå, det är supergrymt!

    Känns faktiskt ännu bättre nu att ha en TTSH på ingång, nu är målet att bygga klart den innan september! Tänk att zthee tänkte så rätt med TTSH att han förekom Korg.

  59. #59
    mush
    mush är uppkopplad nu
    mushs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Roland börjar på något vis kännas mer och mer utvecklingsstörda...........
    Nja, roland är line6 - korg är fender. En ser framåt - en ser bakåt. Båda fyller en plats på marknaden. Jag föredrar de som inte fastnar i det förgångna - både musikaliskt och socialt...

  60. #60
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    86%
    Emulator
    I
    II
    III

Liknande ämnen

  1. [rec] Korg ARP Odyssey
    Av Firechild i forum Recensioner och demonstrationer
    Svar: 241
    Senaste inlägg: 2021-01-29, 14:50
  2. Korg Arp Odyssey FS
    Av PF i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 114
    Senaste inlägg: 2018-04-05, 22:36
  3. Korg Arp Odyssey FS
    Av luegoods i forum Nyheter
    Svar: 103
    Senaste inlägg: 2017-02-20, 13:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •