Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1 2 3 4 SistaSista
Resultat 121 till 180 av 236

Ämne: Roland AIRA System-1...

  1. #121
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    Gotta love Popkollo!

  2. #122
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ok, jag var inne efter jobbet på DLX och tummade på en system-1 med hörlurar. efter en kort test tycker jag följande: mjuk steglös övergång när jag vred på rattar, fyrkantsvågen lät riktigt bra, pwm lät ok, men gick inte tillräckligt djupt för min smak. det ska gå att tunna ut den, så att vågformen knappt hörs, för knäppande attackljud. klaviaturen är för stum och går för grunt i anslaget. men filterenvelopen kan gå ner till total tystnad, och resonansen kan ge riktigt låga subtoner. det var en till i butiken som ville testa tror jag, så jag gick efter en kvart. blir kul att höra vad andra rattar fram för ljud på den. en kort Human league cover finns på tuben, som låter riktigt bra. EDIT: stråkljudet är ljust och fint i toppfrekvenser i nämnda demo. byggkvalitén känns helt ok, för prisklassen. ungefär som Novation BS2, men klaven är mycket trevligare på BS2.
    Var det grundläget elle 101 pluggen som var i maskinen när du testade? Tack för bra beskrivning

  3. #123
    Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Axxe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Var det grundläget elle 101 pluggen som var i maskinen när du testade? Tack för bra beskrivning
    Tror inte att 101-pluggen kommit ut i butik ännu. Jag provade (försökte prova) på DLX i helgen och provade på 4-sound i tisdags. Bägge gångerna så fanns då inte pluggen.

  4. #124
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ringflower Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tror inte att 101-pluggen kommit ut i butik ännu. Jag provade (försökte prova) på DLX i helgen och provade på 4-sound i tisdags. Bägge gångerna så fanns då inte pluggen.
    Pluggen släpps först 25e juli.
    http://www.roland.com/aira/sh101/en/

  5. #125
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Roland kan säkert justera ljudparametrar med ny firmware, om flera kunder lämnar samma synpunkter. det ska ju snart komma nyheter till dom första Aira-produkterna enligt Roland själva. undrar vad min tr-8 får för upgrades...

  6. #126
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jocks1 Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Roland kan säkert justera ljudparametrar med ny firmware, om flera kunder lämnar samma synpunkter. det ska ju snart komma nyheter till dom första Aira-produkterna enligt Roland själva. undrar vad min tr-8 får för upgrades...
    Cabasa ryktas det om.

  7. #127
    deleted user
    Citat Ursprungligen postat av nyd Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Cabasa ryktas det om.
    Marimba.

  8. #128
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Axxe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Marimba.
    wow! det ser jag fram emot. bara det inte blir nån trött cr-78...

  9. #129
    rwq
    rwq är inte uppkopplad
    rwqs avatar
    Veteran
    Roland Modular G1 som plug-out.. kom igen rolle ni vet att ni vill!


    Eller open-sourca plug-out skapandet ... FETT

  10. #130
    Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Sååå - Är det någon som har denna hemma nu och kan reflektera lite om för/nackdelar?

  11. #131
    enhalvkokt
    enhalvkokt är inte uppkopplad
    enhalvkokts avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rwq Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Eller open-sourca plug-out skapandet ... FETT
    What hen said!!!!

  12. #132
    Wiktorion
    Wiktorion är inte uppkopplad
    Wiktorions avatar
    Veteran
    snabbtestade den här på norberg. Gillade den starkt måste jag säga. klaviaturen är ett genidrag. Ingen bullshit, superkort travel - diggade den som fan. MEN!

    25 fucking tangenter


    asså ledsen men that shit doesn't fly. inte OK. inget köp.

  13. #133
    Vierphoria
    Vierphoria är inte uppkopplad
    Vierphorias avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ringflower Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sååå - Är det någon som har denna hemma nu och kan reflektera lite om för/nackdelar?
    Bygget kändes bra, även om det inte var Elektron-gediget. Klaviaturen var skön - precis som Wiktorion skriver så är det fetnice med kort travel. Både SH101-klonen och System-1 lät riktigt jävla bra.

    Blev mest överraskad av effekterna måste jag säga. Delayet och reverbet är skitbra. Kunde inte höra några äckliga artefakter hur mycket jag än skruvade.

    Allt som allt var upplevelsen av ljudet, och det får väl sägas vara det viktigaste, riktigt jävla bra.

    Problemet är som redan nämnts 25 fucking tangenter. 37 mini hade funkat. Men 25 fullstora - nä. :/

  14. #134
    Max
    Max är inte uppkopplad
    Maxs avatar
    Veteran
    Jag måste erkänna att jag föredrar 25 fullstora framför 37 mini. 37 fullstora hade dock varit betydligt trevligare och en lagom kompromiss mellan fler tangenter och kompakt storlek.

  15. #135
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Jag gillar tangenterna! De känns väldigt direkta. Nu har jag aldrig diggat velocity såvida det inte är smååå skillnader.

  16. #136
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    del 2 av Sonic Lab System-1 reviewn är uppe nu:

    https://youtu.be/qYY4XjiGsNo

  17. #137
    jocks1
    jocks1 är inte uppkopplad

    Veteran
    hmm... soniclab påpekar att det är ny firmware som bl.a. sänder varje parameters rörelse. spontant upplever jag att PWM verkar gå djupare än när ja testade den på DLX. om VST och AU-pluggar för SH101 kan ställas i system-1 layout, innebär det att system1-läget kan styras från DAW i framtiden? eller t.o.m. vara en ren plugin utan att köra en system1-hårdvara...

  18. #138
    raoul flutters avatar
    Veteran
    Hur är plug out sh-101?

  19. #139
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Jag är oerhört nöjd med den! Visserligen har jag aldrig ägt en själv, men jag har ju hört den om och om igen på skivor!
    Det är rätt coolt att kunna växla mellan två syntar som har samma inställningar. Ta och ratta ett ljud med system-1 tills det låter bra, hoppa sen över till plug-out och hör hur det låter ... kan bli riktigt bra! Ändra lite och byt sen tillbaka till system-1

  20. #140
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran

    https://youtu.be/uBfiCOOiyOg

    Roland SH-2 PLUG-OUT Software Synthesizer

  21. #141
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Najs! Fanns ju en hel del gamla godingar där bakom honom oxo... System 100 vore trevlig som nästa klon

  22. #142
    outshape
    outshape är uppkopplad nu
    outshapes avatar
    Vintage
    "DjSinae1 hour ago

    while i never even own one dont sound like a sh-2 to me.."

    Zzzzzzzz...

  23. #143
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Vad skönt att se att de inte alltid behöver ha de där vita overallerna på dig på jobbet.


    Kontoret har blivit lite mysigare nu...

  24. #144
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    http://www.rolandus.com/products/details/1340/448

    Verkar som Roland har vaknat på riktigt nu.

  25. #145
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Bra att den oxo har två enveloper likt sh101-klonen.

  26. #146
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    JP4 härnäst?

  27. #147
    Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av sleepydog Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    https://youtu.be/uBfiCOOiyOg

    Roland SH-2 PLUG-OUT Software Synthesizer
    31 sekunder in i filmen så gissar jag att man kan se kommande plug-out synthar Jag ser en Roland SH5, till höger om SH 2 en SH-3,en Promars samt System 100 m?

  28. #148
    Pelle
    Pelle är inte uppkopplad
    Pelles avatar
    Senior
    Men man kan alltså både köra den som en "plug out" som körs som en VA-synt på en DSP, som kan köras stand alone utan dator. Och som midikontroller tajt integrerad till VST/AU plugg?

    Tycker att det låter riktigt intressant. Har lite letat efter bra midikeyboard som integrerar tajt med bra VST-plugg. Lite på samma sätt som Maschine sitter tajt ihop med bra VST, fast för synth istf trummis.

    Någon som har System 1 och kan recensera lite hur bra saker fungerar.

  29. #149
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    den är bara vst3.... funkar alltså ej till maschine o bitwig till exempel

  30. #150
    Pelle
    Pelle är inte uppkopplad
    Pelles avatar
    Senior
    Just det, jag såg en lista över vilka DAW som det finns stöd för och det var ju långt ifrån alla....

    Men då borde det ju inte vara samma kod som körs om man kör pluggen som VST eller DSP-koden som "plugout" eller? Antar att DSP-koden är optimerad för någon annan processor etc. än VST-koden, eller är jag ute och cyklar? Jag har sett videos som jämför den riktiga 101:an med plugout-versionen, men ingen som jämför ljudkvaliten mellan VST och plugout....

  31. #151
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.

    Tycker att det låter riktigt intressant. Har lite letat efter bra midikeyboard som integrerar tajt med bra VST-plugg. Lite på samma sätt som Maschine sitter tajt ihop med bra VST, fast för synth.
    Sys1 är inte anslagskänslig och ingen AT, alltså inget bra midikeyboard.

  32. #152
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av nyd Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Sys1 är inte anslagskänslig och ingen AT, alltså inget bra midikeyboard.
    och inget pitch eller modulations hjul (eller i Rolands fall ingen pitch/modulation stick). En hårdvaru editor och dongle, men kul att man kan ta med sej synthen utan att behöva ta datorn med sej. Men känns fortfarande som de skulle behöva slipa lite på ideen, större tangetbord, mer CPU kraft, fler minnesplatser, en skärm, osv. Kanske system2?

  33. #153
    bjorx
    bjorx är inte uppkopplad
    bjorxs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    och inget pitch eller modulations hjul (eller i Rolands fall ingen pitch/modulation stick). En hårdvaru editor och dongle, men kul att man kan ta med sej synthen utan att behöva ta datorn med sej. Men känns fortfarande som de skulle behöva slipa lite på ideen, större tangetbord, mer CPU kraft, fler minnesplatser, en skärm, osv. Kanske system2?
    1+ Håller med.

    Satt och testade system-1 och den låter verkligen kanonfint. Många resor bättre och mer "analogt" än JP8000, så under huven har det ju självklart hänt massor. Däremot fick jag "JP8000 vibbar" med den - jäkligt rätt fram, snabb, inga gömde menyer. Rolig helt enkelt. Skulle kunna köpa den bara för system-1 synthen om dom bara fixade till bättre tangentbord.

  34. #154
    Ludvig
    Ludvig är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Citat Ursprungligen postat av depulse Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    och inget pitch eller modulations hjul (eller i Rolands fall ingen pitch/modulation stick). En hårdvaru editor och dongle, men kul att man kan ta med sej synthen utan att behöva ta datorn med sej. Men känns fortfarande som de skulle behöva slipa lite på ideen, större tangetbord, mer CPU kraft, fler minnesplatser, en skärm, osv. Kanske system2?
    Är helt säker på att idén kommer vidareutvecklas. Men, bara för att inte sprida fler felaktigheter ...

    1) Det finns en pitch-ratt och en modulationsknapp

    2) System-1 är ingen dongle. Det går alldeles utmärkt att köra plugin-versionen utan klaviaturen ansluten.

    Bästa
    Ludvig

  35. #155
    depulse
    depulse är inte uppkopplad
    depulses avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ludvig Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är helt säker på att idén kommer vidareutvecklas. Men, bara för att inte sprida fler felaktigheter ...

    1) Det finns en pitch-ratt och en modulationsknapp

    2) System-1 är ingen dongle. Det går alldeles utmärkt att köra plugin-versionen utan klaviaturen ansluten.

    Bästa
    Ludvig
    Hur funkar säkerheten, dvs hur ser Roland till att inte VST pluggarna sprids? Challenge reponse, serial, någon annan form av skydd?

  36. #156
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Wow , plugin utan keyboardet...det känns lite farligt , sett ur Rolands ögon. Däremot positivt att det inte bygger på att det är en CPU i klaviaturen som inte orkar med. Då kanske man kan hoppas på en JP-6 emulering också med bandpass filter. Känns på något sätt som vi börjar kunna monosynthar nu...
    Våga vägra monosynthar !

  37. #157
    Amonhoteph
    Amonhoteph är inte uppkopplad
    Amonhotephs avatar
    Moderator
    2 oktaver är fortfarande helt oanvändbart. Klaviaturen var också under kritik - jag provade den härom dagen. Instabil och slamrig.

  38. #158
    blezzs avatar
    Senior
    Den är helt jävla underbar. Analoga purister - ni nördar för hårt. Ni som gnäller på för lite/dåliga tangenter - ni har förmodligen nåt annat som ni kan koppla in i System-1's midi in (och få velocity sensitivity och hela det där på köpet). Den här synthen är ren skaparglädje nuff said!

  39. #159
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Jo, jag måste nog ha en oxo... tr8 ser så ensam ut bland allt gammelanalogmög.

  40. #160
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Tangenterna känns ju som på en gammal synth så där har de ju lyckats... tycker den var ganska trolig att lattja med... men det är ju bajssynth i grund...skitrolig sen gick jag till Pro-2 som fanns bredvid, så ..ja ja,, tack och hej

  41. #161
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ƶl8R Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Tangenterna känns ju som på en gammal synth så där har de ju lyckats... tycker den var ganska trolig att lattja med... men det är ju bajssynth i grund...skitrolig sen gick jag till Pro-2 som fanns bredvid, så ..ja ja,, tack och hej
    Jo, men det är ju inte riktigt samma prisklass...

    Pro-2 bajssynth i grund... skitrolig sen gick jag till Wave som fanns bredvid, så ..ja o s v.. Peace!

  42. #162
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Ha-ha-ha.. nej det var egentligen inget med prisklass att göra... vissa grejer i ljud och respons som kändes mer bajs i jämförelse... Roland försöker trolla.... Även Minibrute, Basstation 2, Sub Phatty och MS-20 minin som fanns bredvid var roligare..... det var nåt i känslan.. inte kepsen dock,, de gillade jag faktiskt....

  43. #163
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Ja, jag måste ta mig inåt stan och prova helt enkelt. Hoppas de har möjlighet att dema alla pluggarna i affärerna

  44. #164
    deleted user
    Är det sagt något om sh-2 plugouten kommer kosta och isf hur mkt?

  45. #165
    Ringflower
    Ringflower är inte uppkopplad
    Ringflowers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Axxe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det sagt något om sh-2 plugouten kommer kosta och isf hur mkt?
    "SH-2 Plug-Out is available for download 25th September, and also runs as a plug-in in VST and AU format. Indeed, the SH-2 can be purchased as a plug-in only, for an unconfirmed €110 or as the SYSTEM-1 Plug-Out and Plug-in for SYSTEM-1 owners €75 (around £59) - again unconfirmed."

    Källa: http://www.sonicstate.com/news/2014/...out-announced/

  46. #166
    deleted user
    Ouch, System-1 blir en dyr historia med ett gäng plug-outs ifall priserna stämmer (de verkar högst rimliga).

  47. #167
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Citat Ursprungligen postat av nyd Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Ja, jag måste ta mig inåt stan och prova helt enkelt. Hoppas de har möjlighet att dema alla pluggarna i affärerna
    Men sen vete fan om den blir så billig om man ska köpa en ny plugg var tredje månad el så.. kan ju bli en mkt dyr synth i längden.

  48. #168
    bjorx
    bjorx är inte uppkopplad
    bjorxs avatar
    Veteran
    Åh fy. Trodde alla plug-out skulle bli gratis...att det var DET som var försäljningsargumentet.
    Har man otur är plug-out:erna obsolete om ca 10-20 år eftersom enda chansen att ladda in/över dom är via pc eller mac. Då sitter man "bara" med en system-1 VA.

  49. #169
    nyd
    nyd är uppkopplad nu
    nyds avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av bjorx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Åh fy. Trodde alla plug-out skulle bli gratis...att det var DET som var försäljningsargumentet.
    Har man otur är plug-out:erna obsolete om ca 10-20 år eftersom enda chansen att ladda in/över dom är via pc eller mac. Då sitter man "bara" med en system-1 VA.
    Om 20 år köper du en PC för detta ändamål för 50:- på loppis

  50. #170
    MK Ultra
    MK Ultra är inte uppkopplad
    MK Ultras avatar
    Veteran
    Provade denna första gången idag och till min förvåning så var den riktigt fin! Trodde att den skulle kännas som en plastleksak men klavet fungerar och är det bästa jag testat av sådana där sänkta tangenter. Skulle velat haft en F-kvart till, det tycker jag att man kunde bjudit på. Annars låter båda pluggarna riktigt bra och systemet med att släcka ut funktioner vid plug-out, som jag var väldigt skeptiskt mot, visade sig vara en vinnare. Jag gillar det som tusan men jag är inte rätt köpare för denna men jag tycker att man ändå lyckats, särskilt om emuleringarna blir lika bra som sh-101 i fortsättningen.

  51. #171
    bjorx
    bjorx är inte uppkopplad
    bjorxs avatar
    Veteran
    SonicState testar SH-2:an. Går att köpa som "vanlig" plugin också (VST3).
    http://www.sonicstate.com/news/2014/...sh-2-plug-out/

    Den får låta hur bra som helst, tycker ändå Roland är en snålgubbe som inte bjussar på fikat till kakfatet.

  52. #172
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage

    https://youtu.be/hB0LWXcJ330

    Sonicstate review...

  53. #173
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Något högt pris på den pluggen men jag har egentligen inget emot att man får betala en slant för pluggar som kommer. Det kostar att utveckla. Men visst.. Ska absolut vara billigare att köpa om man har system1

  54. #174
    Firechild
    Firechild är inte uppkopplad
    Firechilds avatar
    Veteran
    Hoppas de gör en D-50 plugin , den skulle jag köpa. Skall jag vara ärlig tycker jag det är totalt ointressant med virtual analog pluggar. Kan man nu köpa analog monos ( om man är rädd för att köpa vintage ) nya för 5000:- så förstår jag inte ett jota av hur man kan sälja System-1 om man dessutom har mage att ta betalt för kommande pluggar...Lyssna på en öppen sågtand på en virtuell analog och en riktig. Vilken fräser mest , vilken får du ståpäls av? När han SonicState snubben testar torra sågtänder och pulse vågor ( runt 5 minuter in ) i SH-2 videon...suck, man har inte kommit ett dugg längre med virtual analog ljudet sedan Jp-8000 , låter plastigt. Saknar helt övertoner , fräs och fläsk. Släng in Supersaw och 1kg effekter så kan man lura någon möjligtvis. Skall jag vara ärlig så tycker jag grundljudet på oscillatorerna påminner väldigt mycket om Prophet 12 , men där har du ju åtminstone analog filter att förgylla med även fast de också är lite tama

    Mvh Surgubben
    Senast redigerat av Firechild den 2014-09-25 klockan 09:52.

  55. #175
    Ƶl8R
    Ƶl8R är inte uppkopplad

    Avstängd
    Skillnaden är ju att med prophet 12 oscillatorerna så kan du ju göra en massa annat... det är ju mer en synth för att upptäcka nya ljud... system-1 är ju bara en digital upprepning... vill jag ha en SH-101 el SH-2 så köper jag väl en.... Pro2 är ju så mkt mer spännande för vad för nytt skevt man kan hitta på.... Men jag skruvade ändå fram en del trevligt.. men den blir bättre om man ser den för sig själv än som 101 substitut

  56. #176
    pepelogu
    pepelogu är inte uppkopplad
    pepelogus avatar
    Veteran
    Senast redigerat av pepelogu den 2014-09-26 klockan 08:51.

  57. #177
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    684kr om man har en system-1 dock!

  58. #178
    bjorx
    bjorx är inte uppkopplad
    bjorxs avatar
    Veteran
    Typ 1100 kr...och totalt förkastligt att det bara är VST3 (och AU) och ingen möjlighet till stand-alone körning. Hur tänker dom? Har dom ens kollat in övriga konkurrenter (mjukistillverkare) vad som finns och vad dom erbjuder?

  59. #179
    tonefloat
    tonefloat är uppkopplad nu
    tonefloats avatar
    Moderator
    Jag tycker den låter rätt bra, men den saknar själ. Testade den på 4Sound Fridhemsplan och kämpade för att tycka den var kul. Fick häng på på en beggad men nää

  60. #180
    sleepydog
    sleepydog är inte uppkopplad
    sleepydogs avatar
    Veteran
    Slängt ut rätt mycket pengar den senaste veckan ... men vafan.. det är ju helg ... jag tar o köper sh-2:an o pluggar ut den när jag kommer hem från jobbet så får jag leka lite i helgen..

    ....


    Sådär.. köpt och nedladdat Nu är det bara jobb fram till hundvaccinationen klockan fyra ... sen så!

Liknande ämnen

  1. Roland Aira
    Av PF i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 2051
    Senaste inlägg: 2024-01-29, 18:58
  2. Roland System 100
    Av visionfactory i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 02:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •