Sidan 2 av 10 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 ... SistaSista
Resultat 61 till 120 av 574

Ämne: Senast köpta pluginen till datorn + virtuella instrument

  1. #61
    R46.1
    R46.1 är inte uppkopplad
    R46.1s avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Kloon Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Nu fattas bara talang!
    Inget som inte lite analog hårdvara kan råda bot på!

  2. #62
    dokido
    dokido är inte uppkopplad

    Veteran

    https://youtu.be/9gb8usFmeuo

    tyckte om denna o lägga på melodier, gav sköna "pads"

  3. #63
    krixa
    krixa är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Fabfilter hade ju rea... Så blev Pro-Q och Volcano 2

  4. #64
    Infra
    Infra är inte uppkopplad
    Infras avatar
    Veteran
    Enzyme , från Humanoid Sound Systems

    på hemsidan står det: "Enzyme is capable of producing sounds of staggering beauty as well as knee-wobbling, teeth grating terror. For some of us, that's all we've ever asked for"

    Och jag nickar och instämmer, detta är förbaskat trevligt !

    http://www.humanoidsoundsystems.com/...-plugin-synth/


    Och Audio Damage: Big Seq 2 , modulation sequencer.
    http://www.audiodamage.com/effects/p....php?pid=AD022

  5. #65
    Haplo
    Haplo är uppkopplad nu
    Haplos avatar
    Veteran
    Är väl kanske inte en VST eftersom det är Kontakt i botten men skaffade mig Spitfire Audio's - Albion 1 idag.
    Tog en stund att tanka ner men tillslut så.

    Känns som att man behöver en fotpedal eller två för att kunna styra expression, dynamics m.m.
    Sitta med modwheel är lite sisådär om man vill testa idéer och använda båda händer samtidigt

  6. #66
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Har funderat ett tag på att köpa någon ny spännande plug-in synth. Och så dök Native Instruments 50% rea upp så jag slog till på Komplete Ultimate. En hel drös med synthar och plug-ins som levereras på en hårddisk för pengarna av vad 2st brukar kosta.

  7. #67
    Katzenjammer
    Katzenjammer är inte uppkopplad
    Katzenjammers avatar
    Vintage
    Citat Ursprungligen postat av Haplo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Är väl kanske inte en VST eftersom det är Kontakt i botten men skaffade mig Spitfire Audio's - Albion 1 idag.
    Tog en stund att tanka ner men tillslut så.

    Känns som att man behöver en fotpedal eller två för att kunna styra expression, dynamics m.m.
    Sitta med modwheel är lite sisådär om man vill testa idéer och använda båda händer samtidigt
    Fantastiskt bibliotek. En bra verktygslåda med sektioner.

  8. #68
    Haplo
    Haplo är uppkopplad nu
    Haplos avatar
    Veteran
    Ja det verkar bra hittills men det är lite annorlunda arbetsätt än vad man är van vid (som novis på orkestrar).
    Ex. man är van vid ADSR men det existerar inte på "riktiga" instrument
    Så det krävs lite rethinking.

  9. #69
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    Blev Ekopaketet för M4L, innan det Slate tape och channel, mycket bra

  10. #70
    tinybox
    tinybox är inte uppkopplad
    tinyboxs avatar
    Veteran
    Har Spitfire någonsin sales? Albion verkar jättebra men det kostar och jag är bara en hobbyist. Att bygga orkestermusik är det roligaste jag vet när man har bra saker att jobba med som AAA-Sample libraries.

  11. #71
    Haplo
    Haplo är uppkopplad nu
    Haplos avatar
    Veteran
    Inte vad jag sett, letade också efter discounts men hittade inget.
    Ja det är lite pricy även för mig som inte heller jobbar med detta.
    Landade väl runt 4700 med skatt.
    Å andra sidan så är det inget skoj att pyssla med något som inte låter bra, så när skattepengarna kom så slog jag till.

  12. #72
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Måste hylla NI Drive litegrann. Var ett tag sen jag skaffade, men den är lätt den grymmaste disteffekt (osv) jag har. Väldigt användbar och med ett väldigt eget ljud.

  13. #73
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Slog till på Komplete 9 crossgrade (pga att jag äger Reaktor) för 1 800:-

    Diverse omständigheter även kända som verkligheten har tvingat mig att sälja av en massa hårdvara, så det blir datorn ett tag framöver, och då passar det ju bra med det här galet prisvärda paketet.

    Berätta nu, vilka tillbehör funkar allra bäst till NI-grejer? Är det Maschine man ska ha? Nåt annat?

    Och går det att göra nåt åt det pyttelilla gränssnittet?

  14. #74
    joule
    joule är inte uppkopplad
    joules avatar
    Veteran
    Jag handlade hela ample sounds paket på julrea med bas och gitarr-vsti:s. De har blivit ganska rosade och är mycket användbara om man inte spelar gitarr själv men nödgar lite strumming i bakgrunden.

    här är ett ljudexempel. en väldigt ruff provinspelning: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6812754/2.mp3

    Har även använt det till strumming och till lite plock här, två stycken av gitarrerna genom guitarrig panorerade åt varsitt håll.

  15. #75
    zanosdavid
    zanosdavid är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    VI Labs Ravenscroft. Kärlek. Dock köpte jag det precis innan de hade black friday sale
    Men kärlek (trots iLok härket) varje gång jag drar igång det, så jag får väl bjuda på det!

  16. #76
    vurt
    vurt är inte uppkopplad
    vurts avatar
    Veteran
    Köpte Arturia iProphet, iSEM, och iMini till iPad. Även fixat iStudio hårvaran så man har MIDI och fler in/utgångar.

    Rätt skoj. Kör genom analogt filter i euroracket, jag menar någon måtta får det ju vara på digitalheten

    Edit: den oheliga alliansen:

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	ipad!.jpg 
Visningar:	89 
Storlek:	64,0 KB 
Id:	56656
    Senast redigerat av vurt den 2015-01-15 klockan 14:27.

  17. #77
    biomoib
    biomoib är inte uppkopplad
    biomoibs avatar
    Veteran
    Håller med! Den bästa jag har testat...
    Citat Ursprungligen postat av hasse_fx Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    ...fortsätter pusha för Scuffham S-gear som den bästa mikad-stärkar-emulatorn! Få modeller och effekter, men mycket bra sådana!

  18. #78
    Nihad
    Nihad är inte uppkopplad
    Nihads avatar
    Veteran
    köpte Softtube Summit-prylen, mycket bra

  19. #79
    Littorinasounds
    Littorinasounds är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    vienna MIR 24 pro
    som är en fin bit mjukvara där man kan placera ljudkällor i en virtuell stage.

  20. #80
    the örjan
    the örjan är inte uppkopplad
    the örjans avatar
    Senior

    Jag köpte fel..!

    Gjorde bort mej.
    har Logic X och köpte Soundshifter från Waves för att få bättre timestretch, men INTE DÅ.
    Den funkar bara till Pro Tools som stand alone! Till alla andra system funkar bara pitchshift.

    Så vad gör jag nu? Finns det något alternativ? Ett grafiskt timestretchprogram där man kan rita in en temposänkning som en linje. Eller mata in temposänkning i procent. Inget av det går ju - häpnadsväckande nog (!) - i Logic.

    (Det är väl klart att det finns... )
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	soundshifter-graphic.png 
Visningar:	72 
Storlek:	38,3 KB 
Id:	57108  

  21. #81
    deleted user
    Razor före jul, knappt testat än men den är säkert bra. Oscillot (Max4Live-instrument) häromdan, lite som Nord Modular minus stora röda dongeln, bra grej!

  22. #82
    guda
    guda är inte uppkopplad

    Senior
    ---felinlägg---

  23. #83
    GusPin
    GusPin är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    Köpte NI Massive för att ersätta Sylenth1 som inte funkar i pro tools. Jag är mycket nöjd!!

  24. #84
    Max S
    Max S är inte uppkopplad
    Max Ss avatar
    Senior
    impulsköpte Waves Gold bundle.. inte min grej visare det sig!

    Nån som e sugen? Halva priset hade jag tänkt mig =D
    Senast redigerat av Max S den 2015-02-22 klockan 21:42.

  25. #85
    pangbrand
    pangbrand är inte uppkopplad

    Börjar bli varm i kläderna
    UAD EMT 250 - funkar bra, ingen kioskvältare kanske, men bra.

  26. #86
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Oddity 2 <3

  27. #87
    Claes
    Claes är inte uppkopplad
    Claess avatar
    Veteran
    Komplete 10 Ultimate. Nu ska det lekas!

  28. #88
    Horatius
    Horatius är inte uppkopplad
    Horatiuss avatar
    Senior
    Köpte en licens för Synthedit. Jag har alltid varit skeptisk mot pluggar som är gjorda i Synthedit, men det är förbaskat kul att hålla på med.

  29. #89
    Jeppe K
    Jeppe K är inte uppkopplad
    Jeppe Ks avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Max S Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    impulsköpte Waves Gold bundle.. inte min grej visare det sig!

    Nån som e sugen? Halva priset hade jag tänkt mig =D
    Köp !!

    ...Men alltså... Vad var felet med dessa tycker du? Är ju i min mening en fantastisk knippe pluggar. Allt ifrån "Energi snåla bruks- klassiker" till nytt, blandat i en fin utmärkt soppa. Vad att inte gilla?

    Är det någon mer "karaktär" du vill åt. Drar de för lite processor kraft...

    Äh.. sälj inte vet ja.... Det kommer ju en dag när just C4 är precis rätt för att komprimera lite i de övre registren. Eller när Neve EQ:n är precis rätt att höja samma register. Renn-comp, eller varför inte EQ:n går ju att ha på varje spår, varje dag. Att skära bort missljud med Q10 är närmast standard. För att inte tala om H-Delay som bara är underbar, liksom H-comp som dessutom är begåvad med transientkontroll och parallell kompression på det mest åtkomliga viset. IR1:an har ett mycket trevligt impuls bibliotek. Har du laddat ner det?... Alltså detta är ta mig tusan fantastiska, välljudande, genomtänkta pluggar med en användarvänlighet som är i det närmaste så bra det kan bli...
    Senast redigerat av Jeppe K den 2015-03-04 klockan 00:34.

  30. #90
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Impulsköpte Sonicprojects OP-X PRO-II...

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	opxpro2_gui_fullsize.jpg 
Visningar:	79 
Storlek:	102,0 KB 
Id:	57635

  31. #91
    Kloon
    Kloon är inte uppkopplad
    Kloons avatar
    Veteran
    http://www.waves.com/support/transfer-of-ownership

    En transfer av Gold kostar 150usd! (just saying)


    Citat Ursprungligen postat av Jeppe K Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Köp !!

    ...Men alltså... Vad var felet med dessa tycker du? Är ju i min mening en fantastisk knippe pluggar. Allt ifrån "Energi snåla bruks- klassiker" till nytt, blandat i en fin utmärkt soppa. Vad att inte gilla?

    Är det någon mer "karaktär" du vill åt. Drar de för lite processor kraft...

    Äh.. sälj inte vet ja.... Det kommer ju en dag när just C4 är precis rätt för att komprimera lite i de övre registren. Eller när Neve EQ:n är precis rätt att höja samma register. Renn-comp, eller varför inte EQ:n går ju att ha på varje spår, varje dag. Att skära bort missljud med Q10 är närmast standard. För att inte tala om H-Delay som bara är underbar, liksom H-comp som dessutom är begåvad med transientkontroll och parallell kompression på det mest åtkomliga viset. IR1:an har ett mycket trevligt impuls bibliotek. Har du laddat ner det?... Alltså detta är ta mig tusan fantastiska, välljudande, genomtänkta pluggar med en användarvänlighet som är i det närmaste så bra det kan bli...

  32. #92
    8_bit
    8_bit är inte uppkopplad
    8_bits avatar
    Senior
    Köpte just Waves dbx 160 och Abbey road rs56 eq, vilka jag verkligen inte behöver :-) men men...

    Nu strular installationen och jag kan inte köra dem (ännu). Kanske lika bra det..

  33. #93
    Infra
    Infra är inte uppkopplad
    Infras avatar
    Veteran
    Köpte nyligen Eventide AnthologyX , supernöjd hittils !!

    Innan dess Waves Sound Design Bundle

  34. #94
    Max S
    Max S är inte uppkopplad
    Max Ss avatar
    Senior
    SKnote - Disto

    Lite småtung på CPU'n , men låter fett och ELAKT.

  35. #95
    Claes
    Claes är inte uppkopplad
    Claess avatar
    Veteran
    Det blev inte så mycket jag kände för denna black friday, så det blev bara Trueverb, som Waves delade ut gratis - och deras Reel ADT, som verkar vara kul.

    Waves Gold köpte jag för runt en tusing förra black friday - eller om det var förrförra, men har faktiskt inte använt pluggarna ännu. Köpte det väl som ett "bra-att-ha"-paket... Lättlurad av extrema rabatter? Nääää - inte alls...

  36. #96
    onathanj
    onathanj är inte uppkopplad
    onathanjs avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Framerate Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Impulsköpte Sonicprojects OP-X PRO-II...

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	opxpro2_gui_fullsize.jpg 
Visningar:	79 
Storlek:	102,0 KB 
Id:	57635
    Hur bra låter den? Är den överflödig om man redan har U-he Diva?

    Hälsningar Jonathan

  37. #97
    the örjan
    the örjan är inte uppkopplad
    the örjans avatar
    Senior
    Finns den där synten "på riktigt"?

  38. #98
    hasparigus pink
    hasparigus pink är inte uppkopplad
    hasparigus pinks avatar
    Veteran
    wavesreverb gratis på black friday. inte installerat än...

    innan dess rubbet från sonic charge. mest inspirerande nånsin.

  39. #99
    deleted user
    Blev Soundtoys 5, nöjd än så länge.

  40. #100
    joule
    joule är inte uppkopplad
    joules avatar
    Veteran
    Jag investerade hejdlöst under black friday (främst i effekter), men mest nämnvärt är Korg Legacy Collection som jag köpte igår.

    Jag är ju ingen analogkille som de flesta andra här, utan gillar bättre digitalt och romplers. M1+Wavestation är fasen mer användbart än Omnisphere, tycker jag. (Fluktar lite på Synthmaster också.. Den verkar lite noobig med en konstig affärsmodell, men tycks ändå omåttligt populär. Får nog ladda hem demon).

    Ett nyinförskaffat plugin till vill jag nämna. MPowerSynth från Melda. Det ger oanade möjligheter till att T EX skapa chipmusik-liknande ljud av en lite högre kaliber (typ Musicline Editor till Amiga). Tänk SID fast mycket bättre, men fortfarande chip-aktigt. PWM på vad som helst och morphning av olika slag, samt väldigt flexibelt LFO/parameter-mässigt.

  41. #101
    the örjan
    the örjan är inte uppkopplad
    the örjans avatar
    Senior
    Vad är en "rompler"?
    Är det en ROM-Player som man inte kan sampla med, eller vad?

  42. #102
    donfuego
    donfuego är inte uppkopplad
    donfuegos avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av the örjan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är en "rompler"?
    Är det en ROM-Player som man inte kan sampla med, eller vad?
    Precis! Var populära sent 80- och in på 90-talet. Exempelvis EMU's Proteus-serie, Roland's U och JV serie kvalar väl in också misstänker jag.

  43. #103
    joule
    joule är inte uppkopplad
    joules avatar
    Veteran
    Romplers är fortfarande populära! Jag betraktar snarare den analoga världen mer som en sub-kultur, tillika digital syntes

    De flesta workstations är väl t ex romplers (primärt). Jag vill nog kalla Kontakt för en rompler, så även nexus och omnisphere, men är inte så insatt i terminologin. Klassiska romplers (80/90-tal) tenderar väl att i högre grad bygga på kortare vågformer som loopas (för att de ska få plats i rommet), vilket ger sin egen karaktäristik.

    En tumregel är väl att så fort det låter bra så kan man vara säker på att det är en rompler som ljuder. *springer*

  44. #104

    Redaktör
    Citat Ursprungligen postat av the örjan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Vad är en "rompler"?
    Är det en ROM-Player som man inte kan sampla med, eller vad?
    Japp.

    Det blir lite mer av en definitionsfråga när det gäller mjukvara – eftersom det inte går att sampla direkt i de flesta samplerpluggar så vill vissa kalla dem romplers, men jag tycker det är missvisande eftersom det i regel går att lägga in egna ljud samt få in ljud via värdprogrammet. Så tex Kontakt kan användas som en rompler, dito tex Simpler i Live eller EXS-24 i Logic, men eftersom det går att med ett klicka spela in och lägga in så tycker jag man kan kalla dem samplers.

  45. #105
    Ulven
    Ulven är uppkopplad nu
    Ulvens avatar
    Veteran
    Köpte N02 (Nitro2) från PSP nu när de hade den på rea. Den låg ute för $39 men eftersom jag har nästan allt annat de gjort så fick jag den för $19. Jag använde Nitro tidigare och har faktiskt saknat den. Den låter sanslöst bra.

    Annars blev det inte några jättemängder med just pluggar under Black Friday. Jag har det jag behöver känns det som.

    Däremot rök det en del pengar på olika samplingsbibliotek.

  46. #106
    reverbsvansen
    reverbsvansen är inte uppkopplad

    Veteran
    Köpt uteslutande Rack Extensions till Reason sista halvåret.

    Nu under Black Friday blev det ProjectSAM, ett orkesterbibliotek som gick för 89 Euro under svarta fredagen. Skulle nog demat först för blev lite "besviken".
    Lite knalt "bibliotek" kan jag tycka i pluggen,
    men det var för billigare peng än originalpriset 149 euro iaf. Kommer nog till användning nån gång.
    Det låter bra.

    Förmodligen ökar nöjdfakorn när jag hinner sätta mig med pluggen och spela litta..
    Senast redigerat av reverbsvansen den 2015-12-08 klockan 12:51.

  47. #107
    Kloo
    Kloo är uppkopplad nu
    Kloos avatar
    Senior
    Soundtoys echoboy + little radiator. Testade demon på hela racket, har nu djup ångest över hur jag ska klara mig utan decapitator. För råd har jag verkligen inte. Jävlar vad bra den låter.. Billigare alternativ, någon?

  48. #108
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kloo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Soundtoys echoboy + little radiator. Testade demon på hela racket, har nu djup ångest över hur jag ska klara mig utan decapitator. För råd har jag verkligen inte. Jävlar vad bra den låter.. Billigare alternativ, någon?
    Lite beroende på vad du vill göra – har du kollat på Native Instruments Driver?

  49. #109
    rydan
    rydan är uppkopplad nu
    rydans avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av Kloo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Soundtoys echoboy + little radiator. Testade demon på hela racket, har nu djup ångest över hur jag ska klara mig utan decapitator. För råd har jag verkligen inte. Jävlar vad bra den låter.. Billigare alternativ, någon?
    Softubes Saturation Knob. Kanske inte lika mångsidig, men låter grymt, å är gratis.

  50. #110
    DanielW
    DanielW är inte uppkopplad
    DanielWs avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av rydan Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Softubes Saturation Knob. Kanske inte lika mångsidig, men låter grymt, å är gratis.
    Soundtoys har ju betala vad du vill för Little Radiator denna vecka, dvs en del av Decapitators mer subtila funktionalitet för nästan inga pengar!

    https://www.soundtoys.com/moas/

  51. #111
    Kloo
    Kloo är uppkopplad nu
    Kloos avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av DanielW Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Soundtoys har ju betala vad du vill för Little Radiator denna vecka, dvs en del av Decapitators mer subtila funktionalitet för nästan inga pengar!

    https://www.soundtoys.com/moas/
    Det är fixat! Ang de andra tipsen ska jag slänga ett öga.

    Det jag gillar med decapitator är nog på gränsen till dist snarare än ett varmt skimmer, men på ngt sätt väldigt dynamisk sådan. Den lägger sig inte bara över allt utan följer med på tex master på ett jävligt snyggt sätt..
    Senast redigerat av Kloo den 2015-12-17 klockan 07:15.

  52. #112
    loghill
    loghill är inte uppkopplad
    loghills avatar
    Veteran
    Klevgränd Vandelay; kul, skumt delay!
    http://klevgrand.se/products/vandelay/

  53. #113
    lingondricka
    lingondricka är inte uppkopplad
    lingondrickas avatar
    Senior
    Karzog KClip. Utmärkt soft clipper för nästan inga pengar alls. Halva priset nu, så $10.

  54. #114
    lingondricka
    lingondricka är inte uppkopplad
    lingondrickas avatar
    Senior
    Citat Ursprungligen postat av Kloo Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Soundtoys echoboy + little radiator. Testade demon på hela racket, har nu djup ångest över hur jag ska klara mig utan decapitator. För råd har jag verkligen inte. Jävlar vad bra den låter.. Billigare alternativ, någon?
    Klanghelm SDRR är ett billigt alternativ. De har en gratisvariant av den med enbart "desk mode" (mixerbordsdist) som du kan se om du gillar: http://www.klanghelm.com/IVGI.php

  55. #115
    Ulven
    Ulven är uppkopplad nu
    Ulvens avatar
    Veteran
    Kaivo och Aalto.

    Passade på när priset var nedsatt.
    Grymt inspirerande. Verkligen min grej.

  56. #116
    Framerate
    Framerate är inte uppkopplad
    Framerates avatar
    Veteran
    Citat Ursprungligen postat av onathanj Visa inlägg
    This quote is hidden because you are ignoring this member.
    Hur bra låter den? Är den överflödig om man redan har U-he Diva?

    Hälsningar Jonathan
    På fråga A svarar jag; jättebra, på fråga B svarar jag ett bestämt; njae.

    Personligen vet jag inte riktigt om jag älskar eller hatar den längre, för den låter verkligen som om man satt framför riktig vintage hårdvara. Jag börjar se mig om efter HW effektburkar för att få in den i mixen liksom.

    Pillig att skruva själv, men det tycker jag med all mjukvara helt utan undantag - det är mig det är fel på.

  57. #117
    moonman
    moonman är inte uppkopplad
    moonmans avatar
    Börjar bli varm i kläderna
    Köpte senast ett begagnat komplete 9, samt laddade ner trueverb gratis från waves under black friday.

  58. #118
    my03
    my03 är inte uppkopplad
    my03s avatar
    Veteran
    Fick en bonusbank gratis av AAS, men hade problem att spela upp den i min UA-1 som skulle fungera enligt dem (fick använda deras player istället). Mailade om detta och de återkom med en väldigt bra uppgraderingsrabatt som jag nappade på. UA-2 är numera installerad istället

    https://www.applied-acoustics.com/ultra-analog-va-2/

  59. #119
    leere
    leere är inte uppkopplad
    leeres avatar
    Veteran
    uppdatering till reaktor. slutade med att jag slarvat bort
    drygt 5 timmar i dag på att bygga och testa nya saker.

  60. #120
    orchidee
    orchidee är inte uppkopplad
    orchidees avatar
    Senior
    Falcon.... bästa ever

Liknande ämnen

  1. Senast köpta övriga instrumentet - del 1
    Av Dalleponken i forum Övriga instrument
    Svar: 186
    Senaste inlägg: 2022-10-27, 18:46
  2. Senast köpta studioprylen
    Av reverbsvansen i forum Studioutrustning, lo/mid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-10, 01:21
  3. Liten smidig skärm till datan...
    Av enapa i forum Datorer & kringutrustning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 11:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •