Sidan 46 av 47 FörstaFörsta ... 36 42 43 44 45 46 47 SistaSista
Resultat 2 701 till 2 760 av 2815

Ämne: Elektron Analog Rytm

  1. #2701
    cyberpunx
    cyberpunx är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hehe.. förstöra och förstöra. Alla vet väl om att det är insidan som räknas. Tycker man ska customiza sina grejer lite grann. Det här var ju givetvis extremt men lite kul ändå. Alldeles för många som sitter och putsar sina grejer med tandborste och vägrar ta bort skyddsplasten på fönstret. Kör hårt. Sandpappra, måla och klistermärken är ju najs. Se till att det inte hamnar i maskinen bara. Det blir kanske lite svårare och sälja den men man köpte den väl för att den skulle spelas på. Hoppas jag.
    tja om man aldrig tänker sälja den så gör man ju så klart vad man vil med ens egna prylar. även om jag personligen tycker det är en hädelse att kludda ner ett instrument som på bilden ovan, i synnerhet som en analog rytm inte direkt är gratis. men jag kan säga att som köpare är det underbart att köpa ett instrument, effekt eller vad det kan vara av någon som verkligen har tagit hand om det och sköt om det exemplariskt. slippa massa besvär och strul, det är verkligen en skön känsla. så jo det blir lite mer än lite svårt att sälja om man customizat den för mkt. skyddsplasten på displayen får de väl ta bort om de vill man jag ser gärna att man fortsätter ta fram tandborsten hygien är viktigt, både för instrument och dess användare

  2. #2702
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Använder nästan aldrig samplingar - styrkan i AR sitter i syntesen enligt mig.
    Vill framhålla detta igen, modellerade ett finfint Korg Minipops-7 kit idag!
    No samples needed.
    <3

  3. #2703
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vill framhålla detta igen, modellerade ett finfint Korg Minipops-7 kit idag!
    No samples needed.
    <3
    Att använda samplingar på Rytm är iofs super najs så jag skulle inte utesluta detta även om det går finfint att göra massor med rytmens syntes. Man vill ju höra dina kranade kits! Superintressant. Vet ju att du är grym på det.

  4. #2704
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Keiowas Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Att använda samplingar på Rytm är iofs super najs så jag skulle inte utesluta detta även om det går finfint att göra massor med rytmens syntes. Man vill ju höra dina kranade kits! Superintressant. Vet ju att du är grym på det.
    Här är exempel på mitt nya Minipops-7-esque kit.
    AR minipops.mp3
    Om man är purist kan man säkert hitta fel i det, men det var mest kul att ha nån sorts konceptuell utgångspunkt i tweakandet.

  5. #2705
    Keiowas
    Keiowas är inte uppkopplad
    Keiowass avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Här är exempel på mitt nya Minipops-7-esque kit.
    AR minipops.mp3
    Om man är purist kan man säkert hitta fel i det, men det var mest kul att ha nån sorts konceptuell utgångspunkt i tweakandet.
    Superfint! Tack!

  6. #2706
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Här är exempel på mitt nya Minipops-7-esque kit.
    AR minipops.mp3
    Om man är purist kan man säkert hitta fel i det, men det var mest kul att ha nån sorts konceptuell utgångspunkt i tweakandet.
    Det där låter ju toppenbra, oavsett om det är identiskt eller inte. Snyggt!

  7. #2707
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Väldigt fint, Kroffe!

  8. #2708
    Kalle2000
    Kalle2000 är inte uppkopplad

    Senior
    Finns det nått sätt att göra Glide/Portamento utan att hålla på med parameter locks o trigs? Alltså som en vanligt synth. Glida mellan toner i olika hastighet med Dual vcon hade varit grymt mastigt!

  9. #2709
    Valdo
    Valdo är inte uppkopplad
    Valdos avatar
    Senior
    Hej!
    Kan någon bekräfta att rytm mk bara har ett filter. För visst var det bara digitaltekniken som fick dubbla filter i senaste uppdateringen?
    Mvh
    Funderar på att köpa en rytm igen(oklart vilken gång inordning)

  10. #2710
    The Mock Turtle
    The Mock Turtle är inte uppkopplad

    Inte så pratsam än
    Citat Ursprungligen postat av Valdo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hej!
    Kan någon bekräfta att rytm mk bara har ett filter. För visst var det bara digitaltekniken som fick dubbla filter i senaste uppdateringen?
    Mvh
    Funderar på att köpa en rytm igen(oklart vilken gång inordning)
    Yes. Bara ett filter (i mk I åtminstone)

  11. #2711
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av The Mock Turtle Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Yes. Bara ett filter (i mk I åtminstone)
    Egentligen 8 filter! 1 per kanal (ja, det är 12 pads men det finns fyra choke-grupper, som följaktligen delar på signalvägen).

  12. #2712
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Alltså älskar verkligen AR.
    Fick feeling på en Sly and Family Stone låt och tweakade sen fram ett Maestro Rythm King set:

    AR Maestro Rytm.mp3

    Alan Vega, look no further...

  13. #2713
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså älskar verkligen AR.
    Fick feeling på en Sly and Family Stone låt och tweakade sen fram ett Maestro Rythm King set:

    AR Maestro Rytm.mp3

    Alan Vega, look no further...
    Skitsnyggt. Fan, nu fick jag GAS på en AR

  14. #2714
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså älskar verkligen AR.
    Fick feeling på en Sly and Family Stone låt och tweakade sen fram ett Maestro Rythm King set:

    AR Maestro Rytm.mp3

    Alan Vega, look no further...
    Alltså du är så bra på att skruva till kits, gjorde du inte nått kit tidigare, gammal rolle eller så ovan? Dela gärna om det känns rätt! (kit alltså)

  15. #2715
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    AR-Newbie-fråga..

    Dessa AR-kits (t ex de senaste från Kroffe), är de AR-syntesbaserade eller samplebased med "tillskruvning"?

  16. #2716
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    AR-Newbie-fråga..

    Dessa AR-kits (t ex de senaste från Kroffe), är de AR-syntesbaserade eller samplebased med "tillskruvning"?

    Nästan säker på att han gjorde det ovan med synthen.

  17. #2717
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    AR-Newbie-fråga..
    Dessa AR-kits (t ex de senaste från Kroffe), är de AR-syntesbaserade eller samplebased med "tillskruvning"?
    Jag gör bara kits med syntesen. Sampling är ju fusk (utom när det gäller 909 hihats)!

  18. #2718
    valsolo
    valsolo är uppkopplad nu
    valsolos avatar
    Syntpoppare
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag gör bara kits med syntesen. Sampling är ju fusk (utom när det gäller 909 hihats)!
    Gött! Idag sitter jag med handskruvade ljud från Vermona DRM. Hade varit praktiskt att uppgradera till AR för att kunna spara ljuden/kits. O ofta kör jag ”layer” med antingen Linn eller Rolandljud, o detta kan man ju göra direkt i AR. O på så sätt simplifiera ännu mer.

    Mitt enda aber är att jag (efter otaliga försök) fortfarande inte blivit kompis med Elektronsequencern. Men det behöver jag ju inte försöka överkomma. Det räcker med ljuden/kits o så KAN jag låta Cirklon få styra iaf

  19. #2719
    beem
    beem är inte uppkopplad
    beems avatar
    Administrator
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Alltså älskar verkligen AR.
    Fick feeling på en Sly and Family Stone låt och tweakade sen fram ett Maestro Rythm King set:

    AR Maestro Rytm.mp3

    Alan Vega, look no further...
    Mys!

  20. #2720
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av valsolo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Gött! Idag sitter jag med handskruvade ljud från Vermona DRM. Hade varit praktiskt att uppgradera till AR för att kunna spara ljuden/kits. O ofta kör jag ”layer” med antingen Linn eller Rolandljud, o detta kan man ju göra direkt i AR. O på så sätt simplifiera ännu mer.

    Mitt enda aber är att jag (efter otaliga försök) fortfarande inte blivit kompis med Elektronsequencern. Men det behöver jag ju inte försöka överkomma. Det räcker med ljuden/kits o så KAN jag låta Cirklon få styra iaf
    Men Elektron har ju typ världens bästa sequencer? förlåt alla har sin upplevelse och så. Men elektrons sömlöshet mellan ljudkälla och styrning från sequencer är världsbäst. Tryck ett steg och vrid potentiometer… Finns inget annat i närheten i simpelhet och djup med sannolikhet osv.

    Ljudmässigt finns egentligen lite mer spännande alternativ. Men kollar man runt är det hur sequencern är integrerat som är anledningen att så många väljer Elektron över exempelvis Alphabase, Tempest etc.

    Här har du en ask du måste öppna
    Underbart att ha den kvar

  21. #2721
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av HZA Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men Elektron har ju typ världens bästa sequencer? förlåt alla har sin upplevelse och så. Men elektrons sömlöshet mellan ljudkälla och styrning från sequencer är världsbäst. Tryck ett steg och vrid potentiometer… Finns inget annat i närheten i simpelhet och djup med sannolikhet osv.

    Ljudmässigt finns egentligen lite mer spännande alternativ. Men kollar man runt är det hur sequencern är integrerat som är anledningen att så många väljer Elektron över exempelvis Alphabase, Tempest etc.

    Här har du en ask du måste öppna
    Underbart att ha den kvar
    Det är lite märkligt att inte andra tillverkare bara kopierar sequensern rakt av? De gör ju lite halvkopior som inte når riktigt fram till mål. Skulle gärna se Nord eller Jomox ljudmotor med den sequensern.

  22. #2722
    BURG
    BURG är inte uppkopplad
    BURGs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ullrich Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det är lite märkligt att inte andra tillverkare bara kopierar sequensern rakt av? De gör ju lite halvkopior som inte når riktigt fram till mål. Skulle gärna se Nord eller Jomox ljudmotor med den sequensern.
    Min norand mono har en sequencer som är helt magisk, med precis tryck på ett step och vrid på en pot. Allt snurrar även helt utan display, varje pot visar med en LED när de har blivit ändrade / moduleras. Sen kan alla potar bli modulerade av flera LFOer och även enveloper... vilket imho är miltal mera flexibelt än elektrons apparater. Så utvecklingen går framåt iaf hos norand

  23. #2723
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Köpes: Norand mono.


  24. #2724
    HZA
    HZA är inte uppkopplad

    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av BURG Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Min norand mono har en sequencer som är helt magisk, med precis tryck på ett step och vrid på en pot. Allt snurrar även helt utan display, varje pot visar med en LED när de har blivit ändrade / moduleras. Sen kan alla potar bli modulerade av flera LFOer och även enveloper... vilket imho är miltal mera flexibelt än elektrons apparater. Så utvecklingen går framåt iaf hos norand
    Ja det finns säkert mer avancerade grejor.
    Men integrerat i en trummaskin som inte kostar skjortan.

    Alla pratar ju gott om Cirklon osv också.
    Men de kostar ju skjortan ��

    Men som nämnt ovan så blir man ju gråtfärdig när man sätter sig med en Jomox… och är Jomox Alphabase ändå 300 x bättre än Xbase serien… men grejer som att kit och pattern inte hänger ihop när man är van vid elektrons trinity sync när t.o.m parterna mellan de olika maskinernas sequencer synkar… och att steplock sequencern är så begränsad.

    Har en hydrasynth också så visst det är ballt att kunna modulera allt med allt osv.

    Men det är inget behov jag har sådär.

    Men fasen, trycka och vrida - sparat ljud valbart per steg och att pattern och lite hänger ihop… - pang ��
    Så simpelt? Tänker man?

  25. #2725
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Jag drog fram min gamla MkI för att göra klart lite mönster till låtar. I overbridge-läget kan jag inte få ut kanalerna separat.
    Testade att starta om projektet och istället koppla in min MkII. Då funkade det direkt.

    Visst kan även MkI separera kanalerna via Overbridge? Eller har jag drömt? Hur gör jag?

  26. #2726
    thetonequest
    thetonequest är inte uppkopplad
    thetonequests avatar
    Senior
    Min kompis Andy kör separata ut via overbridge på en mk1, så det ska absolut gå!
    Har dessvärre ingen koll på själv hur man gör och om det skiljer mot mk2
    Han har iofs pratat om att det kanske inte går att få ut precis alla, men iaf åtta ska gå, men detta vet nog någon annan bättre än jag isf!

  27. #2727
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag drog fram min gamla MkI för att göra klart lite mönster till låtar. I overbridge-läget kan jag inte få ut kanalerna separat.
    Testade att starta om projektet och istället koppla in min MkII. Då funkade det direkt.

    Visst kan även MkI separera kanalerna via Overbridge? Eller har jag drömt? Hur gör jag?
    Du kan inte få ut alla kanaler separat samtidigt, USB-bussen på 1:an räcker inte. Men man kan konf:a vilka man vill ha i overbridge-controlpanel/config. (Inte i pluggen)
    Senast redigerat av rydan den 2023-06-19 klockan 18:09.

  28. #2728
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av outshape Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Jag drog fram min gamla MkI för att göra klart lite mönster till låtar. I overbridge-läget kan jag inte få ut kanalerna separat.
    Testade att starta om projektet och istället koppla in min MkII. Då funkade det direkt.

    Visst kan även MkI separera kanalerna via Overbridge? Eller har jag drömt? Hur gör jag?
    Ställer in kanal-configen i Overbridge Control Panel-appen.

  29. #2729
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage
    Tackar! Jag har säkert gjort det förr, men har ju haft MkII i fem år eller vad det är, så jag har glömt hur man gjorde med ettan.
    Nu jävlar!

  30. #2730
    outshape
    outshape är inte uppkopplad
    outshapes avatar
    Vintage

    https://youtu.be/95GR9E9tm1Y

    En bekant har en pågående serie där han experimenterar med Analog Rytm (och mestadels minimalistisk dub).
    I klippet ovan kör han en samplad sinus ut via en separat utgång och sedan tillbaka in i en CV-ingång och på det sättet får en extra LFO! 😱

  31. #2731
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Är inte det fusk?

  32. #2732
    elfelet
    elfelet är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Nice han hade många bra videos! Men lfo-grejen kan jag inte göra på min Mark I förmodar jag. Gillade dock filter-sweep tipset från en annan video mer.

  33. #2733
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Mycket bra kanal. En frisk ljummen bris i bruset! Tack.

  34. #2734
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    (En av ARs m fl stora brister: Att de inte kan rout:a om lfo:er mellan kanaler som MDUW…)

  35. #2735
    odlarn
    odlarn är inte uppkopplad
    odlarns avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    (En av ARs m fl stora brister: Att de inte kan rout:a om lfo:er mellan kanaler som MDUW…)
    Ja, det är något man saknar på alla elektronburkar som kommit efter MDn.

  36. #2736
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Någon som har erfarenhet av pad-problem på rytmen? Är det något som är hyfsat enkelt att fixa? Har haft rytmen stående länge utan att använda och igår när jag körde lite så märkte jag att RS-paden är lite trögare att trycka. Men ett värre problem är att de kringliggande padsen aktiverar eller de-aktiverar rs lite hipp som happ. Skickade in en ticket till supporten igår så får säkert svar nästa vecka av elektron.

  37. #2737
    otto_tsr
    otto_tsr är uppkopplad nu
    otto_tsrs avatar
    Senior
    har precis samma problem. sett att det ska gå att byta själv, verkar rätt enkelt att göra operationen. även fått uppfattningen att det är ett vanligt problem.

    tack för du påminde mig, måste ta itu med det här.

  38. #2738
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av otto_tsr Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    har precis samma problem. sett att det ska gå att byta själv, verkar rätt enkelt att göra operationen. även fått uppfattningen att det är ett vanligt problem.

    tack för du påminde mig, måste ta itu med det här.
    Ah, det låter ju hoppfullt. Har faktiskt gått i lite säljtankar kring rytmen men känns ju inte riktigt ok att sälja i detta skick. Jaja, vi får se hur det slutar.

  39. #2739
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Det behövs en plastfilm som man får av Elektron. Enkelt att fixa själv.

  40. #2740
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av geminister Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Det behövs en plastfilm som man får av Elektron. Enkelt att fixa själv.
    Grymt!

  41. #2741
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Gjorde den operationen själv. Inga problem!

  42. #2742
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Yes, idag fick jag hem plastfilmen och det var inte så lurigt att fixa. Bara lite obehagligt att rycka ut sladdarna som satt fast så hårt. Men nu funkar rytmen som den ska!

  43. #2743
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Toppen! Har lite prassel i min volympot. Otroligt vanligt på elektronerna tyvärr.

  44. #2744
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ullrich Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Toppen! Har lite prassel i min volympot. Otroligt vanligt på elektronerna tyvärr.
    Är det för att folk behandlar även den som push-encoder?

  45. #2745
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är det för att folk behandlar även den som push-encoder?
    Bra fråga. Att de liksom trycker och trycker på potten för att få extra volym kanske . Den gamla hederliga Loudness-knappen kan man sakna på stereon.

  46. #2746
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ullrich Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Bra fråga. Att de liksom trycker och trycker på potten för att få extra volym kanske . Den gamla hederliga Loudness-knappen kan man sakna på stereon.
    Tänkte mer på det faktum att alla andra rattar på AR är just push-encoders….

  47. #2747
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Stämmer. Men hur tänker du, varför skulle det göra dem knastriga? Jag tror det handlar dålig kvalitet på just den komponenten? Men det är ett kanska vanligt problem med många volympottar på synthar enligt min erfarenhet. Eller så har jag bara haft otur.

  48. #2748
    kroffe
    kroffe är inte uppkopplad
    kroffes avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Ullrich Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Stämmer. Men hur tänker du, varför skulle det göra dem knastriga? Jag tror det handlar dålig kvalitet på just den komponenten? Men det är ett kanska vanligt problem med många volympottar på synthar enligt min erfarenhet. Eller så har jag bara haft otur.
    Om du försöker trycka på en potentiometer uppifrån precis som på en push-encoder, d v s på samma sätt som när du höjer ljudet på en individuell trummkanal i AR, så kommer du göra utvolym potentiometerns wiper mot kolbanan glappare och glappare.

  49. #2749
    geminister
    geminister är inte uppkopplad
    geministers avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Ullrich Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Toppen! Har lite prassel i min volympot. Otroligt vanligt på elektronerna tyvärr.
    Det brukar gå att fixa genom att motionera poten riktigt ordentligt.

  50. #2750
    Ullrich
    Ullrich är inte uppkopplad
    Ullrichs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av kroffe Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Om du försöker trycka på en potentiometer uppifrån precis som på en push-encoder, d v s på samma sätt som när du höjer ljudet på en individuell trummkanal i AR, så kommer du göra utvolym potentiometerns wiper mot kolbanan glappare och glappare.
    Bra att veta, tack!

  51. #2751
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Nytt OS ute nu, 1.70. Mer detaljer här: https://www.elektronauts.com/news/592

    Säger bara "There are five new Machines arriving on the Analog Rytm. Bringing it up to a whopping 33."!

  52. #2752
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nytt OS ute nu, 1.70. Mer detaljer här: https://www.elektronauts.com/news/592

    Säger bara "There are five new Machines arriving on the Analog Rytm. Bringing it up to a whopping 33."!
    Wow!

  53. #2753
    erko
    erko är inte uppkopplad
    erkos avatar
    Veteran
    Vad kul! Synd att jag precis sålt min rytm…

  54. #2754
    Shike
    Shike är uppkopplad nu
    Shikes avatar
    Senior
    Woop woop! Det var en fin julklapp minsann! Tack Elektron

  55. #2755
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Verkar som att de teasade den här 2013-11-23 på instagram. 2023-11-22 kommer 1.70. Den har levt länge, men än ligger den i lä av Machinedrum.

  56. #2756
    oljud
    oljud är inte uppkopplad
    oljuds avatar
    Vintage
    Känns som att han legogubbe-avataren ligger bakom SID-grejen.

  57. #2757
    raoul flutters avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av jgb Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Verkar som att de teasade den här 2013-11-23 på instagram. 2023-11-22 kommer 1.70. Den har levt länge, men än ligger den i lä av Machinedrum.
    Vad kan Machinedrum som inte Analog Rytm kan?

  58. #2758
    Shike
    Shike är uppkopplad nu
    Shikes avatar
    Senior
    Machinedrum har levt längre men får fortfarande uppgraderingar? (Om än ej officiella)

  59. #2759
    raoul flutters avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Shike Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Machinedrum har levt längre men får fortfarande uppgraderingar? (Om än ej officiella)
    Men kan man göra ljud på MD som man inte kan på AR?

  60. #2760
    jgb
    jgb är inte uppkopplad
    jgbs avatar
    Fjomp
    Citat Ursprungligen postat av raoul flutter Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Men kan man göra ljud på MD som man inte kan på AR?
    Oh ja. 16 stycken samtidigt också!

Liknande ämnen

  1. Nytt från Elektron?
    Av spanky i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 1025
    Senaste inlägg: 2016-09-21, 12:24
  2. Machinedrum + nytt från Elektron?
    Av AlSono i forum Syntar, samplers & sånt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2014-04-13, 21:17
  3. Nya grejor från elektron!
    Av amenbrother i forum Nyheter
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 18:00

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •